Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

ARO in raliuri

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: ARO in raliuri

    Am avut un 423 cu care am construit o cabana. Ce pot sa zic.... extrem de simplu motorul. Fara electronica pe care o au masinile actuale de-ti vine sa te iei cu mainile de cap...
    Ca idee, coboram pe o panta in a 2-a, pe mic si acceleram ca sa nu mearga prea incet. Cu Feroza, pe aceeasi panta, in viteza 1 pe mic pun frana ca sa nu mearga prea repede ...
    De incarcat, nici acum nu imi vine sa cred cat a putut sa care masina aia...
    Dar, in 5000-6000 km cat am facut, am reparat / schimbat de 3-4 ori grupul spate, am schimbat de nu mai stiu cate ori bujia iar, in final am renuntat sa o mai schimb si foloseam spray, am renuntat la ideea de a avea frane cat de cat echilibrate, etc, etc.... Culmea, frana de mana tinea foarte bine ceea ce mira pe toti care au condus vre-odata un Aro. De atmosfera din interior (miros, caldura, praf - la al meu) nu are rost sa mai povestesc ... Tabla .... made in Ro. Cand am coborat din ea, dupa ultimul drum la munte, am constatat ca pierdusem ceva bucati din usi
    Inainte sa o trimit pe ultimul drum, la "rabla", m-am tot gandit la o restaurare, dar am ajuns la concluzia ca este pierdere de timp si bani.
    In concluzie, daca niste "domni" sau mai bine zis "tovarasi" nu isi bateau joc de ea (si de multe altele), putea fi o masina decenta la un pret rezonabil ...

    Comentariu


    • #17
      Re: ARO in raliuri

      Si ce motorizare avea ?
      Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995
      https://youtu.be/9RuaHZItx4s
      Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006

      Comentariu


      • #18
        Re: ARO in raliuri

        ...topicul este aro in raliuri
        blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

        Comentariu


        • #19
          Re: ARO in raliuri

          Da,reformulez
          Ce motorizare avea acel Aro de la Paris Dakar din 1985 pilotat de francezi ?
          Mitsubishi Pajero 2.5 TD 3usi 1995
          https://youtu.be/9RuaHZItx4s
          Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2006

          Comentariu


          • #20
            Re: ARO in raliuri

            " În străinătate, ARO a început să participe la raliuri începând cu anul 1982, prin intermediul firmei ARO France condusă de pilotul de curse Sarazel. Acesta a modificat total un 242 galben, pe care a montat un motor V8 „Baracuda Kozvorthw”, motor care echipa în general bolizii de Formula 1, cutie de viteze automată și punți de Land Rover. Mașina inscripționată „ARO France” sau „ARO România” mai avea montat în spatele cabinei un rezorvor 300 de litri. Cu modificările aduse, mașina putea atinge viteza maximă de 250 km/h. Sarazel a participat cu acest 242 la „Raliul Islandei„ și la „Raliul Faraonilor”, desfășurat prin Deșertul Sahara, competiții unde francezul a câștigat locul I. Ulterior, Sarazel a mai pregătit un ARO, cu care, în 1983, a câștigat tot locul I la „Raliul Tunisiei”. Aceste raliuri câștigate erau o foarte bună reclamă pentru uzina ARO. "

            http://www.redescoperaistoria.ro/201...titiilor-auto/
            Luaz 969, Aro 244, L200

            Comentariu


            • #21
              Re: ARO in raliuri

              A fost o masina foarte buna la vremea ei! De fapt a fost printre primele 5 masini cu tractiune 4X4! Pacat! Asta se intampla atunci cand statul nu este un bun administrator!

              Comentariu


              • #22
                Re: ARO in raliuri

                Postat în original de andreicristea Vezi post
                Asta se intampla atunci cand statul nu este un bun administrator!
                De fapt, asa se intampla cand sunt multi HOTI in jurul nostru si la conducere !!!!
                De pacat.... asa este. E pacat...

                Comentariu

                Procesare...
                X

                Sqreen | Runtime Application Protection