Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Race To Bamako - The Story


CraiovaDakarProject

Postări Recomandate

Am ajuns cu bine acasa, si incercam sa ne dumirim prin ce am trecut.

Incep povestea, care o sa o intind pe mai multe bucati.

Fapte:

16380 km,

1640 l motorina arsa,

6000 euro cheltuiti de 4 persoane,

0 incidente

Raliul in sine, ca organizare, e o mare tapa: nu primesti nimic, nu te sprijina nimeni cu nimic (nici in caz de accident) iar ce scrie in roadbook e pacaleala, nu se intampla nimic.

Nicky

Land Rover Discovery 200 Tdi

http://www.calatorsauturist.ro/

____________________________________________________________________

Cand vantul aventurii incepe sa bata, trebuie sa-i urmezi chemarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: Race To Bamako - The Story

 

bravo voua ..!!! bine a-ti venit sanatosi ..... !!

.... cand a-ti inceput .... puteam sa jur ca e un proiect ca multe zeci de alte proiecte anuntate pe aici si neterminate.... fie proiecte de traseu sau proiecte cu masini ... ceeace ce face isprava voastra sa fie apreciata mult mai mult ...

 

 

<<< Raliul in sine, ca organizare, e o mare tapa: nu primesti nimic, nu te sprijina nimeni cu nimic (nici in caz de accident) iar ce scrie in roadbook e pacaleala, nu se intampla nimic. >>>> sincer cred e sarea si piperul .. dati-mi voie sa ma bucur ptr voi ca sa intamplat asa ...

 

 

:bravo .... asteptam poze .... si impresii ....

cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Race To Bamako - The Story

 

eu, probabil ca si multi altii, am asteptat sa va intoarceti si sa povestiti pe larg aventura, cu bune si cu rele

va rog

care au fost costurile oficiale

actele...cum a fost, cat a costat

cum a fost drumul, pe fiecare etapa

care e spiritul din concurs

Africa... care e partea dficila si care e partea placuta

intamplari deosebite

pana atunci...bine ca ati revenit cu bine

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Race To Bamako - The Story

 

Bine ati revenit!

Tot respectul si consideratia pentru ce ati reusit sa faceti.

Asteptam poze si intreaga istorisire.

Toate bune.

Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor

Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix

www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Race To Bamako - The Story

 

Bine ati revenit pe plaiuri mioritice .. astept ca toata lumea cu nerabdare poze si impresii.

 

In lipsa ta am strans gasca, deja suntem 4-5 masini care colindam dealurile Bucovatului, te asteptam cu drag. :x

TOYOTA Hilux 2.4, D4D 4x4

SUZUKI Samurai 1.6, 8v 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Race To Bamako - The Story

 

Tot respectul pentru ambitia si rabdarea dovedita inainte si in timpul expeditiei.

Acum asteptam si noi sa ne impartasiti dinexperientele traite.

 

Felicitari! :bravo

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Race To Bamako - The Story

 

eu unul as spune ceva la fraierii interesati de acest topic...ca ma doare capul, ca sunt la ciclu, ca n-am chef...sau ca n-am timp sau ca pregatesc povestea s-o spun cat mai frumos... :grin: :grin: :grin: sau orice...le-as spune ceva...asa, poate din putintel respect pentru interesul si curiozitaea lor ???!!! ...parerea mea...

Offroad Racing Romania - the ORIGINAL since 2006

Membru Club T44

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator redscarlet

Re: Race To Bamako - The Story

 

@semaca

 

Ne va spune omul..

Eu cred ca e foarte obosit si incearca sa recupereze, apoi trebuuie sa dea explicatii si de baut prietenilor apropiati, iar cand va reusi sa se adune, ne va spune si noua mai multe..

Daca nu vrea... asta este, n-avem ce-i face omului. :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16-20 ianuarie Craiova - Lachare

 

Pe 16 seara, pe la 1130 ne-am apucat sa strangem bagajele in hol sa le ducem la masina.

A aparut imediat prima problema: de unde naiba facem rost de o remorca sa o luam dupa noi?!

Dar avand langa noi un cargo master de elita, in persoana lui Eugen, incet si cu rabdare am reusit sa le bagam in masina si pe masina. Apoi, in jurul orei 0330 s-a intamplat si minunea: am reusit sa bagam si oamenii in masina si sa inchidem si usile! Eram gata de drum!

Drumul prin tara a fost plictisitor si lung, echipa a adormit imediat eu am ramas sa crosetez km pana la Timisoara si apoi mai departe prin Cenad spre Ungaria. Pe la 1500 am ajuns la hotel, un vaporas simpatic tras la mal in centrul Budapestei si dupa cazare am plecat sa ducem masina in parcul de start.

Nu a fost o treaba simpla, avand de a face cu politia maghiara, care mi-a reprosat ca am intrat pe interzis, am intors pe linie continua si am oprit intr-o statie de autobuz! Destul de mare lipsa de vigilenta: nu au vazut trecerea pe rosu.

Si astfel, dupa ceva peripetii, spre seara, am ajuns la parcul de start. Aici nebunie mare, lume multa, masini fel si fel...o frumusete.

Am lasat masina acolo, ne-am luat RCA pentru Mali si mauritania si am plecat sa dam o raita prin oras, urmand ca la 2100 sa mergem la Hotel Intercontinental, pentru intalnirea cu Trravel Channel Crew si cu echipajele straine.

Aici, prima teapa": erau prezente vreo 2-3 echipaje straine, fiecare la masa lui, cu berea lui. Nici urma de Travel Chanel, de organizatori sau de vre-un fel de organizare. Am baut o bere cu baietii de la Motoaventura si ne-am bagat la saltele. Programul pentru a doua zi era: 0700-0900 ceremonii oficiale, dicursuri, imnuri, etc, dela 0900 plecarea in cursa in ordinea sosirii in parc, motociclistii urmand sa plece primii.

Dimineata, organizare tipic romaneasca: pana pe la 1000 nu se intamplase inca nimic, apoi repede cineva a spus cateva cuvinte si masinile au inceput sa plece. Noi am plecat la 1130, motociclisti inca nu se clintisera!

Pana la Tarifa, condus prin Europa, autostrada, hoteluri, Etap, am trecut ca vantul prin Austria, Italia, franta, Spania.

Pe 20 ian dimineata am plecat de la Mazaron spre Tarifa, sa trecem balta cea mare in Africa. Nu stiu ce a avut GPS -ul meu de m-a bagat pe un drum de tara, prin munti, ingust si virajat, printr livezi de lamai si portocali. Am pierdut ceva timp pe acolo, dar peisajul frumos si placut.

Ca ceasul eelvetian, la 1400 am ajuns in port la Tarifa. Ehhhe, se simtea deja miros de Africa, lume multa, fel de fel, agitatie mare.... multe masini de raliu. Ne-am luat biletele, vama, politie de frontiera si ne-am imbarcat.

A plecat barca...marea agitata, valuri uriasa. Paharele si sticele din bar s-au facut praf, noi am fost zguduiti bine (apoi am aflat ca am trecut cu ultimul feribot al zilei apoi cursele au fost suspendate pana a doua zi!)

Pe vapor, politia de frontiera marocana ne-a verificat pasapoartele si ne-a pus stampilele.

Am debarcat la Tanger! Welcom in Africa!

In port, la terminal, un haos de nedescris: vamesi, comisionari vamali, politisti, jandarmi, Suerta National (tot un soi de politisti), gura casca, perticipanti la raliu, turisti, bisnitari.. nebunie!

Ne-a luat in primire un comisionar, ne-a luat actele si a disparut cu ele. Apare dupa un timp, ma cheama intr-un birou, imi arat aun vames "Stai aici, de la el iti iei actele, nu pleca, mergi dupa el. Da-mi 5 euro"

Platesc omul, imi iau actele (era vorba de importul temporar al masinii in Maroc) si dau sa plec. Apare iar omul meu "Stai, acum mergi la Jandarmerie sa te treaca in registru, apoi poti sa pleci. Da-mi 2-3 tigari, ce ai Marlboro, bun!" Mi-a luat juma' de pachet!

Ok. rezolv si cu Jandermeria, ma sui in masina si plec. Vroiam sa merg la camping sa trag un somn...da nu a fost sa fie. Nu am reusit sa-l gasesc, dar am gasit in schimb niste unguri si un ceh care dadeau ture intr-un giratoriu. Ne-am pus si noi la rand, eram deja 5 masini, am dat vreo 2-3 ture prin sensul giratoriu spre diperarea taximetristilor din Tanger si am luat-o pe drumul care ducea sprea Casablanca.

Dupa cativa km am descoperit ca nu avem apa, nu avem paine si nu am schimbat bani, deci nu avem nici cu ce le cumpara. Am descoperit insa repede un Matro si am rezolvat treaba folosind cardul.

Din nou la drum, spre Casablanca. Incepuse sa se intunece.

La o intersectie..surpriza: Casablanca in fata, Casablanca la dreapta! Oprim. Gasim un politist care ne dumireste: in fata e pe autostrada, la dreapta pe drumul national. Pe autostrada era pe darhami, adica pe bani, noi nu aveam, asa ca o lum ape drum. Gsim o statie de benzina si schimbam ceva, apoi pe autostrada.

Nicky

Land Rover Discovery 200 Tdi

http://www.calatorsauturist.ro/

____________________________________________________________________

Cand vantul aventurii incepe sa bata, trebuie sa-i urmezi chemarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16-20 ianuarie Craiova - Lachare (continuare)

 

Dam bataie spre sud, da se intuneca de-a binele si decidem sa oprim. Iesim de pe autostrada si intram in primul oras: Larache.

Incepem sa ne invartim, cautand un hotel. Ajungem in final pe o faleza, se pune ploaia, o ploaie rece, venita de pe Atlantic. Vad cu coada ochiului Hotel Italiano, dau in frana. Trimt cercetasii, pe Vera si Eugen, care se intorc cu vestea ca e un hotel decent, costa 35 de euro camera au paznic pentru masina. Ramanem acolo! Duc masina unde mi-a aratat omul de paza, ii dau 10 dirhami, cam un euro si ne bagam la camere! Avusesem o zi plina.

Dimineata, cand am iesit pe balcon, mi-am dat sema ca nu era vis, eram chiar in lumea araba!

A doua zi aveam in program Marrakech, vroiam sa ajungem devreme, sa vedem si orasul.

VA URMA

Nicky

Land Rover Discovery 200 Tdi

http://www.calatorsauturist.ro/

____________________________________________________________________

Cand vantul aventurii incepe sa bata, trebuie sa-i urmezi chemarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Larache-Dakhla 21-23 ianuarie

 

Dimineata, aveam o treaba simpla de facut: sa mergem la Marrakech. Autostrada monotona, fara nimic de semnalat. Si cum eram in Africa, unde e destul spatiu, au facut-o dreapta. O linie de asfalt in pustiu, cat vezi cu ochii in fata si in spate. Iti vine sa legi volanul si sa pui o caramida pe acceleratie. Ajungem la Marrakech devreme, gasim hotelul usor (Hotel Ibis langa gara), ne cazam si plecam in oras. Tintim orasul vechi, Medina. Orasul o nebunie, mii de scutere, mii de taxiuri, masin cat cuprinde si am banuila ca masinile care se vand in Maroc au cate 2 claxoane, in standard. Ajungem in orasul vechi, ne agata un ghid vorbitor de engelza si incepe sa ne plimbe pe acolo. Ne arata niste moschei, niste stradute, viata adevarta dintr-un oras marocan vechi. Idea e ca fara ghid nu ai nici o sansa acolo. Ne duce sa ne arate un riad o casa de oaspeti veche, un fel de han. O cladire arba superba, unde cazarea era 50 de euro camera. Merita vazut, dar eu zic ca merita si stat acolo.

Apoi mergem la cumparaturi, la pravalia lui Ahmed. Fetele isi cumpara suveniruri, perne, covoare, etc eu imi iau o jalaba, sa am cu ce sa ma imbrac la urmatoarea intalnire Club 4x4. Ne intoarcem la hotel, sortam cumparaturile si bem o bere Casablanca, in hol, la 4 euro! Incerc sa scriu ceva pe forum, la un calculator din hol, dar tastaura franceza ma baga in bola, renunt repede. Intre timp, constatatm ca parcarea hotelului s-a umplut de masini de la raliu.

Dimineata trebuia sa plecam spre Tan-Tan. Traseul oficial era pe la Ait Benadhou, dar noi am ales sa mergem peset muntii Atlas, pe la Asni. Plecam destul de devreme. pe drum se strange gasca: niste estonieni cu motociclete, Janus si Janek (niciodata nu am putut sa-i deosebesc intre ei) si Motoaventrura din Bucuresti, Dayana si Andrei cu un Mitsubishi L200 si Mae cu un KTM - prieteni adevarti, as merge pana la capatul lumii cu ei, fara ezitare!

O luam in sus pe munte, e un fel de Transalpina marocana, care urca pana pe la 2300 de metrii. peisaje superbe, vai adanci, piscuri semete acoperite cu zapada. (poze va pun abia luni, ca acum nu dau de DVd -ul respectiv)

Nicky

Land Rover Discovery 200 Tdi

http://www.calatorsauturist.ro/

____________________________________________________________________

Cand vantul aventurii incepe sa bata, trebuie sa-i urmezi chemarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare