Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

cateva din bunatati


tdanys

Postări Recomandate

Salut sunt Daniel din Cluj si va impartasesc din experienta mea legata de masini 4x4.

am 2 isuzuri trooper, benzinare,...nepregatite, cam varza...le radiez cat mai repede ca ma omoara impozitul..

am avut 1 an o lada niva....extrem de potent pe off-road ( nu extrem) dar varza la capitolul fiabilitate....de aia am si scapat de ea...

am condus un defender 110 fabricatie 2002 vreo 3 ani pana anul trecut...am trecut la un defender nou care il am si acum. Pt cei care doresc aceasta masina...modelul nou este o alta masina pot spune fata de cele pana in 2007. desi recunosc la fiabilitate motorul de BMW TD5 in mod sigur e mai bun. Pe sosea nu se compara cele 2 masini....la off road inca nu ma pronunt ca pe cel nou nu l-am forjat inca prin paduri. La cel nou la 14k km deja a avut prb la pompa de vacum, se pare prb constanta la motoarele Ford tranzit de unde vine motorul pe defender. nui vb pe garantie dar 2 sapt lipasa masina nu mia platit nimeni...

si am lasat la sfarsit ceva special care sper sa va faca placere :ypu

2 Zil 131 de armata, cu 4-5000 km la bord, cu bena in spate reamenajate pentru a transporta fiecare cate 20 persoane in scaune de microbuz.unul are troliu pe ele. din pacate nu am avut ocazia sa le aflu limitele ( cam greu presupun) ca ma rupe benzina la ele....cam 30l/100 pe sosea....si pe un drum de babele cam 80l-90l/100 !!!! desi cei drept in treapata de putere, cuplat 6x6. oricum masinile sunt ceva extrem si nu cred ca se va mai fabrica vreodata ceva asemanator....ganditiva numai ca au fost facute astfel incat orice taran rus ajuns de la sapa in armata la volan sa nu le poata rupe... :grin:

in rest numai bine si criza usoara la toti...

zil2.jpg.46e2c41ba81b38d9183e8eaa770d732b.jpg

zil3.jpg.82201b33cf01550df8854fd80201eee4.jpg

isuzu trooper, lada niva,defender TD5, defender Td4, ZIL 131, LC 120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cateva din bunatati

 

sar'na

da teoretic au fost luate sa produca....teoretic...acum stau prin Predeal de vreo 1 an. Inca nu vreau sa ma despart de ele ca poate odata ma reapuc sa incerc sa vad ce pot cu adevarat....dupa criza:)

isuzu trooper, lada niva,defender TD5, defender Td4, ZIL 131, LC 120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cateva din bunatati

 

:h5

nu pot sa cred ca are cineva asa ceva in Romania :banana :banana :banana

stau de multe ori ore pe youtube vizionand ce stiu monstrii astia,alaturi de ural,tatra si kamaz

:bravo :bravo :bravo

NISSAN PATROL 4.2-BIG WHITE

SUZUKI SAMURAI-REAL BLUE

HYUNDAY SANTA FEE-BUSINESS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cateva din bunatati

 

ma crezi ca nu se stie exact.....cei de la RAR ziceau ceva de 72-76....:))

oricum ele practic sunt noi ca le-am luat la 2-3000 km la bord....erau plimbate cate 3-50 km pe an. dar nu iti spun in ce stare perfecta sunt....erau de cei de la armata faceau 2 revizii generale pe an...unse,tot tacamul....cel mai probabil a o sa fie in viata si cand eu nu o sa mai fiu....si nam numai 29 ani:))

 

va mai atasez poze cu troliu....inca are smoala pe el ca nu a fost folosit in viata lui...scria in carte cat trage dar am uitat....ceva de 11t cred?!? oricum aia de la armata ziceau ca asa dadeau jos cate un copac pt lemne cand erau in misiune :ha:

mai stiu ca face fata la 50cm de zapada....pe youtube is gramada de filme cu ce stiu astea sa faca...cei drept iti trebe si loc sa treci cu ele...cand leam luat am vrut si un Ural din ala mare care era dublu cat astea....da am zis cai prea de tot :banana ca nu o sa pot merge pe nicaieri cu ele la cat sunt de late.

mai e si roata de rezerva....sa dea domnul sa nu mai trebuiasca sa o dau jos in veci....trebe 3 oameni solizi si multa atentie ca de nu pilaf te faci....

zil5.jpg.cc025e55934cb6732e89ac34886d1141.jpg

isuzu trooper, lada niva,defender TD5, defender Td4, ZIL 131, LC 120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cateva din bunatati

 

:)

in oradea am inteles ca au stat mult timp...apoi au fost transferate la Brasov de unde le-am luat eu...

srevni daca cunosti partea de motor si ai lucrat la ele lasa-mi pe mail datele de contact poate o sa imi prinda bine odata...asa ceva reglari fine:) dacai cazul.

isuzu trooper, lada niva,defender TD5, defender Td4, ZIL 131, LC 120
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cateva din bunatati

 

Salut, bun venit, pe unii din noi ne-ai terminat cu jucariile tale, credeam ca sunt singurul care umblam sa-mi iau de-astea, eu cautam de la armata intr-o vreme Bucegi V8... bine ca nu am luat... in sfarsit bun venit :W :W :W de jucarii... :1 :1 :1

Vasile Marginean 1977-2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: cateva din bunatati

 

:)

in oradea am inteles ca au stat mult timp...apoi au fost transferate la Brasov de unde le-am luat eu...

srevni daca cunosti partea de motor si ai lucrat la ele lasa-mi pe mail datele de contact poate o sa imi prinda bine odata...asa ceva reglari fine:) dacai cazul.

 

Ar fi fost chiar interesant sa fi facut asa ceva. Noi, doar le stergeam de praf si le ungeam cu vaselinuri ...

I Have No Idea What You Are Talking About

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 luni mai târziu...

Re: cateva din bunatati

 

Salutare si sa te bucuri de alegerea ta!

 

A m lucrat efectiv pe Zil 131 din 90 pana in 98 si pot sa iti spun ca nu am facut 30- 50 km la o aplicatie ci sute de km (Craiova -capu midia) si am vazut ce poate si pe sosea si pe langa.

Aveti dreptate ca se facea exploatarea de sezon de 2 ori pe an timp in care o luai la bibilit,o curatai.o gresai(si are tata o gramada de puncte de gresare),retusuri la vopsea cu pensula :grin: ,completare plinuri C.L.etc. aveai o fisa de exploatare pe care completai ce faceai si venea un maistru responsabil si controla.

Practic la motor nu prea lucram ca nu aveam ce :) ,faceam prea putine la el, ca de ex:

-dat bujii jos si curatat sau inlocuit dc e cazul(si ai vazut ce fise si sist de prindere au :grin: )

-mare accent puneam pe filtrul centrifugal,de aer si de benzina(cel brut din stg sub scata si al fin),filtrul de aer umed etc.

-dat rezervoarele de benzina jos neaparat si spalat(carb de armata=MIZERIE)-140 L

Prea putine lucruri faceam la ele din ce era pe fisa pt ca nu aveai de ce sa umbli la ele dc mergeau.

Pe langa exploatarea de sezon,in fiecare saptamana aveam Z.V.I.T.M.=ziua de verificare si intretinere a teh militare :banana ,zi in care iar le luam la purecat.

Cand ne-au angalat si am luat masinile in primire de la m.t. erau varza(isi batusera joc de ele)am muncit aproape un an de zile sa le punem pe picioare,erau piese de schimb la greu,acum ciuciu, nu mai sunt.

Sunt niste dinozauri de care dc ai grija traiesc mai mult ca tine si nici nu te lasa la nevoie :grin: .

 

Sa va bucurati de ele si toate cele bune! :hi

bau bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • vstef_is a închis acest subiect
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare