Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

MAsina mea GAZ 69 din 1969

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • MAsina mea GAZ 69 din 1969

    Salutare,

    De curand am cumparat un GAZ 69 din 1969. Nu ma pricep foarte mult la acest tip de masina, dar mi-am dorit-o mai ales ca avem aceeasi varsta. Motorul si cutia provin de la un Passat (1600 cmc), vopseaua nu are nicio legatura cu masina, franele sunt jalnice, lampile de semnalizare nu sunt cele originale, scaunele au fost schimbate, roll bar-ul nu arata foarte bine, rotile sunt de ARO, are cateva zorzoane care vor fi date jos, nu are nicio oglinda, dar sunt multumit de achizitie, cu timpul sper sa mai indrept ce se poate indrepta.
    Nu intenzxionez neaparat sa o readuc la starea initiala si originala, mi-ar place in primul rand sa am frane bune, mi-ar place alte roti (apropos, ce prindere are GAZ-ul?), caut oglinzi originale. Odata cu masina am primit si 2 piese pentru camuflarea luminilor farurilor.
    Orice parere este binevenita.
    Fișiere atașate

  • #2
    Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

    N-am decit o singura parere , sa ai rabdare si spor la treaba . Prinderea e acesi ca la ARO , Vitara , Samurai ...de vreme ce ai roti de Aro .

    Si mai sint de parere ca te invidiez , ca mai e si rosie ...
    ... sa fim corecti pana la capat !
    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

    Comentariu


    • #3
      Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

      Postat în original de mirel vicaru Vezi post
      Salutare,

      De curand am cumparat un GAZ 69 din 1969. Nu ma pricep foarte mult la acest tip de masina, dar mi-am dorit-o mai ales ca avem aceeasi varsta. Motorul si cutia provin de la un Passat (1600 cmc), vopseaua nu are nicio legatura cu masina, franele sunt jalnice, lampile de semnalizare nu sunt cele originale, scaunele au fost schimbate, roll bar-ul nu arata foarte bine, rotile sunt de ARO, are cateva zorzoane care vor fi date jos, nu are nicio oglinda, dar sunt multumit de achizitie, cu timpul sper sa mai indrept ce se poate indrepta.
      Nu intenzxionez neaparat sa o readuc la starea initiala si originala, mi-ar place in primul rand sa am frane bune, mi-ar place alte roti (apropos, ce prindere are GAZ-ul?), caut oglinzi originale. Odata cu masina am primit si 2 piese pentru camuflarea luminilor farurilor.
      Orice parere este binevenita.
      Foarte frumoasa si bine ai venit printre noi cei pasionati de "vechituri" :)
      in primul rand pana nu uit vreau sa te contrazic cu ceva...si anume stopurile sa stii ca sunt originale sau seamana foarte bine cu cele originale modelul respectiv a fost montat la un moment dat si pe M-uri(eu asa am)doar ca unele au fost cu elementul ala reflectorizant de sticla iar unele cu el din plastic si carcasa din tabla. eu am unele de pe un UAZ sau GAZ nu mai stiu exact si sunt din sticla,asta in cazul in care te gandesti sa le dai pe cele pe care le ai jos(desi nu e cazul) dar daca totusi...sa ma suni :)
      rollcageul parerea mea mai bine il elimini iar tot asa semnalizatoarele nu prea par a fi cele de gaz alea cu piciorus sau alea care se montau ca la M dar pune tu aici necesarul si fotografii si in timp si cu rabdare pana in primavara daca te tii de ea o scoti la lumina:)
      asa de la distanta si din fata mie imi seamana a M cu 4 usi desi asta nu cunosc sa se fi produs :) parbrizul e ca la M59 separat in doua parti cu motorasele de stergator in partea de sus,capota motor si prinderea ramei de parbriz pare tot asa de M...Rugamintea mea este daca vrei si ai timp pune mai multe poze din diferite unghiuri, de la motor,cu interiorul ,pe dedesubt...etc.

      acele doua piese de camuflare faruri se pun dupa ce scoti ochelarul ala cromat de la far pui piese respectiva si apoi le fixezi din nou cu ochelarul de far,vezi ca au niste cleme si sunt cam sensibile la montaj adica atentie sa nu le rupi:)
      iar daca vrei sa folosesti niste roti"originale" adica cele pe 16 cel mai bine le iei tot pe cele de ARO daca nu poti gasi ce iti recomanda colegul mai sus, la care as mai adauga jentile de Niva dupa ce le strunjesti interiorul la cota necesara..parca e D-interior 110mm dar trebuie verificat,la gauri pica bine iar deastea gasesti noi si sunt si usurele si arata si bine. :)
      Ultima editare de KAROLOKW; 09.dec.2011, 07:37.

      Comentariu


      • #4
        Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

        am vazut si eu masina in realitate in arges cand era la vanzare,si am vrut sa o iau si eu,dar dupa parerea mea nu prea merita bani ceruti de proprietar atunci,la o saptamana il sun din nou pe proprietar si zice k l.a vandut cu 1000 si cv euro, eu iam oferit proprietarului 1000 si nu a vrut,singurul lucru prospt la ea este k nu este 4x4 si asta ma descurajat mult,felicitari de achizitie si mai astepttam poze!
        (din spusele proprietarului masina a ajuns la caraseverin) acum la timisoara?!

        Comentariu


        • #5
          Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

          Pai daca e lara 4x4 atunci nu e bine ar fi trebuit sa fie, si sa aiba motorul ala de 2,5 benzina asemanator cu M207 de la ARO iar daca vad o poza de dedesubt pot sa spun daca puntea e de gaz/uaz sau daca nu cumva fostul proprietar a facut vreo modificare cu vreo punte de aro sau ims...ceea ce nu ar fi mare lucru :)
          oricum trebuie lamurit de ce nu are 4x4 daca nu are ce anume lipseste,cardanul fata? cutia de transfer si reductorul?...

          Comentariu


          • #6
            Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

            Intr-adevar, tractiunea este pe spate, acest lucru nu m-a deranjat foarte mult fiindca oricum nu intentionez sa o bag prin noroaie.

            Am negociat un pret care mie mi-a convenit si am cumparat-o din Arges, deci a mers in Timisoara, nu in Caras.

            Am intrebat de prinderea jantelor fiindca merg in Austria si vreau sa caut ceva, intretimp am aflat ca este ca si la Suzuki, adica 5x139.7, evident ca nu este asta prioritatea nr 1, dar am posibilitatea sa ajung acolo si sa iau ceva de pe ebay fara a plati transport.

            MAsina inca se afla la Campulung, in curtea unui prieten, cand o sa am posibilitatea o sa o aduc acasa si o sa-i fac poze, eu nu ma prea pricep si o sa apreciez sfaturile si parerile voastre legat de ceea ce ar trebui facut, ma gandesc in primul rand la niste frane eficiente, verificarea/revizuirea instalatiei electrice si refacerea suspensiei, am observat ca suspensia nu prea exista pe drum de tara sarea ca o capra, sau poate nu sunt obisnuit eu cu astfel de masini, pana acum nu am avut masini de teren.
            Apoi vor urma micile detalii: semnalizatoare fata cu picior, eliminarea zorzoanelor si inca ma gandesc la culoare, mie imi place rosu, dar parca nu merge la o masina de tipul asta.

            Imi doresc sa o fac foarte simpla, fara stopuri de frana, faruri suplimentare, faruri de ceata, etc. dar cu totul functional (aparatura bord, eventual tractiune integrala).

            Multumesc celor care mi-au raspuns pana acum.

            Comentariu


            • #7
              Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

              Postat în original de mirel vicaru Vezi post
              Intr-adevar, tractiunea este pe spate, acest lucru nu m-a deranjat foarte mult fiindca oricum nu intentionez sa o bag prin noroaie.

              Am negociat un pret care mie mi-a convenit si am cumparat-o din Arges, deci a mers in Timisoara, nu in Caras.

              Am intrebat de prinderea jantelor fiindca merg in Austria si vreau sa caut ceva, intretimp am aflat ca este ca si la Suzuki, adica 5x139.7, evident ca nu este asta prioritatea nr 1, dar am posibilitatea sa ajung acolo si sa iau ceva de pe ebay fara a plati transport.

              MAsina inca se afla la Campulung, in curtea unui prieten, cand o sa am posibilitatea o sa o aduc acasa si o sa-i fac poze, eu nu ma prea pricep si o sa apreciez sfaturile si parerile voastre legat de ceea ce ar trebui facut, ma gandesc in primul rand la niste frane eficiente, verificarea/revizuirea instalatiei electrice si refacerea suspensiei, am observat ca suspensia nu prea exista pe drum de tara sarea ca o capra, sau poate nu sunt obisnuit eu cu astfel de masini, pana acum nu am avut masini de teren.
              Apoi vor urma micile detalii: semnalizatoare fata cu picior, eliminarea zorzoanelor si inca ma gandesc la culoare, mie imi place rosu, dar parca nu merge la o masina de tipul asta.

              Imi doresc sa o fac foarte simpla, fara stopuri de frana, faruri suplimentare, faruri de ceata, etc. dar cu totul functional (aparatura bord, eventual tractiune integrala).

              Multumesc celor care mi-au raspuns pana acum.
              nu trebuie sa te superi pe noi ca am spus cate ceva,eu personal ma bucur si te respect pentru curajul si hotararea de care ai dat dovada cand ai cumparat acest model de masina,personal si eu as vrea unul dar nu imi permit nici financiar nici ca spatiu inca o masina iar cu timpul stau destul de prost si anume ca tot timpul liber e dedicat baietelului meu care este mititel acum si alaturi de care imi petrec toate momentele libere.
              vis a vis de masina din pacate desi vizual de la distanta seamana cu M-ul nostru mioritic dimensional piesele sa stii c anu se prea potrivesc mai deloc
              aici ma refer la elemente de caroserie transmisie si motor,in rest...un stop un far un camuflaj,scaune banchete astea se mai potrivesc si daca nu oricum se pot adapta,
              daca vrei si ai nevoie de sfaturi sunt pe aici o gramada de posesori de Gaz 69 si 69A poate nu atat de multi cat ar vrea dar mai compensam cu noi ceilalti posesori de M-uri :)
              daca ai nevoie de sfaturi pareri sugestii solutii...etc nu ezita si intreaba ca vei primi raspuns sigur in limita cunostintelor aferente fiecaruia dintre noi
              legat de posibilitatea de a lua piesele din Austria fara transport pai atunci dane mai multe detalii poate poti sa ne ajuti si pe noi sau poate gasesti pe acolo mai multe seturi de jenti si mai ajuti cate un doritor de pe aici dintre noi,
              Eu personal caut un set de jenti pentru M-ul meu 5 X 139,7 R16 asa ca daca gasesti ceva de aceste dimensiuni la un pret decent te rog nu ezita sa imi dai un semn, un mesaj privat sau chiar un telefon daca vrei (ti-l transfer pe PM) Multumesc :)

              Comentariu


              • #8
                Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                in nici un caz nu ma supar, daca nu voiam parerea altcuiva nu imi faceam cont si nu deschideam topicul. Mai ales fiindca nu ma prea pricep imi prinde bine orice parere, in special cand vine de la cineva care are o masina asemanatoare si se pricepe mai mult decat mine.

                Oricum, eu calatoresc mult in Romania si in tarile din jur, sper sa ne si vedem cat de curand, vreau sa vad si eu alte masini de genul asta.

                Comentariu


                • #9
                  Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                  duminica viitoare intra si la mine o achizitie un gaz 69A in 4 usi orginal de la cap la coada,dar nu prea mai exista acte fiind luat dupa revolutie de la PCR avand o factura si nu la inscris,a pierdut factura si masina este fara acte,poate imi dati si mie un detaliu ce sa fac cu actele,dak mai este o sansa?! mica problema podul pedalier terminat,dar este descurajare!
                  KAROLOKW jantele pe care le vrei tu nu sunt alea originale? dak sunt alea an eu de aro jante o groaza!

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                    pai am eu o solutie daca o poti urma :)
                    in legatura cu actele daca mai stii de unde a fost cumparat de la ce unitate militara sau de la ce organizatie de partid,poti cere o copie dupa chitanta sau actul de vanzare,daca nu ar mai fi o sansa la statul major la arhive daca le mai au.
                    in legatura cu jentile...pai cred ca alea originale le vreau stiu ca erau alea de se foloseau "biscuitii" pe ele si mai stiu ca nu era JR-uri deci ce ma intereseaza ar fi un set de jenti originale dar bune si drepte :) ca am si eu unele dar sunt cam strambe si am bagat mult plumb la echilibrare :) adica aprozimativ250 de grame pe roata:)

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                      ma interesez sa vad ce jante bune am atasez o poza cu M-ul meu sa imi spui dak astea sunt jantele,k pe al meu sunt originale!
                      Fișiere atașate

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                        Postat în original de sorin100 Vezi post
                        ma interesez sa vad ce jante bune am atasez o poza cu M-ul meu sa imi spui dak astea sunt jantele,k pe al meu sunt originale!
                        pai de la distanta ca aste sunt si cele care le am pe masina si cele care le am de rezerva deci astea cred ca sunt :)

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                          sunt de tabla si sunt pe 16.ma uit sa vad ce am in garaj bun si te anunt de pret!

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                            cu foarte multa truda si cu mult ajutor poti sa o aduci la starea originala.este o masina frumoasa si merita ca in timp sa investesti in ea.incerc sa te ajut cu stopurile si semnalizatoarele originale .o lucrare de exceptie urmareste-o raspunsul la frane se afla aici http://forum.club4x4.ro/showthread.p...-Doua-aro-M461http://forum.club4x4.ro/showthread.p...-Doua-aro-M461
                            Ultima editare de kaza; 22.dec.2011, 20:45.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: MAsina mea GAZ 69 din 1969

                              multumesc de incurajari. Nu sunt foarte priceput la masini, dar probabil nimeni nu s-a nascut invatat si a sosit timpul sa invat.
                              Am gasit semnalizatoare originale cu picior pe ebay dar inca nu e momentul, stopurile spate par originale, cea mai urgenta chestiune raman franele.
                              Nu stiu daca reglarea/repararea celor originale cu tamburi o sa fie suficienta.

                              Cand se face mai cald o sa ma apuc de masina, deocamdata e inca in curtea unui prieten in Campulung (acoperita)

                              Postat în original de kaza Vezi post
                              cu foarte multa truda si cu mult ajutor poti sa o aduci la starea originala.este o masina frumoasa si merita ca in timp sa investesti in ea.incerc sa te ajut cu stopurile si semnalizatoarele originale

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X