Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Un M


Vlady_V

Postări Recomandate

Buna seara!

Imi prezint si eu M-ul in care am investit din toamna trecuta multa pasiune si ceva banuti...

E radiat din circulatie la cerere cu drept de reinscriere

Motor Brasov

Cutie de viteze de TV cu 3 manete

Grupuri 7/33

Bord de dacia 1310

Acoperit cu tabla etc..

Poze de la inceputuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Un M

 

Dupa o iarna in care am fost ajutat de un prieten posesor de IMS la partea de tinichigerie si mecanica...

Lucrari la partea de mecanica:

prezoane in butuci la planetare fata-spate

saboti noi fata spate, schimbat un tambur pe fata

reglat grupurile, schimbat uleiul,cruci cardanice gresate

springuite arcurile fata spate, bucsate,

sudat suportul de la caseta de directie pe sasiu

schimbat uleiul in reductor, cutie de viteze, motor

reglata caseta de directie

schimbat simeringul din fata de la baia de ulei

sudat suportii de motor de sasiu

schimbat pompa de frana si cea de ambreiaj

uleiul in filtrul de aer

La partea de tinichigerie:

montat bordul original in locul celui de dacie

alta capota alt parbriz

stopuri de tractor in locul celor de aro

dat jos chitul de pe tabla(cred ca fostul proprietar a lucrat la fabrica de chit)

Alte cateva lucrari care se vad si in poze...

As vrea sa ii mai fac prelata si ceva gume mai bune dar nu stiu cand

va fi treaba asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Un M

 

super lucrare super masina

daca vrei sa ramai cu grupurile astea, avand in vedere ca ai motor de brasov si cutie desteapta (mie imi place f mult astea de tv cu 3 manete), eu recomand gume f mari si inguste, ceva 900/16, cu care sa folosesti taote vitezele, ca acum pe drum pleci cu a 2 a si se plafoneaza la 65 si pe teren folosesti a 2 a si a 3 a

daca pui gume mai mari, o sa schimbi putin treaba, o sa pleci cu 1 a dar usor si in a 4 a o sa ai undeva pe la 70-75 poate chiar 80, ceea ce e mult mai bine

in reductor, nu o sa simti mare lucru, datorita raportelor f mari in cuite, (a 1 a aproape 5) si tot a 2 a 3 a o sa le folosesti, dar o sa simti ca nu sunt chiar asa scurte cum sunt acum...

super

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Un M

 

exact asa fac pornesc cu a doua de pe loc:grin: m-am gandit sa ii pun gume cat mai inalte si inguste, 900/16 ar fi super dar pe net nu prea gasesc e cam limitata oferta, daca ai putea sa imi recomanzi ceva modele pe care le apreciezi ca de multe ori in teren ramaneam suspendat in oala de la puntea fata sau spate si bagam lemne pe sub roti ca sa ma descurc.

Vreau sa ii fac prelata dintr-un cort militar pe care il am ca inca mai am cadrul original dar nu am jumatatile superioare de usi si ramele, poate astea o sa i le fac din alt material prins cu capse sau fermoar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Un M

 

vlad, fii atent

eu am avut gume de 900/16 model NT3 de la Petlas

buuuune de tot, rezistente si bune si pe teren

au am renuntat ca motorul meu e mai slab decat al tau si in a 4 a nu se mai accelera

de asemneaea , gasesti simexuri la dimensiunea asta dar resapate

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Un M

 

dat la alk

se si vad pe ultimele lui posturi

ce e f tare la ele.... singurele cauciucuri neresapate care sunt atat de longevive incat te saturi de ele pana se uzeaza

in noroi se descurca onorabil (peste un bfg mt cu mult) dar sub simex, pe sosea fac zgomot dar nu rau dar au grip, si daca se tocesc rau...tot sunt eficiente in noroi, pt ca pe laterale sunt decupate f tare fata de profilul central

in arad am gasit cu 600 ron bucata

oricum, sunt cauciucuri noi, de firma si neresapate, asa ca pretul NU e mare, iar daca le imparti pe nr de ani de folosire...sunt poate cele mai ieftine

tine seama, nu sunt actionar la petlas, desi asa pare...:grin:

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Un M

 

:brbravo pentru tooate eforturile depuse in restaurarea M-lui,ai facut treaba buna!Poate ne vedem o data cand trec prin bm sa o vedem si live!Toate bune!:h5

Cand m-am trezit azi dimineata,mi-am dat seama ca sunt mai batran cu o zi!-nu e nimic,voi compensa prin comportamentul meu copilaresc:j... MASINI: Toyota Rav4 d-cat,Aro M461 '71 l27d,Jeep cherokee '94 4 l high output
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
  • 3 luni mai târziu...

Re: Un M

 

In prima saptamana a anului m-am apucat de revizia anuala a M-ului dupa ce inainte de Craciun i-am spart grupul spate.

Am desfacut: grupurile, cutia de viteze, reductor, placa de presiune si cardanele amandoua.

Probleme:

-pinionul de atac de la grupul spate praf, am hotarat sa trec la grupuri 8/33 pe care le aveam deja

-joc mare la priza de putere de la cutie bilele de la rulment nu mai aveau decat partial camasa, schimbat rulmentul si uzura mare la trenul fix(cred ca baladior se numeste dar nu sunt sigur) schimbat si ala

-reductorul nu avea jocuri mari si ca l-am lasat asa

-la placa de presiune era dus filetul la un surub de reglare a unuia dintre catei si aveam probleme din cauza asta, iar la rulmentul de presiune nu mai aveam urechiusele alea in care intra furca, am schimbat tot kitul de ambreiaj, aveam deja:D

-la cardane am schimbat 2 cruci pe spate ca aveau joc detul de mare

Am mai schimbat filtrul de motorina si corpul superior de la pompa de alimentare si am reglat distanta dintre saboti la toate rotile dar din pacate la cele din spate curg pistonasele cred ca o sa trec la discuri pe spate(dar nu stiu cand:grin:)

Ceva pozeDSCN1497.jpg.1de64ee74700b58798dfa99a819dfbcb.jpg

DSCN1499.jpg.bed3033adb41783d2d61a3fd62865366.jpgDSCN1501.jpg.17b3afc4ffee2c036f56ea8a9e4463d4.jpgDSCN1498.jpg.d883bef6c59748805ed6f98f809e9672.jpgpencil.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare