Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

filme cu M

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • filme cu M

    [youtubevdi3tsn]http://www.youtube.com/watch?v=le5Iu8cjrBM[/youtubevdi3tsn]

    destul de tare chiar si stock

  • #2
    Re: filme cu M

    Postat în original de suzuker
    [youtube:3368x2au]http://www.youtube.com/watch?v=le5Iu8cjrBM[/youtube:3368x2au]

    destul de tare chiar si stock
    M-urile au fost adevarate "masini de teren", proiectate si construite practic numai pentru asa ceva. In teren si acum sunt muuult mai bune decat alte masini "cu pretentii". Adevarat insa ca pe asfalt nu au nici o sansa in fata masinilor noi - confort, performante dinamice, consum, accesorizare etc.
    Nissan Terrano II SGX - 2.4i - 1994- SWB - Strajerul
    NISSAN DRIVER

    Comentariu


    • #3
      perfect de acord cu tine, insa din pacate, M-ul are si citeva minusuri care il trag in jos, minusuri datorate tehnologiei de la acea vreme... nu e vina lui. In viitorul nu foarte indepartat imi voi lua si eu un M, sint un fan al zimbrului de mai multa vreme, insa fiind o masina cu care nu iti poti face treaba de zi cu zi, trebuie mai intai sa pregatesc terenul, mai precis un adapost pe masura. Apoi tre sa gasesc la bani buni un exemplar cit mai original si in stare cit mai buna, au existat citeva de vinzare (al lui Mihai Serban - sama, de exemplu), dar le-am ratat. Poate pe la anul...

      Comentariu


      • #4
        lipsa servo, lipsa blocante, sasiu subred, izolatie (apa si zgomot) slaba, fiabilitate redusa, putere motor mica - tot atatea motive pentru care am renuntat la ideea de a imi lua un M desi visam la ele de cand eram mic.
        Oliver,

        Suzuki Grand Vitara 1998, 2.0L Benzina
        Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless
        BMW F650 GS 2000 Diesel :)
        Dahon Matrix 2008 Pedale
        U-Turn Emotion 2007 Aer - Priceless
        BWise Solutions

        Comentariu


        • #5
          si totusi M-ul are farmecul lui !!!
          Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!

          Comentariu


          • #6
            pai da, are, dar asa are si dacia 1300 din 73 a unui prieten care are pe ea 100% accesoriile originale si toate croamele si ornamentele si vopsea originala etc. dar cu toate astea nu pot sa o lauzi ca face si drege pe sosea sau ca e super tare.
            Oliver,

            Suzuki Grand Vitara 1998, 2.0L Benzina
            Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless
            BMW F650 GS 2000 Diesel :)
            Dahon Matrix 2008 Pedale
            U-Turn Emotion 2007 Aer - Priceless
            BWise Solutions

            Comentariu


            • #7
              eu spun ca M-ul pentru vremea lui a fost extraordinar !si inca face treaba

              dar lipsa pieselor de schimb te face sa te gandesti mai bine inaite de ai da omor prin coclauri !

              a fost creat ca masina militara si a fost ok. despre confort nu cred are nevoie de mai mult pentru ca nu este o masina de sosea !
              Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!

              Comentariu


              • #8
                pai lasa ca a fost o masina militara super tare ca nimeni de aici nu il foloseste in scopuri militare. toata lumea il foloseste in scop de agrement, nu? si de aia discutam din acest punct de vedere, al agrementului, si nu al blindajului.
                Oliver,

                Suzuki Grand Vitara 1998, 2.0L Benzina
                Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless
                BMW F650 GS 2000 Diesel :)
                Dahon Matrix 2008 Pedale
                U-Turn Emotion 2007 Aer - Priceless
                BWise Solutions

                Comentariu


                • #9
                  Postat în original de bavareze
                  pai lasa ca a fost o masina militara super tare ca nimeni de aici nu il foloseste in scopuri militare. toata lumea il foloseste in scop de agrement, nu? si de aia discutam din acest punct de vedere, al agrementului, si nu al blindajului.
                  cum spui tu !!!
                  Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!

                  Comentariu


                  • #10
                    bavareze, sti cum sta treaba?
                    ca si cu Gica Petrescu, a fost tare, tare rau da la batranete mai greu. :D
                    Si chiar si asa, nu trebuie respectat?
                    Toyota FJ40 - 4,2 - benzina
                    Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;
                    Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,
                    Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,
                    Tico SX '99
                    scuter Kimco 49 cmc
                    Ocean Kayak - Malibu Two XL

                    www.orr.ro

                    Comentariu


                    • #11
                      mai...eu o vad cam asa
                      e o masina de hoby extraordrinara
                      eu la a mea, cu motorul de benzina, nu am simtit niciodata ca nu are putere
                      intradevar..piese scumpe si putine...dar,
                      acum vin de la piata de masini din arad
                      am luat cu 20 lei */doua sute lei vechi/ un cardan de spate cu cruci ok si o bara de directie cu capeti de bara noi...
                      iaca nu sunt asa scumpe ...
                      iar de iesiri, cu apa si zgomot, ce sa zic
                      eu nu caut confortul cand merg in teren
                      plec in conditii spartane si nu ma supar daca mai sare noroi inauntru, nu ma enervez ca afara e 30 garde si inauntru 35...
                      ca altfel stiu pe cineva, nu spui cine, care se urca in masina cu clima si face taseul fara sa se dea jos din masina si beand bere la 4 grade din cotiera,
                      eu nu cred ca e un ideal pt mine si prefer sa dau o tura si in iarna cu m ul FARA prelata daca e vreme buna
                      asa sunt eu
                      deci sa stiti ca unii considera ca o masina fara confort si fara blocanate dar facuta pentru teren e mai buna pt iesiri de duminica decat o toyota 100 sau un Y61 de exemplu ...
                      depinde doar de persoana
                      forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                      Comentariu


                      • #12
                        Un M bine intretinut....cu o piesa intre volan si scaunul din stinga fata ....care stie ce si cum pe linga drum...poate face de rusine masini mai cu pretentii....asa ca mai ganditi-va putin si la anul lui de fabricatie...eu unu m-as baga oricand cu un M in mintile lui aproape pe orice traseu

                        Comentariu


                        • #13
                          Postat în original de Marius C alias Turagmes
                          Un M bine intretinut....cu o piesa intre volan si scaunul din stinga fata ....care stie ce si cum pe linga drum...poate face de rusine masini mai cu pretentii....asa ca mai ganditi-va putin si la anul lui de fabricatie...eu unu m-as baga oricand cu un M in mintile lui aproape pe orice traseu
                          daca il compari cu cr-v poate ca da, il face de rusine. dar daca il compari cu CJ de exemplu (contemporan) sau cu landcruiser (contemporan)....mmmm sa zica cine stie....:) si vorbesc aici despre: robustete, fiabilitate, placerea pe care ti-o ofera, ergonomie etc.

                          faptul ca o masina din 63 arata ca si cum ar fi din 33 ii face pe multi sa creada ca e o super masina dar de fapt nu este.

                          inca o data, repet, a fost visul copilariei mele, dar dupa ce m-am suit intr-un IMS si un ARO si apoi intr-un XJ mi-am schimbat profund parerea. masina aia era depasita chiar in momentul constructiei cu 20 de ani, asa ca nu inteleg de ce atata agitatie in jurul lor. probabil pentru ca este primul autoturism fabricat in romania, si daca vrei sa ai o masina romaneasca veche cu care sa te mandresti, trebuie sa fie un ims....

                          vreau sa plec odata intr-o tura off road impreuna cu cineva cu un M sa ma conving ca gresesc daca este cazul.
                          Oliver,

                          Suzuki Grand Vitara 1998, 2.0L Benzina
                          Suzuki Samurai 413 1994 TNT - Priceless
                          BMW F650 GS 2000 Diesel :)
                          Dahon Matrix 2008 Pedale
                          U-Turn Emotion 2007 Aer - Priceless
                          BWise Solutions

                          Comentariu


                          • #14
                            Postat în original de bavareze
                            robustete, fiabilitate, placerea pe care ti-o ofera, ergonomie etc.

                            [...]

                            masina aia era depasita chiar in momentul constructiei cu 20 de ani, asa ca nu inteleg de ce atata agitatie in jurul lor.

                            [...]

                            vreau sa plec odata intr-o tura off road impreuna cu cineva cu un M sa ma conving ca gresesc daca este cazul.
                            robustete - ara sasiu separat de caroserie, ne-curbat, dintr-o bucata... nu am auzit de vreun sasiu de IMS fisurat...

                            fiabilitate - intretinute corect si gresate (des), nu te omoara cu zilele...

                            placere - aici totul e subiectiv, nu?

                            ergonomie - dezastru, dar face parte din placere...

                            Nu stiu daca era depasita de la inceput... uite, iti dau un exemplu http://www.arom461.ro/ - "Literatura M" - "Presa internationala"... compara-l cu "Defenderul de atunci"... ii lipseste doar reductorul, dar gandeste-te ca deja in anii 70 aparuse 24x care avea si reductor si motor pe benzina de 80 CP

                            Tocmai! O tura e in masura sa edifice lucrurile, iar fata de un LandCruiser contemporan de ex, nu cred ca nu este evident ca IMSul are unghiurile mult mai bune... Doar daca Landul nu este pregatit, si chiar si atunci, ramane ventralul... Ok, nu are blocante, dar conteaza si unghiurile... :D

                            Ce spun este ca trebuie privita masina ca ceea ce este, nu neaparat ca ceea ce vrea sa para, sau vor altii sa para... Si privitul se face cel mai bine, asa cum spui si tu, pe teren...

                            Comentariu


                            • #15
                              Bavareze:
                              vreau sa plec odata intr-o tura off road impreuna cu cineva cu un M sa ma conving ca gresesc daca este cazul.[/quote]

                              I-ti plac provocarile?
                              Te invit pe dealurile din zona Hunedoarei, cu orice masina vii si oricand.Cine ramane in noroi, recunoaste smerit inferioritatea(masinii lui)intr-un topic pe forum si mai plateste si berea de dupa (promit posesorilor de M sa nu-i fac de rusine)
                              "De cand s-au inventat notariatele, nu mai exista...cuvant de onoare... Papaiani
                              "Uneori, intregul, poate insemna mai mult decat ... suma partilor" Un Nene

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection