iliedragosmihai Postat Iulie 23, 2016 Partajează Postat Iulie 23, 2016 Motorizare Volvo D24 TIC , turbo diesel , 6 cilindri Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iliedragosmihai Postat Iulie 23, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 23, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Motorizare Volvo D24 TIC , 6 cilindri linie , Adaptare cutie viteze Aro . Volanta Placa presiune volvo , Disc si rulment Aro. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
zep Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS motorul de vw e unul extrem de fiabil si nepretentios sunt curios cum va rezista cutia de aro in combinatia asta felicitari pt adaptare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iliedragosmihai Postat Iulie 24, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Multumesc Problema sunt grupurile. Nu cred cutia . Posibil sa schimb puntile. Nu stiu ce punti sa adaptez in cazul in care ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
booby Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS nu este cam lung motorul asta pentru IMS? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iliedragosmihai Postat Iulie 24, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Nu este. La IMS permite daca este cazu lungirea sau misorarea botului inclusiv largirea. Fata este din bucati gen ( panouri ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sami 1300 Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS punti de y60 blocant pe spate 4,625,sau de patrol k mai slabute. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iliedragosmihai Postat Iulie 24, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Da este una dintre variante. Sunt destul de scumpe sar bine la pret + revizuirea lor ......... Vedem momentan mai am de lucru la el Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vetu Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Ce grupuri ti-ai propus sa utilizezi in puntile de IMS? Daca mergi pe clasicele 7x36 poti imbunatati fiabilitatea prin montarea unor autoblocanti (sau autodeblocanti) fabricati la Moreni. Eu am mers mult pe varianta asta si problemele le aveam la planetare....grupuri nu am reusit sa rup nici unul. Motorul de pe masina mea este un V6 Ford de 2.9l si 150cp. Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iliedragosmihai Postat Iulie 24, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Am grupuri 33/8 / undeva 4.125 rapoarte . Autoblocant Moreni am deja , tot barbaieresc coroana si pinion , fosta ( motorizare Brasov ) in special la smucituri ( blocheaza si deblocheaza roata ) . Planetare nu am probleme momentan . Am nevoie de mai multa turatie la ROATA ( meditam sa vedem ???? ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Corondan Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Eu am avut mari probleme cu racirea.Radiatorul nu facea fata in off-road. S-a rezolvat cu un ventilator puternic in fata radiatorului dar totusi se cam incalzeste in zilele foarte calde. grupurile originale se sparg la socuri, altfel rezista bine.. Cutia de aro a fost slaba. Zicea cineva ca piese de borg warner ar face-o buna. Ideea e ca potriveste bine cu restul transmisiei. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iliedragosmihai Postat Iulie 24, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 24, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Cutia este reconditionata acum 3 ani cu piese borg warner nu am avut probleme , sper sa reziste bine. In rest DA sunt probleme cu grupurile Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vercingetorix Postat Iulie 25, 2016 Partajează Postat Iulie 25, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Pentru racire motor e mai bun un electroventilator cu o termocupla protejata de un releu. Un upgrade accesibil la M sunt puntile de TV, au planetare mai groase si merg puse grupurile de M direct. Pentru mai multa turatie la roata merge o cutie de Aro cu reductor, caz in care trebuie punte de TV cu diferential pe dreapta sau intoarsa puntea veche... Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nissan4x4 Postat Iulie 25, 2016 Partajează Postat Iulie 25, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Cel mai eficient sistem de racire este CLAR , cel cu vascocupla si elice de ventilator. Avantajele sunt: 1. e actionat direct de motor, deci nu depinde de relee, termocuple, fire, alternator si baterie. are o mare fiabilitate. "Instalatia" trebuie sa fie in mintile ei, f important fiind starea radiatorului si calandrul elicii, pt a crea o forta de succtiune a aerului prin radiator, maxima ! 2. debitul de aer vehiculat este direct proportional cu sarcina motorului, spre deosebire de GMV ( grup moto ventilator) ce plimba un volum constant si limitat de aer. Concluzia mea: - pt sarcini si urcari , orice masina trebuie sa aibe vasco + elice - suplimentar , poti baga un GMV cu pornire sub temperatura de lucru obisnuita (80-95 grd C) ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KAROLOKW Postat Iulie 25, 2016 Partajează Postat Iulie 25, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS daca vorbim de racier eu iti recomand cu caldura un Spal pe direct, sau cuplat cu un releu si termocupla sa declanseze cand e reglat altfel alea cu vasco sau mecanice sau pe curea...e optiune personala a fiecaruia iar pt chestii hard-core recomand si niste diuze de stropire/racier cu apa au parca mitu sau Subaru pt stropire intercooler. eu asa mi-am pus si nu a facut nimic plici si nici nu s-a gripat nimic niciodata:) spal de 2000 cubic feet ca asa am gasit in state si stropitori:) restul... e ce vrei tu sa faci cu ea la patrol,:) ca Volvo asta al tau are tot 6 in linie ca patrolul am pus pe radiator un ventilator electric care sulfa din exterior spre interior plus diuze de stropire, nu a incins niciodata aiure nici pe urcari lungi, iar diuzele erau cu temporizator, dar asta e alta discutie;) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iliedragosmihai Postat Iulie 25, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 25, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Astazi am reusit sa-l pozitonez. Cateva ajustari minore , in rest OK . Mergem mai departe Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
igi Postat Noiembrie 18, 2016 Partajează Postat Noiembrie 18, 2016 Re: Inima NOUA pt IMS Ce caseta de directie ai montata? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate