Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

ARO in raliuri

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • ARO in raliuri

    Dakar 1985.
    Au fost inscrise 2 ARO 24 Proto
    nr. 217 GĂ©rard SARRAZIN / GĂ©rard TROUBLE - abandon
    nr. 218 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU - abandon

    http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... o,217.html
    Range Rover Classic V8
    The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

  • #2
    Re: ARO in raliuri

    Dakar 1984
    2 ARO 240
    nr. 232 GĂ©rard SARRAZIN / Michel GUĂ©GAN - abandon
    nr. 233 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU - abandon

    http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... 0,232.html
    Fișiere atașate
    Range Rover Classic V8
    The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

    Comentariu


    • #3
      Re: ARO in raliuri

      Dakar 1985
      nr. 218 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU
      Range Rover Classic V8
      The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

      Comentariu


      • #4
        Re: ARO in raliuri

        Foarte fain. Stiam de participare, dar vag. Acum sunt detalii mai clare.
        Samurai incepator

        Comentariu


        • #5
          Re: ARO in raliuri

          Mai sunt si cateva Portaro-uri.

          http://www.dakardantan.com/recherche.ph ... Rechercher

          Interesant e ca unul a luat locul 10 in 1983
          http://www.offroadtranssylvania.ro

          Comentariu


          • #6
            Re: ARO in raliuri

            Interesant, pacat ca rezultatele au fost destul de modeste. Nu pot sa nu remarc numele copilotului: GĂ©rard TROUBLE

            Comentariu


            • #7
              Re: ARO in raliuri

              transafrica 80

              Comentariu


              • #8
                Re: ARO in raliuri

                ma apuca nostalgia
                KAMIKAZE TEAM

                Comentariu


                • #9
                  Re: ARO in raliuri

                  A mai fost si locul 1 in Raliul Faraonilor pe langa piramide, prin anii 80... dar nu mai stiu exact anul...

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: ARO in raliuri

                    mai exact

                    1984 RALLYE DES PHARAONS / Raliul Faraonilor
                    Locul I ARO - Chrysler pilotat de Avril/Troublé (France)

                    pilotii, Christian AVRIL si GĂ©rard TROUBLE, au alergat in editiile Dakar 1984 si 1985 pe modelele ARO 240.

                    revin cand o sa am mai multe informatii
                    Range Rover Classic V8
                    The Dakar; a challenge for those who go - a dream for those who stay behind / Thierry Sabine

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: ARO in raliuri

                      sa-nteleg ca te gandesti din ce in ce mai serios sa-ti pregatim un aro pt rally-raid?
                      Toyota FJ40 - 4,2 - benzina
                      Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;
                      Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,
                      Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,
                      Tico SX '99
                      scuter Kimco 49 cmc
                      Ocean Kayak - Malibu Two XL

                      www.orr.ro

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: ARO in raliuri

                        Inca un exemplu ca multi romani sunt lenesi hoti si prosti...!
                        Totus... eram in randul oamenilor produceam de toate candva (nu intram in politica stiu nu era deloc mai bine atunci era mult mai rau)... dar am inchis si am distrus tot! Am vadnut si furat fabrici! Ce lume!
                        :P
                        NISSAN PATROL GR

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: ARO in raliuri

                          Ce vremuri, parca nici nu au fost. Acum ARO a devenit o raritate pe sosele iar in citiva ani cred ca va dispare complet. In perioada 80-84 s-au produs masini bune, s-a lucrat cu simt de raspundere. Incepind din 85 odata cu economiile nebunesti impuse de Ceasca' calitatea masinilor s-a deteriorat incet dar sigur. Erau citeva prototipuri interesante care din pacate n-au mai ajuns in productia de serie.
                          cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: ARO in raliuri

                            Postat în original de nivaforever
                            Ce vremuri, parca nici nu au fost. Acum ARO a devenit o raritate pe sosele iar in citiva ani cred ca va dispare complet. In perioada 80-84 s-au produs masini bune, s-a lucrat cu simt de raspundere. Incepind din 85 odata cu economiile nebunesti impuse de Ceasca' calitatea masinilor s-a deteriorat incet dar sigur. Erau citeva prototipuri interesante care din pacate n-au mai ajuns in productia de serie.
                            Dar lasä cä nici capitalisti nu ajung in rai, au avut totdeauna un interes aparte "iubitor" ca noi,"ceilalti", care nu säntem ca iei sä coboräm cät mai jos si cät mai repede posibil. Europa si BBC tineau predici despre drepturile omului pe fatä si pe la spate mulgeau materia primä "la un pret färä concurentä", din tarä.Gräne, lactate, carne, fier.Statistica spune cä au reusit cu succes sä ne aducä in ipostazä sä vindem färä a comenta.
                            Si doar un exemplu, au vrut ca livrarea de unt sä fie la de un procent maxim de gräsime,(si asta ne a durut tare) cä altfel nu il cumpärä.Mai tärziu am aflat unde ajungea si de ce säpunurile germane erau asa de vestite.
                            Päcat.Am rämas cu nostalgia si ceva ani aiurea, nu multi dar toti!
                            Caut oameni cu interese comune, morale.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: ARO in raliuri



                              Pentru aceste curse erau pregătite două maşini fabricate sub marca ARO şi care puteau fi folosite în competiţie. Specialistul de la uzina ARO, Constantin Ghinescu, ne spunea: „Sarazel le îmbunătăţea după fiecare competiţie. Aici, cifra de buget era una destul de mare. Pilot era vestitul Thierry Sabine, care, până la momentul respectiv, în revista „Loto Jurnalul”, unde era abonată şi uzina din Câmpulung, era trecut al 8-lea printre cei favoriţi. S-a înscris în cursă cu cele două maşini. Una era pilotată de soţia patronului de la „ARO France” şi una era pilotată de Sarazel. Toată cursa a fost însoţită de o maşină de intervenţie şi de asistenţă tehnică, destul de simplă faţă de alte curse de acest gen. - sursa
                              My Build: ARO Spartana Offroad

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection