Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Masina Offroad pentru cineva inalt


LLazar

Postări Recomandate

Buna ziua! A sosit momentul sa ma uit si eu dupa o masina de teren,dar am problema MARE,mai precis,inaltimea mea! Avand 2.10m,imi este greu sa gasesc o masina de teren in care sa stau cat de cat comod! Am incercat decat Frontera B,care parea mai mare,dar nu am avut loc in ea...

Nu vreau sa folosesc masina pentru offroad extrem,doar pentru dumetii in munti si iesiri la pescuit! Nu vreau masina noua,ceva mai vechi dar cat de cat fiabil!

Sunt cateva modele care imi plac,cum ar fi Patrol Y60-Y61,Toyota LC Seria 70-80,Toyota 4Runner, Jeep GC, Mitsu. Pajero Sport; dar nu am avut ocazia sa stau in nici una din ele!

Puteti cumva sa imi recomandati cateva modele dupa care sa ma uit? Bugetul momentan nu este definit,dar sa spunem in jur de 5000€!

Va multumesc anticipat!

Editat de LLazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offense, dar dacă ai încercat decât Frontiera, care cât de cât este mai mare și dacă decât vreo 5k euro este bugetul, gândul mă duce numaidecât la Police Academy, deci ai putea să te gândești decât la un Samurai căruia să-i scoți scaunul șoferului și să conduci decât de pe bancheta din spate. Zic și eu! :h5

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Multumesc pt raspuns,chiar daca este cam sarcastic!

Am incercat si alte masini,gen Ford Maverick,Honda C-RV etc. dar pt mine Frontera parea tot timpul mai mare,si am ramas surprins cat de putin loc este in ea! Din pacacte nu am avut ocazia sa incerc altele mai mari!

Cat despre buget....am zis ca nu este definit! Ma intereseaza o masina mai spre stock,la care sa fac eu inbunatatirile! Sunt constient ca o masina serioasa ,pregatita pentru offroad costa mai mult...dar ca buget de pornire nu cred ca este foarte mic!

Editat de LLazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,eu am 1.92 m si cel mai bine m-am simtit in RR P38 si in Touareg, sunt foarte comode ambele, parca un plus de confort la Touareg dar minus la capacitate offroad si fiabilitate. Am avut si Frontera B, intr-adevar este destul de incomoda dar nu pot sa spun ca nu am fost multumit in rest.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,eu am 1.92 m si cel mai bine m-am simtit in RR P38 si in Touareg, sunt foarte comode ambele, parca un plus de confort la Touareg dar minus la capacitate offroad si fiabilitate. Am avut si Frontera B, intr-adevar este destul de incomoda dar nu pot sa spun ca nu am fost multumit in rest.

 

Multumesc pentru raspuns! Touaregul nu ma intereseaza...nu zic ca nu sunt masini bune,dar mai greu poti face modificari la ea... Cat despre RR, nu am citit lucruri prea bune,am inteles ca nu sunt prea fiabile...mai ales motorizarile diesel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Multumesc pt raspuns,chiar daca este cam sarcastic!

 

Ne-ar fi încântat dacă te-ai fi prezentat prima oară, așa cum cere regula forumului și, în plus, n-am putut să mă abțin să nu penalizez formularea ta, ”decât” ca ironie fără perdea.

Ca să-ți răspund la întrebare, doar din experiența proprie:

- dacă vei avea de făcut drumuri mai lungi, nu te poți orienta decât (așa da! :grin:) spre mașini de dimensiuni mai mari, care s-ar putea încadra, oarecum, în bugetul tău: Patrol K/Y60/61, Toyota 6/7 (fără seria 4), Mitsubishi, Land Rover

- mașinile de mai sus, chiar și în varianta cu scaunele originale, au plafoanele la o înălțime suficientă pentru a rezolva problema din acest pdv

- pentru confort, date fiind dimensiunile de lungime dar contează și circumferințele :grin:, opțiunea cea mai la îndemână (aplicabilă în cele mai multe cazuri, dar nu în toate), este cea de înlocuire a scaunelor standard cu altele, inclusiv modificarea șinelor pentru curse mai lungi spre spate.

- posibilitatea de reglare a înălțimii volanului ar trebui să fie luată în calcul și este o opțiune pe mai toate modelele de mai sus

 

Am o cunoștință, vreo 2 metri de la sol la creștetul capului, dar varianta slim, care face ieșiri lungi și dese cu un Jimny, Și nu l-am auzit vreodată să se plângă, ba din contră, râde cu gura până la urechi la înclinări laterale și după vreo două răsturnări pe o parte.

Că ești mare, nu-i problemă, dacă erai prea mic era mai greu.....

 

  • Like 1

AJUNGE!

Bunul simț ar trebui să fie de ”common sense”!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns! Intradevar am omis sa fac prezentarea,acum am incercat,dar nu am putut la topicul respectiv!

Numele meu este Laszlo Lazar si sunt baschetbalist! Sunt pasionat de masini,dar din cauza inaltimii mereu am avut probleme la alegerea masinii personale. Momentan conduc o Skoda Superb din 2013,masina foarte mare,si dupa standardele mele!

Mereu mi-au placut masinile off-road,dar nu am avut nici buget,nici timp sa ma folosesc de ea pana acum,dar cum am inceput sa apreciez mai mult timpul meu liber,vreau sa profit de ea!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste Touaregul ai dreptate, in schimb la RR P38 e cam invers, motoarele diesel de origine BMW sunt ok, masina din punct de vedere mecanic este la fel de ok, electronica in schimb este o problema care se rezolva cu aparatura necesara(nu e foarte scumpa). Am circulat ceva km cu P38 si pe asfalt si pe langa, se descurca foarte bine in orice conditie, nu am avut probleme grave, cu intretinerea si aparatura corespunzatoare e o masina care te duce cam peste tot. Decat sa citesti ce spun unii si altii din auzite de la persoane care au auzit la randul lor de la altii mai bine ai vorbi cu actuali sau fosti proprietari ai modelelor care te avantajeaza pe tine.

PS: eu as mari bugetul si as lua Patrol Y61.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua! Am gasit azi,cu mare noroc, un Patrol din '83 SWB Autoutilitare cu motor 2.8D cu acte de Olanda! Am urcat in sfarsit la volan la un Patrol si intradevar cu mici modoficari o pot face destul de incapatoare!

Masina este neingrijita,are niste urme de offroad,sta de ceva vreme intr-un parc auto,dar a pornit fara probleme! Tinichigerie prezinta rugina,dar sasiul pare in stare ok! Grupurile nu pare sa aiba scurgeri,arcurile cam lasate si uzate...dar motorul(in afara de mici scureri) pare in stare buna!

Cutia si cutia de transfer sigur are nevoie de revizie,si de un ambreiaj nou...

Acum urmeaza sa ma documentez mai bine de masina,ca din pacate nu era proprietarul prezent.

Inainte de asta,am niste nelamuriri... Se poate oare inmatricula ca si masina de epoca? Care sunt cerintele?

Am incercat sa caut informatii despre masina dupa seria de sasiu,dar nu am gasit mai nimic...

Multumesc!

Editat de LLazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste Touaregul ai dreptate, in schimb la RR P38 e cam invers, motoarele diesel de origine BMW sunt ok, masina din punct de vedere mecanic este la fel de ok, electronica in schimb este o problema care se rezolva cu aparatura necesara(nu e foarte scumpa). Am circulat ceva km cu P38 si pe asfalt si pe langa, se descurca foarte bine in orice conditie, nu am avut probleme grave, cu intretinerea si aparatura corespunzatoare e o masina care te duce cam peste tot. Decat sa citesti ce spun unii si altii din auzite de la persoane care au auzit la randul lor de la altii mai bine ai vorbi cu actuali sau fosti proprietari ai modelelor care te avantajeaza pe tine.

PS: eu as mari bugetul si as lua Patrol Y61.

 

Multumesc pentru raspuns!

Poate eu gresesc,dar am citit ca pe RR s-a motat motorul diesel de 2.5VM,asemanator cu Cherokee XJ care au problemele destul de serioase!

Imi place Y61 am si vazut cateva frumoase pe Autoscout,o sa mai citesc despre model!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pe prima generatie de P38, pe a doua a fost 2.5 DSE de origine BMW si 2 variante proprii tot de 2.5d(destul de slabe). Intr-adevar 2.5 VM este un motor cu probleme, sper sa nu gresesc dar cred ca a fost montat si pe Frontera A.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pe prima generatie de P38, pe a doua a fost 2.5 DSE de origine BMW si 2 variante proprii tot de 2.5d(destul de slabe). Intr-adevar 2.5 VM este un motor cu probleme, sper sa nu gresesc dar cred ca a fost montat si pe Frontera A.

 

Singura motorizare diesel la P38 a fost 2.5 DSE de la BMW!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc pentru raspuns!

Poate eu gresesc,dar am citit ca pe RR s-a motat motorul diesel de 2.5VM,asemanator cu Cherokee XJ care au problemele destul de serioase!

Imi place Y61 am si vazut cateva frumoase pe Autoscout,o sa mai citesc despre model!

 

Confunzi modelele: VM s-a utilizat numai pe Range Rover Clasic, alaturi de alte variante de motorizare diesel.

"Lipsa de fiabilitate" a lui P38 pleaca de la electronica si, in mare parte, s-a rezolvat spre sfarsitul productiei, cand s-au mai pus la punct. E mult de povestit despre P38 dar ii las pe colegii care au utilizat o astfel de masina pe coclauri sa o descrie!

Din gama LR, cauta sa mergi cu Disco 1 sau 2... si mai discutam dupa aia!

 

 

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Confunzi modelele: VM s-a utilizat numai pe Range Rover Clasic, alaturi de alte variante de motorizare diesel.

"Lipsa de fiabilitate" a lui P38 pleaca de la electronica si, in mare parte, s-a rezolvat spre sfarsitul productiei, cand s-au mai pus la punct. E mult de povestit despre P38 dar ii las pe colegii care au utilizat o astfel de masina pe coclauri sa o descrie!

Din gama LR, cauta sa mergi cu Disco 1 sau 2... si mai discutam dupa aia!

 

 

Buna ziua! Intradevar,am gresit eu! Am confundat cel Classic cu P38! Eu ma uitam dupa XJ,si acol scriau ca motorul VM de 2.5D a fost folosit pe mai multe vehicule,printre care si Range Rover, fara prea mult noroc!(am inteles ca sunt motoare de barca modificate?! Asta am citit pe ceva forum din Australia)

Multumesc pentru informatie!

O sa ma uit si dupa Discovery,sper sa gasesc ceva prin apropriere care sa incerc,daca nu,am vazut ca o sa fie un trial de off-road la Oradea(defapt Hidiselul de Sus) in Iunie,sper ca acol o sa ma lase cineva sa ma pun la volan!

 

O intrebare in general.... Cat de greu este sa conduci o masina cu volan pe dreapta pe drumurile publice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Singura motorizare diesel la P38 a fost 2.5 DSE de la BMW!

 

19 L si 22L, 113 CP fiecare din 1994 pana in 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

19 L si 22L, 113 CP fiecare din 1994 pana in 2002

 

19/20 L si 22L sunt variante de 300 Tdi, pentru cutie automata si s-au pus doar pe Disco 1 si ultimele loturi de RRC!

 

 

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O sa ma uit si dupa Discovery,sper sa gasesc ceva prin apropriere care sa incerc,daca nu,am vazut ca o sa fie un trial de off-road la Oradea(defapt Hidiselul de Sus) in Iunie,sper ca acol o sa ma lase cineva sa ma pun la volan!

 

 

In aceeasi perioada, (6-9 iunie), Clubul nostru are intalnirea anuala la Felix! Ne vei gasi la Hotelul Termal, cu siguranta vei avea de unde alege, din toata gama LR/RR!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In aceeasi perioada, (6-9 iunie), Clubul nostru are intalnirea anuala la Felix! Ne vei gasi la Hotelul Termal, cu siguranta vei avea de unde alege, din toata gama LR/RR!

 

Multumesc anticipat! O sa fac tot posibilul sa profit de ocazie!

Fac o bere celor care ma lasa in masina lor!

 

Editat de LLazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

19/20 L si 22L sunt variante de 300 Tdi, pentru cutie automata si s-au pus doar pe Disco 1 si ultimele loturi de RRC!

 

 

Nu te contrazic,se poate sa fi inteles eu gresit, oricum ar fi, exceptand pornirea grea la cald datorata senzorului de temperatura de pe pompa, eu am fost multumit de motorul 2.5 DSE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu te contrazic,se poate sa fi inteles eu gresit, oricum ar fi, exceptand pornirea grea la cald datorata senzorului de temperatura de pe pompa, eu am fost multumit de motorul 2.5 DSE.

 

Este un motor foarte bun! Dar trebuie cunoscut mai in amanunt: are trei senzori de temperatura! Din care doi pot "contribui" la pornirea grea la cald!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Este un motor foarte bun! Dar trebuie cunoscut mai in amanunt: are trei senzori de temperatura! Din care doi pot "contribui" la pornirea grea la cald!

 

Buna ziua!

Am gasit in Oradea un Disco2:

 

https://www.olx.ro/oferta/land-rover-discovery-IDc6Uca.html

 

Imi poti spune cateva cuvinte,la ce sa fiu atent cand ma duc sa o vad? Au avut ceva probleme majore la motor sau cutie?

Spunea sierrafery pe un topic, ca pot aparea niste probleme cu sistemele de stabilitate daca masina a fost inaltata?

Desigur,daca o sa imi placa masina o sa o duc si la un service,dar vreau sa stiu cate ceva inainte sa o vad!

Am scris si pe topicul de pe forumul Dicovery,dar nu a raspuns nimeni

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

image_269978.thumb.jpg.793ff11627ebaa8e39f0d397e14660f7.jpgimage_269979.thumb.jpg.6ca8351405549e6f9c8f512a0940f14e.jpg image_269979.thumb.jpg.6ca8351405549e6f9c8f512a0940f14e.jpg

Am vazut Disco-ul! Headroom bun,legroom mai putinndar cu mici modificari stau bine! Masina pare in stare ok,cum scrie si in anunt,a fost schimbata cutie de viteza,a fost inaltata,schimbat pernele de aer cu arcuri,inlocuit circuite injectoare etc.

Problemele ar fi urmatoarele:

Rugina la sasiu

Scurgere de ulei langa turbo

Plafonier lasat

interior destul de uzat(rupt in unele locuri)

 

Ar fi probeleme serioase cele de mai sus?

Multumesc!

Editat de LLazar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-attachmentid":"1297919","data-size":"medium"}[/ATTACH][ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-attachmentid":"1297920","data-size":"medium"}[/ATTACH] [ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":1297921}[/ATTACH][ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"medium","data-attachmentid":1297920}[/ATTACH]

Am vazut Disco-ul! Headroom bun,legroom mai putinndar cu mici modificari stau bine! Masina pare in stare ok,cum scrie si in anunt,a fost schimbata cutie de viteza,a fost inaltata,schimbat pernele de aer cu arcuri,inlocuit circuite injectoare etc.

Problemele ar fi urmatoarele:

Rugina la sasiu

Scurgere de ulei langa turbo

Plafonier lasat

interior destul de uzat(rupt in unele locuri)

 

Ar fi probeleme serioase cele de mai sus?

Multumesc!

 

Rugina au toate, doar is niste "fete mari" de circa 20 ani! Depinde de cat de avansata e situatia!

Scurgerea de ulei: trebuie identificat de unde provine! Daca e de la turbina, poate fi destul de scumpa reparatia!

Ultimele doua puncte denota o masina neintretinuta sau intretinuta deficitar!

Toate astea la un loc, pe mine, m-ar face sa mai caut! Masina actuala mi-am cautat-o circa 8 luni... si mi-am asumat de la inceput niste posibile defecte!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare