Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Transilvania Offroad 2010 Expedition

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • drujba
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Este una dintre cele mai misto iesiri despre care am citit pe acest forum.

    Lasă un comentariu:


  • omoroka
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    [QUOTE=andrei.mihailov;594122]
    Postat īn original de omoroka Vezi post
    Tot pe acest traseu, la contactul cu un bolovan mi s-a rupt una din conductele de frana pe spate, blindata apoi de Rares (mare specialist )


    Nu este un lucru foarte rar la Samurai. Mai ales daca ai Santana. Fara nici o logica, la majoritatea Santana, prinderea conductei de frana in butuc se face sub punte, nu deasupra ca la restul Samuraielor. Fie ca e bolovan sau noroi, conductele spate sunt zone contact direct ceea ce le face foarte vulnerabile.
    De asemenea - in zonele cu crengi atentie mare. Cred ca 50% din crengile pe care le-am agatat pe sub masina de-a lungul timpului, au fost intre conductele frana spate si punte.

    Exista solutii la indemana:
    - achizitie teava cupru AC de Logan (undeva la 40 RON un colac de vreo 2 m)
    - achizitie trusa bercuit (vreo 50 Eur pe e-bay. Atentie sa aiba si cutit)

    Refacerea conductei dureaza 5 minute.

    Varianta 2 - achizitionarea doar a conductei de cupru de AC. Anularea circuitului rupt. Mers la primul service (sa nu fie unul prea pricopsit ca nu executa lucrarea pe motive de standarde si siguranta).

    Atentie si la fittinguri. Multe din fittingurile de frana de Santana sunt invers fata de Samurai (unde unul are mama, altul are tata) asa ca trebuie pastrate cu grija.

    PS: in mod evident, conductele de otel sunt preferabile celor de cupru. Dar: cele de otel sunt foarte greu de prelucrat cu o trusa de bercuit neprofesionala iar la modelarea acesteora pentru a se potrivi pe masina se obtureaza usor. Se pot umple cu nisip inainte de modelare dar genereaza probleme in sensul curatirii ulterioare. Sistemele hidraulice nu sunt foarte fericite cu reziduuri, inclusiv particule abrazive de nisip.
    merci de info. am facut rost de teava si am si bercuit-o la capete. e de otel si ramane de vazut cum o modelez la montare

    Lasă un comentariu:


  • andrei.mihailov
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    [QUOTE=omoroka;589110] Tot pe acest traseu, la contactul cu un bolovan mi s-a rupt una din conductele de frana pe spate, blindata apoi de Rares (mare specialist )


    Nu este un lucru foarte rar la Samurai. Mai ales daca ai Santana. Fara nici o logica, la majoritatea Santana, prinderea conductei de frana in butuc se face sub punte, nu deasupra ca la restul Samuraielor. Fie ca e bolovan sau noroi, conductele spate sunt zone contact direct ceea ce le face foarte vulnerabile.
    De asemenea - in zonele cu crengi atentie mare. Cred ca 50% din crengile pe care le-am agatat pe sub masina de-a lungul timpului, au fost intre conductele frana spate si punte.

    Exista solutii la indemana:
    - achizitie teava cupru AC de Logan (undeva la 40 RON un colac de vreo 2 m)
    - achizitie trusa bercuit (vreo 50 Eur pe e-bay. Atentie sa aiba si cutit)

    Refacerea conductei dureaza 5 minute.

    Varianta 2 - achizitionarea doar a conductei de cupru de AC. Anularea circuitului rupt. Mers la primul service (sa nu fie unul prea pricopsit ca nu executa lucrarea pe motive de standarde si siguranta).

    Atentie si la fittinguri. Multe din fittingurile de frana de Santana sunt invers fata de Samurai (unde unul are mama, altul are tata) asa ca trebuie pastrate cu grija.

    PS: in mod evident, conductele de otel sunt preferabile celor de cupru. Dar: cele de otel sunt foarte greu de prelucrat cu o trusa de bercuit neprofesionala iar la modelarea acesteora pentru a se potrivi pe masina se obtureaza usor. Se pot umple cu nisip inainte de modelare dar genereaza probleme in sensul curatirii ulterioare. Sistemele hidraulice nu sunt foarte fericite cu reziduuri, inclusiv particule abrazive de nisip.

    Lasă un comentariu:


  • rechinu
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Asta da offroad! Asta-i spiritul adevarat, feliitarile mele! Cand mai faceti una ca asta da-ti de veste ca tare misto a fost

    Lasă un comentariu:


  • sop
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Foarte fain! Sa va fie de bine.

    Deosebit de frumoase fotografiile, peisaje superbe, descriere pe masura.

    Vorba lui semaca...."Viata adevarata!"





    PS. Bogdan, trebuie sa ne vedem intr-o zi, la o cafea ... sa aud si povestea pe viu!

    Lasă un comentariu:


  • nessum
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Felicitari domniilor!

    Lasă un comentariu:


  • semaca
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Felicitari! asta-i viata adevarata!

    Lasă un comentariu:


  • stefan79
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Felicitari! Super expeditie! Vreau si eeuuuuuuuuuuuuuuuuu

    Lasă un comentariu:


  • Forte
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Foarte tare expeditia ... foarte multi km de off-road, eu as zice mediu spre extrem ... traseu genial ... bonus o zi de mers pe jos ... pozele un deliciu, imposibil sa te plictisesti sa le vezi si sa nu ajungi la ultimile!

    Ma inscriu pe lista pentru toamna 2010 sau vara 2011!

    Din tot traseul am vazut doar Oasa-Cibin-Sadu, Valea Oltului, Barajul Vidraru, Bolboci-Sinaia-Comarnic-Valea Doftanei-Cheia ... si usoare urme pe langa Buzau ... acest traseu este visul oricarui pasionat de off-road!
    Felicitari! Multumim pentru track-uri!
    Ultima editare de Forte; 17.iun.2010, 11:25.

    Lasă un comentariu:


  • behashbeu
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    @shoricelu

    Tura in doua masini este recomandata insa cel mai bine in 3. Troliul macar pe o masina nu strica, la fel sufe de dimensiuni diferite si ochetii de rigoare. Scripetele cred ca se impune si el. Si harletul. Tura intr-o singura masina pe langa ca e periculoasa poate fi si lipsita de fun.

    Noi am fost trei, de la un moment dat 4. Si e mai usor si distractiv. Sa nu uit: au contat mult statiile radio.

    De la Vidraru catre Moldoveanu (de fapt pana inainte de Vf Scarisoara) este o portiune de urcare absolut fantastica: peisaj, teren, tot. Noi am prins-o uscata, daca era noroioasa nu stiu care ar fi fost rezultatul, probabil treceam dar cu chinuiala mare. Dupa urcarea respectiva drumul merge pe coasta versantilor si e usor.

    Lasă un comentariu:


  • shoricelu
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    D-apai am cadonisit-o cu niste Insa Sahara si pe unde m-a dus... nu credeam ca o sa calc.... Ultima tura pe sub Oslea, din pasul Jiu-Cerna in dreapta, cum mergi catre Uricani. Iar daca zici ca numai niste ornamente... NE BAGAM! :)) Cat despre "prea departe de civilizatie", am vazut un snowmobil abandonat pe vf. Godeanu. Deci...se poate :)))

    Inca o data, toata admiratia pentru tura pe care ati facut-o!
    Respect!
    Ultima editare de shoricelu; 16.iun.2010, 15:31.

    Lasă un comentariu:


  • omoroka
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Postat īn original de shoricelu Vezi post
    superba tura, minunate peisajele. Ati gasit aceleasi flori pe care le-am intalnit si eu intr-o minitura pe Latoritei. Si aceleasi limbi de zapada. Felicitari inca o data, ca le meriatti cu prisosinta. Chiar daca-s venite de la un aspirant. Si multa sanatate!

    PS: un jimny si-ar rupe inima pe unde ati fost voi?
    Un Jimny dotat cu MT-uri ar face fata cam peste tot pe unde am mers noi, ceva ornamente de plastic ai pierde poate pe Grohotis doar, dar cu atentie maxima treci si pe acolo

    Postat īn original de shoricelu Vezi post
    PPS: am un mare gol in stomac.... si-s invidios! Dupa ce am vazut pozele, am o singura intrebare in cap: cate tractoare o sa chem daca ma bag si eu de la Vidraru, in dreapta, catre Moldoveanu....
    Aici chiar nu ai nici-o problema, iar daca terenul e uscat si nu a mai plouat de multa vreme, te descurci si cu shoshoni de strada , singura precautie pe care trebuie sa ti-o iei in calcul: distanta mare. Ai de mers 30km de creasta care te vor indeparta mult de civilizatia unde ai putea gasi ajutor in caz de nevoie. Deci se impun minim doua masini acolo... ca si in multe alte cazuri de altfel

    Lasă un comentariu:


  • shoricelu
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    superba tura, minunate peisajele. Ati gasit aceleasi flori pe care le-am intalnit si eu intr-o minitura pe Latoritei. Si aceleasi limbi de zapada. Felicitari inca o data, ca le meriatti cu prisosinta. Chiar daca-s venite de la un aspirant. Si multa sanatate!

    PS: un jimny si-ar rupe inima pe unde ati fost voi?

    PPS: am un mare gol in stomac.... si-s invidios! Dupa ce am vazut pozele, am o singura intrebare in cap: cate tractoare o sa chem daca ma bag si eu de la Vidraru, in dreapta, catre Moldoveanu.... Iar despre poze... ABSOLUT FANTASTICE! FELICITARI!
    Ultima editare de shoricelu; 16.iun.2010, 13:41.

    Lasă un comentariu:


  • gill
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Postat īn original de omoroka Vezi post
    Salut Gill

    noi am cautat alte trasee dar in final am ajuns sa urcam tot pe urmele voastre. Cand am ajuns pe la 1300m/1400m si am vazut ca mai urma inca un urcus pieptis pe un drum spalat cu pietre umede iar afara era asa mohorat si ceasu batea de 8 am decis sa nu mai continuam.

    Faina expeditia voastra , cred ca a fost f. interesant, va urez sa continuati in fiecare an .

    Lasă un comentariu:


  • omoroka
    a răspuns
    Re: Transilvania Offroad 2010 Expedition

    Postat īn original de gill Vezi post
    Pacat ca dialogul nostru a fost f. scurt cind ne am intilnit la Riul Sadului ,probabil oboseala si noi eram dupa o zi grea cu vreme naspa,trebuia sa urcati la Prejba prin alta parte sa continuati traseul pe creasta si sa coboriti la Voineasa . Peisajul e deosebit , pe o parte Cindrelul si pe cealalta parte M. Lotrului si Latorita. Cind mai treceti prin zona puteti apela dati mi um pm si va dau nr de mobil.
    Salut Gill

    noi am cautat alte trasee dar in final am ajuns sa urcam tot pe urmele voastre. Cand am ajuns pe la 1300m/1400m si am vazut ca mai urma inca un urcus pieptis pe un drum spalat cu pietre umede iar afara era asa mohorat si ceasu batea de 8 am decis sa nu mai continuam.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X