Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Doua aro M461


sorin_u

Postări Recomandate

Dupa indelungi cautari si preturi astronomice pentru "masini de colectie in perfecta stare de functionare" am gasit acum patru ani un M461 la un batranel care nu il mai folosea dar avea actele la zi, inclusiv ITP-ul valabil. L-am vazut si am batut palma cu proprietarul intr-o seara tarzie de aprilie, in urma unei vizionari sumare si a unui impuls de moment. Dupa ce l-am evaluat cu atentie mi-am dat seama ca este cam "obosit" si ca voi avea mult de lucru la el. Are motor D115 in trei cilindri, cutia originala, tamburi si jante de TV, volan de Dacie, cadrul prelatei sudat de caroserie si usa spate modificata gen Aro 243. Deoarece timpul liber imi este destul de limitat, inca mai asteapta o restaurare totala (cu motor l25) si eventual omologarea ca vehicul istoric.

foto

 

http://img513.imageshack.us/img513/4016/m01e.jpg

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 91
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Doua aro M461

 

Al doilea M461 l-am achizitionat acum doi ani, tot in urma unui impuls de moment. Cred ca "boala" a ajuns intr-un stadiu avansat.

Acesta are motor DX28, cutia originala, iar caroseria a fost modificata de fostul proprietar in zona portierelor, barelor si aripilor fata. Are BFG-uri MT de 31x10,5x15 pe jante cromate si rollbar, nu mai are portiere.

Dupa o lunga perioada de timp in care am strans informatii si piese (din hambare, dezmembrari si rematuri), in vara asta am inceput lucrul la aceasta masina.

Pana acum am curatat, terosonat si vopsit sasiul, am montat caseta de directie si pompa servo de bmw seria 5, pompa de frana cu servo de volvo (luata de pe un aro), pompa de vacuum de ford sierra 2,3D, am montat pompa de ambreiaj de aro, am inaltat rollbarul, am montat scaune de bmw coupe pe fata si bancheta de suzuki vitara pe spate, am schimbat si adaptat diverse fulii pentru antrenarea pompelor montate, am pus injectoare noi, si altele pe care nu mi le amintesc acum. Saptamana asta incerc sa montez discurile de frana ventilate de aro si etrierii de renault 21.

Deocamdata atasez poze cu masina inainte de demontare in bucati si cu instalarea casetei de directie si a pompei servo de bmw.

http://img834.imageshack.us/img834/8546/002jxh.jpg

 

http://img833.imageshack.us/img833/3415/001me.jpg

 

http://img810.imageshack.us/img810/3521/12393032.jpg

 

http://img215.imageshack.us/img215/9879/60446896.jpg

 

http://img261.imageshack.us/img261/4622/54885723.jpg

 

http://img840.imageshack.us/img840/7840/92632373.jpg

 

http://img594.imageshack.us/img594/7858/38121762.jpg

 

http://img823.imageshack.us/img823/7715/16343277.jpg

 

http://img222.imageshack.us/img222/4566/71729617.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Doua aro M461

 

O munca titanica ai de facut , dar daca o faci cu placere vei avea si mai multe satisfactii, felicitari, al 2 lea arata foarte bine.

Toyota Hilux Vigo 2.5

Can Am 800 LTD

Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Doua aro M461

 

:brSpor la treaba si sa te bucuri din plin de ele.

Numai bine,:h5

Sorin Priboi, aproape pieton ....

________________________________________________________________________________________________________

Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Doua aro M461

 

Felicitari,i-ti tin pumnii,eu am schibat motor, cutie, reductor mai am frinele si servodirectia.Bafta

Editat de Astral

"Jucarioarele familiei"

Land Rover Discovery Td5 2003 ; Aro m461

Toyota Land Cruiser lj 70 vx turbo ; Toyota rav 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Doua aro M461

 

chiar ca e frumos lucrat si detailat,in ori ce caz vrei sa faci o bijuterie de nota 10 cu stelutza,numa ca motoru ala nu cred ca e prea reusit TDX,ca se plang toti de el,depinde ce noroc ai ca eu am avut norc cu tdx meu.

spori la treaba

ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi

ARO 243,an 1986,motorizare D127

ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare

Audi B4, an 1994 benzinar de 2000.

BUGHI - motor de 1600 benzinar

Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Doua aro M461

 

Stiu de fiabilitatea proasta a motorului TDX. Deocamdata am avut probleme cu supraincalzirea motorului, pe sper sa le rezolv cu ajutorul unui electroventilator de renault laguna si a unui radiator de ulei de fiat punto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
  • 1 lună mai târziu...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare