Anunt

Collapse

Forum Club4x4 - versiune noua

O data cu actualizarea Forumului unele lucruri cu care eram obisnuiti sunt diferite sau lipsesc momentan, insa in urmatoarea saptamana vom lucra la acest aspect, astfel incat experienta sa fie cat mai facila.
See more
See less

Articole Forum Club4x4

Collapse

Home

  • Filter
  • Timp
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential blocant LSD sau FULL locker? 2 in 1 - ECTED diferential

    Diferential blocant LSD sau FULL locker? 2 in 1 - ECTED diferential

    Care diferential este mai potrivit pt masina mea ? LSD sau full locker gen ARB? Care diferential este mai bun pt suprafete alunecoase? Care diferential suporta mai bine SIMEX-ul? Care diferential transmite cuplu mai mare la toata? Daca am un full locker ...cand il cuplez? Daca Montez un LSD aleg un autodeblocant (decuplare la viraje pe uscat) sau un autoblocant (cuplare la rotirea in gol a unei roti)? Astea sunt intrebarile pe care ni le punem cu totii. O firma de peste ocean a conceput un diferential blocant interesant , numit ECTED , car...
    See more | Go to post

  • DIY Revizie Punte Fata

    DIY Revizie Punte Fata

    Informatiile de mai jos se gasesc deja prin diferite topicuri, dar nu toate la un loc si nu detaliat, cu coduri. De asemenea, in manualul de service se regasesc toate aceste operatii, dar nu toti suntem prieteni cu limba engleza.

    Pentru cei carora le place sa mestereasca la gioarsa din ograda sper ca va fi folositor.
    Ce face omul cu mana lui, lucru manual se cheama, asa ca am desfacut puntea fata sa-i fac o revizie cit mai completa. Am demontat-o de pe masina si am descompus-o. Puzzle. Desi erau destul de ruginite, suruburile s-au desfacut relativ usor, asa ca nu a fost nevoie sa folosesc ca argument flexul. Inelele rulmentilor de roata ies usor prin batere cu o surubelnita mai mare, inelele rulmentilor kingpin au iesit mai greu pentru ...
    See more | Go to post

  • DIY Discuri de frana pe spate

    DIY Discuri de frana pe spate

    Cum a venit primavara, samuraiu meu a intrat in revizie capitala, adica facut bucati, foarte, foarte multe bucati, curatat, vopsit, uns, schimbat tot ce se putea si montat la loc.

    Treaba cu discurile de frana pe spate in loc de tamburi a plecat de la faptul ca farfuriile pe care erau montati cilindrii, sabotii de frana si anexele, erau extrem de ruginite, iar cind am desfacut sa schimb rulmentii s-au deteriorat iremediabil. In plus tamburii de frana erau foarte uzati si aveau o rugina apocaliptica.



    Am cautat la dezmembrari piesele respective, dar nu am gasit pe nicaieri. Cine avea, voia sa-mi vanda puntea spate cu totul. Asa ca am facut munca de cercetare, iar domnul google da venit cu o multime de imagini si topicuri pe forumurile din anglia si state. Cam toti producatorii aftermarket fabrica kituri de...
    See more | Go to post

  • Montaj troliu pe Nissan Terrano 2

    Montaj troliu pe Nissan Terrano 2

    Desi am mai montat, totdeauna am considerat ca nu e o treaba placuta ca sa montezi un troliu in bara originala a unui Nissan Terrano 2. Asta datorita configuratiei sasiului care se opreste inainte de a iesi afara caroseriei in partea din fata. Nu e usor ca sa gandesti o montura sanatoasa si rezistenta pentru troliu. Am construit o astfel de montura pe un Terrano 2 cu motor de 3L. Mai multe batai de cap datorita radiatorului de clima, a ventilatorului aferent si a radiatorului de ulei de la cutia automata. Am reusit sa fac pana la urma o placa de montaj solida. Prindera este i...
    See more | Go to post

  • Reparatie troliu

    Reparatie troliu

    Expun aici defectele unui troliu cauzate de nealinierea corecta a celor doi suporti de prindere sau montarea pe o placa de troliu insuficient de rigida. Simptome: Zgomote mari in timpul trolierii, carait ca si cum scapa ceva. Am desfacut partea de reductor ca catre tambur Primul lucru constatat: Pilitura de metal pe carcasa. Pe tija hexagonala care asigura transmisia dintre motor si reductor se vad urme accentuate de uzura. Am desfacut toate elementele reductorului. Din fericire, roata dintata antrenata de tija hexagonala este in regula. A alta constatare ar fi faptul ca reductorul avea putina vaselina in el. O alta pieasa uzata este rulmentul cu ace din capacul reductorului, rulment in care se sprijina piesa antrenata de tija de transmisie. C...
    See more | Go to post
There are no articles in this category.
  • Filter
  • Timp
  • Show
Clear All
new posts
Please log in to your account to view your subscribed posts.

Categories

Collapse

article_tags

Collapse

Latest Articles

Collapse

Working...
X