Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl

Geo_ZGA

Members
  • Postări

    231
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

Geo_ZGA a câștigat ziua ultima dată pe Octombrie 23 2023

Geo_ZGA a avut cel mai apreciat conținut!

Despre Geo_ZGA

  • Dată Naștere 03.08.1981

Personal Information

  • Localitate
    Bucuresti
  • Masina
    Panzer 2.0 GDI

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Realizările lui Geo_ZGA

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rar
  • Dedicated Rar
  • First Post Rar
  • Collaborator Rar
  • Week One Done

Medalii Recente

26

Reputație

  1. Vand 4 Dunlop Grandtrek AT20, 195/80r15, all season. Anvelopele au o luna si 1500km, sunt ca noi. Pret 1100 lei toate 4. Pe net cel mai mic pret e peste 2000 lei. Se pot ridica din Bucuresti. Trimit si prin curier cu plata in avans si transportul la cumparator
  2. De vanzare Mitsubishi Pinin 2.0 GDI benzina, an 2002, 162.000 km, 5 usi, 5 locuri, inmatriculat Ro, volan pe partea corecta (adica stanga). Cutie superselect, blocant central, reductor si LSD puntea spate. Inaltata 5cm, anvelope Maxxis AT980 in stare ok. Ledbar in grila fata. Dotari “de lux”: aer conditionat, geamuri electrice fata, proiectoare. Scaunele fata au fost inlocuite cu unele mult mai comode, de Chevrolet (au si folii de incalzire, dar nu m-am ocupat sa le pun cablajul, il primeste cadou cumparatorul). Difuzoare inlocuite, Focal pe fata, Hertz pe spate, player Pioneer (ofer si playerul original). Priza dubla usb, leduri in bord si la interior. Folie pe spate, asa am luat-o si eu. Carlig de remorcare, demontat (eu nu tractez nimic), il primeste cadou cumparatorul. Jante aliaj originale. Masina este la mine de 6 ani, tot ce am facut la ea a fost facut pt mine, nu pt vanzare. Doar ca acum a fost inlocuita cu una noua si nu o mai folosesc, drept urmare trebuie sa o vand. Nu este impecabila, are 22 ani totusi, nici nu a fost condusa de o batranica la biserica duminica, dar e intr-o stare foarte buna mecanic si estetic. A mers mai mult pe asfalt, dar a mai vazut si muntele sau ceva noroi, deci nu e “virgina”. Fara accidente, doar un “fender bender” in urma caruia a capatat mici zgarieturi pe bara fata. Ici, colo mici zgarieturi, un clips rupt sau un plastic care nu se mai aseaza perfect… ca la o masina majora care a circulat. De cand e la mine 99% din rugina a fost scoasa (la service), oale fata originale, elemente de reparatie pt aripi spate, praguri, lonjeroane fata inlocuite, reparate alte portiuni… totul a fost curatat si tratat cu zemuri antirugina, teroson si ceara. Nu s-au folosit “solutii speciale” gen spuma, blugi sau saci de rafie, asa cum se mai practica la cele “impecabile”. La exterior e data cu Raptor pana la jumatate, sa reziste la zgarieturi. Cativa ani buni nu ar trebui sa apara probleme. In 2022 a fost refacut motorul, chiulasa complet refacuta, blocul curatat, cilindrii honuiti, segmenti noi cota 0 (fara uzura la cilindrii), cuzinetii verificati (fara uzura), ambreiaj nou, injectoare curatate si verificate. Absolut toate garniturile si simeringurile inlocuite. Distributie cu pompa de apa si curele accesorii inlocuite. Tot atunci a fost pusa si baterie noua Maacht Silver putin mai mare ca originala. Nu cred ca a mai facut 10.000km de atunci. Evacuarea este din inox, tobe Borla, catalizatorul e la locului lui si functional. Rezervorul inlocuit cu unul impecabil, curatat la interior si antifonat pe exterior. Gatul de alimentare inlocuit cu unul nou, antifonat si el suplimentar pe exterior. Clapeta de acceleratie aproape noua. Au mai fost schimbate de-a lungul timpului: diverse bucse, bielete fata-spate, amortizoare fata-spate (pe spate mai lungi, de L200), arcuri spate, capete si burdufe planetare fata, rulmenti fata, bascule fata reconditionate (curatate, vopsite, pivoti si bucse noi), absolut toate uleiurile schimbate (grupuri, cutie, clutch actuator), display computer bord nou, spira volan noua, microfiltre noi in injectoare si in pompa de inalte, pipe bobine noi, bujii NGK Iridium noi. Farurile polishate si pusa folie, becuri Osram Night Breaker. Franele refacute fata-spate, garnituri, pistonase etc. Tot ce a fost schimbat a fost ori piesa originala, ori aftermarket de calitate. Defecte: cablajul la difuzorul stanga fata (din usa) e interupt, uneori nu se aude difuzorul cand deschizi/inchizi usa. Chederul de la usa stanga fata e cam invechit, urma sa il comand dar nu mai are rost acum (pana in 200 lei aftermarket). Bucsele de la traversa cutiei de viteze ar trebui schimbate (nu sunt rupte, dar imbatranite), le am cumparate. Bandoul de pe aripa dreapta fata are clipsurile lipsa (au tras de el la service…) si nu e montat, cel de pe stanga a disparut, nu il mai am. As recomanda si schimbarea furtunelor de frana, nu au probleme dar eu nu le-am schimbat (urma, in viitor) si nu stiu vechimea lor. Daca doreste, in functie de pretul negociat, cumparatorul poate primi si un set de bari Thule si o cutie portbagaj pt plafon de aprox 350l. In 2023 masina nu prea a mai circulat, am trimis-o la tinichigerie si nu a mai facut nici un km de atunci (se poate vedea dupa praful de la interior). Pentru alte detalii va stau la dispozitie. Se vinde cu fiscal si notat pe talon ca a fost instrainata. ITP valabil, facut recent. RCA nu i-am mai facut, cumparatorul oricum va face in vederea inmatricularii. Accept schimburi doar cu lei, euro sau dolari. Nu ma intereseaza alte masini (ce ziceam mai sus, am luat una noua), telefoane, capre, oi, vaci, tigla de acoperis, boltari sau alte prostii… doar vanzare pe bani. Pretul este de 4300 euro, negociabil desigur. Masina se poate vedea in Bucuresti, momentan este inca la service. Contact aici sau la 0749190444 (daca nu raspund, puteti da un mesaj si revin eu).
  3. Se gasesc la Febest, am cumparat eu (nu le-am montat ca nu a avut mecanicul presa pt ele la momentul ala). Din ce stiu, pt ambele tipuri de Pinin sunt aceleasi bucse, chiar daca suportii difera.
  4. Multumesc, dar eu imi cam pierd motivatia uneori... din pacate, inca o vara ratata, masina e iar la tinichigerie. Prin toamna-iarna a inceput sa se auda o bataie pe dreapta fata... la o verificare scurta, pivotul avea joc. Bascule noi nu mi-am permis (minim 1000 lei bucata), drept urmare am gasit unele sh in stare buna si le-am echipat cu pivoti si bucse noi. La montaj s-a descoperit o problema mai mare, lonjeron rupt. Am luat un set de lonjeroane fata sh, nu prea bune dar se poate lucra cu ele (reparate, curatate etc). Curatand la ea, baietii din service mai descopera cate o gaura pe ici colo... pt aripile spate am ales elemente de reparatie, sper sa fie mai calitative decat tabla croita de ei Ce am mai facut de la ultima postare: schimbat simering grup spate, schimbat bascule fata, schimbat clapeta acceleratie cu una aproape noua, montat led bar-ul in grila fata. Astept cu interes evolutia si finalul lucrarii, poate apuc si eu ceva munte toamna asta.
  5. Geo_ZGA

    Pinin 4 life!

    Pai ce sa zic... multumesc pt multumiri si bine ai venit, sa-l stapanesti sanatos. Acum e prea tarziu sa-ti mai zic GRIJA LA RUGINA :)) Dar la modul cel mai serios, da, grija la rugina, se poate rupe oricand (vezi pe topicul meu noutatile). Eu nu prea am mai intrat pe forum, efectiv am uitat de el pt ca activitatea era slabuta.
  6. Pt ca ralantiul tot ajungea inevitabil la 400, am gasit un TPS nou pe olx (china, dar mai de calitate pare) si ieri, la intalnire, l-am montat si reglat. Am facut un mic cablaj piggyback, ca sa pot masura voltajul cu contactul pus si sa-l invart dupa cum trebuia. Dupa 30 minute de mers spre casa, s-a stabilizat pe la 600... sper sa ramana acolo si sa nu mai faca probleme. Pt ca probabil voi primi intrebari, procedura e mai jos Firele cu papuci le-am facut ca un piggyback, sa pot citi valorile senzorului cu contactul pus. Altii pun niste fire infipte in mufa, altii cu ace... mi s-a parut mai elegant asa. Se scoate mufa de la electromagnet, se pune contactul si se apasa cu degetul banutul clapetei ca sa fie complet inchis. Se masoara firele 1-2 si 2-3, de la stanga la dreapta (in poza senzorul e invers fata de cum e montat pe masina), ca valorile in Volti sa fie cele din poza. Senzorul trebuie sa fie conectat, evident, altfel nu primeste voltaj. 99% va avea eroare drive train dupa aceea, pt ca a fost scoasa mufa electromagnetului, se sterge cu testerul si aia e. Ca experienta personala, la prima pornire ralantiul va sta mai sus (la mine era pe la 800) si va varia binisor... dupa 30 min de mers cu masina s-a stabilizat pe la 600, ceea ce e in parametrii dati de japonez. Ideal ar fi sa aveti si clapeta curatata, eventual sa faceti si un reset si idle learn... desi isi invata valorile si in mers
  7. Intre timp s-a rezolvat si problema suruburilor, am comandat 2 noi si am facut bucse la strungar.
  8. Ieri am avut succes, azi nu prea... Ieri au fost maruntisuri, leduri la numar spate (nu mai ardeau), un led la display-ul central si reglat ralantiul. Acum sta pe la 600, fata de 400 initial. Normal e 600-800. Azi am montat amortizoare spate mai lungi (de L200), cu peripetii. Stanga s-a desfacut bine, dreapta jos se invartea bucsa in gol. Pistol pneumatic, tone de degripant, ciocane, rangi, clesti... rezolvarea a fost la service-ul de langa mine, cu flexul. Acolo alta surpriza, bucsele de jos au gaura de 14, surubul original era de 12. Am gasit 2 bucse metalice cu 14 exterior... dar 10 interior. In concluzie acum sunt montate cu suruburi de 10, in loc de 12. Urmeaza niste bucse facute pe dimensiuni si un surub cu piulita (cel de pe dreapta a fost taiat), dar probabil dupa sarbatori. Iar gatul de alimentare a primit si un buson nou Valeo, pt ca cel vechi nu etansa perfect
  9. Saptamana trecuta am avut un p0190, probleme presiune benzina. Am inlocuit microfiltrele din pompa de inalte si gatul de alimentare, care era o combinatie de cielo-mitsubishi si avea o mica pierdere. Presiunea la ralanti a mai crescut dupa microfiltre, dar tot nu e in parametrii (38-40bar, fata de 50-60bar cat ar trebui). Totusi nu a mai aprins check, ramane de vazut cand reusesc sa duc pompa de inalte la reconditionat.
  10. Folia farurilor a ramas cu unele pete... dubioasa treaba. Asta e, la primavara poate le refac. Azi un moft, sticker pe capacul rezervorului. Si, la cererea soferului (sotia, care a pus stapanire pe masina), camera pt mers inapoi. 70mai ambele, filmeaza spatele si in mers. Nu e perfect centrata, dar important e sa vada distanta cand parcheaza
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare