RazvanGTC Postat Decembrie 29, 2013 Partajează Postat Decembrie 29, 2013 DAKAR-ul editia 2014 incepe in cateva zile. Cateva date: Perioada: 5-18 ianuarie, cu start festiv pe 4 ianuarie Locatie: Argentina - Bolivia - Chile Participanti: 155 auto, 196 moto, 76 camioane, 48 quad-uri Distante totale de parcurs: circa 9000 km pentru fiecare clasa Site oficial: www.dakar.com Renault va participa cu o echipa de 2 Dustere, preparate special pentru aceasta editie. Vezi filmul de prezentare: Din pacate, sigla Dusterelor este Renault si nu Dacia... GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Decembrie 30, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2013 Re: Dakar 2014 Teaserul de prezentare al Monster Energy X-raid Team 2014: GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mariusherme Postat Decembrie 31, 2013 Partajează Postat Decembrie 31, 2013 Re: Dakar 2014 DAKAR-ul editia 2014 incepe in cateva zile. Cateva date: Perioada: 5-18 ianuarie, cu start festiv pe 4 ianuarie Locatie: Argentina - Bolivia - Chile Participanti: 155 auto, 196 moto, 76 camioane, 48 quad-uri Distante totale de parcurs: circa 9000 km pentru fiecare clasa Site oficial: www.dakar.com Renault va participa cu o echipa de 2 Dustere, preparate special pentru aceasta editie. Vezi filmul de prezentare: Din pacate, sigla Dusterelor este Renault si nu Dacia... bafta echipajelor !!!!!!!!!!!!!:br the new rambler Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Ianuarie 1, 2014 Partajează Postat Ianuarie 1, 2014 (editat) Re: Dakar 2014 Parca nici acum nu imi vine sa cred ca Peterhansel a facut o tura si cu masina mea. :grin::grin::grin: http://www.club4x4.ro/peterhansel1.jpg http://www.club4x4.ro/peterhansel2.jpg Bine ca nu a fost ca si in teaserul de mai sus ca o facea praf :ha: Editat Ianuarie 1, 2014 de Max Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Ianuarie 1, 2014 Partajează Postat Ianuarie 1, 2014 Re: Dakar 2014 Masini din ce in ce mai avansate tehnologic la Dakar 2014 http://www.fourwheeler.com/news/1312-robby-gordon-unveils-2014-dakar-rally-hst-race-truck/ ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Ianuarie 1, 2014 Partajează Postat Ianuarie 1, 2014 Re: Dakar 2014 Nici cei de la Redbull nu au uitat sa-si faca prezentarea ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nomad Postat Ianuarie 1, 2014 Partajează Postat Ianuarie 1, 2014 (editat) Re: Dakar 2014 Renault va participa cu o echipa de 2 Dustere, preparate special pentru aceasta editie. Din pacate, sigla Dusterelor este Renault si nu Dacia... Nu doresc sa lansez aici o polemica si nici sa fiu carcotas.Citind cele scrise de Razvan,ma gandeam la identitatea pe care si-a pastrat-o marca Skoda in cadrul grupului Volkswagen,precum si la modul in care s-a desfasurat politica de dezvoltare a acestei marci in cadrul grupului.O fi contand si faptul ca intre cele doua firme,Dacia si Skoda,diferentele sunt totusi mari in plan istoric: Dacia ia fiinta ca un autoturism fabricat sub licenta in anul '66,in timp ce Skoda ia fiinta in 1925 si lanseaza de-a lungul timpului o serie de modele remarcabile la timpul lor... Deoarece postarea mea este partial off topic,nu doresc ca discutia sa fie continuata aici,pentru ca subiectul acestui topic este in mod evident altul.Era doar un of al meu... Editat Ianuarie 1, 2014 de nomad Life's Too Short To Drive Boring Cars Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Ianuarie 2, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2014 Re: Dakar 2014 Cele 485 de vehicule vor avea de străbătut, o nouă premieră, trasee diferite în proporție de 40 la sută (automobile/autocamioane, respectiv moto/quad), doar punctele de start și sosire fiind întotdeauna comune: 5 ianuarie: Rosario-San Luis; 6 ianuarie: San Luis-San Rafael; 7 ianuarie: San Rafael-San Juan; 8 ianuarie: San Juan-Chilecito; 9 ianuarie: Chilecito-Tucuman; 10 ianuarie: Tucuman-Salta; 11 ianuarie: zi de odihnă; 12 ianuarie: Salta-Salta/Uyuni; 13 ianuarie: Salta/Uyuni-Calama; 14 ianuarie: Calama-Iquique; 15 ianuarie: Iquique-Antofagasta; 16 ianuarie: Antofagasta-El Salvador; 17 ianuarie: El Salvador-La Serena; 18 ianuarie: La Serena-Valparaiso. Cele mai dificile două tronsoane, cel puțin în ce privește lungimea, 2.702 km în total, sunt cele dintre San Rafael și Chilenco, de 1.228 km, precum cea între Salta și Calama (1.474 km). Oricum, conceptual, organizatorii au modificat structura etapelor, cu speciale mai lungi și parcursuri de legătură mai scurte. GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RazvanGTC Postat Ianuarie 3, 2014 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Re: Dakar 2014 Raliul Dakar 2014: Armada Mini ia cu asalt competitia ! La editia din acest an, echipa Monster X-Raid aliniaza la startul raliului nu mai putin de 12 masini din care 11 Mini , potrivit dakar.com. Mini si-a demonstrat superioritatea in acest rally-raid in ultimele doua editii pe care le-a castigat. Francezul Stéphane Peterhansel este pilotul care le-a adus zambetul pe buzele celor din echipa X-Raid atat in anul 2012 cat si la editia din anul 2013. Pentru aceasta editie, la volanul modelului care si-a aratat superioritatea, echipa X-Raid beneficiaza de aportul unor sportivi cu rezultate si experienta foarte bune. Alaturi de castigatorul celor doua editii consecutive ale Raliului Dakar, francezul Stéphane Peterhansel, se vor afla si piloti clasati in elita Top 5:* Orlando Terranova (locul 5 în 2013 ), Krzysztof Holowczyc (locul 5 în 2009 și 2011), Nasser al Attiyah (castigator al raliului în 2011, la volanul unui Volkswagen si ocupantul ocului 2 in 2010), Joan ‘Nani’ Roma (castigatorul clasei moto acum 10 ani si al locului 2 in 2012 si locul 4 in 2013 la automobile), Konstantin Zhiltsov (locul 3 la editia din 2013). Echipajul Adrian Yacopini / Marco Scopinaro va lua startul la bordul unui X3 CC BMW. Echipajele care se vor alinia la startul Raliului Dakar 2014 sunt: Stéphane Peterhansel*/Jean Paul Cottret Nani Roma*/*Michel Périn Krzysztof “Holek” Holowczyc*/*Konstantin Zhiltsov Orlando Terranova*/*Paulo Fiúza Boris Garafulic*/*Gilles Picard Stephan Schott*/*Holm Schmidt Vladimir Vasilyev /*Vitaliy Yevtyekhov Adrian Yacopini*/*Marco Scopinaro* Martin Kaczmarski*/ Filipe Palmeiro Federico Villagra*/*Jorge Perez Companc Nasser Al-Attiyah*/*Lucas Cruz Zhou Yong*/ Phan Hong Yu Editat Ianuarie 3, 2014 de RazvanGTC GTC Auto: service 4x4 / accesorii off-road GTC auto SHOP: magazin online de accesorii 4x4 www.gtcauto.ro / www.shop.gtcauto.ro / www.gtcmotorsport.ro razvancirap@gtcauto.ro / 0723.541.851 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cristeaandm Postat Ianuarie 5, 2014 Partajează Postat Ianuarie 5, 2014 Re: Dakar 2014 Aveti idee cine transmite si pe la ce ore sau un site ceva? S-auzim de bine :cl 4x4 fun for all :h5 RR Classic 1986 - 200Tdi www.lroc.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nomad Postat Ianuarie 5, 2014 Partajează Postat Ianuarie 5, 2014 Re: Dakar 2014 Aveti idee cine transmite si pe la ce ore sau un site ceva? S-auzim de bine Site ai in prima postare. 1 Life's Too Short To Drive Boring Cars Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
covaciusorin Postat Ianuarie 5, 2014 Partajează Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) Re: Dakar 2014 Pe Eurosport se transmite de la miezul noptii, prima etapa. Vizionare faina! Interesant mi se pare ca dupa prima etapa de azi pe locul 1 si 8 la clasa auto sint doua masini chinezesti,Haval H8, o marca din grupul Great Wall. Masinile au motoare de 3 litri bi-turbo, 340 cai , 1900kg si au ca obiectiv clasificarea in top 10 la Dakar 2014. Editat Ianuarie 5, 2014 de covaciusorin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kess Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 :D doar par a fi masini chinezesti :))) asistenta este oferita de SMG (vezi masina lui Sainz) iar sub fibra de Haval o sa gasesti un BMW X-raid (model 2012 daca nu gresesc foarte tare) ... la fel ca si restul masinilor din top 8 Range Rover Classic V8 The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 http://zitzewitz.com/?p=4100 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stelea Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 Ce diferente intre motoare la clasa auto! De la 900 cc la 7000 cc ... Ar fi interesant de cate ori opresc pentru alimentare ... 4x4MANIA is where we are !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kess Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 salut, la 900 cc sunt side-by-side -urile (can-am si polaris) pana la 7000 cc unde marea majoritate sunt buggy-uri (tractiune spate). un alt aspect foarte important este greutatea minima acceptata de regulament in functie de cilindree. cu cat cilindreea este mai mare cu atat greuatea minima creste (simtitor) (un exemplu este diferenta de greutate intre BMW si VW - pe vremea cand VW avea echipa oficiala). in privinta alimentarii, rezervoarele pt auto au undeva minim 400 de litri (regulamentul prevede o autonomie minima de 700 km in regim de proba speciala- daca nu gresesc foarte tare). in concluzie, ai cilindree si power dar masina este mult mai grea (inclusiv combustibilul ce trebuie sa-l cari dupa tine). Andrei 1 Range Rover Classic V8 The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
comanr Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 RENAULT DUSTER OCUPĂ LOCUL 17 Renault Duster Dakar, echipa introdusă în competiţie de subsidiara argentiniană a constructorului Renault, a avut parte de un început promiţător. Emiliano Spataro a terminat prima zi pe locul 17 la volanul unui Renault Duster, în timp ce coechipierul său Jose Garcia ocupa locul 36, în condiţiile în care obiectivul declarat al echipei este o clasare în primii 15 la finalul competiţiei. RALIUL DAKAR 2014 - CLASAMENT GENERAL DUPĂ ETAPA 1/13: 1. Carlos Sousa Haval 2h20m36s 2. Orlando Terranova X-raid Mini +11s 3. Nasser Al-Attiyah X-raid Mini +47s 4. Nani Roma X-raid Mini +1m15s 5. Carlos Sainz SMG Buggy +4m03s 6. Stephane Peterhansel X-raid Mini +4m21s 7. Krzysztof Holowczyc X-raid Mini +4m21s 8. Christian Lavieille Haval +5m42s 9. Leeroy Poulter Imperial Toyota +5m57s 10. Erik van Loon XDakar Ford +6m02s nu are relevanta ce au sub capota cei de la GWM, ideea e ca intr o competitie se investeste, atat in masini cat si in oameni, probabil vor face o mare surpriza anul asta , anul trecut au ocupat onorabilul loc 6. mult succes Haval-GWM! (sunt subiectiv?) :ha1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kess Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 poate nu m-am exprimat cum trebuie, acele Haval sunt doua BMW X3 X-raid (construite in Germania) cu tot know-how-ul si tehnica echipei oficiale. Au fost apoi cumparate de chinezi si i-au schimbat carapacea (nu au nimic chinezesc in ele). sunt intretinute si pregatite in Franta. ce-i drept este ca beneficiaza de suportul financiar al producatorului... in alta ordine de idei, GWM a promis ca in 2015 vine la start cu un model dezvoltat 100% de catre ei... iar despre Duster... da, au sustinerea Renault Argentina si cam atat... http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75921-Duster-la-Dakar-2013 in link-ul de mai sus acelasi model in varianta cu sigla de VW Amarok... probabil au mai lucrat la forma caroseriei intre timp... vreau sa fiu inteles corect... nu denigrez Renault / Dacia... spun doar ca este vorba de foarte mult marketing si munca din partea unor pasionati... ceea ce merita tot respectul meu... bafta Range Rover Classic V8 The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
comanr Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 eu nu stiu cate din echipamentele de pe masinile care alearga acolo se regasesc pe serie la oricare marca, banuiesc ca nici unul. faptul ca cei de la gwm au investit e foarte in regula, la fel putea sa o faca si renault, au putere financiara insa nu le pasa probabil, sant prea sus. totusi dusterele de la dakar sant praf, nu fac nimic , sa nu uitam ca anul trecul cei de la GMW au venit cu hoverul lor care a pastrat cateva elemente de exterior si au iesit bine, locul 6. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kess Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 :) diferenta este de buget, GWM a luat doua X3 care au costat cel putin 600.000 EUR fiecare si a mai alocat un buget cu 7 cifre... in timp ce Renault a dat cateva sute de mii... cam aici este diferenta... si apropo de elemente de caroserie... totul este fibra / kevlar... si sunt facute in Europa :))) http://www.dakar.com/dakar/2014/us/rider/319.html este pilotul celor de la GWM care a primit buget sa se dea cu Mini ... asa ca astept cu interes urmatoarele editii cand GWM o sa se dea cu masinile dezvoltate de ei... ca fapt divers, X-raid face o afacere din productie de masini de rr si vanzarea / inchirierea lor ... daca ai buget iti da nenea Quandt un Mini... si eventual ceva experienta ... asta ca sa nu faci de rusine masina... p.s. daca am vorbit prea mult sa-mi spuneti :D Range Rover Classic V8 The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nomad Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 Mi se pare corect ceea ce sustine Andrei(@Kess) aici. Life's Too Short To Drive Boring Cars Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
comanr Postat Ianuarie 6, 2014 Partajează Postat Ianuarie 6, 2014 Re: Dakar 2014 asa este 100% imaginea se cumpara in ziua de azi, altii care o au nu o mai cumpara. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
marcel Postat Ianuarie 10, 2014 Partajează Postat Ianuarie 10, 2014 Re: Dakar 2014 Mai multe pe site-ul oficial http://www.dakar.com/dakar/2014/us/stage-4/photos-galery.html Duster: http://www.dakar.com/dakar/2014/us/rider/327.html http://www.dakar.com/dakar/2014/us/rider/340.html Nu stau rau dupa aproape juma de cursa. I Have No Idea What You Are Talking About Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate