Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Topic de prezentare a membrilor

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Salut,ma numesc Armand,sunt posesorul unui discovery 3.

    Comentariu


    • Salutari tuturor,

      Ma numesc Sorin, aka PatruxPatru. Locuiesc in cartierul Pajura, Bucuresti si ma bucur ca In sfarsit am gasit timpul sa devin membru, sa am onoarea sa activez in acest forum sub egida Clubului 4x4.ro, iata.
      Precum atentionat, am citit toate regulile casei postate de in 2010 si reactualizate in 6 JAN 2020, si ma voi conforma lor.

      Sunt al doilea posesor al unui P38 Range Rover 4.6 HSE, din 1997, achizitionat cu 15 ani in urma din Virginia Beach, Virginia unde a ramas pana in 2009 cand m-a insotit in Italia, apoi in Bosnia, Germania, Korea, si inapoi in Germania, si in sfarsit acasa la noi, in Romania. RR-ul avea undeva la 40K Mile la bord in 2006 si de atunci De am parcurs doar 33K Mile cu acest vehicul, din varii motive, aici irelevante.
      Masina nu a sustinut nici un accident sau modificarei. Pentru cei familiarizati cu acest model, are sistemul EAS stock (mai putin pernele de pe care le-am schimbat in 2009 cu altele noi. De regula am avut grija de RR, intretinere periodica, etc. Am incercat sa gasesc timp sa il conduc cat des puteam (job permiting) pentru a il mentine pe linea de plutire cu minima imbatrinire morala dar si functionala. Din pacate, tiimpul si-a spus cuvantul deoarece a trebuit sa inlocuiesc plafonul care s-a lasat dupa cativa ani, si unele dintre piesele interioare care s-au topit parca, si s-au deteriorat de la razele UV in jurul stalpilor A si B ("trim pieces", nu stiu cum se numesc in limba noastra) si apoi a trebuit sa deconectez trapa electrica datorita unui cablu rupt? care s-a intamplat dupa ce am inlocuit plafonul pe interior; reparatie care ar fi compromis noul plafon la demontarea/remontarea lui pentru a servisa trapa corespunzator. Poate intr-o zi..., nu imi lipseste aceasta functionalitate inca. Altceva major, chiar nimic, pana anul acesta cand a refuzat sa se ridice in perne.
      Luna aceasta am reconditionat complet distribuitorul de aer din cauza unei pierderi de aer al unuia dintre O-ringuri si am inlocuit piese care se uzeaza in timp la compresorulde aer si uscator, parte din sistemul EAS, dar din pacate nu am reusit inca sa ridic masina in perne pentru ca nu pot elimina martorul EAS fault, cu mesajul "Low 35 MPH Max Speed". Am petrecut ore pe forumuri straine, incercand sa ii dau de cap cu vreo solutie care o puteam pune in practica, dar fara succes. Am incercat si cu cu EAS Buddy (un OBD device care allegedly ar fi sters asemenea eroare) pe care l-am cumparat de la Atlantic British mai demult, si pe care care l-am achizitionat exact pentru a prevenii aceasta problema atunci cand se va fi intamplat, ca acum. Nu ma las pana nu rezolv, bineinteles.
      In fine, dupa ce ma voi familiariza cu postarile si thread-urile pe acest topic din acest forum, voi incerca sa gasesc o solutie cu ajutorul celor pasionati de P38 sau care poate au avut o experienta similara si au reusit sa rezolve problema
      Voi imbunatatii acest P38 in timp si il voi intretine asa cum este acolo unde este nevoie si il voi modifica doar cand este cazul pentru a fi mai capabil off road, mai sigur, mai flexibil, mai eficient, si mai bun tehnic si pe placul meu. Doresc sa imparasesc si eu ce voi invata in acest proiect/hobby, utilizand sfaturi, experiente si solutii gasite deja de alti membri in acest forum, in asa fel incat sa nu pierd timpul reinventand roata si sa reusesc dezvolt un vehicol care chiar daca este deja foarte bun pe macadam, sa devina si un Offroad-er de toata increderea, in aproape orice teren, mai mult sau putin dificil (dpdv tehnic sau circumstantial) si de care voi reusii sa ma bucur in urmatoriii 25 de ani, in siguranta. In concluzie, voi activa si voi urmarii postari a caror idei rezoneaza cu intentia mea descrisa mai sus.

      SIngurul alt SUV pe care lam detinut a fost un Jeep Grand Cherokee 5.2 Litrii benzina achizitionat in 1994, dar care din pacate mi-a fost furat in 2006, si care nu a mai fost recupaerat. Dupa acest eveniment am decis sa achizitionez Range Roverul.

      Multumesc pentru timpul acordat citind aceasta postare si curand sper sa schimbam idei si poate sa reusim sa ne ajutam reciproc, de-alungul timpului.
      Multa sanatate,
      PatruXPatru
      Ultima editare de patruxpatru; 06.dec.2021, 04:16.

      Comentariu


      • Salut! Sunt Sorin Branzei din Baia Mare și am un Nissan Patrol y61lung, an de fabricatie 2008. Patrolul e echipat cu bara ARB pe față, troliu warn,proiectoare IPF, scuturi ASFIR din față până la reductor, anvelope bf 285 70 r17, bara spate ARB, cu suport de roata de rezerva pe bara si are 150000 km. Eu sunt multumit de masina si desi mai are unele probleme , per general e un utilaj de nădejde.
        Ultima editare de Diesel 4x4; 06.dec.2021, 16:16.

        Comentariu


        • Salut tuturor membrilor acestui club, numele meu este Gabriel, sunt din Targu jiu, sunt casatorit ,am un băiețel,sunt pasionat de munte poate si din cauza faptului ca ma aflu mai tot timpul in preajma lui.
          - Am achizitionat de curînd un L200, din 2008, super select, pentru a putea merge pe munte macar la sfirsit de săptămînă.

          Comentariu


          • Salutare, ma numesc Razvan si sunt proaspat proprietar de SJ410 cam obosit. Sper ca in timp sa il pot pune la punct si sa ma bucur de el. Sunt biban in ce priveste off road-ul, dar invat repede.

            Comentariu


            • Salut! Ma numesc Siminic Matei-Alexandru, si imi fac un build de overlanding din al meu audi A6 C4 quattro 2.5 tdi 140 cp. Masina este dotata din fabrica cu diferential central tor-sen si 2 diferentiale deschise. Din fabrica au existat versiuni cu blocant spate, urmand in viitor sa achizitionez unul si sa il pun pe masina. Momentan ii fac 1" lift, si urmeaza sa ii iau anvelope la primavara ma gandesc.. anume all terrain-uri, maxxis 980 at, si nu stiu asupra carei dimensiuni sa ma decid. Chiar as fi vrut sa pun 215/75/15 dar nu stiu momentan daca intra. Drumuri bune tuturor!

              Comentariu


              • Salut și bine v-am găsit! Mă numesc Nicu, sunt din Horezu, judetul Vâlcea. Dețin un Suzuki GV I 2.0 benzina. Pasionat de offroad dar ușor nu hard...

                Comentariu


                • Salut , ma numesc Radu si sunt noul proprietar al unui Nissan X-trail 2006 136 cp

                  Comentariu


                  • Salut, sunt Bogdan, am achiziționat de curând un Touareg 1, 3.0 TDI. Are modificări minore: scuturi de otel pentru motor și cutie si roti ceva mai mari decât cele OEM pentru o garda mai înaltă. M-am înscris în acest club pentru a descoperi trasee deja încercate de voi.

                    Comentariu


                    • Buna ziua. Adrian, prea batran ca sa ma laud. Jimny fara absolut nicio modificare, doar un carlig de remorcaj (original Suzuki) care descurajeaza pe cei care se gandesc sa stea prea aproape de mine. Stau linistit si urmez drumul forestier pe unde ma duce. La nevoie mai trec si cate un parau.

                      Bine v-am gasit!

                      Comentariu


                      • Bună ziua și bine v-am găsit. Mă numesc Zoli, sunt din Târnăveni, județul Mureș. Pasionat de ieșiri în natură și de off road, proaspăt posesor de Suzuki Samurai
                        Mulțumesc pentru accept, toate cele bune.

                        Comentariu


                        • Salutare
                          Ma numesc Vlad momentan dețin un Audi Q5 2.0D
                          Am crezut ca o sa fie o varianta ok de oraș toate schimburile făcute chiar cu 1500km dinainte preventiv
                          Dar injectoarele mele au decis sa sara
                          Si acum doresc sa cumpăr un Range Rover sport 3.0D

                          Comentariu


                          • Salut! Ma numesc Florin si sunt din Brasov. Dețin un Suzuki Grand Vitara 2.0 benzina SWB din 1999. Sunt pasionat de mașini, in general, si de aproximativ 1an am descoperit si off-road-ul. Sunt aici pt a cunoaște si alți Împătimiți ai ‘virusului’ si pt a învața cat mai multe despre ‘monstruletul’ meu, deoarece mare parte din reparații si întreținerea mi le fac singur.

                            Comentariu


                            • Bună Ziua! Sunt Remus, din Lupeni și de curând sunt proprietarul unui GV în 3 uși din anul 2005. Sunt încântat să fac parte din acest grup. Toate cele bune!

                              Comentariu


                              • Buna ziua,
                                Ma numesc Aurelian, sunt din Cugir si sunt posesorul unui Suzuki SX4 S CROSS 4x4.
                                Multumesc pentru accept.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection