Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

44 Africa - Romanian Expedition

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

    Postat în original de Iancu Vezi post
    Multumim foarte frumos!

    Sedere placuta !
    @Iancu
    Cu placere.
    Pana acum totul a fost perfect, speram ca si in continuare calatoria noastra sa ne ofere surprize placute.
    ZULU
    44 Africa
    TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

    Comentariu


    • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

      Traseul zilei

      2014-04-28 12:03.kmz

      Etosha NP (Namibia) - Uis (Namibia)

      Distanta - 414 km
      Durata deplasarii 5: 18 h
      Min. - 632 m
      Max. - 1393 m

      Traseul nostru a vizat si Petrified Forest Namibia
      Ultima editare de ZULU; 29.apr.2014, 10:24.
      ZULU
      44 Africa
      TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

      Comentariu


      • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

        Traseul zilei

        2014-04-29 11:12.kmz

        Uis (Namibia) - Henties Bay (Namibia)

        2014-04-29 15:25.kmz

        Henties Bay (Namibia) - Swakopmund (Namibia)

        Distanță - 192 km
        Durata deplasării - 3:45 h
        Altitudine
        Min. - 0
        Max. - 798

        Bucuria ajungerii la la Henties Bay a fost mare deoarece am reusit sa traversam continentul African de la Oceanul Indian la Oceanul Atlantic.
        Ultima editare de ZULU; 30.apr.2014, 20:34.
        ZULU
        44 Africa
        TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

        Comentariu


        • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

          DAY 28, April 24, Botswana

          Dimineata ne lovim de prima dezamagire..Se pare ca intentia noastra de a intra in Delta Okawango cu masina nu este realizabila. Nici macar cu masina si ghid de prin partea locului. Conform mai multor agenti cu care discutam, Delta este inundata in proportie de 70%, ceea ce face ca drumurile sa fie impracticabile. Singura posibilitate de a ajunge in interior este zborul cu avionul, catre unul din lodge-urile din rezervatie, de unde se pot face excursii e traseele mai putin sau deloc inundate. Desi ne dam seama cam ce preturi se vehiculeaza pentru asa ceva, cerem o oferta “last minute” de la unul din operatorii cu birourile adunate in jurul aeroportului, asa, ca sa ne facem o parere. O si primim in jumatate de ora, si, asteptarile ne sunt confirmat cu brio. Aproximativ 1500 dolari de persoana, pentru 3 zile. E adevarat, tot inclus, dar oricum mult peste bugetul nostru de timp si bani. Dupa o scurta sedinta, da, inca una, decidem sa incercam macar sa vedem Delta din aer. Si, surprinzator, un zbor de o ora cu un “mini avion” Cessna de 6 locuri, este foarte la indemana.Asa ca, dupa o ora ne imbarcam. Excelenta decizie!! Zborul este fascinant , iar privelishtea de la inaltimea de 1000 de metri este pe masura. Intr-adevar, ne convingem singuri ca nu aveam nici o sansa sa intram acolo. Pete de apa si mlastini cat vezi cu ochii, o paleta de culori incredibila, nenumarati elefanti, bivoli si antilope. Cerul se reflecta in luciul apei de jos ceea ce face imaginea si mai feerica. Toata frustrarea si dezamagirea de dimineata dispare imediat si incheiem ziua veseli si bine dispusi, la un muschi de vita absolut colosal, intr-o cascada de glume mai mult sau mai putin fine legate de moneda nationala din Botswana..
          ZULU
          44 Africa
          TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

          Comentariu


          • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

            Day 29, aprilie 25, MAUN (Botswana) – GROOTFONTEIN (Namibia)

            Pornim la drum cu voie buna, nu inainte de a ne burdusi buzunarele cu bancnote Botswaneze de valori mai mici, pe post de souvenir pentru prietenii de acasa. Drumul de foarte buna calitate face ca frontiera catre Namibia sa fie atinsa pana in orele pranzului. Trecem rapid, fara nici o problema, dupa o scurta discutie cu vamesul namibian care ne intreaba care e situatia in ucraina si cum o resimtim noi, ca vecini. Impresia din zilele precedente, ca nivelul de civilizatie si emancipare este din ce in ce mai ridicat pe masura ce ne indreptam catre sud, este acum mai clara ca niciodata.
            Drumul dupa frontiera trece direct printr-un parc national. Drumul nu este asfaltat, ca de obicei in astfel de zone, insa este incredibil de bun. Larg, cu zone de refugiu, cu marcaje perfecte ce permite o viteza de rulare lejera de peste 100 kmh..Admiram amuzati semnele de circulatie de tipul “Atentie Elefanti!” , dar zambetele ingheatza cand zarim un exemplar care face baie de noroi pe marginea drumului. Din loc in loc, suntem opriti de autoritatile sanitar-veterinare si obligati sa ne dezinfectam incaltaminte. Isi cer scuze politicosi si ne spun ca este pentru protectia sanatatii animalelor din zona. Calitatea asfaltului este impecabila, multe tari din Europa ar visa la asa ceva. Traficul redus si faptul ca soseaua nu trece prin localitati ne ajuta sa parcurgem km dupa km. Ajungem spre seara in Grootfontein, oras important dupa cum arata harta. Si surpriza!!.. Cateva strazi iluminate, cateva case incredibil de aratoase..si atat. Reusim sa ne cazam in singurul lodge din oras, iar patronul, un alb imens, insotit de un caine Amstaff la fel de imens, ne explica pe indelete pe unde sa o luam si ce merita vizitat in zilele urmatoare si mai ales unde sa nu cumva sa ne aventuram, pentru ca trece cate o masina pe saptamana.
            ZULU
            44 Africa
            TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

            Comentariu


            • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

              Day 30, aprilie 26, GROOTFONTEIN – ETOSHA NATIONAL PARC

              La lumina noii zile incepem sa pricepem cate ceva. Drumul nu este astfel construit incat sa nu treaca prin localitati. Ci nu exista localitati. Marele oras Grootfontein are 23.000 de locuitori, capitala are 230.000...In total, Namibia, cu o suprafata de 4 ori mai mare decat a Romaniei este locuita de 2 milioane de oameni...mai putin de 2 locuitori pe km2...Asa se explica multe...
              Deasemenea simtim imediat tensiunea si retinerile in relatiile dintre albi si negri. Umbrele trecutului sunt foarte prezente si nu par sa se estompeze deloc. Albii sunt putini si ne saluta amical chiar si cand trec cu masina pe langa noi, negrii majoritari ne privesc cu retinere, ne servesc prompt si perfect, insa lipseste cu desavarsire zambetul sau vorbele. Si desi ni se pare ca albii detin inca puterea economica si sunt motorul civilizatiei, ei par tot mai izolati in tara lor. Insa toate astea par departe de noi si nu ne impiedica sa “respiram” Namibia prin toti porii. Tara este absolut minunata. O frumusete naturala rarisima si o parcurgem cu mare mare placere. Intram in parcul national Etosha pe care il traversam pe drumul principal, in ideea de a ramane peste noapte in partea cealalata. Ne gandim sa revenim a doua zi cu ghid si sofer local si sa vizitam parcul asa cum se cuvine. Dar chiar si asa, antilopele Springbook, Impala, Orix, Kudu, Eland, se vad la tot pasul. Zebrele devn deja un peisaj familiar, desi au alte caracteristici ca cele vazute pana acum. Iar elefantii imenshi zariti in departare ne dau sperante pentru ziua de maine. Parasim parcul aproape de apus si ne grabim sa gasim un loc de cazare. Ratam din fericire intrarea in primul lodge indicat,asa ca intram la urmatorul indicator de cazare. Spun din fericire, pentru ca daca nu il ratam, nu l-am fi cunsocut de Adri Pienaar...Adri, proprietarul, este un namibian la fel de imens ca si cel din seara precedenta (se pare ca asta e masura pe aici). Locul este amenajat absolut superb, cu un bun gust si la o calitate fantastica. Barul este dotat cu tot ce trebuie si este “operat” de Pierre, un amic de-al patronului, profesor de istoria artelor la origine, un interlocutor perfect. Iar cina este ceva cu totul deosebit. Nu credem ca vom mai avea parte de asa ceva. Carnati cu branza din carne de antilopa eland si facocer, carnaciori condimentati din carne de antilopa kudu (kudu wors), file din muschi de eland, pulpa de miel, paine cu legume (roosterbroodje), ni se spune ca e o specialitate namibiana, spanac, sfecla rosie (divina), conopida cu sos bechamel, cartofi prajiti, salata de ceapa murata. Din toate fara limita.
              Ne incheiem seara la un pahar de vin cu Adri si Pierre, mai aflam cate ceva din viata lor de ieri si de azi, aflam ca Adri are o ferma mijlocie (6000 de hectare)..da, nu e gresit, 6000 de hectare si ca se pare, ei platesc astazi scump greselile generatiilor de dinaintea lor.
              ZULU
              44 Africa
              TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

              Comentariu


              • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                Multumesc mult pentru povestiri...
                As putea spune mai multe, dar nu are sens.
                Doar va urez sanatate. Si astept fiecare zi cu interes, mai ales povestirile decat imaginile.
                ... undeva, candva, altundeva...

                Comentariu


                • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                  Postat în original de aztec Vezi post
                  Multumesc mult pentru povestiri...
                  As putea spune mai multe, dar nu are sens.
                  Doar va urez sanatate. Si astept fiecare zi cu interes, mai ales povestirile decat imaginile.
                  @aztec
                  Incercam sa impartasim experienta noastra intr-un mod cat mai placut si interesant.
                  ZULU
                  44 Africa
                  TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

                  Comentariu


                  • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                    macar o poza cu amstaful cel durduliu .... cu ''cazarea '' primului gras . cu ce a de -a doua - unde totul era aranjat cu bun gust , se poate ... va rugam !!!
                    0722 249 770 / 0785 33 63 43

                    Comentariu


                    • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                      Felicitari pentru expeditie si multumesc pentru ca impartasiti!

                      Comentariu


                      • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                        DAY 31, aprilie 27, ETOSHA

                        Trezire la 5.30 ...E noapte inca cand ne imbarcam in masina de safari si intram in rezervatie. Frig, in jur de 15 grade. Ca a fim sinceri, rareori in aceasta calatorie am suportat temperaturi mai mari de 26-27 grade ziua si 14-10 grade noaptea. La asta chiar nu ne-am asteptat. Vom sta astazi si vom colinda rezervatia de la 6 dimineatza pana la 6 seara. Speranta cea mai mare este ca vom vedea in sfarsit lei mai clar si mai de aproape. Ca sa incepem cu sfarsitul, nu am vazut nici picior de leu, desi toate prezentarile si explicatiile ghizilor incep si se termina cu lei. Incepem sa credem ca e mult marketing in toate astea si ca , de fapt, leii in libertate sunt mult mai putini decat ni se spune. Tocmai realizam norocul fantastic pe care l-am avut vazand leoaica langa masina noastra in Serengeti, respectiv leopardul in Katavi. Senzatia din Etosha se pare ca sunt elefantii, care sunt cei mai mari din Africa, ajung pana la 4,5 metri inaltime si celebra Etosha Pan, o suprafata perfect plana si perfect arida cu diametrul de circa 140 km, fundul unui lac antic secat in care vin animalele sa linga sare....Totusi ziua trece foarte frumos, vedem de aproape toata gama de antilope (gnu, kudu, orix, impala, springbok, eland ), suricate, varani, vulturi imensi, si mai ales zebre. Grupurile de zebre, care ajung si la 1000 de capete, care vin sa se adape la gurile de apa din parc, produc un spectacol si o frenezie incredibile. Spre finalul zilei vedem si primul elefant, foarte aproape de noi, se adapa linistit. Intr-adevar este imens. Urias de-a dreptul!!... Parasim spre seara parcul si iata ca ce e mai bun ne-a fost pastrat pentru final. Cu cateva minute inainte de ora de inchidere, dam peste un grup de circa 30 de elefanti. Cel mai mare, un mascul batran, este absolut gigantic!! Cel mai mic, lipit de piciorul mamei, este un pui de maxim 3-4 zile..Dezorientat , micutz, stangaci, nu stie ce sa faca cu chestia aia lunga ca un furtun lipita de capul lui.
                        Ajungem in “camp” multumiti si satisfacuti, si, dupa inca o cina pantagruelica, stam pana tarziu la cateva sticle de vin cu noii nostri amici. Povestim de toate cele, ei se deschid mai tare, ne spun cateva bancuri “ushoare” cu “majoritarii” lor in rol principal, prindem si noi curaj, le spunem si noi unele “grele” despre “minoritarii” nostri...Radem cu pofta, pana tarziu in noapte....
                        ZULU
                        44 Africa
                        TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

                        Comentariu


                        • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                          Postat în original de SOGO Vezi post
                          Felicitari pentru expeditie si multumesc pentru ca impartasiti!
                          @SOGO
                          Multumim frumos
                          ZULU
                          44 Africa
                          TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

                          Comentariu


                          • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                            Postat în original de Iancu Vezi post
                            macar o poza cu amstaful cel durduliu .... cu ''cazarea '' primului gras . cu ce a de -a doua - unde totul era aranjat cu bun gust , se poate ... va rugam !!!
                            @Iancu
                            Cu amstaful nu am facut fotografii dar la a doua locatie avem ceva fotografii.


                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0394.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	114,2 KB 
ID:	949195 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0397.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	116,8 KB 
ID:	949198

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0396.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	132,9 KB 
ID:	949197 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0399.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	112,5 KB 
ID:	949200

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0395.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	130,8 KB 
ID:	949196 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0398.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	135,4 KB 
ID:	949199

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261500.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	101,6 KB 
ID:	949201 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261506.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	81,9 KB 
ID:	949205

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261501.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	129,5 KB 
ID:	949202 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261508.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	185,0 KB 
ID:	949207

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261503.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	176,8 KB 
ID:	949204 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261502.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	157,9 KB 
ID:	949203

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261507.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	166,5 KB 
ID:	949206 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P4261509.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	145,9 KB 
ID:	949208

                            Arunca o privire si la http://www.etosha-camping.com/.
                            Ultima editare de ZULU; 01.mai.2014, 19:23.
                            ZULU
                            44 Africa
                            TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

                            Comentariu


                            • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                              Traseul zilei

                              2014-05-01 12:40.kmz

                              Swakopmund (Namibia) - Walvis Bay (Namibia) - Pelican Point - Walvis Bay (Namibia) - Dune 7 - Swakopmund (Namibia)

                              Distanta - 195 km
                              Durata deplasarii 4: 57 h
                              Altitudine
                              Min. - 0 m
                              Max. - 99 m

                              Traseul nostru a vizat Pelican Point si Dune 7
                              Ultima editare de ZULU; 01.mai.2014, 18:12.
                              ZULU
                              44 Africa
                              TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

                              Comentariu


                              • Re: 44 Africa - Romanian Expedition

                                25 Aprilie (1)

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0295.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	236,4 KB 
ID:	949111 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0294.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	214,6 KB 
ID:	949110

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0293.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	248,8 KB 
ID:	949109 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0292.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	239,2 KB 
ID:	949108

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0286.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	255,1 KB 
ID:	949104 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0288.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	183,4 KB 
ID:	949105

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0290.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	285,8 KB 
ID:	949107 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0289.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	175,5 KB 
ID:	949106

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0283.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	293,8 KB 
ID:	949103 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0303.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	200,0 KB 
ID:	949119

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0296.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	235,8 KB 
ID:	949112 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0297.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	256,2 KB 
ID:	949113

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0298.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	256,1 KB 
ID:	949114 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0301.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	185,4 KB 
ID:	949117

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0302.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	236,6 KB 
ID:	949118 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0300.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	187,2 KB 
ID:	949116

                                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0304.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	218,7 KB 
ID:	949120 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSC_0299.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	273,1 KB 
ID:	949115
                                ZULU
                                44 Africa
                                TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X