Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

ARO FORESTER incrucisat cu M 461


asd

Postări Recomandate

Proiectul meu consta in realizarea unui hibrid format dintr-un sasiu de ARO FORESTER si o caroserie de M461 cu motorizare Peugeot aspirat.

Masina va fi destinata soft offroad-ului prin Campia Banatului, ca dealuri si munti nu avem la Sannicolau Mare, avem doar movile, ceva padure, digul Muresului si cand ploua avem noroi.

Intentionez sa realizez masina cu piese provenite de la ARO, M 461, si TV ( puntea fata, care inca nu o am ).

 

I etapa : Adaptat caroseria si reparatiile necesare, precum si rezolvarea problemelor de rezistenta si de functionare in offroad

 

II etapa: punte rigida de TV cu arcuri lamelare sau elicoidale, frane pe discuri pe fata si alte dotari pentru offroad daca prind gustul.

asd

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_402904cad57de7cfa74112e9b5d79216.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_49c390a754cf93477c327a84945511d8.jpg

Editat de asd
atasament foto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Spor la treaba si sa ne tii la curent cu proiectul....sunt tare curios cum o sa se comporte in teren...:y. Ai deja fierataniile?...ceva poze cu ele?,,,Pune-i elicoidale si o sa vezi ca nu o sa-ti mai plece piatra de la rinichi cand iti e lumea mai draga:h5:tk

Land Niva Luci

WWOC-VALCEA

X-TREME OLANESTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

STOP

e o caroserie de M461 MODIFICATA DE FABRICA pentru sasiu de aro

e in Timisoara, e NOU NOUTA, vopsita verde metalizat, si bordul e cu ceasuri de aro primul model (doua mari in care sunt inghesuite toate cele)

te rog sa nu te pui sa modifici nimic, a fost facuta deja de CEASAR (divizia de prototip de la Aro) si nu e folosita

te rog sa ma suni sa imti spun amanunte

0723282954

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Spor la treaba si sa ne tii la curent cu proiectul....sunt tare curios cum o sa se comporte in teren...:y. Ai deja fierataniile?...ceva poze cu ele?,,,Pune-i elicoidale si o sa vezi ca nu o sa-ti mai plece piatra de la rinichi cand iti e lumea mai draga:h5:tk

Poate in a doua faza o sa-i pun elicoidale si alte alea...

Am sa postez pe masura ce avansez, dar uite, numai ce m-am apucat si am primit comanda STOP de la Soimu. Astazi vroiam sa taiem caroseriile si sa le mixam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Am inceput demontarea.

Va prezint cateva imagini din ciclul: " Las-o ba, ca-i bine si asa! "

 

asd

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_e948641e1ef76c82cc1c788a5f44951c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_3699e3fb78d323176ee07528a29fe97a.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6ec3df4c13e94da6b8228ff71f50ea2c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7c84c4d40b0917caa65ab17e97722230.jpg

 

Ar mai fi, dar ma opresc aici.

Editat de asd
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

STOP

e o caroserie de M461 MODIFICATA DE FABRICA pentru sasiu de aro

e in Timisoara, e NOU NOUTA, vopsita verde metalizat, si bordul e cu ceasuri de aro primul model (doua mari in care sunt inghesuite toate cele)

te rog sa nu te pui sa modifici nimic, a fost facuta deja de CEASAR (divizia de prototip de la Aro) si nu e folosita

te rog sa ma suni sa imti spun amanunte

0723282954

 

Multumesc Soimu, maine ma intalnesc cu domnul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

eu zic ca nu arata deloc rau si a fost un targ foarte bun

parerea mea

baga mare, ca acum ar trebui sa fi in avans cu cel putin o saptaman de munca

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Este OK, ramane sa verific partea mecanica la agregatele de pe sasiul de ARO inainte de a monta caroseria de M. Multumesc inca o data pentru informatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

cat a costat caroseria?se mai gaseste asa ceva?foarte interesant proiectul m-am gandit si eu la incrucisarea asta dar nu am crezut ca sepoate .succes!

 

Caroseria a costat 800 lei si este cea prezentata pe site-ul www.automobileromanesti.ro la sectiunea ARO prototipuri.

Nu se mai gaseste, pentru ca a fost un singur prototip fabricat in 2005.

Practic, este o caroserie de M cu pedalier si planseu motor de ARO, cu ceva modificari la prinderile pe sasiu si niste bare de teava pe post de roll-cage.

Avand in vedere ca cei de la Campulung au facut prototipul in 2005, puteau sa scoata mai mult din ei. Parerea mea.

Initial am vrut sa pun pur si simplu caroseria de M modificata pe sasiu de ARO, dar, asa cum se intampla de obicei, au mai aparut idei care vor complica ceva proiectul.

Am sa postez ceva fotografii anul viitor pe la sfarsitul lunii ianuarie.

A MAI TRECUT UN AN!

Editat de asd
omisiune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Poate fii interesanta o asemenea caroserie,ma interesa si pe mine...

 

Poti sa o construiesti relativ usor, daca ai o caroserie de M si un panou dintre compartiment motor si habitaclu cu tot cu pedalier fata de ARO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Dupa ceva chibzuinta si multe masuratori, am hotarat sa fac cate ceva din ce trebuia uzina sa faca cand au pregatit prototipul "ARO RETRO" si anume sa pastreze stilul, dar sa inlature din deficientele modelului de la care s-a pornit, adica de la "M".

 

Uzina a reusit cam atat:

prototip

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_19c3afbc2afe30ec2da2a5221047afb6.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_af8b7619ad0ae97eed1420502a8be1f9.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_04c9cd32d60caa59f8deefcb7260ce55.jpg

 

Din prototip a ramas doar atat:

 

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6d99af9db8d2c999d290ceb0652c8a19.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_4d897e71f6ede74365862da34e007f2a.jpg:uameni

Modificarile pe care vreau sa le fac pe prototip:

 

- latirea partii din fata a caroseriei dintre compartimentul motor si habitaclu cu 20 cm, astfel incat usile fata sa urmeze linia caroseriei ---> s-ar castiga astfel spatiu in zona picioarelor, avantaj mai ales pentru sofer

 

- latirea capotei pe toata lungimea si a mastii fata tot cu 20 cm, respectiv repozitionarea aferenta a grilelor si a tablelor laterale ---> ar creste considerabil spatiul compartimentului motor care ar putea primi fara probleme un motor mai modern de 2500-3000 cmc, cu radiatoare si filtre

 

- inlocuirea panoului dintre compartimentul motor si habitaclu si a planseului pedalier pana sub scaune cu cel de la Forester ---> pentru imbunatatire ergonomie

 

- inlocuire si repozitionare scaune

 

- modificare aripi fata si spate in functie de roti si estetica generala

 

- modificare rama usa sofer pentru a putea monta o usa pasager intoarsa (balamale in loc de broasca si invers)

 

- modificare forma si inaltime roll-cage care va cuprinde si noua rama a

parbrizului

 

Daca aveti sugestii sau sfaturi, le primesc cu placere.:h5

Editat de asd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Dupa parerea mea, nu ar trebui sa modifici caroseria aia de M, ci numai s-o pui pe sasiul de 24. Aici vorbim de un proiect al fabricii Aro, deci daca reusesti sa reproduci ce au facut ei, o sa ai un unicat, o fila din istoria Aro. Pentru mine acest lucru ar fi cel mai valoros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Dupa parerea mea, nu ar trebui sa modifici caroseria aia de M, ci numai s-o pui pe sasiul de 24. Aici vorbim de un proiect al fabricii Aro, deci daca reusesti sa reproduci ce au facut ei, o sa ai un unicat, o fila din istoria Aro. Pentru mine acest lucru ar fi cel mai valoros.

 

Am momentan un M 461 C in restaurare si un M 59 care asteapta la rand, si stiu sa apreciez filele de istorie. Atat ca pentru mine devine prea mult sa reconstitui si acest prototip.

Initial, cum se poate vedea la inceputul topicului, am vrut din niste fiare ce le aveam sa fac o masina de ture. S-a intamplat , datorita lui Soimu, sa ajunga aceasta caroserie la mine. Adevarul este ca ezit deocamdata sa o tai, atelierul este ocupat cu alta lucrare, dar cand se incalzeste si se elibereaza atelierul ....

Daca vrea cineva sa reconstituie prototipul eu pot sa cedez caroseria fara sa am pretentia la vreun castig.

 

cum se explica decalajul pe orizontala dintre faruri, cumva au folosit o aripa de M si una de GAZ!

 

Am observat si eu decalajul, dar cum aripile nu au mai ajuns la mine, nu stiu ce sa-ti spun. Este posibil sa fie cum zici tu.

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

sunt curios daca RAR ar omologa caroseria pe sasiu de 244

si eu cred slavo, ca ar fi bine sa nu o ciopartesti, mai ales ca e unica de fabrica

din cate stiu eu, ai altele de ciopartit si de tuning:grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

sunt curios daca RAR ar omologa caroseria pe sasiu de 244

si eu cred slavo, ca ar fi bine sa nu o ciopartesti, mai ales ca e unica de fabrica

din cate stiu eu, ai altele de ciopartit si de tuning:grin:

 

Ma voi interesa la RAR sa vad daca uzina a omologat proptotipul. Daca da, ar fi interesant sa se reconstituie masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: ARO FORESTER incrucisat cu M 461

 

Daca tcu are dreptate si e intr-adevar unicat, ar avea o valoare mult mai mare decat orice M sau IMS restaurat... cu timpul.

 

In orice caz, iti urezi spor la proiecte si asteptam vesti!

 

Adica prin 2035 (cand voi implini 70 de ani) va deveni vehicul istoric unicat atestat de RCR.

Se pare ca prototipul nu a fost omologat la RAR, nu are niciun fel de acte si nu se poate inmatricula.

Caroseria pot sa o montez pe un sasiu de la un ARO 24 care are acte, si apoi sa omologhez individual masina rezultata la RAR. Am inteles ca taxa de omologare la RAR este in jur de 4.000 lei. Daca stie cineva mai multe despre procedura il rog sa scrie.

Multumesc pentru gandurile bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare