Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Povestea nespusa a marcii ARO

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Povestea nespusa a marcii ARO

    Tara N-ARE nici o sansa.....
    Uitati-va in jurul vostru si veti constata ca apar in functii de conducere, mari si foarte mari, tot felul de dubiosi, aparuti din neant care nu arata nimic, care nu schimba nimic.....De ce ? Pentru ca sunt simple marionete puse acolo ca sa se asigure continuitatea la furat.....Cine ii pune acolo ? "Urmasii urmasilor LOR in veacul vecilor", adica ai lui Iliescu.....


    PS - Cata experienta poate avea d-na Petrescu la 34 ani, numita recent la ministru la Finante, ca sa putem avea vreo speranta ca va face ceva bun ? Nu va e clar de ce e pusa acolo.....?


    Comentariu


    • #17
      Re: Povestea nespusa a marcii ARO

      Postat în original de Astral Vezi post
      Tara N-ARE nici o sansa.....
      Uitati-va in jurul vostru si veti constata ca apar in functii de conducere, mari si foarte mari, tot felul de dubiosi, aparuti din neant care nu arata nimic, care nu schimba nimic.....De ce ? Pentru ca sunt simple marionete puse acolo ca sa se asigure continuitatea la furat.....Cine ii pune acolo ? "Urmasii urmasilor LOR in veacul vecilor", adica ai lui Iliescu.....


      PS - Cata experienta poate avea d-na Petrescu la 34 ani, numita recent la ministru la Finante, ca sa putem avea vreo speranta ca va face ceva bun ? Nu va e clar de ce e pusa acolo.....?
      daca noi nu credem si nu luptam si nu muncim pt asta , atunci DA , tara N-ARE nici o sansa...
      D-na Petrescu nu are experienta in mod cert , dar poate are idei bune ( ca mai proaste decat predecesorii e greu sa ai )
      eu cred ca merita o sansa , desi atunci cand esti intr-un sistem , constrangerile te omoara si nu poti face mai nimic , cam asta e de fapt problema
      pai daca venea iarasi Ialomiteanu , sau Negritoiu sau la naiba cum ii cheama , ce sperai ? la ceva bun ? ai vazut ? eu NUUUU
      intelege ca nu apar pe nimeni si nu ma intereseaza politica , dar din pacate suferim impreuna datorita dragilor nostri politicieni
      parerea mea , nu dati cu pietre ( dati cu bere , cu vin , etc... )
      Ultima editare de Astral; 04.mar.2014, 21:47.

      Comentariu


      • #18
        Re: Povestea nespusa a marcii ARO

        Putin de ici, putin de colo...informatiile se aduna...ele exista:

        Romania te iubesc. Cine a pus ARO pe butuci.

        https://www.youtube.com/watch?v=1rmS8ifYpHs
        Ultima editare de mesterX; 04.mar.2014, 20:11.
        mesterX este pe drumul cel bun

        Comentariu


        • #19
          Re: Povestea nespusa a marcii ARO

          da ,corect , dar partial , si acolo sunt multe "inexactitati" amestecate cu adevaruri
          unele informatii inca exista , altele se pot afla , dar altele nu sa mai pot afla , pt ca nu ne lasa altii :( si nu exista interes
          si din pacate nu se va mai face nimic in cazul ARO , in cazul Tractorul , si in sute de alte cazuri...
          chiar este un caz ingropat de toata lumea....
          sunt curios cine are acum drepturile asupra numelui ARO , asa ca fapt divers

          Comentariu


          • #20
            Re: Povestea nespusa a marcii ARO

            Postat în original de Astral Vezi post
            Hai sa ne intelegem, ca tot dam vina pe conspiratiile anti-Romania, etc si mi se pare o aberatie......
            .........................
            Cand o sa rezolvam cu gunoiul din casa, de-abia atunci o sa putem da vina pe altii ca mizeria vine din afara.....
            Situatia e mult mai complexa. Totusi, gandeste-te, daca ar fi lucrat in continuare aceeasi specialisti care au facut treaba si inainte de '89, avand aceleasi obiective, altfel ar fi stat lucrurile. Sunt prea multe exemple de inginerii venite de afara care au distrus economia romaneasca, incat sa mai existe dubii. Dar, fiecare are dreptul la propriile opinii.
            La mine in oras, au fost 8 fabrici care faceau export la greu. Si care acum sunt pe butuci. Toate. Si cred ca toata lumea mai stie ca existau "produsele pentru intern", si "produsele pentru export". Asta referitor la calitatea produselor romanesti. Ca sa nu se creada ca toate produsele erau proaste. Brusc, produsele romanesti nu mai erau competitive. Dar acum avem pe rafturi produse "de firma" fabricate in China si care arata mizerabil, cu o executie mai proasta decat a produselor romanesti de la intern.
            In fine, nu vreau sa conving pe nimeni de nimic... doar mi-am dat cu parerea. Daca aveti voi o alta explicatie, bine argumentata, privind felul in care s-a distrus economia romaneasca, alta decat placa deja uzata "ca asa e romanul", va rog sa o expuneti.

            LE:
            Postat în original de patriciu Vezi post
            da ,corect , dar partial , si acolo sunt multe "inexactitati" amestecate cu adevaruri
            Asta este reteta perfecta pentru a ascunde un adevar.
            Ultima editare de Optimus; 04.mar.2014, 20:36.

            Comentariu


            • #21
              Re: Povestea nespusa a marcii ARO

              Postat în original de patriciu Vezi post
              .....
              sunt curios cine are acum drepturile asupra numelui ARO , asa ca fapt divers
              Aici scrie cine are acum licenta :
              http://forum.club4x4.ro/showthread.p...l=1#post629973


              Comentariu


              • #22
                Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                Postat în original de patriciu Vezi post
                La ARO , in afara de capitalul uman de valoare , singura competitiva era Fabrica de Matrite , una din cele mai bune din lume
                Restul sunt povesti....
                In anii de dinainte de 1989 , ca sa modernizezi ARO , suma era echivalenta cu a darama orasul Pitesti si a-l reconstrui iarasi..de unde banii ?
                De acord cu afirmatia ca fabrica de matrite era singura competitiva, acolo se faceau si toate matritele de caroserie pentru Dacia.
                Dar toata uzina inca era organizata si pusa la punct.
                In plus la revolutie Aro avea pregatit deja modelul pentru un produs nou.
                Am fost in 1988 cred intr-o colaborare acolo, in sectia de prototipuri unde aveam treaba cu niste sisteme de masura 3D pentru caroserii si am vazut sub o prelata un vehicul care avea o forma mai aerodinamica decat a primului ML de la Benz. Am incercat sa tragem cu ochiul sub prelata dar am fost opriti sub pretextul secretului de stat.
                In orice caz cred ca am vazut prototipul primului SUV mondial. Ce s-o fi ales de el si de oamenii care pusesera suflet in el?
                Ultima editare de detail; 04.mar.2014, 22:47.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                  Asadar, l-am maltratat putin pe google si iata ce a marturisit:

                  Platforma industriala Aro a fost cumparata de un rechin imobiliar de la AVAS

                  PROIECTUL ARO. O altă investiție interesantă a fost achiziția, în 2007, de la AVAS, a fostei uzine de autoturisme de teren Aro Câmpulung din județul Argeș. Platforma are o suprafață de 49 de hectare și a fost preluată de compania Landmark Management deținută de Nicolae Rațiu pentru suma de 16,5 milioane de euro.
                  ...ca sunt rechini imobiliari ne zic chiar ei ...aici

                  PE VALUL IMOBILIARELOR. Grupul de firme a fost construit treptat, începând cu 1990, iar investițiile din România au fost susținute inițial cu bani din afacerile dezvoltate de Ion Rațiu în cei 50 de ani cât a trăit în Marea Britanie. Cert este că cea mai mare parte a averii actuale a familiei a fost construită pornind de la domeniul imobiliar. Rețeta este cunoscută. După anii 2000, familia Rațiu a început să cumpere loturi de teren în jurul marilor orașe din România. Terenurile respective erau asamblate, dotate cu utilități și vândute ulterior unor grupuri multinaționale de logistică. Nicolae Rațiu povestea la un moment dat că a cumpărat loturi cu mai puțin de un euro pe metru pătrat, după care a vândut terenul (cu utilități și infrastructură) cu peste 50 de euro metrul pătrat. Și acum, în 2012, suprafața de terenuri deținută de familie în România este impresionantă. „În total avem în jur de 400 de hectare de teren la marginea orașelor din România, dintre care cele mai mari în București, Brașov, Turda, Aiud", declară Nicolae Rațiu pentru MONEY Magazine.
                  http://www.money.ro/mostenirea-famil...u_1222632.html

                  DAR, un mare DAR ...la acea data, data cand cumpara Ratiu uzina se forma o alta firma AMROM Automotive 2006 S.A. care avea ca scop :

                  cu scopul evident de a acapara cît mai multe active ale fostei uzine ARO şi apoi, în a doua fază, pentru a se continua producţia de automobile în Muscel
                  http://www.curier.ro/index.php?optio...379&Itemid=375

                  O firmă cu multe celebrităţi
                  Amrom Automotive a fost înfiinţată în 2006, cu scopul evident de a acapara cît mai multe active ale fostei uzine ARO şi apoi, în a doua fază, pentru a se continua producţia de automobile în Muscel. Nu s-a reuşit decît afacerea cu CESAR, deşi cei de la Amrom au încercat să pună mîna şi pe alte active, contestînd vînzarea FPSA şi cerînd chiar anularea contractului de vînzare-cumpărare a blocului funcţional al fostei Uzine ARO. La înfiinţarea Amrom, acţionarii principali au fost SIF Oltenia (50%) şi SIF Moldova (25%), restul acţionarilor fiind mai multe persoane fizice şi juridice, printre care s-au aflat Mihai Mărţişor Ciobanu, Sindicatul Liber ARO şi Asociaţia Salvaţi Muscelul. Preşedinte al Consiliului de Administraţie a fost Vlad Soare, membri fiind Dinel Staicu, Gheorghe Chirilă, Costel Ceocea şi Mihai Mărţişor Ciobanu. În schemă a fost prins şi fostul şef al SRI, Virgil Măgureanu, care ar fi trebuit să se ocupe de activitatea de export. Conducerea executivă era asigurată de Mihai Mărţişor Ciobanu, în calitate de director general, fiind ajutat de Nicolae Enoiu şi Petre Motrun. Acesta din urmă a ajuns să se ocupe de insolvenţa firmei şi e posibil ca, în loc de reorganizare judiciară, să se ajungă la faliment. Aşa cum s-a întîmplat şi în cazul ARO!
                  O dovada ca asa s-a intamplat se afla si pe acest forum care consemneaza prin userii lui, la data respectiva, desfasurarea evenimentelor :

                  La intoarcerea de la Bran am stat sa ajut niste crestini de au avut accident langa C-lung.Acolo am cunoscut mai multi ingineri someri de la Aro.
                  I-am intrebat ce mai e acolo, daca au auzit ceva cu amrom sau daca se mai fabrica ceva.
                  Raspunsul lor a fost ca nimic nu mai e in fabrica si ca cei de la Amrom au incercat ceva dar firma lui Ratiu le-au cerut cateva milioane de euro chirie pe hale.
                  Amrom au cumparat marca si echipa de curse a uzinei.
                  In momentul de fata nu se mai fabrica nimic in uzina.Doar se taie si se demoleaza.Acolo va aparea un cartier de vile.
                  http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic....t=540&start=60

                  ...pana aici am ajuns azi.
                  Ultima editare de Astral; 05.mar.2014, 01:42.
                  mesterX este pe drumul cel bun

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                    Sa fie asta un "nou inceput" ....?

                    http://www.4tuning.ro/concept-car/ar...sletter_141642


                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-fcb6418cd29d86fda6-0-0-0-0-03.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	213,8 KB 
ID:	947341Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-27c9d18cd29b895e03-0-0-0-0-04.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	59,1 KB 
ID:	947339
                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-4bc6a18cd2a08d0ddf-0-0-0-0-0.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	134,4 KB 
ID:	947338Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-3a7dd18cd29c833660-0-0-0-0-02.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	115,1 KB 
ID:	947337

                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-729aa18cd29e820364-0-0-0-0-0.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	117,7 KB 
ID:	947340 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-72bee18cd2a38a7670-0-0-0-0-05.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	152,3 KB 
ID:	947344Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-b16f518cd2a18fc181-0-0-0-0-06.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	139,4 KB 
ID:	947346Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	iaro-camarad-1958f18cd29f85de91-0-0-0-0-07.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	68,7 KB 
ID:	947345
                    Ultima editare de Astral; 03.apr.2014, 18:03.


                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                      hai mai Astral :)

                      cinste lor pentru munca si timp , in fond sunt studenti si asta trebuie sa faca..
                      dar de aici pana a produce masina este cale infinita
                      ce naiba , ca sa scoti o masina noua costa ceva bani si NU exista
                      firme mari cu bani , cumpara licente si apeleaza la Rebadge ...deci....
                      ARO a murit definitiv si iremediabil

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                        Hai, mah, pe bune...?!?

                        https://www.auto-bild.ro/stiri/cum-l...70-128063.html

                        ARO 240 a fost una dintre cele mai reprezentative automobile din România. Lansată în 1970, mașina a făcut furori la o expoziție din Japonia, lăsându-i mască pe niponi.

                        ARO 240 are o poveste aparte. Autombilul, prima producție off-road românească, a fost prezentat în anii ’70 la o expoziție din Japonia unde a făcut furori.

                        „Când am făcut ARO 240, ne-am dus cu el la o expoziţie. Timp de două săptămâni, japonezii l-au filmat şi fotografiat, fiind cea mai frumoasă maşină de acolo”, a declarat, pentru Evenimentul Muscelean, inginerul Nicolae Zgorcea, care a lucrat la dezvoltarea noului 24.

                        Acesta a continuat: „Pe atunci, japonezii nu aveau nici o maşină. Nici gând de maşini de teren! Concurenţa noastră, la nivel mondial, erau câţiva. Americanii fabricau Jeep-uri, Ford-uri, în Europa erau englezii, cu Land Rover, şi mai erau italienii, ruşii şi noi”.


                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                          Comunist inginerul, tampit reporterul.
                          Din care cauza de tampiti tot ceea ce mergea datorita faptului ca era singura alternativa viabila,s-a dus dreak cand a aparut liberalizarea pietei, non comuniste.
                          Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                          Dream It, Do It, Live It....

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                            un articol idiot
                            reporterul nici macar nu a avut bunl simt sa puna un ARO 240 in poza :(((

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                              Mare-i gradina!
                              Life's Too Short To Drive Boring Cars

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Povestea nespusa a marcii ARO

                                Ciudat mi se pare ca e vorba de "AutoBild" care, totusi, cred eu ca e mai sus decat 4tuning, zic.....
                                Adica, ok, inginerul tembel, reporterul asijderea, dar chiar nimeni nu super-vizeaza ce apare on-line pe site-ul lor....?


                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection