Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

44 Africa - Romanian Expedition


ZULU

Postări Recomandate

44Africa.jpg.999c41d7c8b1acfb13e0044f98f59546.jpg

 

De aici a inceput totul…

O seara de iarna din preajma Craciunului 2012, cand ne-am adunat, asa cum am facut-o de multe ori in acesti 25 de ani de cand suntem prieteni.

Si a aparut intrebarea : ce facem si noi in 2013? Un diving, ceva?…Si de undeva, de nu stim unde, fara intonatie si cu voce calma si joasa se aude Leo : “Hai sa traversam Africa cu masina!”……Am tacut brusc, ne-am uitat ciudat unul la celalalt dupa care dintr-o data am sarit : “Ma bag! Si io!…Si io!”.

 

Si asta a fost.

Nu aveam masina, nu aveam idee ce inseamna asta, nu aveam habar de ce avem nevoie, nu ne-am gandit un moment la partea financiara (care e serioasa de tot), nici prin cap nu ne trecea atunci ce efort urias presupune chestia asta.

Le-am rumegat pe parcurs, am inceput sa rezolvam din ele, de multe ne-am luat cu mainile de cap a neputinta, insa de renuntare nu a fost vorba niciodata.

Si usor, usor ne apropiem de plecare, dar nu in 2013 asa cum ne-am propus initial ci in 2014, masina avem, traseul e fixat, stim ce avem de facut privitor la acte, vize, bilete avion de intoarcere, piese auto, imbarcarea masinii pe vapor pentru intoarcere, telefon cu legatura prin satelit si inca sute de amanunte……

 

Initial, turul nostru presupunea sa plecam din Bucuresti, spre sud, pana unde se termina Pamantul…Destinatia finala este cel mai sudic punct al Africii, Cabo de Agulhas, in Africa de Sud…Prin Bulgaria, Turcia, Egipt, Sudan, Etiopia, Kenya, Tanzania, Zambia, Namibia si in fine, Africa de Sud..

 

Cu toate “zbaterile” noastre, nu am avut nici o sansa sa ajungem cu masina in Egipt.

Toate liniile de ferry sunt suspendate, situatia de acolo se inrautateste de la o zi la alta, nici o linie maritima si nici un agent din Alexandria sau Port Paid nu se angajeaza sa ne poata transporta masina acolo pe mare….

Ne place, nu ne place, am fost obligati sa schimbam traseul…

Din pacate am renuntat la Egipt (chiar pacat de zona) si la coltzul din Sudan pe care urma sa il parcugem…

 

Alternativa a fost sa ducem masina pe mare pana la Mombasa si sa incepem turul de acolo…Renuntand la Egipt si Sudan, am adaugat in tur Uganda, Ruanda si Botswana...

Practic vom inconjura Lacul Victoria, pornind de la Muntele Kilimandjaro, Muntele Kenya si terminand in Rezervatiile Ngoro-Ngoro si Serengeti..Apoi revenim pe traseul vechi, urmand ca de la Cascada Victoria sa facem un ocol prin Botswana, prin Delta Okawango….Pare viabil, problemele de logistica par a fi rezolvabile la momentul asta…..

let’s see….

 

366069020_Membriiexpeditiei.jpg.d800ed74ee8f597f3e903b60133f05b8.jpg

 

http://www.44africa.ro

http://www.facebook.com/44africa

Editat de Astral
  • Like 2

ZULU

44 Africa

TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 373
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

392605060_44Africa1.jpg.9f6c7ba150977a45d7c47dd8a54e6241.jpg

 

06 ian 2014

 

Ultimele zile…devin si cele mai aglomerate.

Nu stiu cum a trecut un an si senzatia e una asemenatoare cu alea din studentie, de pe la sesiuni…am timp, am timp, am timp, nu mai am timp….s-au strans toate teribil, speram sa le rezolvam in timp si in regula.

Masina e gata de drum, pregatita, colantata,etc.. Ok, mai trebuie montate niste proiectoare, sper sa le rezolvam saptamana asta….apoi, urmeaza o simulare de plecare, respectiv, incarcata masina cu absolut toate bagajele,echipamentele si noi, sa vedem ce punem unde punem, cum fixam si cum avem acces la ele cu deranj minim.

Biletele de avion sunt luate, deci pe 17 martie am plecat, zarurile sunt aruncate, se invart-nu se invart, tot pe 17 martie plecam.

Masina ar trebui sa plece cel tarziu la 10 februarie. Mai avem tare tare putin timp.

 

17 ian 2014

 

Avem vize de Rwanda, cele de Africa de Sud si Namibia sunt pe tzeava.

Avem auto finalizata 100%, inclusiv proiectoare, scule, piese. Avem telefon prin satelit, mare realizare, tare complicat sa inchiriezi o mizerie din asta.

Si cel mai important, avem site functional 100%.

Pentru prietenii care vor sa apara pe site-ul nostru, am creat o pagina speciala pentru friends.

E atat de aproape...si totusi inca foarte departe.

 

24 ian 2014

 

4 februarie ducem masina in Portul Constanta, pe 7 Februarie pleaca in expeditie.

O vom reintalni in 18 martie, in Mombasa, Kenya…So, here we are…mai avem de luat ceva vize, si ceva amanunte mai marunte si “let us Rock’n Roll”…

 

26 ian 2014

 

E putin off topic, dar nu aveam cum sa nu aratam clar intentiile noastre….Sunt mai clare decat culoarea albastra a bilelor unui macac in luna de imperechere….. Privesti o secunda si nu are cum sa nu iti fie clar ca directia este Africa….O vezi si imediat simti aerul cald de savana si vezi soarele ala rosu de la Ecuator…..NU prea vezi lei si leoparzi…Dar vezi cert foci si urshi polari. Africa sub cod portocaliu sau ce culori or mai fi alea…

 

1938440213_Codrosu.jpg.9b3bb6884aaf039352d73649ccfa6399.jpg

 

05 feb 2014

 

Atat in teorie cat si in practica, masina a plecat azi in directia Kenya….Ca orice treaba simpla care normal dureaza 3 ore, in Romania dureaza trei zile….sooooo

 

DAY 1….deplasare fara probleme la Constanta…sa fim siguri ca suntem acolo in DAY 2, sa facem formalitatile vamale, ca doar a fost cod rosu…drum uscat de la Buc la Cta….in fine, cod roz…

 

DAY 2…..fun fun…la 200 metri de port,aflam ca podul la Agigea e inchis..se trece cica cu bacul..dadaaaaaa,de ziua ta poate, ca acum se sta la coada 2 pana la 3 zile….no problem, ocolire mica de 100 km,pe la Topraisar, Techirghiol….booon, ajuns in port la 12 in loc de 9….e timp, rezolvam….well, prima stampila e de la militie….de frontiera, sa vada el ca masina nu e furata. Domnul militzian e fff ocupat, deci vine la 2, nu nu, e tot ffff ocupat, vine la 4, la 4 mergem noi la el, e tot ffffff ocupat, nu are timp 30 de secunde sa verifice numarul de serie, ia veniti voi bey boilor maine…..si gata si DAY 2…

 

DAY 3……militzianu face un efort si apare pe la 10...gata, bagam auto la container. Teoretic doar, practic domnul Vamesh vrea sa vada numar de sasiu. De negasit...sunam la Toyota Romania. Un clovn de acolo ne trimite sa cautam sub mocheta si in motor..nu nu…..alt mascarici ne trimite in spatele rotii dreapta spate…nu nu…pana la urma ne lamureste cineva de la RAR ca e in spatele rotii dreapta fata. Total surpinzator domnu vamesh verifica numarul si da ok in 3 minute!!..si mai si pare uman si simpatic, fara mutra aia aroganta de fraier pe care o poarta mandrii ashtia cu ” fonctzie la stat”. Fuga la incarcare, in 10 minute e in container legata, pregatita de drum…..Gataaaaaaa…..ati pus botu? Si io!…nu e gata….Mai trebuie sa vina odata domnu vamesh, sa se convinga personal ca nu am bagat alta masina in cutie…doar ca acuma e ocupaaat, se dezocupa abia peste inca o ora, dupa care reuseste sa ma surprinda chiar placut. Accepta celebrul carnet de passage desi parea ca nu a vazut prea multe in viata si devine absolut epic : zi si mie ce scriu in asta?….Oricum e de admirat, un alt coleg de breasla a fost mai scurt: ce vii cu prostia asta la mine?……So, domnu cu fatza umana scrie ce i se spune, pune stampila si sigiliul!!….acum cica chiar e gata…DAY3 e la final intre timp…

 

Si ca sa fie clar, asta a fost posibil pentru ca a alergat un prieten pentru noi (abia ne-am cunoscut dar zic ca suntem amici deja). Merci mult Florin, ca altfel ma prindea DAY 7 pe litoral ceea ce nu e rau, daca nu e in februarie……

 

1875388167_Imbarcareamasiniiincontainer.jpg.0970545f50024461ad19b7458d4f64dd.jpg

 

http://www.44africa.ro

http://www.facebook.com/44africa

Editat de ZULU

ZULU

44 Africa

TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Vorba ceea,a trecut ...si masina e pe drum spre Africa...si o sa fiti si voi in curand :wink: Felicitari si sa auzim numai de bine ,sa aveti grija de voi ,nu de alta dar vrem poze si jurnalul vostru de bord :wink::wink:

Sa aveti o expeditie frumoasa !

Sunt roman si ca roman ma socot buricul pamantului.Ca daca n-as fi roman n-as fi nimic.Nu ma pot imagina francez, englez,german,adica nu pot extrapola substanta spiritului meu la alt neam.Sunt roman prin vocatie,ca altfel nu pot sa ies.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

BAFTA MULTA !!! Drum fara defectiuni si fara batai de cap va dores si astept cu mare nerabdare poze , jurnale si multe informatii !!

Samurai 1998 fara mari modificari ..pt joaca :grin:

Land Cruiser 2005 pt. strada:wink:

ATV SUZUKI KING QUAD 750cm esp 2010

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Bravo pentru initiativa, curaj si determinare! Sa aveti drum bun si numai bine pe parcurs, si sa va intoarceti sanatosi! Si cu multe poze si impresii pe care sa le impartasiti si pe acest forum! BAFTA la "examen"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

26 feb 2014

 

,,MASINA TIMPULUI"

 

Mai avem cateva zile pana la plecare si toate sunt pe ultima linie dreapta (sau mai ocolita dupa cum se va vedea mai jos:)..Vize de Africa de Sud avem, pasapoartele sunt la Viena pentru vizele de Namibia, masina pluteste, practic am terminat cam tot ce tinea de noi…Si chiar asa, cu toate rezolvate, ne-am pricopsit cu o saptamana intarziere…cum nenumarate sunt caile Domnului, tot cam asa nenumarate sunt caile maritime si plini de ideile slujbashii lor (de obicei proaste)…in concluzie, un “smart ass” de pe undeva de la Maersk Line a apreciat ca portul Port Said e prea aglomerat si nu are el unde sa isi puna jucariile.

So, a decis el, ca ce-ar fi sa trimita vaporul in alta parte…de exemplu, in portul Danietta, la doar 70 km distanta…tot e bine ca putea sa ii vina ideea sa il trimita in Gibraltar sau in Norvegia….perfeeeect, pentru tineeeeee…dar nu pentru noi.

Adica masina a zacut in Danietta 6 zile, apoi o zi cu alt vapor mic ( o copaie ceva) pana la Port Said…destul sa nu prinda legatura de azi catre Salalah (Oman), asa ca mai zacem pana pe 3 martie in Port Said, apoi in Salalah nu prindem legatura de pe 4 martie catre Mombasa, dar cica o prindem pe aia din 18 martie….so, masinutza ajunge in 24 martie, adica suntem teoretic blocati in Mombasa 1 saptamana…rebooking la toate avioanele cu o saptamana e un coshmar, dar e posibil cu nishte extra costuri la toate zborurile lungi…dar ce sa vezi, la ala scurt, Frankfurt, nu e posibil…in total extra costurile alea sunt atat de mari, ca incercam sa ne repozitionam oleaca..adica am vorbit cu amicul nostru african Sadik si incercam in saptamana de asteptare sa bifam Kilimadjaro – Ngoro Ngoro – Serengeti. Dar ar fi absolut cool pentru ca am recupera timpul pierdut pe mare cu niste costuri rezonabile…

 

Si doua vorbe despre titlul de azi….colegii de la linia maritima, se pare, ca au descoperit si experimenteaza mashina timpului….si asta deoarece, conform programului lor de tracking si navigatie, containerul nostru pretios a fost incarcat in Danietta pe vasul BMC MASTER, in data de 24 februarie la orele 10.00 AM…si a fost descarcat in port Said de pe vasul BMC MASTER , in data de 24 februarie la orele 05.00 AM. Si spre documentarea calatoriei in timp, ete ce-avem noi aicea….datele de pe site!!!:)

 

Activity

Load Ful

Date

2014-02-24 10:00

Location

Damietta Port Terminal, Damietta, Egypt

Vessel

BMC MASTER

Voyage number

1417

 

Activity

Discharge Full

Date

2014-02-24 05:00

Location

East Port Said Terminal, Port Said East, Egypt

Vessel

BMC MASTER

Voyage number

1417

ZULU

44 Africa

TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Eu zic sa stati calmi si sa nu va enervati.... Africa time! Cand ajunge, ajunge.

Oricum asta e antrenament bun pentru portul din Mombasa..

 

Apropo - de ce nu a-ti mers pe varianta inchiriat masina?

In Africa de Sud/Namibia gasesti variante destul de bune cu masini echipate complet si permisiune sa te plimbi prin toate tarile din sudul Africii pana in Tanzania si uneori Kenya. Asa scapi de bataia de cap cu transportul.

Noi am avut 2 sapt un Defender echipat complet cu 85Euro pe zi. Pentru mai mult 1 luna faceau discounturi de pana la 50%.

Acum am gasit si variante mai ieftine.

 

Multa bafta si nu va faceti multe planuri de acasa. Relax & enjoy - Africa e plina de surprize

Editat de Astral
TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Bafta mare si rabdare multa!

 

Am citit pe un formum despre doi calatori belgieni care povesteau aventura traita in traversarea Congo-ului, unde, intalnind un camion stricat pe marginea drumului, ii intreaba pe cei care stateau langa camion, incercand sa il repare:

- Ce asteptati voi?

- Pai s-au dus ceilalti sa aduca piesele de care avem nevoie.

- Aha, si de cand stati aici?

- De un pic peste un an...

 

Poveste adevarata, asa ca timpul in Africa are alte dimensiuni.

 

va tinem pumnii, felicitari pentru hotarare!

T O Y O T A

OFFROAD CLUB SIBIU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

17 ian 2014

 

...

Si cel mai important, avem site functional 100%.

 

Am incercat azi si nu merge - eroare la baza de date.

 

LE - nu merge daca dai clic pe linkul din semnatura ta. Am introdus dupa aceea adresa http://www.44africa.ro/ in browser si e ok.

Editat de opinion
Too much of a good thing can be wonderful.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

M-am uitat putin pe itinerariul prezentat pe site. Imi permit sa va dau cateva sfaturi:

- daca se poate nu dati skip la Malawi - e o tara superba unde turismul nu a prea ajuns;

- in Botswana interesant e drumul din Chobe in Maun - ai mlastini si animale cat cuprinde. De acolo poti face un detour la Makadikadi.

Direct de la granita catre Makadikadi nu prea e cine stie ce. Botswana in general nu e o tara cu un relief si peisaje foarte frumoasa. E destul de plata.

- din Maun as merge nord in Caprivi - nu direct la Windhoek; aceasi poveste ca mai sus.

Daca nu ma crezi poti sa te uiti in google maps - Botswana are streetview

 

- nu dati skip la nord-vestul Namibiei - Kaokoland - acolo sunt peisaje incredibile, oameni izolati si destule chalange-uri offroad. Fara sa fie extrem sau prea mult pentru o expeditie

Cauta pe google:

- epupa falls;

- marienfluss valley;

- van zyl's pass;

- Puros/Houarusib river;

Poti face un circuit superb de 1-2 saptamana in zona asta - cu cheltuieli foarte mici si apoi mergi in Swakopmund prin Skeleton Coast NP.

 

Daca aveti timp (si banii) merita si un tur de aici:

http://facesofthenamib.com/

Editat de radui
TLC KDJ120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Bafta mare si rabdare multa!

 

Am citit pe un formum despre doi calatori belgieni care povesteau aventura traita in traversarea Congo-ului, unde, intalnind un camion stricat pe marginea drumului, ii intreaba pe cei care stateau langa camion, incercand sa il repare:

- Ce asteptati voi?

- Pai s-au dus ceilalti sa aduca piesele de care avem nevoie.

- Aha, si de cand stati aici?

- De un pic peste un an...

 

Poveste adevarata, asa ca timpul in Africa are alte dimensiuni.

 

va tinem pumnii, felicitari pentru hotarare!

 

@mihaituk

Cu siguranta timpul are alte dimensiuni in Africa iar daca vorbesti de D.R.Congo (ex.Zair) se poate spune ca tara este una dintre cele mai slabe din punct de vedere al infrastructurii rutiere, majoritatea drumurilor fiind de pamant.

 

17 ian 2014

 

...

Si cel mai important, avem site functional 100%.

 

Am incercat azi si nu merge - eroare la baza de date.

 

LE - nu merge daca dai clic pe linkul din semnatura ta. Am introdus dupa aceea adresa http://www.44africa.ro/ in browser si e ok.

 

@opinion

Multumesc mult pentru eroarea semnalata.

 

 

Eu zic sa stati calmi si sa nu va enervati.... Africa time! Cand ajunge, ajunge.

Oricum asta e antrenament bun pentru portul din Mombasa..

 

Apropo - de ce nu a-ti mers pe varianta inchiriat masina?

In Africa de Sud/Namibia gasesti variante destul de bune cu masini echipate complet si permisiune sa te plimbi prin toate tarile din sudul Africii pana in Tanzania si uneori Kenya. Asa scapi de bataia de cap cu transportul.

Noi am avut 2 sapt un Defender echipat complet cu 85Euro pe zi. Pentru mai mult 1 luna faceau discounturi de pana la 50%.

Acum am gasit si variante mai ieftine.

 

Multa bafta si nu va faceti multe planuri de acasa. Relax & enjoy - Africa e plina de surprize

 

@radui

Multumesc pentru incurajare....legat de ,,Africa time" ai perfecta dreptate si am sa raspund scurt Polepole (swahili - incet, incet), este o vorba rostita in astfel de situatii de catre africanii vorbitori de swahili.

Legat de inchirierea unei masini la locul faptei...exclus, consider ca este mult mai placuta amintirea unui traseu facut cu masina noastra. Initial traseul nostru trebuia sa inceapa prin plecarea pe roti din Bucuresti prin Bulgaria, Turcia, Egipt, Sudan, Etiopia, Kenya, Tanzania, Zambia, Namibia si in fine, Africa de Sud...dar din pacate situatia politica din Egipt a impus reconfigurarea traseului.

 

Hakuna matata.

Editat de ZULU

ZULU

44 Africa

TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

M-am uitat putin pe itinerariul prezentat pe site. Imi permit sa va dau cateva sfaturi:

- daca se poate nu dati skip la Malawi - e o tara superba unde turismul nu a prea ajuns;

- in Botswana interesant e drumul din Chobe in Maun - ai mlastini si animale cat cuprinde. De acolo poti face un detour la Makadikadi.

Direct de la granita catre Makadikadi nu prea e cine stie ce. Botswana in general nu e o tara cu un relief si peisaje foarte frumoasa. E destul de plata.

- din Maun as merge nord in Caprivi - nu direct la Windhoek; aceasi poveste ca mai sus.

Daca nu ma crezi poti sa te uiti in google maps - Botswana are streetview

 

- nu dati skip la nord-vestul Namibiei - Kaokoland - acolo sunt peisaje incredibile, oameni izolati si destule chalange-uri offroad. Fara sa fie extrem sau prea mult pentru o expeditie

Cauta pe google:

- epupa falls;

- marienfluss valley;

- van zyl's pass;

- Puros/Houarusib river;

Poti face un circuit superb de 1-2 saptamana in zona asta - cu cheltuieli foarte mici si apoi mergi in Swakopmund prin Skeleton Coast NP.

 

Daca aveti timp (si banii) merita si un tur de aici:

http://facesofthenamib.com/

 

@radui

Malawi este o tara de vizitat dar dupa problema aparuta cu intarzierea containerului cu masina cred ca nu va fi posibil sa ajungem dar subiectul nu este inca incheiat. In functie de dificultatile ce vor aparea pe traseu si de timpul avut la dispozitie echipa va decide.

In rest cam tot ce ai mentionat este in planul nostru si speram sa avem timp si sa ajungem prin toate locurile pe care ni le-am propus sa le vedem.

Multumesc frumos pentru recomandari.

ZULU

44 Africa

TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Ne-am repozitionat!!!

 

Umbla o vorba prin targ : nu exista se pare pe lumea asta mincinoshi mai mari decat politicienii romani!!!…Ei, uite ca exista!! Cei de la linia maritima. Dupa ce au inventat masina timpului (sosire la destinatie inainte de plecare), au inventat si teleportarea (containerul se muta intre doua vase fara sa fie descarcat), clovnii astia ne incurca si ne mint de nu aer in piept. Mai intai (dupa cum se vede si in poza de mai jos) ne explica cum ca containerashul nostru s-a incarcat in Damieta la 24.02 si s-a descarcat in Port Said pe 02.03..Pentru cine nu stie inca, distanta intre cele 2 locatii este de 70 de km. Deci s-au deplasat cu circa 10 km pe zi. Evident ca asta e o prostie cat casa de mare. Din pacate containerul NU s-a incarcat cand au zis ei, ci doar pe 02.03, cand a si ajuns in partea cealalata… L-au tinut 12 zile pe loc, pana am pierdut si al doilea vas de legatura. Acum cica s-ar incarca pe 10.03… Problema e ca nu prea am cum sa ii mai cred pe clovnii astia, asa ca, a trebuit sa ne repozitionam rapid ca sa nu stricam rostul intregii calatorii. Asa ca, azi de dimineatza, in urma unei sedintze rapide a echipajului, intr-o furie creatoare rapida, am schimbat toate biletele de avion. Conform vechii zicale care zice ca daca muntele vine spre tine si tu nu esti Mahomed, fugi cat mai repede ca e alunecare de teren, ne-am gandit ca e imposibil sa le suflam vant in pupa mincinoshilor astora patologici ca sa “speed up the boat”. Deci am mutat toata jucaria cu vreo 11 zile. Noile date de plecare / sosire sunt 28 martie / 10 mai. Astfel am rezolvat multe : ne-am relaxat, le-am lasat teren de joaca la toti Pinnochio aia de la linie si nu in ultimul rand evitam alte costuri suplimentare. FUN FUN FUN !!!!

Tracking.jpg.2bc064468bf96de2a3112c1a62f9760a.jpg

ZULU

44 Africa

TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Ne-am repozitionat!!!

 

Umbla o vorba prin targ : nu exista se pare pe lumea asta mincinoshi mai mari decat politicienii romani!!!…Ei, uite ca exista!! Cei de la linia maritima. Dupa ce au inventat masina timpului (sosire la destinatie inainte de plecare), au inventat si teleportarea (containerul se muta intre doua vase fara sa fie descarcat), clovnii astia ne incurca si ne mint de nu aer in piept. Mai intai (dupa cum se vede si in poza de mai jos) ne explica cum ca containerashul nostru s-a incarcat in Damieta la 24.02 si s-a descarcat in Port Said pe 02.03..Pentru cine nu stie inca, distanta intre cele 2 locatii este de 70 de km. Deci s-au deplasat cu circa 10 km pe zi. Evident ca asta e o prostie cat casa de mare. Din pacate containerul NU s-a incarcat cand au zis ei, ci doar pe 02.03, cand a si ajuns in partea cealalata… L-au tinut 12 zile pe loc, pana am pierdut si al doilea vas de legatura. Acum cica s-ar incarca pe 10.03… Problema e ca nu prea am cum sa ii mai cred pe clovnii astia, asa ca, a trebuit sa ne repozitionam rapid ca sa nu stricam rostul intregii calatorii. Asa ca, azi de dimineatza, in urma unei sedintze rapide a echipajului, intr-o furie creatoare rapida, am schimbat toate biletele de avion. Conform vechii zicale care zice ca daca muntele vine spre tine si tu nu esti Mahomed, fugi cat mai repede ca e alunecare de teren, ne-am gandit ca e imposibil sa le suflam vant in pupa mincinoshilor astora patologici ca sa “speed up the boat”. Deci am mutat toata jucaria cu vreo 11 zile. Noile date de plecare / sosire sunt 28 martie / 10 mai. Astfel am rezolvat multe : ne-am relaxat, le-am lasat teren de joaca la toti Pinnochio aia de la linie si nu in ultimul rand evitam alte costuri suplimentare. FUN FUN FUN !!!!

 

:grin: As putea sa fiu de acord cu cele mentionate de tine la adresa "profesionistilor" din domeniul transporturilor maritime containerizate. Dar nu si daca te referi la profesionistii din domeniul transporturilor maritime containerizate... :grin:

Nu, nu sunt angajat al respectivei companii, ci doar activez in domeniu de 20 de ani... Sunt gata sa-ti impartasesc din detaliile meseriei, pentru a-ti permite sa apreciezi corect daca acuzele tale sunt obiective sau nu. Dar numai dupa ce te intorci, cu bine, din calatoria ce-mi lasa apa'n gura! :grin:

Imi pare rau ca evenimentele ti-au incurcat planurile dar iti doresc ca, pana la urma, sa fie cu happy end si sa ne povestesti din toate si din plin.

Succes!

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

Fata de cele mai devreme spuse de mine, ca sa nu-ti fie supararea dusa la extrem : intereseaza-te de timpul liber alocat la Mombasa pana la momentul preluarii bunurilor/returnarea containerului in terminalul indicat, costuri locale si, mai ales, documentatia necesara pentru a-ti putea prelua masina (formalitati vamale, in principiu si primordial, dar si politie, altii).

De principiu, dar socoteala de acasa nu prea se potriveste cu aia din targ, ai sa poti gasi elementele de cost si conditiile de livrare pe site-ul carausului maritim.

Succes!

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

 

05 feb 2014

 

(imbarcarea)

......asta a fost posibil pentru ca a alergat un prieten pentru noi (abia ne-am cunoscut dar zic ca suntem amici deja). Merci mult Florin, ca altfel ma prindea DAY 7 pe litoral ceea ce nu e rau, daca nu e in februarie……

 

@pmstancu

Dupa cum am aratat aici, containerizarea/imbarcarea a fost facilitata de Florin, caruia ii suntem recunoscatori (Angajat al portului)

 

 

,,MASINA TIMPULUI"

 

..........

 

Si doua vorbe despre titlul de azi….colegii de la linia maritima, se pare, ca au descoperit si experimenteaza mashina timpului….si asta deoarece, conform programului lor de tracking si navigatie, containerul nostru pretios a fost incarcat in Danietta pe vasul BMC MASTER, in data de 24 februarie la orele 10.00 AM…si a fost descarcat in port Said de pe vasul BMC MASTER , in data de 24 februarie la orele 05.00 AM. Si spre documentarea calatoriei in timp, ete ce-avem noi aicea….datele de pe site!!!:)

 

Activity

Load Ful

Date

2014-02-24 10:00

Location

Damietta Port Terminal, Damietta, Egypt

Vessel

BMC MASTER

Voyage number

1417

 

Activity

Discharge Full

Date

2014-02-24 05:00

Location

East Port Said Terminal, Port Said East, Egypt

Vessel

BMC MASTER

Voyage number

1417

 

@pmstancu

Ce parere ai legat de incarcarea/descarcarea containerului.

Referirea am facut-o la adresa ,,profesionistilor din domeniul transporturilor maritime containerizate" din Damietta Port Terminal, Damietta, Egypt si East Port Said Terminal, Port Said East, Egypt

 

Fata de cele mai devreme spuse de mine, ca sa nu-ti fie supararea dusa la extrem : intereseaza-te de timpul liber alocat la Mombasa pana la momentul preluarii bunurilor/returnarea containerului in terminalul indicat, costuri locale si, mai ales, documentatia necesara pentru a-ti putea prelua masina (formalitati vamale, in principiu si primordial, dar si politie, altii).

De principiu, dar socoteala de acasa nu prea se potriveste cu aia din targ, ai sa poti gasi elementele de cost si conditiile de livrare pe site-ul carausului maritim.

Succes!

 

@pmstancu

In principiu m-am interest de toate formalitatile din Mombasa si sper ca nu am omis ceva dar cu siguranta pentru a prevenii regula ,,African time", aplicata de vamesii kenyeni am sa aplic contra-regula vulturului de otel ($$$) care de obicei rezolva tot.

Multumesc pentru sfaturile pe care le consider bine venite.

Editat de ZULU

ZULU

44 Africa

TOYOTA Land Cruiser - Nothing to prove!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: 44 Africa - Romanian Expedition

 

@pmstancu

Dupa cum am aratat aici, containerizarea/imbarcarea a fost facilitata de Florin, caruia ii suntem recunoscatori (Angajat al portului)

:) Nu stiu cine-i Florin, iar "facilitarea" consider ca erau atributiuni de serviciu (da, inclusiv managementul "ostilitatilor" cu onor organele, care intra, nescris, in atributiunile de serviciu) :grin: Nu este angajat "al portului" ci fie angajat al unui comisionar in vama care "stie treburile prin port" (iar tu nu aveai nevoie de serviciile unui comisionar in vama"), un angajat al terminalului (nu dau nume) sau chiar al companiei maritime/carausului (in departamentul expeditii).

Sper sa nu fi fost vreun "Florin" de-al meu, serviabil si decis sa-si rotunjeasca veniturile, in timpul serviciului. Pentru ca atunci masina ta ar fi mers cu insotitor, one way only. :

 

 

 

 

@pmstancu

Ce parere ai legat de incarcarea/descarcarea containerului.

Referirea am facut-o la adresa ,,profesionistilor din domeniul transporturilor maritime containerizate" din Damietta Port Terminal, Damietta, Egypt si East Port Said Terminal, Port Said East, Egypt

Pot sa-ti dau justificarile de rigoare, chiar daca as face-o in favoarea unui competitor. Nu ma deranjeaza, atata timp cat fac bine. Suspectez introducerea incorecta a datelor in sistemul propriu al liniei de catre un angajat, la futu-i masa, ca si-asa nu conteaza, mai ales ca vorbim de-un shipment dintr-o tara bananiera in alta....:uameni

 

 

 

@pmstancu

In principiu m-am interest de toate formalitatile din Mombasa si sper ca nu am omis ceva dar cu siguranta pentru a prevenii regula ,,African time", aplicata de vamesii kenyeni am sa aplic contra-regula vulturului de otel ($$$) care de obicei rezolva tot.

Multumesc pentru sfaturile pe care le consider bine venite.

 

 

Vorbesc si de cele legate de formalitatile cu linia/agentul ei. Organele, clar, varianta eco (verde).

Ai ceva zile libere in care poti sa-ti preiei marfa/returnezi containerul gol, dupa care se aplica tarife de demurrage/detention/storage + altele. Ai conosamentul original in mana? Iti faci preluarea singur sau prin intermediul unui freight forwarder/comisionar vamal?

Ceea ce-ti spun eu se poate intampla, nu e neaparat nevoie.

Daca vrei sa-ti mai impartasesc, privat si telefon, cu draga inima.

Editat de Astral

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare