Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Tura de toamna Scandinavia 2018

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

    Cu riscul de a devia de la subiect - topicul e scandinavia - trebuie sa iti spun ca noi am batut timp de o luna islanda cam tot interiorul _ drumuri F- inclusiv Dettifoss de la Myvatten pe 862 cu doua LR din 65 si 71 fara anvelope de 35, cu cele originale de 750/16 si 650/16. peste standard duster, dar ideea e ca nu iti trebuie nimic special atata timp cat nu incep zapezile. In loc sa dati banii pe chestii nenecesare, mai bine ii dati pe motorina. Valabi oriunde, nu numai in islanda scandinavia
    scuze de offtopic

    Comentariu


    • #32
      Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

      Decat bani pe motorina mai bine pe benzina =))) (scuze, nu am putut sa ma abtin :d)
      Insa in ceea pe priveste "dotarile", sunt 110% de acord cu tine. Esential e sa te pornesti, nu sa iti faci o lista irealizabila de lucruri de care mai mult ca sigur nu vei avea nevoie, dar care iti intarzie plecarea pe termen nedefinit. Eu m-am pus sa fac revizie la masina pt ca era nevoie. Niciun furtun de pe dedesupt nu se desface sau indoaie, ci se rupe instant.

      Comentariu


      • #33
        Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

        nu ma refeream la revizii, ci la modificari de dragul modificarilor.
        Foarte bine ca ii faci revizia, e mult mai ieftin acasa decat sa repari pe drum si in plus daca revizuiesti nu trebuie sa cari o tona de piese dupa tine - un strict necesar tot trebuie- e mare lucru sa impingi o masina cu vreo suta doua de kg mai usoara. revizia inainte de plecare e sfanta.

        Comentariu


        • #34
          Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

          Chiar ma gandeam sa initiez un topic apropo de modificari aduse masinilor "de ture" sa le zicem asa, pentru ca de multe ori o masini gandita pentru offroad este inutilizabila daca e vorba de parcurs mii de kilometri, si invers, evident.

          Comentariu


          • #35
            Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

            Totul depinde de unde te ducisi ce vrei sa faci. Dar.... la topicul respectiv, sa il lasam pe asta cat de cat la obiect.

            Comentariu


            • #36
              Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

              Ca un mic update, s-au cam schimbat prioritatile, in sensul ca "expeditia" mea ambitioasa s-a transformat intr-o plimbare mult mai banala, cu o masina 4x2, pe care o planuiesc tot undeva pe la sfarsitul toamnei. Asta ar putea suna ca o chestie negativa, insa niciodata nu am fost mai entuziasmat de reducerea anvergurii unei calatorii decat acum, pentru ca am luat decizia "cea mare" :)) in decursul lunii in curs, voi achita taxa de inscriere pentru Budapest-Bamako 2020, astfel incat finantele au cam avut de suferit, insa entuziasmul e la cote maxime. Daca cineva are informatii concrete despre categoriile raliului, si ce implica ele mai exact este binevenit sa ma scoata din ceata, am adresat intrebarea asta si organizatorilor, insa nu am primit inca raspuns (nedumerirea mea e referitoare la diferenta intre clasa touring4x4, unde taxa de inscriere e 700€/masina respectiv clasa touring unde taxa e 200€/persoana) nu imi e indiferent, in ideea in care planuiesc sa plec singur

              Comentariu


              • #37
                Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

                Nu-ti fa griji, oricum era moft 4x4 in Se/No.

                Comentariu


                • #38
                  Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

                  Dap, am mai fost prin no/se si evident 4x4 e practic inutil, insa eu planuiam un drum de iarna prin nordul extrem (Alta/Tana) adica mult dincolo de cercul polar, si ma gandeam ca in aceste conditii nu strica ceva masina mai capabila. Din "fericire" insa, se pare ca asta va ramane pe alta data, acum avand sansa sa imi indeplinesc un vis mai vechi

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Tura de toamna Scandinavia 2018

                    Postat în original de pascal Vezi post
                    Ca un mic update, s-au cam schimbat prioritatile, in sensul ca "expeditia" mea ambitioasa s-a transformat intr-o plimbare mult mai banala, cu o masina 4x2, pe care o planuiesc tot undeva pe la sfarsitul toamnei. Asta ar putea suna ca o chestie negativa, insa niciodata nu am fost mai entuziasmat de reducerea anvergurii unei calatorii decat acum, pentru ca am luat decizia "cea mare" :)) in decursul lunii in curs, voi achita taxa de inscriere pentru Budapest-Bamako 2020, astfel incat finantele au cam avut de suferit, insa entuziasmul e la cote maxime. Daca cineva are informatii concrete despre categoriile raliului, si ce implica ele mai exact este binevenit sa ma scoata din ceata, am adresat intrebarea asta si organizatorilor, insa nu am primit inca raspuns (nedumerirea mea e referitoare la diferenta intre clasa touring4x4, unde taxa de inscriere e 700€/masina respectiv clasa touring unde taxa e 200€/persoana) nu imi e indiferent, in ideea in care planuiesc sa plec singur
                    Te-ai inscris pana la urma la Budapest-Bamako 2020?

                    Comentariu


                    • #40
                      Pana la urma sunt destul de hotarat sa fac traseul Oradea - Nordkap si retur cu un G w460 1983. Planuiesc sa trec prin Polonia, ferry pana in Suedia, Norvegia si daca permite timpul retur prin Finlanda, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia.
                      Intrebarea mea e legata de omologarea accesorilor de pe masina. Sunt modificari aduse la roti ( 33x12.5x15 ) suspensie, bullbar (de pe w463), praguri, troliu, ledbar, scaune OMP, etc.
                      Stie cineva cat de stricta e legislatia prin tarile mai sus mentionate? Acte nu prea am pe accesori si nu pentru montaj. Majoritatea sunt facute homemade.
                      Am auzit ca ar fi o problema in Austria, dar nu voi trece pe acolo.
                      Orice informatii sunt apreciate. Mersi!

                      Comentariu


                      • #41
                        Nu te intreaba nici dracu de nimic.Cu exceptia Norvegiei, unde stiu doar din spusele altor calatori, stiu din propria experienta. Poate doar daca doamne fereste , ai vreun accident,dar nici atunci nu cred. Nici cu austriecii nu am avut probleme si am trecut prin controale. Poate am avut eu noroc, dar cred ca ei au treaba cu masinile inmatriculate la ei, nu au treaba cu legislatia din alte state.

                        Comentariu


                        • #42
                          Postat în original de gusteru Vezi post
                          Nu te intreaba nici dracu de nimic.Cu exceptia Norvegiei, unde stiu doar din spusele altor calatori, stiu din propria experienta. Poate doar daca doamne fereste , ai vreun accident,dar nici atunci nu cred. Nici cu austriecii nu am avut probleme si am trecut prin controale. Poate am avut eu noroc, dar cred ca ei au treaba cu masinile inmatriculate la ei, nu au treaba cu legislatia din alte state.
                          Mașină cu care ai fost avea ceva modificări? Sau era o mașină stock?
                          Am auzit de pe 4tuning că cineva cu un Audi A3, modificat suspensii, roti, etriere, etc., s-a "bucurat" de o amenda de 3000€ pe Austria, pentru lipsa omologărilor.

                          E posibil ca la granița dintre Suedia și Norvegia să mă întrebe cineva ceva?

                          Comentariu


                          • #43
                            Nu am schimbat decat suspensii, motor( alt tip) , bara de fata , bullbar, troliu, wheel carrier, rezervor suplimentar, toate usile ( de la rahaturi cu geamuri electrice la cele tim Aro-IMS) si caseta de directie .Si alte cateva nimicuri. In rest e tot original. Aaa, si am aruncat abs-ul.
                            cum spuneam, nu am trecut in Norvegia, doar pana in Finlanda

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X