Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Recomandare masina simpla, foarte fiabila, fara multa (deloc) electronica ... pentru incepere proiect de reconditionare

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Recomandare masina simpla, foarte fiabila, fara multa (deloc) electronica ... pentru incepere proiect de reconditionare

    Salutare, din x motive care nu tin de masina a trebuit sa vand Feroza
    Deja ma gandesc la un alt proiect de reconditionare completa.
    Cerinte: vreau o masina simpla, foarte fiabila, fara multa (deloc) electronica, la care sa gasesc usor si la preturi cat de cat mici atat piese originale, dar si pentru modificari/upgrade, un motor cu cuplu mare, poate chiar o masina care sa poate fi considerata "masina istorica" situatie in care evident, nu o sa o modific fata de standard. Pretul initial de achizitie undeva la cateva mii de euro (nu prea multe )
    Ma gandisem chiar la un IMS, dar nu cred totusi pt ca am avut un Aro cu ceva ani in urma si piesele de schimb (alea care mai exista) sunt de calitate extrem de slaba...
    Imi mai "fac cu ochiul" Defender, Jeep ....
    Astept cu nerabdare recomandari de marci/tipuri care sa se incadreze cat mai bine in cerinte.
    Multumesc.


  • #2
    Salut! Eu as merge pe LC seria 7 sau patrol y60 sau chiar un G. Restul e can-can.
    "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

    Comentariu


    • #3
      Land Rover Discovery 1 , ani fabricatie 1989-1998, motor 2,5TDI,cutie de viteze manuala.

      Comentariu


      • #4
        Nu am vazut de aproape niciuna dintre cele 4 masini pomenite. Intrebarea mea este: nu cumva au prea multi senzori / prea multa electronica? Pe mine me terorizeaza tot ce inseamna "calculatoare" pe o masina off-road ...

        Comentariu


        • #5
          In plus, vreau o masina la care sa gasesc usor, in magazine preferabil Ro, orice piese si totodata sa nu fie exagerat de scumpe.

          Comentariu


          • #6
            Parerea mea e ca vrei un animal care inca nu s-a inventat!
            Toate modelele de dupa '90 au cate un pic de electronica: mai un ECU motor, mai un ABS...
            Pe de alta parte, vorbind despre o masina de peste 15 ani vechime, nu poti sa nu te gandesti la rugina, atat la sasiu cat si la caroserie! Tot in legatura cu varsta, disponibilitatea pieselor e discutabila: poti gasi motoare sau cutii de viteza/transfer noi in aceeasi masura in care astepti dupa o pompa de combustibil sau elemente de caroserie chiar si luni de zile!
            In plus, majoritatea masinilor cu mai mult sau mai putine valente off-road, cu cat sunt mai vechi, cu atat ai mai putine sanse sa le gasesti in stare stoc, nemodificate!
            In situatia asta, eu as alege "cu inima": o masina care imi place, care ma atrage in mod deosebit si la care sa-mi asum din start unele neajunsuri din cele enumerate initial!
            Repet: parerea mea!
            It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

            Comentariu


            • #7
              Constructiv partea de motor,transmisie ,suspensie de la Discovery 1 este aceeasi cu cea de la Defender 90 , dar mai sunt si diferente.Pentru ambele modele gasesti
              piese ,preturi mai mici sunt daca comanzi direct din UK.
              Toate modele D1 cu cutie manuala au pompa de injectie clasica ,pompa de injectie electronica are modelul 300TDI cu cutie de viteze automata fabricat intre anii 95-98.Daca te gandesti sa o faci istorica atunci ar trebui sa te orientezi
              primul tip 200TDI fabricat intre 89-94. Datorita varstei este posibil sa fie nevoie de reparatii la caroserie zona praguri,pasaje roti fata si spate.podea portbagaj,exteriorul este din aluminiu.

              Comentariu


              • #8
                Proiectul vreau sa fie ceva de genul: demontez absolut tot la masina si o reconditionez cat mai bine posibil cu maxima atentie la detalii. Tind mai mult pentru o masina de colectie decat una pe care sa o rup in off.
                La Feroza, in afara de motor si cutie (la care nu ma prea pricep) nu a mai ramas vreun surub nedemontat :)
                De-asta as prea ceva mai simplu (nu sunt de meserie si tot ce fac invat de pe net/forumuri/intuitie, iar electronica si senzorii ma cam sperie), poate putin mai exotic in asa fel incat sa "salvez" o masina mai deosebita, dar la care sa gasesc piese pentru a reusi in timp sa finalizez proiectul ...

                Comentariu


                • #9
                  Nu ma sperie reparatiile la tablarie. Dar prefer un model cu sasiu care sa nu fie din profil tubular, pentru a putea curata toata rugina. Profil I sau asa ceva. Exista?

                  Comentariu


                  • #10
                    Sasiul la Discovery 1 este tubular dar majoritatea sunt in stare buna,au doar rugina superficiala fara sa aiba rezistenta afectata,daca il demontezi complet poti sa il cureti mult mai bine pe interior, dupa care pulverizezi in interior un reactiv pentru rugina si ceara de cavitati.

                    Comentariu

                    Procesare...
                    X