Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfat achizitie IMS

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Sfat achizitie M 461

    multumesc si tie de sfaturi
    deja suna incurajator dar am o dambla

    Comentariu


    • #32
      Re: Sfat achizitie IMS

      baieti,daca cineva poate da sfaturi,va rog,va rog am ceva nare pe teava


      baieti,dragilor
      am ceva mare pe teava
      am nevoie de sfaturi sa nu ma intzepc
      sfaturi despre cum sa controlezi starea de sanatate a unui aro m461 ce puii mei ca doar e o relicva
      dar se spune ca e la zii cu verificarile tehnice
      ce si cum sa procedez
      allo unde sinteti expertilor

      Comentariu


      • #33
        Re: Sfat achizitie IMS

        Postat în original de corcodel Vezi post
        baieti,daca cineva poate da sfaturi,va rog,va rog am ceva nare pe teava


        baieti,dragilor
        am ceva mare pe teava
        am nevoie de sfaturi sa nu ma intzepc
        sfaturi despre cum sa controlezi starea de sanatate a unui aro m461 ce puii mei ca doar e o relicva
        dar se spune ca e la zii cu verificarile tehnice
        ce si cum sa procedez
        allo unde sinteti expertilor
        stimate Corcodel
        cum ai vrea tu sa controlezi o masina? mai ales o relicva?
        mai sus ti s-a spus deja asta dar pe tine nu prea te intereseaza sa tii cont de ele(recomandari)
        iti fac un rezumat:
        -verifici actele sa fie in regula si la zi
        verifici sa aiba itp valabil,daca nu nu e problema se face
        masina la itp trebuie sa corespunda vizual,frane lumini si jocuri,nu conteaza nivelul de gaze atat cat in carte e trecut istorica, conform ultimei norme RNTR...
        apoi pe tine personal te va interesa cat de praf e sasiul si caroseria,cat de completa e masina pentru detalii si accesorii
        iar restul poti sa te uiti la vopsea daca iti place sau nu culoarea,eventual daca iti place culoare si nivelul lichidelor de prin componente si subansamble.
        legat de expertiza sa stii ca poti apela cu incredere la cei cu experienta cu acest model,dar de cele mai multe ori asta se va traduce in costuri,pe care le vei suporta tu,daca nu alegi masina care trebuie.
        iar ca o intrebare off topic,ce varsta aveti stimabile si cata experienta aveti in resuscitarea unei masini vechi?
        asta e doar asa curiozitate personala pentru a imi forma o parere despre ce detalii sa adaug in raspunsuri.
        Ultima editare de Astral; 28.aug.2014, 09:10.

        Comentariu


        • #34
          Re: Sfat achizitie IMS

          Draga KAROLOKW
          asa gindesc si eu .Am 55 ani da credeam ca se vede in stinga sub nume,nu ma stiu inca bine cu forumul
          te-as fii sunat dar nu sint in tara si e cam scump.
          Eu ma gindeam la astea ce zici tu am mai vorbit cu detinatori de m461 si mi au indicat niste puncte de Control
          ca de ex trage de elicie sa controlezi pompa de apa ,de rugina mi e frica si as vrea sa stiu unde sa caut rugina ascunsa ca aia pe fata este usor detectabila,adica daca sasiul are zone greu accesibile am si o camera cu cablu cam 1m care se poate baga prin locuri ascunse
          motorul..?? trebe controlata compresia sau daca fumega albastru e oricum dus?
          batai la motor? unde?
          cutia viteze daca sare din viteze ok dar nu ma stiu cu reductorul cu tractiunea dubla
          daca ai un mail pot sa ti trimit niste poze cu relicva

          cu prietenie
          C

          Comentariu


          • #35
            Re: Sfat achizitie IMS

            daca ai acces la masina ia cu tine o surubelnita si un ciocanel de 100 de grame
            poti sa iei si camera aia ca e utila dar nu extraordinar.
            un ciocanel de cauciuc sau plastic e si el util.
            cu ciocanelul incepi si lovesti usor sasiul,caroseria...etc si asculti sunetul.daca are o rezonanta un sunet metalic curat atunci e foarte posibil ca rugina sa fie minima,daca ai ghinionul saiti sune a conserva sau chiar ca surubelnita sa ti se infiga in caroserie sau sasiu e semn clar ca trebuie sa fugi de acea masina.
            informal o sablare cu vopsire si reparare a unui sasiu e invarte cu manopera si materiale pe la 1000 euro,iar o caroserie tot pe acolo ...deci consider ca in loc sa dai 2000 pe masina si apoi inca minim 2000 pe sasiu caroserie sa il faci cum trebuie(asta in conditiile in care rugina nu a afectat iremediabil ) plus inca o investitie pe o segmentare motor care se invarte pe la 800 euro plus o cutie de viteze buna facuta cap coada care e pe la vreo 500 euro plus niste punti si grupuri fata spate care gadialte putin ca trebuie intretinute schimbate garnituri si alte cele te duc pe la 400 euro si alte restul de zemuri in functie d ece bagi in masina preturi aferente de la 100 euro in sus
            desigur fiind o cascarabeta veche trebuie schimbate cauciucurile ca sunt coapte deci asta inseamna inca undeva la 5-600 euro
            o prelata daca cea de pe masina e praf te costa cam la 300 euro facuta la comanda sau gasesti una second care e undeva intre 8-10 milioane lei vechi...
            detalii :)
            mail daca vrei sa imi trimiti poze trimite pe karolokw@yahoo.com

            nu e critica ce iti spuneam mai devreme dar trebuie sa stii ca daca iei o masina care are o baza praf te va costa foarte mult sa o aduci la o stare buna si personal nu consider o varianta ,eu acum decat sa dau 2000 pe masina si sa ma apuc sa bag in 2-3 ani inca 5-6000 mai bine cumpar una gata reconditionata ca e mai bine :)

            Comentariu


            • #36
              Re: Sfat achizitie IMS

              Salut in primul rind trebuie sa ai Pasiune pt astfel de masini. Un astfel de proiect dureaza - bani - garaj - scule , si evident sa te pricepi bine
              Ultima editare de Astral; 28.aug.2014, 22:28.

              Comentariu

              Procesare...
              X

              Sqreen | Runtime Application Protection