Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Hi

Adună
Acest topic este închis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    salut si bine ai venti

    ce ma bucur ca se mareste gaska de posesori de LR :lol:
    Range Rover Classic V8
    The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

    Comentariu


    • #17
      bun venit. o am pe sor-sa mai mica, tot hippo, tot TD4, in 3 usi. ce se poate modifica la ea: se poate ridica maxim 5cm fara modificari majore si se pot pune maxim 29"-30" pe post de gume. obligatoriu se pun si distantiere dupa inaltare. se pot pune protectii aftermarket pentru toba. se pot face protectii pentru viscocuplaj - e recomandat pentru ca te costa unul cam 375 de lire.
      nu m-am lamurit daca merg jantele de jeep pe ea, pentru ca jante de freelander mai greu. pentru off-road oricum de tabla pe 15" (acum am aliaj pe 16").
      ca troliu eu m-am oprit asupra unui superwinch S5000 pentru ca are doar 19KG. eventual un S6000 sau un X6CD - undeva la 32-33KG.
      e stabila pentru ca e grea, lata si joasa. e perfecta pentru drumuri desfundate si rally raid - foarte confortabila.
      nu-mi plac la el urmatoarele: in offroad sta mai mult pe 3 roti. n-are reductor, drept urmare trebuie sa-i dai gaz serios ca sa urci. are TC si citeodata te incurca. am incercat sa cobor o panta intr-a 1-a cu HDC - noroc ca a fost scurta panta. am incercat aceeasi panta fara HDC tot intr-a 1-a - noroc ca a fost scurta panta. trebuie tinuta din frina, prima viteza la TD4 e destul de lunga - poate la benzinare sa fie mai scurta.
      raza de bracaj e imensa - un minus pentru padure si drumuri inguste pe care trebuie sa intorci.
      parerea mea este ca fiind foarte economica si destul de buna la motor, merita bagati 1500eur in ea ca masina de tura si de oras. dar as da-o oricind cu ochii inchisi si fara parere de rau pentru a-mi putea face si modifica toyota.
      The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
      4x4MANIA is where we are !!!
      “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

      Comentariu


      • #18
        Bine ai venit, sa stapanesti sanatos LR !!!!!

        Comentariu


        • #19
          @air_wolf: Foarte interesant postul tau, contine o gramada de informatii utile pentru mine. Faza e ca eu o am deja de 5 ani si sunt pus in fata unei alegeri, intre a o vinde si a lua o alta masina (are doar 40 k km motiv pentru care ar fi cel mai potrivit moment) sau a o modifica putin. Optiunea din urma i-ar mai prelungi viata, atat pentru ca e o distractie noua pentru mine cat si pentru ca ar mai diminua din imbatranirea estetica (yeh, hardcore offroaders never die).
          Masina este oricum folosita 90% din timp prin Bucuresti sau pe sosele asfaltate, de-aia nici prin gand nu imi trece sa ii fac modificari drastice care sa imi reduca prea mult confortul de zi cu zi. In mare pentru ca nu am alternativa. Asa ca ma gandeam initial la winch si BF-uri 225/70/16 care inteleg de pe forumurile LR ca nu dau rubbing nici in varianta fara lift sau distantiere. Ulterior mi-ar fi placut sa o ridic putin (realitatea este ca masina e destul de joasa, aia 180 de mm sunt sub media clasei) si sa fac ceva cu toba aia pe care risc sa o pierd chiar si pe drumuri forestiere.
          Offroadingul pentru mine nu va insemna oricum nimic hardcore, cel putin nu curand, am sa ma rezum la trasee usoare cu noroi/nisip/zapada si drumuri desfundate, de aceea nu vad nici un motiv pentru care sa o modific mai mult. Sunt totusi la inceput :P

          Legat de comentariile tale apropos de masina per se, sunt in mare de-acord, desi o judeci prea mult dupa criterii de offroader pur sange cand pretentiile reale ale masinii sunt mult mai jos. Eu nu sunt un fanatic al Freelander-ului, ii vorbesc urat destul de des :D si ii admit limitele. Lipsa reductorului este intr-adevar o problema, ca si imposibilitatea decuplarii ETC. HDC-ul mi s-a parut ca functioneaza decent chiar si pe suprafete alunecoase (sigur, eu nu am negociat cine stie ce pante) iar raza de bracaj e oarecum acceptabila (din nou, nu am fost in situatii limita), cel putin comparata cu cea a Renault Clio Sport-ului unui prieten care intoarce din 8 miscari pe Magheru
          Lasand la o parte offroadingul pur insa, masina este o placere de condus pe orice drum national, oricat de prost ar fi si as merge atat de departe incat sa spun ca se poate conduce si sportiv, desi e destul de lenesa in primele 2 trepte. Eu tocmai ce m-am returnat dintr-o excursie de 3800 km prin toata Grecia si sunt mai mult decat incantat de cum s-a descurcat si la 160 pe autostrada si la 30 pe plaja si la 60 pe serpentine. Conduc frecvent Mini Cooper-ul prietenei mele (care cel putin teoretic ar trebui sa fie mult mai placut si sportiv) si ma trezesc ca in ciuda acceleratiilor simpatice mi se face teribil de dor de confortul LR-ului.

          Ca sa nu ma lungesc prea mult, as aprecia daca m-ai ajuta sa deschid un thread de info pentru modificari de Freebie pe sectiunea dedicata, cu ceva link-uri, adrese utile si preturi, pentru ca eu sunt efectiv in ceata cu lucrurile astea.

          Comentariu


          • #20
            masina mea a avut cutia varza, asa am luat-o. a dracu nenorocita de cutie, a mincat doar dintii de la pinioanele importante. si avea 113.000. mai are un rulment la IRD care ar trebui schimbat... acum bate ceva pe dreapta, l-am auzit azi de dimineata zgomotul... usa spate e inchisa pentu ca nu mai puteam ridica geamul decit pe direct de la baterie... mecanismul de la scaunul soferului, cel pentru rabatare, e rupt... mici inconveniente remediabile.
            doar problema cutiei am gasit-o destul de grava, bine ca am gasit in romania.
            The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
            4x4MANIA is where we are !!!
            “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

            Comentariu

            Procesare...
            X

            Sqreen | Runtime Application Protection