Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Audi Allroad

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Audi Allroad

    Salutare, de curand sunt posesorul unui Audi Allroad, 2.5 V6 TDI, cod motor BAC, cutie automata din 2004. Masina a fost achizitionata de nevoie nu de placere(nu sunt mare fan al acestui grup), pentru ca partea feminina a familiei sa nu mai zgarie bara fata la parcari si cei 2 copii sa poata alerga linistiti prin ea. Fostul proprietar a ingrijit destul de bine masina, cea mai mare parte a consumabilelor fiind schimbate de curand, cu facturi si intrari service, suspensia pneumatica este in mare parte noua, cu toate astea am o problema cu ceva zgomot si bataie in dreptul pedalei de acceleratie atat stanga cat si dreapta la denivelari mici. Ca idee am verificat urmatoarele piese si sunt ok:
    - tot setul de brate pe fata, este nou, marca buna, nu are probleme
    - suporti cutie de viteze, sunt in stare buna, oricum ar fi fost alte simptome aici
    - suporti motor, cel din dreapta este nou, celalalt in stare buna, iarasi aici ar fi fost alte simptome
    - suport anti-basculare, asta e cam obosit, dar mi-e greu sa cred ca ar fi batut asa tare, se va schimba saptamana asta
    - caseta de directie si capetele de bara sunt in stare buna, bataia nu se simte in volan.
    - pernele de aer si amortizoarele sunt noi, nu pierd presiune, nu lanseaza mai mult decat trebuie.
    - bucsile de la cadrul motor sunt ok, nu sunt crapate sau imbatranite.
    Daca s-a mai lovit cineva de problema asta as aprecia putin ajutor.
    Multumesc!

  • #2
    Salutare din nou, asa cum am prezentat problema voi prezenta si rezolvarea. Se pare ca suportii de la cutie si cel vechi de la motor erau originali, deci imbatraniti si uscati cumva, cel de la motor a pierdut uleiul in momentul in care am ridicat motorul in vederea extragerii(in atentia posesorilor de multi-brat gama VW- extragerea suportului motor la 2.5 se pare ca se poate face numai cu partea din fata a cadrului motor desfacuta, nu exista spatiul de la 1.9 sau 2.0). De asemenea, bratele difera fata de A6, au pe interiorul bucsei o bucata de teflon, care o sa bata in momentul in care incepe sa apara uzura, chiar daca bucsa inca "mai merge" fata de cele normale care incep sa scartaie. Drept urmare solutia acestei probleme a fost inlocuirea suportilor de la cutie si motor si a setului de brate.

    Comentariu

    Procesare...
    X