Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inima NOUA pt IMS


iliedragosmihai

Postări Recomandate

Re: Inima NOUA pt IMS

 

Ce grupuri ti-ai propus sa utilizezi in puntile de IMS? Daca mergi pe clasicele 7x36 poti imbunatati fiabilitatea prin montarea unor autoblocanti (sau autodeblocanti) fabricati la Moreni.

Eu am mers mult pe varianta asta si problemele le aveam la planetare....grupuri nu am reusit sa rup nici unul. Motorul de pe masina mea este un V6 Ford de 2.9l si 150cp.

Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inima NOUA pt IMS

 

Am grupuri 33/8 / undeva 4.125 rapoarte . Autoblocant Moreni am deja , tot barbaieresc coroana si pinion , fosta ( motorizare Brasov ) in special la smucituri ( blocheaza si deblocheaza roata ) . Planetare nu am probleme momentan .

Am nevoie de mai multa turatie la ROATA ( meditam sa vedem ???? )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inima NOUA pt IMS

 

Eu am avut mari probleme cu racirea.Radiatorul nu facea fata in off-road. S-a rezolvat cu un ventilator puternic in fata radiatorului dar totusi se cam incalzeste in zilele foarte calde.

grupurile originale se sparg la socuri, altfel rezista bine.. Cutia de aro a fost slaba. Zicea cineva ca piese de borg warner ar face-o buna. Ideea e ca potriveste bine cu restul transmisiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inima NOUA pt IMS

 

Pentru racire motor e mai bun un electroventilator cu o termocupla protejata de un releu.

Un upgrade accesibil la M sunt puntile de TV, au planetare mai groase si merg puse grupurile de M direct.

Pentru mai multa turatie la roata merge o cutie de Aro cu reductor, caz in care trebuie punte de TV cu diferential pe dreapta sau intoarsa puntea veche...

Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inima NOUA pt IMS

 

Cel mai eficient sistem de racire este CLAR , cel cu vascocupla si elice de ventilator. Avantajele sunt:

1. e actionat direct de motor, deci nu depinde de relee, termocuple, fire, alternator si baterie. are o mare fiabilitate. "Instalatia" trebuie sa fie in mintile ei, f important fiind starea radiatorului si calandrul elicii, pt a crea o forta de succtiune a aerului prin radiator, maxima !

2. debitul de aer vehiculat este direct proportional cu sarcina motorului, spre deosebire de GMV ( grup moto ventilator) ce plimba un volum constant si limitat de aer.

Concluzia mea:

- pt sarcini si urcari , orice masina trebuie sa aibe vasco + elice

- suplimentar , poti baga un GMV cu pornire sub temperatura de lucru obisnuita (80-95 grd C)

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Inima NOUA pt IMS

 

daca vorbim de racier eu iti recomand cu caldura un Spal pe direct, sau cuplat cu un releu si termocupla sa declanseze cand e reglat

altfel alea cu vasco sau mecanice sau pe curea...e optiune personala a fiecaruia

iar pt chestii hard-core recomand si niste diuze de stropire/racier cu apa

au parca mitu sau Subaru pt stropire intercooler.

 

eu asa mi-am pus si nu a facut nimic plici si nici nu s-a gripat nimic niciodata:)

spal de 2000 cubic feet ca asa am gasit in state si stropitori:) restul... e ce vrei tu sa faci cu ea

 

la patrol,:) ca Volvo asta al tau are tot 6 in linie ca patrolul am pus pe radiator un ventilator electric care sulfa din exterior spre interior plus diuze de stropire, nu a incins niciodata aiure nici pe urcari lungi, iar diuzele erau cu temporizator, dar asta e alta discutie;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare