Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitzu


Mitzu

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea !

Numele meu este Catalin, locuiesc in Bucuresti si ma apropii vertiginos de 40.

Ocupatia:...hm...IT...sau mai bine spus multe lucruri care tin de calculatoare, de la hardware pana la software.

Am de aproape 1 an un Mitsubishi Pajero 2.5 TDI, fabricatie 1990. Este caroseria veche cu faruri rotunde, dar pe arcuri elicoidale.

Ce am facut pana acum la el ?

Am schimbat incaltarile cu jante de otel 15x7, valve ascunse si anvelope Pneus CrossCountry 31x10,5. Pe fata am pus un troliu T-Max EW-9000. Cu ocazia montarii troliului am inaltat caroseria cu un bodylift de 7, am schimbat bara fata cu una custom made si urmeaza sa o schimb si pe cea de pe spate. Aceste ultime modificari sunt/vor fi facute prin grija si indemanarea Maestrului Tzupi, Profesorului Tzuparu...pe aici pe forum cfantana. Costine, daca si cu bara din spate dureaza asa mult... :Hr

Alte dotari : un recovery kit T-Max (scripete, chinga protectie copac, ocheti etcetc), o chinga remorcare de 10 m si un T-Max Jack.

Ce urmeaza ? Asa cum spuneam, bara spate... si alte nebunii.

LR Discovery TD5 model 2003 face-lift, cutie manuala, 102 kW, Euro 3, arcuri spate, fara ACE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare