Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

t4 syncro 2,5 tdi


tatalor

Postări Recomandate

de curand am cumparat un t4 syncro 4*4, 2,5 tdi ,102 cai, fabr 1999,8+1 locuri. masina intentionez sa o folosesc la tras platforma ,rulota dar si pentru masina de zi cu zi. astept parerile voastre despre acest model in special despre sistemul syncro( cat este de fiabil, cum functioneaza intretine etc.) multumesc ,

1234664809_Imagine0669800x600.jpg.6419c9ae25efb7de7bec53e1803e185c.jpg

380360842_Imagine0670800x600.jpg.6d6fb6181632057cab26c0ded084da93.jpg

1840489350_Imagine0680800x600.jpg.ac31bbaa591c61a0fdd7c2ed73a5701b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: t4 syncro 2,5 tdi

 

Ca masini si ca motoare sunt deosebit de rezistente.Avem si noi un T4 din 98 cu aceiasi motorizare,102 cp tip motor ACV , de marfa si s-au facut aproape 400 000 km cu aceasta masina in ultimii 5 ani.Ce s-a scimbat la ea: de 2 ori kit ambreaj cu placa volanta(costa aprox 2-3000 lei in fct de producator) si duce cam 150000 km brate, bucsi pivoti telescoape placute frane si discuri, distributia de vreo 3 ori.

A fost muncita din greu si inca mai merge, dar nu stiu cat...:ha:

 

In ceea ce priveste Syncro, nu am idee pt ca a noastra este T4 simplu.

Sa te poarte sanatos peste tot si fara probleme.:h5

Sorin Priboi, aproape pieton ....

________________________________________________________________________________________________________

Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: t4 syncro 2,5 tdi

 

multumesc:tk de urari si de sfaturi . sper sa fie f rezistenta ca o sa aiba multe de indurat. 2,5 tdi sunt motoare f reusite ca toata masina de altfel . nelamurirea mea ii cum se intretine sistemul syncro. trebe niscaiva mirodeni, uleiuri ect schimbate periodic sau trebui ferita de off si de chinuiala 4*4? acu ce mai tura bura ca am" luat o" si o sa ma conving pe parcurs cat e de fiabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: t4 syncro 2,5 tdi

 

Exista Syncro, Torsen si Haldex la VAG.

 

La Haldex se schimba uleiul si filtrul de la vascocuplaj la fiecare 60.000km sau 2 ani.

Detalii aici: http://www.awd.ee/haldex.html

 

La Quattro (Torsen si Syncro) e alta mancare de peste. :wink:

Detalii aici: http://www.awd.ee/quattro.html

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: t4 syncro 2,5 tdi

 

Salut,

 

masina are vascocuplu, nu Haldex sau Torsen.

 

Vascocuplul de pe T4 e facut pentru strada, uleiul nu e asa vascos ca la T3, asa ca puntea spate "prinde" mai tarziu. Cel mai bine se poate observa asta in nisip sau pamant afanat, puntea fata se va ingropa usor pana cand puntea spate incepe sa traga. In schimb, mersul pe asfalt e mai confortabil, in special la parcat, curbe stramte si ace de par.

 

Garda de sol nu e prea mare, iar lungimea masinii face ca unghiul de trecere sa fie destul de prost. In schimb, unghiul de atac e bunicel. Se pot monta arcuri mai solide pentru 4-5 cm de garda extra, dar scade confortul daca nu se schimba si telescoapele cu unele potrivite ( pe langa faptul ca se distrug telescoapele originale din cauza amortizarii prea slabe) . Varianta ieftina ar fi montarea unor distantiere sub arcuri, cu dezavantajul scaderii cursei.

 

Din ce imi amintesc, scuturile sunt slabute.

 

Cu ceva cauciucuri bune, arcuri si telescoape mai suparate si mai ales diferentialul blocabil pe puntea spate, masina e buna pentru drumuri de munte, dar nu va fi niciodata un offroader extrem. In schimb, locul oferit nu poate ajuns de nici o masina de teren normala.

 

Cam asa poate arata una, mi se pare ca arata superb. Dupa parerea mea, e cel mai frumos transporter VW.

 

http://www.busschmiede.de/shop/bilder/produkte/gross/101213.jpg

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 ani mai târziu...

Re: t4 syncro 2,5 tdi

 

Acum ca a trecut ceva timp de când o ai, cum e mașina?

 

 

Salut,

 

masina are vascocuplu, nu Haldex sau Torsen.

 

Vascocuplul de pe T4 e facut pentru strada, uleiul nu e asa vascos ca la T3, asa ca puntea spate "prinde" mai tarziu. Cel mai bine se poate observa asta in nisip sau pamant afanat, puntea fata se va ingropa usor pana cand puntea spate incepe sa traga. In schimb, mersul pe asfalt e mai confortabil, in special la parcat, curbe stramte si ace de par.

 

Garda de sol nu e prea mare, iar lungimea masinii face ca unghiul de trecere sa fie destul de prost. In schimb, unghiul de atac e bunicel. Se pot monta arcuri mai solide pentru 4-5 cm de garda extra, dar scade confortul daca nu se schimba si telescoapele cu unele potrivite ( pe langa faptul ca se distrug telescoapele originale din cauza amortizarii prea slabe) . Varianta ieftina ar fi montarea unor distantiere sub arcuri, cu dezavantajul scaderii cursei.

 

Din ce imi amintesc, scuturile sunt slabute.

 

Cu ceva cauciucuri bune, arcuri si telescoape mai suparate si mai ales diferentialul blocabil pe puntea spate, masina e buna pentru drumuri de munte, dar nu va fi niciodata un offroader extrem. In schimb, locul oferit nu poate ajuns de nici o masina de teren normala.

 

Cam asa poate arata una, mi se pare ca arata superb. Dupa parerea mea, e cel mai frumos transporter VW.

 

http://www.busschmiede.de/shop/bilder/produkte/gross/101213.jpg

 

Radu

 

de curand am cumparat un t4 syncro 4*4, 2,5 tdi ,102 cai, fabr 1999,8+1 locuri. masina intentionez sa o folosesc la tras platforma ,rulota dar si pentru masina de zi cu zi. astept parerile voastre despre acest model in special despre sistemul syncro( cat este de fiabil, cum functioneaza intretine etc.) multumesc ,
Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...
  • 2 ani mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare