Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Doua aro M461

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Doua aro M461

    Dupa indelungi cautari si preturi astronomice pentru "masini de colectie in perfecta stare de functionare" am gasit acum patru ani un M461 la un batranel care nu il mai folosea dar avea actele la zi, inclusiv ITP-ul valabil. L-am vazut si am batut palma cu proprietarul intr-o seara tarzie de aprilie, in urma unei vizionari sumare si a unui impuls de moment. Dupa ce l-am evaluat cu atentie mi-am dat seama ca este cam "obosit" si ca voi avea mult de lucru la el. Are motor D115 in trei cilindri, cutia originala, tamburi si jante de TV, volan de Dacie, cadrul prelatei sudat de caroserie si usa spate modificata gen Aro 243. Deoarece timpul liber imi este destul de limitat, inca mai asteapta o restaurare totala (cu motor l25) si eventual omologarea ca vehicul istoric.
    foto

    Ultima editare de Astral; 01.nov.2010, 12:59.

  • #2
    Re: Doua aro M461

    Al doilea M461 l-am achizitionat acum doi ani, tot in urma unui impuls de moment. Cred ca "boala" a ajuns intr-un stadiu avansat.
    Acesta are motor DX28, cutia originala, iar caroseria a fost modificata de fostul proprietar in zona portierelor, barelor si aripilor fata. Are BFG-uri MT de 31x10,5x15 pe jante cromate si rollbar, nu mai are portiere.
    Dupa o lunga perioada de timp in care am strans informatii si piese (din hambare, dezmembrari si rematuri), in vara asta am inceput lucrul la aceasta masina.
    Pana acum am curatat, terosonat si vopsit sasiul, am montat caseta de directie si pompa servo de bmw seria 5, pompa de frana cu servo de volvo (luata de pe un aro), pompa de vacuum de ford sierra 2,3D, am montat pompa de ambreiaj de aro, am inaltat rollbarul, am montat scaune de bmw coupe pe fata si bancheta de suzuki vitara pe spate, am schimbat si adaptat diverse fulii pentru antrenarea pompelor montate, am pus injectoare noi, si altele pe care nu mi le amintesc acum. Saptamana asta incerc sa montez discurile de frana ventilate de aro si etrierii de renault 21.
    Deocamdata atasez poze cu masina inainte de demontare in bucati si cu instalarea casetei de directie si a pompei servo de bmw.
















    Comentariu


    • #3
      Re: Doua aro M461

      Waw foarte interesant spor la treaba.Al 2-lea imi place mult.
      Dacia Duster 4x4
      Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

      Comentariu


      • #4
        Re: Doua aro M461

        O munca titanica ai de facut , dar daca o faci cu placere vei avea si mai multe satisfactii, felicitari, al 2 lea arata foarte bine.
        Toyota Hilux Vigo 2.5
        Can Am 800 LTD
        Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

        Comentariu


        • #5
          Re: Doua aro M461

          Spor la treaba si sa te bucuri din plin de ele.
          Numai bine,
          Sorin Priboi, aproape pieton ....
          __________________________________________________ __________________________________________________ ____
          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

          Comentariu


          • #6
            Re: Doua aro M461

            Felicitari,i-ti tin pumnii,eu am schibat motor, cutie, reductor mai am frinele si servodirectia.Bafta
            Ultima editare de Astral; 02.nov.2010, 21:56.
            "Jucarioarele familiei"
            Land Rover Discovery Td5 2003 ; Aro m461
            Toyota Land Cruiser lj 70 vx turbo ; Toyota rav 4

            Comentariu


            • #7
              Re: Doua aro M461

              Revin cu poze de la montajul discului de frana si etrierului de renault 21 fata dreapta.

              Comentariu


              • #8
                Re: Doua aro M461

                Demontarea tamburului de frana.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Doua aro M461

                  Flansa pentru prinderea etrierului, inspirata dupa informatii si poze de pe siteuri rusesti in care se prezinta trecerea de la frana pe tambur la frana pe disc pentru gaz 69 si uaz 469.






                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Doua aro M461

                    Montarea flansei.






                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Doua aro M461

                      Butucul de m461 montat.






                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Doua aro M461

                        Montarea discului de frana autoventilat de aro 244 pe butuc.
























                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Doua aro M461

                          Etrierul de renault 21 identic cu cel de aro 244.



                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Doua aro M461

                            Ansamblul final flansa, disc, etrier.











                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Doua aro M461

                              Foarte detaliata prezentare a lucrarii! Felicitari!

                              Sursa mare de inspiratie pentru Aro-isti incepatori, ca mine

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X