Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

    La frana de mana m-am gandit si eu, dar vroiam sa o adaptez intre cutia de viteza si cutia de transfer, mi se pare un loc mai bun (un plus de preformanta) pe rampi deoarece daca ai cuplata si fata ai frana pe 2 roti ...

    Am studiat topuc-urile cu modificarea franei pe discuri dar inca nu sunt date despre dimensiunile flanselor adaptoare pt. port etrier si in plus as vrea anul asta sa il scot la o tura pe afara.
    Poate la primavara o sa ii adaptez si franele disc.
    Ultima editare de Gargoyle; 27.iul.2015, 06:57.

    Comentariu


    • #17
      Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

      Postat în original de soimu` Vezi post
      incerc sa ajut aici, daca nu intelegidespre ce vorbim,mai binelasa bataia de joc deoparte
      Off-Topic: Nu-i bataie de joc, era o gluma, dar daca n-ai inteles, sa o lasam asa! De cutii de transfer stiu si eu, nu-i bai, stiu cei cu si fara diferential. Era vorba de cutite totusi! :)

      Comentariu


      • #18
        Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

        Cred ca eram prea bagati in treburile cu cutiile/diferentialele ca sa ne dam seama ca s-a produs o greseala de scriere ...

        Da era o gluma buna la vremea respectiva ... (acum am vazut si pagina cu cutitele ...)

        Comentariu


        • #19
          Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

          Postat în original de rdk84 Vezi post
          Off-Topic: Nu-i bataie de joc, era o gluma, dar daca n-ai inteles, sa o lasam asa! De cutii de transfer stiu si eu, nu-i bai, stiu cei cu si fara diferential. Era vorba de cutite totusi! :)
          acum am vazut si eu
          imi pare rau pentru raspunsul meu, daca eram mai atent sesizam gluma.
          scuze!
          forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

          Comentariu


          • #20
            Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

            No problem! Mi-am dat seama ca n-ai vazut. bun tuturor!

            Comentariu


            • #21
              Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

              Frumos proectul pt M , dar din pacate nu o sa ai parte de senzatii cu o asfel de motorizare. Este doar o parere din experienta

              Comentariu


              • #22
                Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

                Poi eu nu caut senzatii caut sa ma duca unde vreau ... (sincer la rapoartele care le are si un motor de 40 de cp face fata).
                Oricum cred ca poate face aproape cat motorul de aro in 4 ... asa ca imi ajunge.

                Nu vreau sa rup intr-o veselie planetare si cardane; in alta ordine de idei, daca un an 2 se comporta bine poate primeste un upgrade ... (3.0 td [OM603A] http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12824 ).

                Mersi.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

                  Postat în original de iliedragosmihai Vezi post
                  Frumos proectul pt M , dar din pacate nu o sa ai parte de senzatii cu o asfel de motorizare. Este doar o parere din experienta
                  Revin cu feedback, Ilie iti dau dreptate nu prea sunt senzatii cu motorul asta, e cam lenes, dar si in zona de munte am urcat oriunde cu el, ce-i drept cu reductorul cuplat.
                  La partea de frane nu am intampinat inca probleme nu am avut inca scurgeri la cilindrii sau prin alte parti.

                  Il exploatez de aproape un an si sunt foarte multumit de cum se comporta (inafara de puterea motorului). Urmeaza un turbo si debit de motorina putim marit sa vedem daca se trezeste un pic din amortire ...

                  Cateva poze ca sa nu fiu considerat zgarcit...
                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20170516_194118.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	285,2 KB 
ID:	1006343Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20170516_194128.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	312,7 KB 
ID:	1006344Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20170516_194146.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	315,3 KB 
ID:	1006345
                  Ultima editare de Gargoyle; 02.oct.2017, 14:45.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

                    EU nu as recomanda turbo pe acest motor.

                    De fapt a existat, dar pe versiunea in 5 pistoane, de 3 litri, insa cu modificari substantiale - vibrochen, biele si ungere pt fustitzele pistoanelor - doar asa obtii si fiabilitate.

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Diferential M461 (set coroana-pinion diferita de la fata la spate?)

                      Stiu ca nu e indicat, dar o sa folosesc o presiune mica la turbo, in jur de 0.4 bari, care nu ar trebui sa creeze probleme, decat eventual ceva temperatura mai mare la ardere (care se poate rezolva cu racire mai buna). Nu vreau sa scot foarte mult din el, as vrea sa vad daca pot sa ii cresc cuplul la turatii mai mici (aici sufera el de fapt, in rest trage bine). O sa fie un turbo mai mic, (cel de pe escort 1.8td) cu care vreau sa castig pana la 10 CP si vreo 30Nm.
                      O sa revin dupa instalare cu feedback.

                      Comentariu


                      • #26
                        Salutare,

                        Daca a urmarit cineva acest topic, si este curios daca am avut rezultate, sa stiti ca raspunsul este DA!
                        Il am modificat deja de aproape un an, si sunt foarte multumit de rezultat.

                        Modificarea a constat in:
                        - turbo de BMV 2.5 TDS (daca cineva vrea sa faca midificarea recomand un turbo mai mic, va ajunge la eficienta la o turatie mai mica) limitat prin supapa de suprapresiune la 0.4 bari
                        -pompa de injectie rotativa mecanica de Fiat Ducato 2.5TD (prindere modificata si un distantier necesar; sudat dispozitiv de avans mecanic care e montat pe roata dintata de la angrenarea pompei de injectie)

                        Rezultatul este unul spectaculos, s-a trezit la viata acest motor.

                        Cuplul si puterea s-au modificat considerabil, nu i-am facut teste de Dyno, dar din cum se simte, eu zic ca are 90+ CP si 200+ Nm.
                        Comparativ, unde aveam nevoie de viteza 1 cu reductor (si incepea sa moara) acum pot sa merg cu viteza a 2 a PE MARE si pot sa il urc in ture dupa ce il las mai moale la denivelari!

                        Deci eu consider ca este o modificare care si-a meritat investitia.
                        Daca sunt intrebari va raspund bucuros.

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X