Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

A venit Mosu' IMS


pinti

Postări Recomandate

Adevarul este ca am asteptat ceva vreme dupa acest Mos(este nascut in 1965) Cred ca multa lume il cunoaste ,sper ca si mai multa lume sa il aprecieze de acuma in frunte cu mine pe Daddy Ims.De foarte multe ori aceasta masina m-a impresionat placut si a trecut pe unde Nissan-ul se trolia.Am vrut sa fac un proiect asemanator de la zero dar este mult mai simplu sa inbunatatesti un utilaj bine gandit,modificat timp de 8 ani.

 

Multumesc Mosu'Oli.

 

 

29122011411.thumb.jpg.3d2189b87496224d86b7d117ce662a07.jpg29122011413.thumb.jpg.d9eca0247028b2e18b5734c83db03b51.jpg

 

 

29122011415.thumb.jpg.e7d2efdedabeea3fa1ecac2f3bbdc36a.jpg29122011414.thumb.jpg.b532a8101d8ab933e75dd3e50b455880.jpg

Editat de Astral

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: A venit Mosu' IMS

 

Felicitari.

Inseamna ca ai fost cuminte.

Foarte faina. Sa o stapanesti sanatos.

Admiram incrucisarile masinii asteia acum ceva vreme aici pe forum.

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Motorizare Ford- Peugeot 2,3 tdi.

Are un singur MRL pe stanga spate pentru a elibera o roata spate ,grupul spate fiind blocat permanent.Din pacate este la al doilea MRL si se pare ca MRL de Patrol nu este suficient de zdravan.Poate trecem pe cele rosii cum am pe Patrolache.

 

Masina este atat de lucrata incat nici nu stiu cred ca totul despre ea dar in mare ar fi urmatoarele:

Ims armata 1965

36/7 grupurile

motor ford td

spate blocat

fata autoblocant

gume 35/12,5/15 TSL Super Swamper

roll cage

servodirectie Aro

frana cu discuri pe toate rotile

doua frane de mana

cutie viteza Aro

reductor cu PTO(caut troliu mecanic :tk)

 

restul ce mai e facut poate scrie fostul propretar

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Motorul, e ala vechi de 80cp (XD2S dupa codul Peugeot) ? Ce cutie de viteze are - romaneasca sau cea de Peugeot adaotata de uzina Aro ?

Intreb astea, ca eu am motorul de 2500 cu cutia Pejo' si mi se pare o combinatie puturoasa, iar pe de alta parte, vad ca Mosu' merge excelent cu motorul mai mic si 35":grin: si acum vreau sa stiu ce imi scapa mie :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Motorul nu stiu ce cod este stiu ca este 2300 cu turbo ce a fost o vreme pe Ford Siera iar cutia este una mult ravnita de multi posesori de IMS -este autohtona, cred.Nu ii scriu numele ca nu vreau sa il stalcesc.

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Buna seara !

 

 

Sierra nu a avut niciodata turbo pe amaratu' ala francez de 2.3, are vreo 65CP. Deci, ori nu e turbo, ori nu e ala de 2.3, ori e un 2.3 de pe altceva, ori poate cineva a adaugat el turbina acolo.

 

Sau, daca e turbo si e de pe Sierra, atunci e 1.8TD, de circa 75CP. M-am lovit de ambele motorizari in tinerete, 2.3 e extrem de lenes, noroc ca Sierra nu e prea greu. Am condus un Orion cu 1.8TD-ul de care vorbeam, si merge rezonabil, considerand ca Orionul era putin mai mic si mai usor ca Sierra.

 

Anyway, good stuff. Si nici alt MRL nu va tine (prea mult), mai ales cu 35"-uri, acolo, pe spate.

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

In sfarsit dupa atatea cautari si rasplata!Sa il stapanesti sanatos!!!

cat despre motor,la origini e Peugeot Indenor, cel pus pe sierra(XD2) nu a avut turbo dar, interesant ca pe wikipedia e data si varianta cu turbo(XD2S) peugeot 505, cred ca e ceva raritate. Inclin sa cred ca motorul de pe M-ul lui @pinti e un XD3T de 2.5 TD 95 cp, ca pare prea "spurcat" cand ii da gaz

http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_505#Engines

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Buna seara !

 

 

2.5TD a fost pe Scorpio. Dar Scorpio e altceva decat Sierra, 2.5TD e altceva decat 2.3D. Daca ar fi 2.5-ul francez, e OK. Dar daca e catastrofa aia de 2.5TD de la VM, prezenta si ea pe Scorpio, nu e bine deloc. Sau va fi bine, dar pentru foarte scurt timp...

 

Si 2.5-ul francez, atunci cand a fost montat pe Scorpio, a existat si in varianta cu turbo, dar si fara turbo...

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Editat de Heavy D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Mai Pinti, e 2,5 td de pe Ford Scorpio... sau vrei sa mai scazi ceva de la impozit?!

 

Levo, filtru ala e "TriCiclon cu efect de sera" si intr-adevar, nu i l-am dat, da-i fac altu...

 

Pinti, sa te bucuri de el si sa-ti aduca tot atatea satisfactii cate mi-a adus mie...:x

"De cand s-au inventat notariatele, nu mai exista...cuvant de onoare... Papaiani

"Uneori, intregul, poate insemna mai mult decat ... suma partilor" Un Nene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Pai la cate impozite am de platit macar cu asta scap.

Asa cu motorul ,eu am creat confuzia din cauza lui 2,3 in loc de 2,5 iar cu Scorpio si Sierra ,eu am tot visat la Sierra Cosworth.Abia astept sa mai merg si azi putin pe deal la o mica proba :banana.

 

Dragos ,deja am pus planetara clasica la loc sti cum e ce e sigur e sigur.

Editat de pinti

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Pinti, daca nu trebuia sa merg la tara dupa copii, veneam si eu mai ales ca am reusit sa imi inscriu rusoaica.

 

Sa stapanesti sanatos si cat mai multi ani masinuta asta. Cum de l-o dat Oli?

 

Dar, vine nou an si iesim sa incerc si eu sosonii la noroi ca de praf s-or saturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Buna ziua !

 

 

Hm, Cosworth... 2.0 benzina cu turbo si 200CP, sunt ferm convins ca ar place multora.

 

Bine judecata treaba cu planetara clasica pe spate, in loc de treaba cu MRL-ul. Grija totusi la inclinari laterale, in special la cele cu aderenta slaba, spatele va tinde sa fuga in josul pantei.

 

 

Stima,

 

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

de 2,3 are velo pe ims si nu se lauda cu putere dar zice ca e fiabil si economic

asta e 2,5 td si au fost montate pe multe aro uri, deci , exista carcasa de ambreaj pentru cutia de aro FARA modificari artizanale

e bun, usor si puternic, o varianta super

cutia este cea facuta in alexandria, iar inauntru din fabrica este cu pinioane de raba tratate cu molibden, spunea bea gigi din campu lung, ca au testat la prototip cutiile astea si sunt greu de distrus

se cunosc usor, a=viteza 1 a este in spate

iar cand impingi maneta in fata (cum e normal a 1 a ) acolo e marsalierul, sistem care eu nu l-am mai vazut decat la patroalele ebro cu motooare de 2,8 in 4 cilindri

sa iti traiasca utilajul, si te sfatuiesc sa pui pe spate un blocant manual, altfel e o porcarie sa te tragi pe sosea, iar in teren... daca a pleznit, iara nu e bine

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

As pune blocant manual dar nu stiu de care si cum,asa ca daca ma indrumi as da mai multe beri si saptamana viitoare merg dupa foile alea.Multam

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

As pune blocant manual dar nu stiu de care si cum,asa ca daca ma indrumi as da mai multe beri si saptamana viitoare merg dupa foile alea.Multam

foile pt mine sunt in patrol de 4 zile... multumesc domnule geticman pt promptitudine si cadou, maine vor fi montate

nu stiu cum arata modificarile pana la aceasta ora a masinii

puntea sapte trebuie schimbata sau planetarele modificate

sunt o groaza de variante de modificare si tot felul de inventii si inovatii, le gasesti in lungi discutii pe forum la sectiunea de aro ims

din pacate, o solutie buna, ieftina si fiabila ar fi sa iti gasesti o punte comleta de aro dupa 98 cu blocant

sa dai preturi mari pe planetare si pe grup separat si sa iti iei carcasa separat...nu merita zau

eu personal am gasit in arad aro complet functional , cu 70k, motor exact ca al tau DIN FABRICA si blocant spate DIN FABRICA, discuri fata... cu 3.000 lei in arad, asa ca sa dai 250 lei pe o planetara... e mult, parerea mea

poti sa pui si punte normala de aro cu blocant, cu plannetarele putin mai subtiri.

merita, pentru ca planetarele desi nu sunt foarte fiabile, le gasesti in orice sat in caz de ceva grav

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: A venit Mosu' IMS

 

Am inceput sa lucram cate un pic la Mos si am facut o protectie la snorkel ca a cam fost decapitat pana acuma de vreo doua ori si era cazul.Am montat un scaun sport de piele si centuri in 3 punct doar la sofer pentru ca pe locul copilotului nu s-a oferit nimeni sa vina si atunci nu este nevoie de scaun, ca urmare am reamplasat contactul general.Am modificat pozitia pedalelor sa fie loc pentru un papuc 45 langa pedala de ambreiaj.Am avut impresia ca nu vad bine farurile si am montat doua proiectoare sub parbriz.Ca sa avem un randament mai bun de racire a radiatorului am montat o comanda directa pentru inca un ventilator amplasat in fata radiatorului.Radiatotul nu a avut vas de expansiune asa ca i-am montat unu.Una din nebuloasele in care ne-am cam blocat este aplasarea stergatoarelor, am montat doua stergatoare dar nu am reusit sa le facem sa stearga mai mult de doua V-uri cu unghi mai mare de 60 grade.Cea mai tare modificare este o minioglinda pe partea soferului.In curand troliu mecanic,directie hidraulica spate,un nou bull bar si o continuare de roll cage, un troliu pe spate si un rezervor mai mic.

08032012472.thumb.jpg.f74cc05b7bb788b9485f365ac77bbf38.jpg

08032012471.thumb.jpg.3114aa9cbc98f30187f5bfeea71712da.jpg

ARO M461 din '65

Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: A venit Mosu' IMS

 

Pinti , nu te superi daca iti spun ca IMS-ul arata ca un IOBAG IN ADIDASI , cu simex... Macar la poze lasa-l cat mai stock , ca merita ... emana atata istorie...

Cum e sa cazi in sus ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare