vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Partajează Postat Februarie 11, 2009 Am inceput anul trecut un proiect ARO 243 - in cele din urma am decis ca masina va fi pentru expeditii, plimbari lungi si ture de sfarsit de saptamana. Ulterior voi lucra la un proiect ceva mai serios, pentru clasa Open / Promo, insa deocamdata doar ii trasez specificatiile. Tot bazat pe ARO. Motivul pentru care pornesc de la ARO este multiple :grin: ... in primul rand pentru ca asta am, si am adunat multe piese si porcarii legate de ARO, in al doilea rand pentru ca vreau sa demonstrez ceva... Vreau sa demonstrez ca de fapt cotetzul asta de ARO nu e doar un cotetz bun de denigrat, ci chiar stie sa faca si altceva decat sa care varza la piata. Un "role-model" pentru mine este Adi Nicoara - care a modificat la sange un ARO, preponderent cu piese romanesti, oarecum din alceasi motiv - pentru a demonstra ca se poate, si ca si noi, in Romania, am avut masini de teren. Ca nu le mai avem e partea a doua... Motivele sunt multiple si nu prea mai conteaza acum... fiabilitatea, preturi, calitate, s-a furat, guvernanti, etc... nu mai conteaza acum... Sper sa nu sune prea melo-dramatic ce zic eu aici... dar daca da, imi pare rau :grin: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Am pornit de la masina asta (momentan la avatarul meu). E vechiul meu ARO 243, care a avut destule modificari facute... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Ce avea - Motor D127 "Brasov" de 3119 cmc, 67 CP si 190Nm la 1600 rpm. Pompa de injectie adaptata, liniara, de U650 / TAF - estimativ am trecut de 210Nm la o turatie mult mai joasa... Jante Jeep CJ cu ET negativ, pe 15" Good Year Wrangler MT/R 31 x 10.5 x R15 Grupuri cu raport modificat de la 3.75 la 4.125 Decupari de caroserie Suspensie independenta pe fata, si punte rigida pe spate. Elicoidale, respectiv foi. Nu am pastrat mare lucru din ea... in afara de motor si cutie. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Am pornit de la un sasiu gol, de ARO 243, versiunea militara (ranforsata). Sasiul este extraordinar de demential, imi place la nebunie. E mega-gros, si super ranforsat. Armata a stiut ce a cerut cand au vrut ARO de armata. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Curatat sasiul, dat cu grund peste tot... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Pus motorul si cutia pe el, plus alta punte spate (de pe un ARO mult mai nou), conducte de frana noi pe punte, si furtume noi. Puntea aceasta are sabotii mai mari :grin: Traiasca tamburu' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Si pentru ca nu vreau sa arate chiar ca un camion IVECO am vopsit sasiul cu antifon romanesc... e mult, e ieftin, si e negru, fix ce trebuie. Bitum, smoala si alte prostii... Ideea e ca nu ajunge nici rugina la sasiu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Tot sasiul negru. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 A urmat identificarea unei masini donatoare, pentru caroserie - caroseria mea veche era din pacate prea veche - 1978, si rugina si-a spus cuvantul. Pragurile erau distruse total, ploua in ea prin cupola pe alocuri, si multe alte probleme. Am gasit un ARO 243 fara motor si cutie, fost Granicier la granita cu Republica Moldova, la un pret irezistibil, asa ca am luat o masina donatoare. Caroseria se prezenta in general bine, cu mici necesitati de sudura. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Am scos donatoarea la lumina, dat jos caroseria de pe sasiu, si desfacut masca fata plus aripile si contra-aripile. A se observa ca Granicierul avea sasiu normal de ARO, si nu modeul militar ranforsat. Diferenta "se vede" destul de usor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Privire de ansamblu asupra 'santierului'. Totul s-a desfasurat sub auspiciul steagului Romaniei. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Avand caroseria noua intoarsa pe-o parte am luat-o "romaneste" la mana.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tarzy Postat Februarie 11, 2009 Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 da .... beton la ce-ti trebuie? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Bine nu "ad literam" la mana, dar am frecat fiecare bucata de tabla. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 da .... beton la ce-ti trebuie? Expeditii... plimbat prin tara, pe munti, pe drumuri forestiere, pe Transalpina (unde am fost cu vechiul militar), ture de sfarsit de saptamana, prin oras din cand in cand, etc. Vreau sa fie un ARO care "traieste". Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Masca fata, curatata si ea... era intr-o stare surprinzator de buna... plus aripile si contra-aripile. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Si rezevorul... (95 de litri) Curatat si pe dinauntru, si pe dinafara... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cheliosu Postat Februarie 11, 2009 Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 :rsp :rsp :rsp KAMIKAZE TEAM Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
David Postat Februarie 11, 2009 Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Buna treaba :) mai departe sa vedem sunt chiar curios ce iasa Degeaba gandesti daca esti prost! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Podeaua... pe interior (pe dedesubt era deja facuta) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 La capitolul "borte in carorserie" / "tinichigerie" / "sudura" m-a ajutat enorm ADI din Iasi, caruia ii multumesc. Se observa si aparatul in argon... ca deh, la ARO trebuie calitate (ok, de fapt pt ca de asta are ADI asa ca :grin: ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Cutia de viteze si carcasa ambreiajului stralucesc asa, pentru ca asta e culoarea lor, sunt originale ARO, si facute din dur-aluminiu. Nu am facut decat sa le curat / spal cu degresant. Bling-bling... ca sa zic asa (glumesc, evident). In urmatoarea poza - rezervorul, dat cu antifon. Ca deh, daca e lasat "grund" atrage prea tare atentia. Avantajul e ca daca stai in rezervor, o sa fie foarte bine izolat fonic... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RZV Postat Februarie 11, 2009 Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Spor la treaba! :bravo Te intreba cineva la ce folosesti betonul.....se referea la malaxorul din curte....cred! :grin: Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 A urmat terminarea caroseriei - am dat-o pe toata cu antifon pe dedesubt, si pe "firewall". Ca mentiune umila as spune ca niciodata ARO nu au fost "antifonate" ... deloc... Erau doar vopsite peste tot, si de multe ori cu vopsea proasta, nu stiu daca chiar fiecare exemplar a avut vreodata ceva impotriva ruginei... iar pe "firewall" aveam o bucata subtire de cauciuc cu niste pasla sub ea. ATAT. Asta era "chestia" ce trebuia sa diminueze din zgomotoul motorului. Normal ca nu diminua nici pe naiba! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vstef_is Postat Februarie 11, 2009 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2009 Re: Proiect ARO 243 Spor la treaba! :bravo Te intreba cineva la ce folosesti betonul.....se referea la malaxorul din curte....cred! :grin: Ah, da, just... scuze... Pai este pentru a sublinia ca ARO este o masina BETON :grin: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate