Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Va saluta un ARO 10.4 Spartana2

Adună
Acest topic este īnchis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • atar
    a răspuns
    Re: Va saluta un ARO 10.4 Spartana2

    viewtopic.php?f=1&t=1810

    pentru poze

    Lasă un comentariu:


  • atar
    a răspuns
    Re: Va saluta un ARO 10.4 Spartana2

    Cred ca stiu masina.
    In 2003 am luat de la uzina un 10.4DRT inchis cu 2 portiere tot un prototip care era la ei in "show-room" de prin 2000. Au participat cu el la licitatia pt. Jandarmeria Montana Franceza sau asa ceva, asa zicea directorul lor comercial. Avea sasiu, cutie si grup de Aro 24x, frane Volvo, Motor Renault 1.9TDI 100CP, punti de Pajero Pinin. Super masina dar exorbitanta. 12.000 $ TVA inclus. Am mers cu ea 57.000km. iar acum e la un vanator.
    Langa ea mai era unul bleu Spartana tot prototip, parca cu 4 faruri patrate, diesel, cu capota de fibra sasiu de aro 24x care cred ca e cel al tau si inca unul tot pe sasiu de 24x cu 4 portiere, motor de Espero, piele si AC la vreo 16.000 $.

    Lasă un comentariu:


  • Anonymus
    a răspuns
    Re: Va saluta un ARO 10.4 Spartana2

    Masina a fost adus din Iasi, in anul 2005. Istoric: an fabricatie 1999, pana in anul 2003 a stat la showroomul fabricii, in anul 2003 a fost scris in circulatie. Eu din Iasi am cumparat. Masina are 16.000 km, din care cca 7000 km a facut in teren accidentat. Are culoare albastru deschis, respectiv turcoaz, dupa parerea nevestei. Are punti de 24x

    Din pacate nu stiu de ce, dar nu pot sa atasez fotografiile.

    Lasă un comentariu:


  • Anonymus
    a creat un topic Va saluta un ARO 10.4 Spartana2

    Va saluta un ARO 10.4 Spartana2

    Buna ziua, sunt din Odorheiu Secuiesc, jud Harghita. Posed masina ARO 10.4 Spartana2, cu motor Andoria 2.5 D, decapotabil, de fapt unicat in Romania, fiindca era un prototip, cu cutia de viteza de la ARO mare, sasiu tot de la ARO mare. Totodata mai am un ARO 244, din anul 1991, benzina, culoare albastru deschis, ARO 324 cu motor Peugeot 2.5 TD, (initial era cu benzina, dupa aceea cu GPL, dar nu a mers cum ar fi trebuit), si un ARO 240 in faza de restaurare.
    Langa aceste mai am un Defender 110, din anul 1999, cu motor 2.5 TDI, dar pana acuma este un cosmar., fiindca am cheltuiti cca 9200 EUR la el si tot nu merge. Imi cer scuze de la alti, dar dupa parerea mea, un ARO 240, cu un motor Andoria, Peugeot eventual Toyota, e mai fiabil si mai ieftin intretinut ca Defenderul.
    Particip la curse off road, mai ales la Cluj, Tg Mures, Odorhei.
Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection