Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Sfat achizitie IMS

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • iliedragosmihai
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    Salut in primul rind trebuie sa ai Pasiune pt astfel de masini. Un astfel de proiect dureaza - bani - garaj - scule , si evident sa te pricepi bine
    Ultima editare de Astral; 28.aug.2014, 22:28.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    daca ai acces la masina ia cu tine o surubelnita si un ciocanel de 100 de grame
    poti sa iei si camera aia ca e utila dar nu extraordinar.
    un ciocanel de cauciuc sau plastic e si el util.
    cu ciocanelul incepi si lovesti usor sasiul,caroseria...etc si asculti sunetul.daca are o rezonanta un sunet metalic curat atunci e foarte posibil ca rugina sa fie minima,daca ai ghinionul saiti sune a conserva sau chiar ca surubelnita sa ti se infiga in caroserie sau sasiu e semn clar ca trebuie sa fugi de acea masina.
    informal o sablare cu vopsire si reparare a unui sasiu e invarte cu manopera si materiale pe la 1000 euro,iar o caroserie tot pe acolo ...deci consider ca in loc sa dai 2000 pe masina si apoi inca minim 2000 pe sasiu caroserie sa il faci cum trebuie(asta in conditiile in care rugina nu a afectat iremediabil ) plus inca o investitie pe o segmentare motor care se invarte pe la 800 euro plus o cutie de viteze buna facuta cap coada care e pe la vreo 500 euro plus niste punti si grupuri fata spate care gadialte putin ca trebuie intretinute schimbate garnituri si alte cele te duc pe la 400 euro si alte restul de zemuri in functie d ece bagi in masina preturi aferente de la 100 euro in sus
    desigur fiind o cascarabeta veche trebuie schimbate cauciucurile ca sunt coapte deci asta inseamna inca undeva la 5-600 euro
    o prelata daca cea de pe masina e praf te costa cam la 300 euro facuta la comanda sau gasesti una second care e undeva intre 8-10 milioane lei vechi...
    detalii :)
    mail daca vrei sa imi trimiti poze trimite pe karolokw@yahoo.com

    nu e critica ce iti spuneam mai devreme dar trebuie sa stii ca daca iei o masina care are o baza praf te va costa foarte mult sa o aduci la o stare buna si personal nu consider o varianta ,eu acum decat sa dau 2000 pe masina si sa ma apuc sa bag in 2-3 ani inca 5-6000 mai bine cumpar una gata reconditionata ca e mai bine :)

    Lasă un comentariu:


  • corcodel
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    Draga KAROLOKW
    asa gindesc si eu .Am 55 ani da credeam ca se vede in stinga sub nume,nu ma stiu inca bine cu forumul
    te-as fii sunat dar nu sint in tara si e cam scump.
    Eu ma gindeam la astea ce zici tu am mai vorbit cu detinatori de m461 si mi au indicat niste puncte de Control
    ca de ex trage de elicie sa controlezi pompa de apa ,de rugina mi e frica si as vrea sa stiu unde sa caut rugina ascunsa ca aia pe fata este usor detectabila,adica daca sasiul are zone greu accesibile am si o camera cu cablu cam 1m care se poate baga prin locuri ascunse
    motorul..?? trebe controlata compresia sau daca fumega albastru e oricum dus?
    batai la motor? unde?
    cutia viteze daca sare din viteze ok dar nu ma stiu cu reductorul cu tractiunea dubla
    daca ai un mail pot sa ti trimit niste poze cu relicva

    cu prietenie
    C

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    Postat īn original de corcodel Vezi post
    baieti,daca cineva poate da sfaturi,va rog,va rog am ceva nare pe teava


    baieti,dragilor
    am ceva mare pe teava
    am nevoie de sfaturi sa nu ma intzepc
    sfaturi despre cum sa controlezi starea de sanatate a unui aro m461 ce puii mei ca doar e o relicva
    dar se spune ca e la zii cu verificarile tehnice
    ce si cum sa procedez
    allo unde sinteti expertilor
    stimate Corcodel
    cum ai vrea tu sa controlezi o masina? mai ales o relicva?
    mai sus ti s-a spus deja asta dar pe tine nu prea te intereseaza sa tii cont de ele(recomandari)
    iti fac un rezumat:
    -verifici actele sa fie in regula si la zi
    verifici sa aiba itp valabil,daca nu nu e problema se face
    masina la itp trebuie sa corespunda vizual,frane lumini si jocuri,nu conteaza nivelul de gaze atat cat in carte e trecut istorica, conform ultimei norme RNTR...
    apoi pe tine personal te va interesa cat de praf e sasiul si caroseria,cat de completa e masina pentru detalii si accesorii
    iar restul poti sa te uiti la vopsea daca iti place sau nu culoarea,eventual daca iti place culoare si nivelul lichidelor de prin componente si subansamble.
    legat de expertiza sa stii ca poti apela cu incredere la cei cu experienta cu acest model,dar de cele mai multe ori asta se va traduce in costuri,pe care le vei suporta tu,daca nu alegi masina care trebuie.
    iar ca o intrebare off topic,ce varsta aveti stimabile si cata experienta aveti in resuscitarea unei masini vechi?
    asta e doar asa curiozitate personala pentru a imi forma o parere despre ce detalii sa adaug in raspunsuri.
    Ultima editare de Astral; 28.aug.2014, 09:10.

    Lasă un comentariu:


  • corcodel
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    baieti,daca cineva poate da sfaturi,va rog,va rog am ceva nare pe teava


    baieti,dragilor
    am ceva mare pe teava
    am nevoie de sfaturi sa nu ma intzepc
    sfaturi despre cum sa controlezi starea de sanatate a unui aro m461 ce puii mei ca doar e o relicva
    dar se spune ca e la zii cu verificarile tehnice
    ce si cum sa procedez
    allo unde sinteti expertilor

    Lasă un comentariu:


  • corcodel
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie M 461

    multumesc si tie de sfaturi
    deja suna incurajator dar am o dambla

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie M 461

    domnilor de ce il atacati asa dur pe colegul nostru doritor de M
    uite eu sunt unul dintre cei care au M si datorita unor aspecte financiare sunt pus in situatia de a il vinde
    iar ca recomandari pot sa iti spun urmatoarele:
    -sasiul si caroseria ar fi de preferat sa fie intregi si nelovite chiar daca mai au ceva rugina
    -motorul si transmisia lafel sa fie completa si functionala
    -toate accesoriile sa fie la locul lor.
    acum preturi la masina si la manopera gasesti de tot felul in functie de starea masinii.
    daca vrei suna-ma la 0723 817 101 si iti povestesc ce am facut eu la masina mea si cat dureaza si ce volum de munca implica.,nu vorbim de bani:)

    Lasă un comentariu:


  • corcodel
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie M 461

    multumesc pentru raspuns
    as vrea o relicva,deci nemodificata deloc dar cu verificarea tehnica la zi
    de colectie da dar care la o adica sa poata si urca la munte
    sa zaca in garaj iarna si sa pot bibili la ea da nu sa schimb cutia sau punti
    poate un esapament,reglez frine,spal parbrizu(glumesc cu parbrizu)
    pot pune 2500 eur cu toate ca pe vinzari de m461 am vazut si cu 9999 eur da dalea fitzoase si cu steag ,de vitrina

    Lasă un comentariu:


  • zep
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie M 461

    am si eu o intrebare.
    daca nu e vehicul istoric...cat e taxa de inmatriculare la un non euro motor 2500 sau mai grav 3200cmc?

    Lasă un comentariu:


  • PYZ
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie M 461

    Incep cu o intrebare standard: citi bani ai de investit in masina asta?Dupa ce aflam suma, trecem la urmatoarea intrebare vrei sa faci cu ea? vrei una de colectie, vrei sa te dai cu ea pe dealuri si cimpii ?

    Lasă un comentariu:


  • corcodel
    a răspuns
    Sfat achizitie M 461

    as vrea si eu un sfat la achizitia unui aro m461

    Lasă un comentariu:


  • xmen
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    Postat īn original de MATEI Vezi post
    intre 1000 si 2000 LEI si mai sunt si la fier vechi din pacate.



    e posibil sa iti cumperi ims si sa ai sanse sa-l inmatriculezi pe primarie? stiam ca doar utilajele agricole si cele cu capacitate sub 50 cm.mersi
    unde ai gasit la banii astia ?

    Lasă un comentariu:


  • sorin100
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    @laz impozitul ata este,nu este trecut autoutilitara,ci autoturism

    Lasă un comentariu:


  • ALBERTO
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    ma intereseaza pe mine acest M daca mai sti ceva de el!
    Postat īn original de MAsterD Vezi post
    sal, tu stii cel mai bine la ce il vei folosi,
    da-mi mai multe detalii despre cel cu motor de tractor, si eu caut unul ,pentru offroad, exclusiv,
    in ce judet ii?
    si pret orientativ, daca vrei stiu unul in caras , radiat cu motor de brasov, functionabil in stare foarte buna, la 2500 lei .

    cu stima

    Lasă un comentariu:


  • LAZ
    a răspuns
    Re: Sfat achizitie IMS

    Postat īn original de sorin100 Vezi post
    motorul de tractoras are 2340 cm3,impozitul diferentiaza in functie de zona(oras/tara)la pitesti este 900 ron iar la tara la mine este pana in 360 lei eu platesc la un brasov 360 lei care are 3119 cm3,daca areta bine caroseria se merita investitia,sasiul ete foate rezistent,si la 20 mil este chiat bine,motorul de tractoras la pitesti valoreaza undeva la 15 mil,daca faci un calcul poti vinde motorul si ramai cu fierul si iti poti pune orice motor pe el!
    360 de lei platesti la un "Brasov" doar daca e pe vreo camioneta sau autoutilitara altfel dai 4400 cat ar fi trebuit sa dau si eu la al meu daca l-as tine inscris.Daca as gasi acte de utilitara la un M maine le-as cumpara.....

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection