Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

Adună
Acest topic este închis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

    Postat în original de avolocaru
    Putin in afara discutiei, poate ar fi bine sa incercam sa punem pe hartie si treburile astea economice, sa vedem ce si cum prin alte tari, care stie care cunoaste.Mie mi se par extraordinari de mari taxele auto pe la noi. Ma gandesc ca taxele ar trebui sa fie corelate oarecum cu un salariu minim pe economie, noi platim taxe europene, poate si mai mult, dar avem salarii romanesti. Apropo taxe se maresc de la anul si fiecare consiliu local poate dispune cresterea impozitelor cu pana la 20%.


    CE SE MAI MARESC TAXELE ??????
    Grea româna bat-o vina

    Comentariu


    • Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

      Postat în original de avolocaru
      Putin in afara discutiei, poate ar fi bine sa incercam sa punem pe hartie si treburile astea economice, sa vedem ce si cum prin alte tari, care stie care cunoaste.Mie mi se par extraordinari de mari taxele auto pe la noi. Ma gandesc ca taxele ar trebui sa fie corelate oarecum cu un salariu minim pe economie, noi platim taxe europene, poate si mai mult, dar avem salarii romanesti. Apropo taxe se maresc de la anul si fiecare consiliu local poate dispune cresterea impozitelor cu pana la 20%.
      in NL la un LR -aprox1900kg (se pla teste la greutate nu la capacitatea motorului)
      ~ 450€ la 3 luni diesel, jumatate benzina, trei sferturi benzina + gaz. spun ~ pentru ca e o taxa nationala + una provinciala(judeteana) care se adauga si variaza de la provincie la provincie. asta la masinile de persoane
      70€ la 3 luni daca e comerciala in toata tara, fara deosebire de felul combustibilului si nu se mai plateste taxa provinciala . incepind cu 2005 numai cei cu companii platesc taxa asta, ca particular platesti normal chiar daca e comerciala.
      nimic daca tractorul e mai vechi de 25 ani, indiferent de combustibil si asigurarea e 10% din pretul normal

      la niva pe benzina pina in 1200kg platesc 53 € lunar
      taxa poate fi platita lunar, la 3 luni sau anual.
      vehiculul care nu e folosit poate fi radiat temporar la posta si mai nou pe internet contra 10€ si il pui inapoi gratis cind iti trebuie pentru minimul de 3 luni. cit este radiat nu ai voie sa-l tii pe drumurile publice si n-ai treaba cu asigurare si revizie tehnica

      din 2012 se monteaza gps in masini si platesti in functie de citi km faci, ce drumuri folosesti si daca circuli la ore de virf sau nu. bineinteles ca viteza e automat monitorizata. cu alte cuvinte din 2012 ne-am ars. sa spera ca proiectul va esua, desi ma cam indoiesc

      Comentariu


      • Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

        Sa va spun ce am mai patit si eu cu utilajul meu in ultimul timp:
        1.Am rupt o planetara pe spate si am ramas cu el in padure la cativa chilometrii departare
        2.Am pus planetare pe fata,grup,cardan etc in speranta ca daca voi mai urca incarcat la deal ,atunci cand voi cupla si fata putera se va transmite 50% rotilor de pe fata si 50%rotilor de pe spate ca urmare nu voi mai trebui sa schimb grupu de pe spate de una sau planetarele.
        3.Circul cu ea numai prin sat pe la mine si zilele astea m-am decis sa fac o iesire intrun sat la vro 20 km (POPESTI) fara teama pentru-ca am pe ea itp,asigurare,rovineta etc aproape tot tin sa precizez ca m-a oprit politia de doua ori pana acolo cerandu-mi actele
        4.Astazi am testat 4x4 si am ramas cu gura cascata la propriu cat si la figurat.
        Am o intrebare:Ma poate lamuri cineva exact cum sunt pozitiie reductorului? Mare 4x2 ,mic 4x4,mare 4x4.Multunesc ANTICIPAT.
        Grea româna bat-o vina

        Comentariu


        • Re: treba facuta zi de zi cu un aro imposibila pentru o alta mas

          Postat în original de cristi3611
          Sa va spun ce am mai patit si eu cu utilajul meu in ultimul timp:
          1.Am rupt o planetara pe spate si am ramas cu el in padure la cativa chilometrii departare
          2.Am pus planetare pe fata,grup,cardan etc in speranta ca daca voi mai urca incarcat la deal ,atunci cand voi cupla si fata putera se va transmite 50% rotilor de pe fata si 50%rotilor de pe spate ca urmare nu voi mai trebui sa schimb grupu de pe spate de una sau planetarele.
          3.Circul cu ea numai prin sat pe la mine si zilele astea m-am decis sa fac o iesire intrun sat la vro 20 km (POPESTI) fara teama pentru-ca am pe ea itp,asigurare,rovineta etc aproape tot tin sa precizez ca m-a oprit politia de doua ori pana acolo cerandu-mi actele
          4.Astazi am testat 4x4 si am ramas cu gura cascata la propriu cat si la figurat.
          Am o intrebare:Ma poate lamuri cineva exact cum sunt pozitiie reductorului? Mare 4x2 ,mic 4x4,mare 4x4.Multunesc ANTICIPAT.
          ma inebunesti
          ce legatura are cu subiectul discutiei
          sa intelegem ca tu pana aacum nu ai folosit 4x4 aro si nu stii cum se face?
          oricum, baieti, topicul e inchis pt ca a luat -o f rau pe offtopic si nu cred ca mai are cineva rabdare sa citeasca discutiile astea ...pt ca sa scrie LA SUBIECT ceva ce nu sa scris despre... imposibilitatea utilizarii unei alte masini zi de zi, inafara de aro...
          forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

          Comentariu

          Procesare...
          X

          Sqreen | Runtime Application Protection