Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Red code searching ...februarie 2012

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Red code searching ...februarie 2012

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040282.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	74,2 KB 
ID:	888415Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040290.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	84,8 KB 
ID:	888416Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040287.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	83,2 KB 
ID:	888417Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040288.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	73,7 KB 
ID:	888418Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040284.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	72,8 KB 
ID:	888419Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040283.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	77,3 KB 
ID:	888420Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040285.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	73,6 KB 
ID:	888421
    KAMIKAZE Off Road Team

    Comentariu


    • #32
      Re: Red code searching ...februarie 2012

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040301.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	65,0 KB 
ID:	888422Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040313.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	126,5 KB 
ID:	888423Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040303.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	53,8 KB 
ID:	888424Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040310.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	103,2 KB 
ID:	888425Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040302.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	78,8 KB 
ID:	888426
      KAMIKAZE Off Road Team

      Comentariu


      • #33
        Re: Red code searching ...februarie 2012

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040317.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	35,2 KB 
ID:	888427Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040319.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	41,4 KB 
ID:	888428Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040320.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	69,8 KB 
ID:	888429Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040322.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	47,4 KB 
ID:	888430Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040318.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	41,6 KB 
ID:	888431Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1040321.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	48,8 KB 
ID:	888432
        o expeditie de neuitat
        KAMIKAZE Off Road Team

        Comentariu


        • #34
          Re: Red code searching ...februarie 2012

          Respect pentru efortul depus . Bravo !!!
          [FONT=Arial Black][COLOR=red]Samurai mic dar puternic
          In cap incap multe , dar putine raman !

          Comentariu


          • #35
            Re: Red code searching ...februarie 2012

            Bravo! inca una marcata! Felicitari!!!!
            Nissan y160,Terrano II -04,Toyota Rav 4 D-CAT
            Dodge Ram 1500 -04

            Traic BOOM Fighter 2000cmc

            Comentariu


            • #36
              Re: Red code searching ...februarie 2012

              aaa era sa uit ce nu a specificat yonutz ,,,,....eram dominati d toyota hillux pe insula
              KAMIKAZE Off Road Team

              Comentariu


              • #37
                Re: Red code searching ...februarie 2012

                KAMIKAZE Off Road Team

                Comentariu


                • #38
                  Re: Red code searching ...februarie 2012

                  KAMIKAZE Off Road Team

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Red code searching ...februarie 2012

                    KAMIKAZE Off Road Team

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Red code searching ...februarie 2012

                      KAMIKAZE Off Road Team

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Red code searching ...februarie 2012

                        @Axel
                        Filtrul de carburant al Patrolului era aproape nou fiind schimbat cu cateva luni in urma (avea maxim 3.000 de km). Cred ca noaptea la Braila au fost cu mult sub -20grC. Din acest motiv a inghetat filtrul. De asemenea pe toata durata expeditiei, am alimentat succesiv astfel incat sa avem cel putin 1/2 de rezervor in fiecare moment.



                        Alte concluzii legate de expeditia noastra:


                        Pe Toyota:
                        Am avut pe masina FEDERAL COURAGIA 33x12.5x15, s-au comportat excelent pe toate tipurile de teren. Si am trecut prin zapada, am mers pe gheata, drum de piatra, macadam samd.

                        Am avut ptr navigatie Garmin 1490T (un navigator de semistrada). Ne-am intors rapid mergand invers pe trackul scris la ducere. Si aceasta s-a comportat excelent in insula, pierzand semnalul decat o singura data cateva minute.

                        Ptr. telefonia mobila, am folosit NOKIA X1-01 dual sim. Am incarcat telefonul joi, am vorbit destul de mult si chiar si acum luni mai am baterie, deci un telefon excelent ptr activitati outdoor. Am avut avantajul ca pe 80 am montat un antena care are un fel de amplificator al semnalului GSM.


                        Pe Nissan:
                        Nissanul a fost echipat cu Silverstone Xtrem 35x10.5x16 cu jante cu et-90 (aici cred ca a contat la stabilitatea pe campuri). Si aceste anvelope cu presiunea adecvata s-au comportat excelent pe toate tipurile de teren. Ce este de adus in calcul: dupa ce am spart gheata cu "crucisatorul" Toyota Simexurile muscau foarte bine in zapada afanata.



                        Ca si damageuri la masini dupa aceasta expeditie:


                        La Nissan - s-au rupt bieletele antiruliu fata in urma raidului intreprins (cred ca la un moment dat aveam peste 100km/h pe un teren nu tocmai prietenos). De asemenea un amortizor spate al Nissanului lovea pe capat de cursa (masina a fost incarcata cu aproximativ 400 kg)
                        La Toyota - s-a desprins toba finala de cea intermediara in urma aceluias procedeu. Masina a fost incarcata cu aproximativ 600 kg.



                        Ca si consum:


                        Nissanul cred ca a facut o medie de consum in aceste vitrege conditii (temperaturi joase, teren greu in marea majoritate a drumului nostru) undeva la 16-17%

                        Toyota a avut o medie de consum de 15-16%, consum absolut normal ptr ceea ce am facut cu ea.

                        Mentionez faptul ca de dimineata pana seara nu am oprit motoarele masinilor ele stand pornite chiar si pe stationare (cred ca si de aici a fost usor ridicat consumul).


                        Referitor la echipaje si lucrul in echipa


                        In orice situatie de acest gen cred ca este foarte importanta comunicarea, sincronizarea si mai ales rapiditatea cu care cazi de acord cu cei din echipa referitor la deciziile luate. Orice decizie s-a luat reactiile celorlalti au fost de aprobare nu de comentare a acestor decizii. Asta inseamna "echipa" si "lucrul in echipa"!
                        Ultima editare de Yonutz; 13.feb.2012, 10:59.
                        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: Red code searching ...februarie 2012

                          da da daa ....un amortizor stanga spate la nissan stramb de la atata blanau
                          KAMIKAZE Off Road Team

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: Red code searching ...februarie 2012

                            Mult curaj ati avut...
                            Felicitari!
                            ex: ARO 244 3.1D & Opel Frontera 2.3TDI

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X