Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)


mvAgusta

Postări Recomandate

Salutare,

 

Pentru sezonul 2011 mi-am propus o tura de anduranta (ar zice unii) sau plimbare (ar numi-o altii).

 

In mare traseul ar fi urmatorul:

Romania-Ukraina-Rusia-Kazakhstan(pe langa ce a mai ramas din Marea Aral)-Kyrgyzstan-Tajikistan-Uzbekistan-Turkmenistan(spre Marea Caspica)

 

Traseul de intoarcere ar fi 70% facut cu vaporul(cel putin asa e planul initial)

Turkmenistan(traversat Marea Caspica) - Rusia(Traversat Marea Neagra)-Romania/Bulgaria(depinde de port)

 

Mijloc de locomotie MOTOCICLETA :y

Intentionez sa pregatesc o motocicleta Honda Africa Twin pentru aceasta tura.

 

Scopul postarii:

Drumu-i lung, distracti-ai maxima de ce sa profit singur ..?

SE CAUTA DORITORI PENTRU ACEASTA TURA :x:2dr

 

Pentru sfaturi, intrebari, indicatii va stau la dispozitie atat pe topic cat si PM.

 

Cu stima,

Alex

 

P.S. in "coloana" se pot alatura si masini(pregatite si accesorizate pentru o astfel de plimbare.

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Foarte interesant planul - Pamirul merita.

 

Ma gandesc si eu la o tura in genul asta de ceva timp.

Cam cat planuiesti ca ar dura tura? 1luna jumate - 2 luni?

 

Nu ma pricep la moto, dar mie unul mi se pare un pic cam greu de mers toata durata in tandem masina-motocicleta. Sunt etape unde masina poate forta si face ceva mai multi km fara oboseala.

TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Mult succes in ceea ce vrei sa faci

 

Nu uita ca toate tarile sunt din fosta URSS - adica un pic cam haos in ceea ce priveste legea si siguranta.

 

uite un link unde un tip cu galloperul a facut cam ceea ce vrei sa faci.

 

http://www.galloper.ru/forum/viewtopic.php?f=25&t=6945&hilit=corvin&start=40

 

din pacate este in rusa si este prea mult ca sa traduc. Foloseste un google translate sau macar sa vezi pozele

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Salut,

 

@radui

O tura de genu fara sa alergi ar dura cam 5-6 saptamani, 8 saptamani mi se pare exagerat dar se poate si asa in cazul in care ne abatem de la drum sau stam mai mult intr-un loc.

Tandem-ul moto-auto nu mi se pare atat de imposibil.

Nu stiu cat poti face cu un offroad-er pe zi, dar eu cu moto pe asfalt pot ajunge la 1200km/zi.

Viteza de croaziera pot sa o tin fara probleme la 100km/h.

La capitolul rezistenta la oboseala si aventura :ypu, ma descurc de minune fara sa oftez.

 

@vitalies

Sunt constient de ceea ce o sa gasesc pe acolo.

Am un buzunar special pentru legi ....:y

Iar vis-a-vis de siguranta... nu am auzit sa fie atat de rau, am avut prieteni care au fost prin zona. Cu legea trebuie sa te intelegi.

 

 

Alex

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Salut,

 

@radui

O tura de genu fara sa alergi ar dura cam 5-6 saptamani, 8 saptamani mi se pare exagerat dar se poate si asa in cazul in care ne abatem de la drum sau stam mai mult intr-un loc.

Tandem-ul moto-auto nu mi se pare atat de imposibil.

Nu stiu cat poti face cu un offroad-er pe zi, dar eu cu moto pe asfalt pot ajunge la 1200km/zi.

Viteza de croaziera pot sa o tin fara probleme la 100km/h.

La capitolul rezistenta la oboseala si aventura :ypu, ma descurc de minune fara sa oftez.

 

@vitalies

Sunt constient de ceea ce o sa gasesc pe acolo.

Am un buzunar special pentru legi ....:y

Iar vis-a-vis de siguranta... nu am auzit sa fie atat de rau, am avut prieteni care au fost prin zona. Cu legea trebuie sa te intelegi.

 

 

Alex

 

Salut,

 

Salut,

 

Ideea acestei expeditii/plimbari/etc. e foarte faina si iti urez multa bafta.

 

Eu am fost in Kazahstan in 2009 pe ruta Romania - Ucraina - Rusia - Kazahstan si retur ( http://kazahstan2009.wordpress.com/ sau http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=45960 ) si pot sa-ti spun urmatoarele.

 

1. Drumurile in Ucraina si Rusia sunt fff proaste, mult mai proaste ca la noi si e putin probabil sa poti scoate o medie de 100 km/h. Daca cumva te lasa drumul sa mergi mai repede nu-ti face sperante... te prinde radarul.

2. In Kazahstan drumurile exista doar pe harta. In realitate mergi de-a dreptul prin stepa in proportie de 90%. Ai foarte putine bucati de asfalt. Daca e uscat e ok, daca ploua se fac niste noroaie cat casa.

3. Noi am mers in fiecare zi cat am putut si am avut nevoie de 3 sapt. pt traseul asta.

4. Trebuie sa-ti planifici f. bine traseul dpdv al timpului. Daca iti expira viza de sedere sau tranzit pt. una din tarile respective e problema mare.

5. Si noi am vrut initial sa mergem cu vaporul dar... cursa care era pe M. Neagra s-a desfintat iar traversarea M. Caspice e dupa cum iti e norocul in sensul ca sunt curse dar nu au un program stabilt. Poate pana in 2011 se vor mai schimba lucrurile. Noi nu am vrut sa riscam exact din motiv de planificare a timpului.

6. Siguranta. O sa treci prin zone f. sarace si tentatia e mare. In Rusia si Kazahstan pana si cel mai amarat motel avea parcare cu paza pt. care plateai.

 

Daca crezi ca te pot ajuta cu vre-o informatie anume iti stau la dispozitie cu placere.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Salut,

 

Orice sfat e binevenit, mai ales din partea cuiva care a fost pe acolo.

Momentan lucrez la partea de vize. Ma interesez unde sunt ambasadele(nu toate sunt in Romania), ce am de facut sa fie ok, s.a.

 

Nu o sa alerg sa scot o medie de viteza mare. Odata intrat in Kazakhstan, apreciez o medie de 300-500km/zi(poate si mai putin, poate mai mult) in functie de traseu obstacole, controale, etc.

Inexistenta drumurilor nu ma sperie ba chiar ma incanta :W.

 

@akita

Sunt sigur ca o sa ne auzim pana la plecare pentru ceva info... :tk

 

Alex

 

P.S. in vara un coleg a fost in expedie in Tajikistan in muntii Pamir pana la 7000 si ceva de metrii. Poate il corup sa vina si anu asta ... :2dr

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Din tarile mentionate eu am fost in Rusia, Ucraina si Kazahstan

 

Rusia - drumuri proaste, rusii zic ca ei nu au drumuri ci doar itinerare :wink: politisti avizi de spagi care se leaga de orice, "haiduci" pe drumuri si parcari, circulatie haotica te poti astepta la orice in orice moment, exista grupari care castiga existenta prin provocarea accidentelor in care sa fii tu vinovat.

Avantaje - benzina ieftina, dar in zone slab populate benzinarii rare. Rusii sunt saritori (aia normali care din fericire sunt majoritatea), cu o sticla doua de vodca se repara orice si oriunde.

 

Ucraina - cam acelasi lucru ca la rusi plus vamesi foarte corupti si nesimtiti, nu ai cum sa treci vama fara sa dai spaga, dar cu 20 de dolari in 5 minute esti trecut. Important sa depistezi "seful" si sa tratezi cu el problema. Drumuri putin mai bune ca in rusia.

 

Kazahstan - in privinta vamesilor si politistilor este si mai rau ca la rusi. Drumuri aproape inexistente - sa ai GPS pe care sa poti lua azimuturi, sau sa ai busola. Ca exemplu - am plecat intr-o noapte din satul unde eram in satul vecin care se afla la 60 de km. Am mers toata noaptea si dimineata am ajuns....de unde am plecat. Oamenii simpli sunt foarte deschisi si primitori. Lege practic nu exista - un militian la 3 sate care se afla la zeci si chiar sute de km unul de altul. Natura de kkt - stepa pe sute si mii de km - monoton si plictisitor.

Nu sunt trist - doar treaz...

"Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

In kazakhstan am inteles ca e cam plictisitor drumul prin stepa, dar cu motoru ar putea fi funn...

La intoarcere mi sa tot recomandat varianta cu Iran-Turcia... dar din nustu ce motiv nu ma incanta ideea. Stiu ca in Iran este safe, dar eu am ce am cu Turcii :dr3

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Si eu sunt fan expeditii, dar nu de amploarea acesteia. Insa am toata admiratia si tot respectul pentru cei care isi propun si reusesc sa faca astfel de aventuri. Cand vine timpul concediului de vara, incarc bagaje, pun degetul pe harta si, la drum... Anul trecut am fost prin Turcia, ce-i drept doar pana la Antalya, prin Bursa, Kutahya, Isparta etc. Cum ai trecut in partea asiatica, turcii sunt alti oameni. Prin unele locuri am vazut peisaje mai frumoase ca in Elvetia, iar turcii sunt niste oameni extraordinari. Aceeasi prejudecata fata de turci o aveam si eu pana atunci, insa dupa asta mi-am schimbat definitiv si ireversibil parerea despre ei. La un moment dat, ratacisem drumul pe undeva pe la poalele Muntilor Taurus, se innoptase binisor si pierdusem harta (la propriu!). Am oprit intr-o benzinarie cu gandul sa cumpar o harta si sa intreb de drum. Imediat m-au inconjurat vreo 7-8 vlajgani si au inceput sa bolboroseasca pe limba lor. In momentul ala mi-am amintit de Constantin Brancoveanu. Au o limba de ti se pare ca te injura in permanenta. Am vorbit si eu pana au inceput sa ma doara mainele, si atunci am intrat in benzinarie, mai mult impins. Ei au inteles despre ce e vorba, si pana la urma si eu. M-au luat pe sus si m-au dus in fata unei harti spanzurate pe un perete, bolborosind in permanenta. Am stat vreo 10 minute sa-i ascult pe fiecare in parte, desi vorbeau toti odata si nu intelegeam nimic. Se indragostisera de mine si nu ma mai lasau sa plec. Cand am reusit pana la urma sa-i conving ca nu vreau sa-mi petrec noaptea cu ei, am mai stat vreo 5 minute ca sa-mi stranga fiecare in parte mana de 10 ori!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Am fost anu trecut parca, in Turcia cu motoru...

De speriat traficul la ei, si pretul la benzina e criminal...:uameni

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

E adevarat cu traficul, insa Turcia nu e numai Istanbul, Kusadasi sau alte locuri intesate de turisti si de romani. Daca te abati oleaca de la drumurile prea aglomerate, ai sa ai o surpriza, zic eu, placuta. Ia harta in mana si inima in dinti!

Cat despre combustibil, cata benzina ti-ai propus sa consumi? Oricum intra in costul total al expeditiei. Faci bugetul si mai scazi din alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Si totusi ....

Nu ar fi nimeni interesat de plimbare ???

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Cu ce motor vrei sa mergi?

 

Pentru ca cu ala din avatar nu ai nici o sansa:ha:, iar cu un enduro nu prea te vad bine la 1200 km/zi. Si cu masina de strada e cam greu 1200/zi pe drumuri civilizate.

Gip Gran`sirochi ovarlend ecspedisan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Sa inteleg ca ai sarit primul post..... Unde ziceam ca as vrea sa merg cu o africana

:y

Cat despre mia de km... Cu motorul de la profil am facut 1300/zi, ce-i drept pe alte drumuri.

Tocmai de aceea am adaugat in alt post, ca imi propun sa obtin medii de 300-500km/zi.

:2dr

 

SI TOTUSI NU E NIMENI NIMENI INTERESAT DE O ASA AVENTURA....? :old

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Ba da....ai idee despre costuri extra?adica detaliaza costuri fara carburant,te rog.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Huh ..... Costuri(fara benzina)

Nu am stat sa aprofundez problema dar in mare gandesc asa:

 

Spagi - intre 700-1000 euro BANI PUSI DEOPARTE

 

Cazari - pentru o perioada de 6 saptamani(42 zile) cu o medie de 20euro/zi(este mult dar pun raul in fata) 840 euro rotunjesc la 800(in cazul in care dorm in fiecare seara la hotel/motel/aratare)

 

Mancare - 42 zile cu o medie de 15euro/zi(ceea ce mi se pare mult) aprox 600euro

 

daca tragem linie-1400 cazare+mancare(consider acesta un cost maxim)+spagi(1000)

Total- 2400

La acest cost s-ar mai adauga diversele suveniruri si reparatii de drum.

Pentru reparatiile de drum mai am un buzunar special la geaca cu 500euro.

 

Ii rog pe cei care au facut o astfel de tura sa ma corecteze daca am gresit...

 

 

Cu respect,

Alex

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

:grin: cam mult....

6000- 6 persoane-doua masini in Maroc......

Adica 1000 de pers....muuult mai rezonabil....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

aici, http://kazahstan2009.wordpress.com/informatii-utile/ se pot vizualiza ceva info referitoare la spagi, cost benzina, etc. pt. Ucraina, Rus si Kaz

 

"cheltuielile" cu spagile ce se gasesc in link-ul de mai sus sunt pt. toata echipa, adica 9 pers.

 

preturile la mancare in Rus, Ukr si Kaz sunt aprox. ca la noi.

 

in Kaz. cazarea cea mai confortabila e la cort in mijlocul stepei :banana (cel putin asa ni s-a parut noua), deci nu costa nimic:ypu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

@RZV

1. Calculul facut de mine este unul extrem si este adresat unei singure persoane(expeditie solitara). Pentru grup sunt sigur ca banii vor scadea radical... Spaga se imparte,cazarea se imparte totul devine mai ieftin.

2.Nu prea poti compara Maroc-ul cu aceasta tura....

 

@akita

Deja mi-am luat cateva notite de pe site-ul tau.

Nu ma asteptam ca partea cu spagile sa fie pentru grup. Ma gandeam ca e cumva de masina, dar 440 dolari 9 persoane mi se pare mai mult decat ok.

 

La costul total se mai adauga si costul vizelor, nu stiu inca numarul lor sau costul lor....

Sunt sigur ca per total costul expeditiei fara benzina iese mai jos de 1000 euro/persoana.

 

 

Alex

Editat de mvAgusta

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

cautand ceea ce ma intereseaza, adica date despre o expeditie pana in Mongolia, pe care o programez de ceva vreme, am gasit asta:

 

http://dreamers1.com/russia/Practicalities/Russia_Mongolia_Practicalities.htm

 

in ideea in care vei trece si prin Rusia.

 

O sa mai caut date despre tarile de la sud de Kazahstan, ma intereseaza direct fiindca pe acolo aveam in plan sa fie drumul la dus.

T O Y O T A

OFFROAD CLUB SIBIU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Suna interesant ce povestesti u aici...

Pe cand vrei sa faci tura asta ?

 

Alex

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

Suna interesant ce povestesti u aici...

Pe cand vrei sa faci tura asta ?

 

Alex

 

o planfic de un an si ceva, insa acum e mai dificil financiar, sau nu e tocmai momentul.

 

de fapt nu costa char asa mult, combustibilul e la jumate de pret si restul cam ca pe la noi, ce ar mai costa ar fi vizele si spagile.

si ar mai fi prepararea masinii, insa la capitolul asta e aproape gata, mai trebuie un cort de plafon si un webasto.

 

problema ar fi ca dureaza minim 2 luni, (20.000 km : 500 km/zi medie = 40 zile, plus cateva de repaos si de vizite, plus neprevazute) si asta inseamna ca doua luni lipsesc din campul muncii, adica nu produc. asta e de fapt cheltuiala mai mare.

 

si ma mai gandeam sa iau si copiii, doua luni fara ei e poate mai greu decat cu ei. asteptam un pic sa mai si creasca.

nu cred sa iasa socotelile pentru la anul, in contextul actual.

 

dar nu se stie niciodata...

T O Y O T A

OFFROAD CLUB SIBIU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

@mihaituk

Prin Mongolia iese ceva mai lung traseul, dar sunt sigur ca merita.... :h5

Poate pana la anu castigi la loto sau cine stie cum faci sa iti iasa ....:y

 

 

Alex

Proud owner: MvAgusta F4 750 Corse, MvAgusta F4 990, MvAgusta Brutale 910, Suzuki GSXR Srad 750 Streetfighter, Honda CRF, BMW R11 1932, Aprilia Leonardo 150, Nissan Terrano 3.0 V6, Renault Megane and a verry understanding not yet wife

 

Proud ExOwner: Bmw 318is, Opel Frontera, Skoda Fabia, Peugeot 607, Oltcit, Suzuki GS 500,

 

Looking forward to: Bimota Tesi 3D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

@Mihai..visatori sunt multi....unii si-au schimbat si masina pt asta....:ha:

 

Parca merge mai repede in Maroc de primavara.....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Expeditie 2011 (kazakhstan-kyrgyzstan-tajikistan-uzbekistan)

 

@Mihai..visatori sunt multi....unii si-au schimbat si masina pt asta....:ha:

 

Parca merge mai repede in Maroc de primavara.....

 

sincer Africa nu prea ma mai tenteaza, incepusem sa planificam o traversare N-S, dar cu problemele politice de la sud de Egipt e destul de riscant acum. De aceea m-am orientat mai mult spre rasarit. din pacate tibetul este deocamdata inaccesibil.

 

mai tentant decat marocul ar fi un tur al marii negre, asa de incalzire.

 

in alta ordine de idei:

 

ce mai este important, in special pentru turele lungi - Kazahstan, Mongolia, Cape Town, este inchegarea unei echipe care sa nu prezinte fisuri prea mari. Cand esti la 7-8.000 km nu poti sa iti iei jucariile si sa pleci dupa bunul plac, toti trebuie sa fie constienti de asta. Pot fi situatii mai tensionate sau aproape de limite, si e bine sa se cunoasca macar un pic toti membrii. Cel putin sa stie cum rectioneaza fiecare la anumite presiuni.

Asta e si un alt motiv de amanare.

 

pe de alta parte, trebuie sa fie clar ca drumul este un scop in sine, nu destinatia x sau y, mai ales ca sunt etape lungi de condus si nu pe drumuri asfaltate.

T O Y O T A

OFFROAD CLUB SIBIU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare