Vlady_V Postat August 31, 2010 Partajează Postat August 31, 2010 Buna seara! Imi prezint si eu M-ul in care am investit din toamna trecuta multa pasiune si ceva banuti... E radiat din circulatie la cerere cu drept de reinscriere Motor Brasov Cutie de viteze de TV cu 3 manete Grupuri 7/33 Bord de dacia 1310 Acoperit cu tabla etc.. Poze de la inceputuri Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dan-A10 Postat August 31, 2010 Partajează Postat August 31, 2010 Re: Un M Spor la treaba! Al meu e gata dar nu ma trage inima sa-l inscriu in tara asta, nu sunt asa bogat... ARO, oriunde, oricand... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat August 31, 2010 Autor Partajează Postat August 31, 2010 Re: Un M Dupa o iarna in care am fost ajutat de un prieten posesor de IMS la partea de tinichigerie si mecanica... Lucrari la partea de mecanica: prezoane in butuci la planetare fata-spate saboti noi fata spate, schimbat un tambur pe fata reglat grupurile, schimbat uleiul,cruci cardanice gresate springuite arcurile fata spate, bucsate, sudat suportul de la caseta de directie pe sasiu schimbat uleiul in reductor, cutie de viteze, motor reglata caseta de directie schimbat simeringul din fata de la baia de ulei sudat suportii de motor de sasiu schimbat pompa de frana si cea de ambreiaj uleiul in filtrul de aer La partea de tinichigerie: montat bordul original in locul celui de dacie alta capota alt parbriz stopuri de tractor in locul celor de aro dat jos chitul de pe tabla(cred ca fostul proprietar a lucrat la fabrica de chit) Alte cateva lucrari care se vad si in poze... As vrea sa ii mai fac prelata si ceva gume mai bune dar nu stiu cand va fi treaba asta.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
rudy Postat August 31, 2010 Partajează Postat August 31, 2010 Re: Un M Asa ai luat o cu grupurile 33 cu 7 sau le-ai schimbat tu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat August 31, 2010 Autor Partajează Postat August 31, 2010 Re: Un M Alte poze... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat August 31, 2010 Autor Partajează Postat August 31, 2010 Re: Un M dan-A10- sincer nici la mine nu prea ar merita sa fie inscrisa, circul mai mult intr-un sat de munte cu ea... Pentru Rudy- asa am luat-o, cred ca au un raport apropiat de 7/36 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
soimu Postat Septembrie 1, 2010 Partajează Postat Septembrie 1, 2010 Re: Un M super lucrare super masina daca vrei sa ramai cu grupurile astea, avand in vedere ca ai motor de brasov si cutie desteapta (mie imi place f mult astea de tv cu 3 manete), eu recomand gume f mari si inguste, ceva 900/16, cu care sa folosesti taote vitezele, ca acum pe drum pleci cu a 2 a si se plafoneaza la 65 si pe teren folosesti a 2 a si a 3 a daca pui gume mai mari, o sa schimbi putin treaba, o sa pleci cu 1 a dar usor si in a 4 a o sa ai undeva pe la 70-75 poate chiar 80, ceea ce e mult mai bine in reductor, nu o sa simti mare lucru, datorita raportelor f mari in cuite, (a 1 a aproape 5) si tot a 2 a 3 a o sa le folosesti, dar o sa simti ca nu sunt chiar asa scurte cum sunt acum... super forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat Septembrie 1, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 1, 2010 Re: Un M exact asa fac pornesc cu a doua de pe loc:grin: m-am gandit sa ii pun gume cat mai inalte si inguste, 900/16 ar fi super dar pe net nu prea gasesc e cam limitata oferta, daca ai putea sa imi recomanzi ceva modele pe care le apreciezi ca de multe ori in teren ramaneam suspendat in oala de la puntea fata sau spate si bagam lemne pe sub roti ca sa ma descurc. Vreau sa ii fac prelata dintr-un cort militar pe care il am ca inca mai am cadrul original dar nu am jumatatile superioare de usi si ramele, poate astea o sa i le fac din alt material prins cu capse sau fermoar. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
soimu Postat Septembrie 1, 2010 Partajează Postat Septembrie 1, 2010 Re: Un M vlad, fii atent eu am avut gume de 900/16 model NT3 de la Petlas buuuune de tot, rezistente si bune si pe teren au am renuntat ca motorul meu e mai slab decat al tau si in a 4 a nu se mai accelera de asemneaea , gasesti simexuri la dimensiunea asta dar resapate forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat Septembrie 1, 2010 Autor Partajează Postat Septembrie 1, 2010 Re: Un M Mersi mult Soimu, din ce am vazut noi sunt pe la 120 E, cam scumpe dar cred ca merita sacrificiul poate pe luna viitoare ma intind la un set:grin: Ale tale le-ai dat sau sunt pe celalalt IMS? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
soimu Postat Septembrie 1, 2010 Partajează Postat Septembrie 1, 2010 Re: Un M dat la alk se si vad pe ultimele lui posturi ce e f tare la ele.... singurele cauciucuri neresapate care sunt atat de longevive incat te saturi de ele pana se uzeaza in noroi se descurca onorabil (peste un bfg mt cu mult) dar sub simex, pe sosea fac zgomot dar nu rau dar au grip, si daca se tocesc rau...tot sunt eficiente in noroi, pt ca pe laterale sunt decupate f tare fata de profilul central in arad am gasit cu 600 ron bucata oricum, sunt cauciucuri noi, de firma si neresapate, asa ca pretul NU e mare, iar daca le imparti pe nr de ani de folosire...sunt poate cele mai ieftine tine seama, nu sunt actionar la petlas, desi asa pare...:grin: forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
bob_cox Postat Septembrie 3, 2010 Partajează Postat Septembrie 3, 2010 Re: Un M :brbravo pentru tooate eforturile depuse in restaurarea M-lui,ai facut treaba buna!Poate ne vedem o data cand trec prin bm sa o vedem si live!Toate bune!:h5 Cand m-am trezit azi dimineata,mi-am dat seama ca sunt mai batran cu o zi!-nu e nimic,voi compensa prin comportamentul meu copilaresc:j... MASINI: Toyota Rav4 d-cat,Aro M461 '71 l27d,Jeep cherokee '94 4 l high output Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
MAsterD Postat Octombrie 7, 2010 Partajează Postat Octombrie 7, 2010 Re: Un M faina utilaju Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat Ianuarie 19, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 19, 2011 Re: Un M In prima saptamana a anului m-am apucat de revizia anuala a M-ului dupa ce inainte de Craciun i-am spart grupul spate. Am desfacut: grupurile, cutia de viteze, reductor, placa de presiune si cardanele amandoua. Probleme: -pinionul de atac de la grupul spate praf, am hotarat sa trec la grupuri 8/33 pe care le aveam deja -joc mare la priza de putere de la cutie bilele de la rulment nu mai aveau decat partial camasa, schimbat rulmentul si uzura mare la trenul fix(cred ca baladior se numeste dar nu sunt sigur) schimbat si ala -reductorul nu avea jocuri mari si ca l-am lasat asa -la placa de presiune era dus filetul la un surub de reglare a unuia dintre catei si aveam probleme din cauza asta, iar la rulmentul de presiune nu mai aveam urechiusele alea in care intra furca, am schimbat tot kitul de ambreiaj, aveam deja:D -la cardane am schimbat 2 cruci pe spate ca aveau joc detul de mare Am mai schimbat filtrul de motorina si corpul superior de la pompa de alimentare si am reglat distanta dintre saboti la toate rotile dar din pacate la cele din spate curg pistonasele cred ca o sa trec la discuri pe spate(dar nu stiu cand:grin:) Ceva poze Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
maryuss Postat Ianuarie 22, 2011 Partajează Postat Ianuarie 22, 2011 Re: Un M felicitari pt munca depusa si pt rezultat Spor la treaba ! "Prea multi prosti pentru o tara atat de mica.." :bc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat Ianuarie 23, 2011 Autor Partajează Postat Ianuarie 23, 2011 Re: Un M Mersi @maryuss:h5 Cat despre cauciucuri o sa mai astepte un pic ca am de lucru la prelata acum. O sa pun poze mai tarziu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat Februarie 27, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: Un M Desi este la vanzare, pun niste poze cu prelata..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat Februarie 27, 2011 Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: Un M Desi este la vanzare, pun niste poze cu prelata..... Pozele se pot pune cum scrie mai jos : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?56551-Metoda-noua-si-functionala-pentru-postarea-de-atasamente-si-imagini REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vlady_V Postat Martie 1, 2011 Autor Partajează Postat Martie 1, 2011 Re: Un M Mersi frumos @Astral, nu ma descurcam cu micsoratul... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate