Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Un nou ARO < hibrid de offroad >

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Un nou ARO < hibrid de offroad >

    Dupa multe luni de munca, incetineli si intarzieri a venit momentul sa prezint un nou exemplar de Aro, de data asta facut pe genunchi in curte (deci nu foarte departe de standardele originale de calitate )

    In principiu e un Aro 244 la baza, modelul cu motor de Peugeot. S-au pastrat sasiul, motorul, cutia si puntea spate.
    La sasiu: s-a eliminat tot ce tinea de suspensia fata, s-au scurtat consolele fata - spate, etc..
    Suspensia: unilink fata - spate, cu "oiste" in forma de V, articulatia centrala pe baza de bucsi de cauciuc, bare panhard home-made din teava zincata, cu diferite bucsi de cauciuc la capete... Pe spate sunt arcuri de dacie cu amortizoare spate de dacie papuc, pe fata arcuri de mercedes w126, amortizoare de aro- spate, modificate.
    Puntea fata: de TV, cu frane pe disc de pe Aro 244
    Puntea spate: cea de Aro, cu blocant - grpurile sunt de IMS, raport 5,14
    Motorul si cutia au fost mutate cu 5cm mai in spate. Motorul o sa necesite atentie, dar trebuie sa mai rabde
    Cabina, a fost recuperata de pe un Aro 320 abandonat si ruginit, reciclata putin si montata cu 6cm mai in spate decat trebuia
    Restul este teava, diverse bucati de tabla sau fier recuperate de pe diverse Arouri dezmembrate... asa ca aproape tot ce intra in alcatuirea masinii tine oarecum de Aro - nu ca ar fi ceva bun, dar asta aveam pe stoc

    Am sa revin cu mai multe detalii..
    Fișiere atașate

  • #2
    Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

    Inca o poza, si un film unde se "vede" ce "bine" functioneaza pompa de injectie, parca ar fi tractor care merge pe ulei



    Trebuie sa mentionez ca masina este a lui frate-miu, eu doar am construit-o, si probabil voi fi copilot
    Inca mai sunt deficiente de corectat (evident) si tinand cont ca inca nu a fost testata mai deloc, sigur lista de reparatii si imbunatatiri o sa se ingroase.
    Fișiere atașate

    Comentariu


    • #3
      Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

      No, lucru cumsecade ai facut! Felicitari ! Nu stiu cam cu cat ai imbunatatit cursa la suspensii dar e oricum mai buna ca cea originala. Ma batea capul sa fac si eu asa ceva din cate piese de Aro10 mai am dar nu mi-am gasit timp....O sa urmaresc discutia cu mare interes!
      ARO, oriunde, oricand...

      Comentariu


      • #4
        Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

        Arata super tare, felicitari!!! Motorul nu se aude deloc rau:)

        Comentariu


        • #5
          Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

          Sincer felicitari ,este un proiect super reusit ca si forma poate putin cam inalt si un pic usor pe spate>ultima parte se rezolva usor.Motor de Peugeot cu sau fara turbo?Felicitari inca odata
          ARO M461 din '65
          Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

          Comentariu


          • #6
            Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

            Mestere ma inclin cu caciula in mana - ai dus la capat si ai pus in miscare o idee pe care eu m-am felicitat ca am abandonat-o . Nu m-am bucurat deloc ca am abandonat-o ...
            Eu voiam sa tai putin din inaltimea cabinei , imi parea prea inalta - asa cum imi pare si aroiu' asta . Nu e nici o problema cu modificarea asta ( acuma cam ar fi un pic tarzior ) . Chestie mai mult de estetica ... si mai voiam sa-i fac si ceva laterale ...tot de estetica , dar sa le pot scoate si sa le folosesc ca si sandplates .
            Spor la ciocaneala si la distractie .

            L.E . Ca sa fie treaba corecta mai trebuie la rolcage o bara travers deasupra capotei in fata parbrizului .
            Ultima editare de cos; 29.oct.2012, 21:43.
            ... sa fim corecti pana la capat !
            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

            Comentariu


            • #7
              Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

              Da, stiu ca e cam inalt, dar ar trebui rezolvata problema schimband arcurile, acum arcurile de pe fata sunt prea tari, iar unul este mai "calcat" de sta masina intr-o parte... Pe spate se mai rezolva cu un troliu, ceva, plinul la rezervor Am si bateria montata in partea din spate, etc..

              Comentariu


              • #8
                Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                felicitari
                sa faci poze cu suspensia , cu articulatia monolinkului
                abia astept un filmulet cu ea la padure

                Comentariu


                • #9
                  Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                  Super misto arata.
                  Te-ai inspirat de la rudy ?

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                    Ca idee da, e un fel de fratior pt Aro lui Rudy, dar detaliile le-am facut in asa fel incat costurile constructiei sa fie minime si in cea mai mare parte chiar au fost minime ( de ex. pe cabina nu am dat bani, multe componente sunt reciclate din alte piese de Aro, etc)

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                      Felicitari pentru acest proiect, si vreau ceva poze mai detaliate cu prinderea suspensie de sasiu, ca ma intereseaza si pe mine sistemul de prindere a puntilor, adica asa fac si eu, si eu fac un priect, dar mai altfel un pic, pe un sasiu de aro 10 cu punte fata de tv, si spate de aro.....Felicitari inca o data!!
                      Christian Dan

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                        Felicitari pentru proiect Arata bine
                        Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006
                        KAMIKAZE TEAM

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                          Multumesc pentru aprecieri

                          Din pacate nu am mai apucat sa fac poze pe la detalii, am trecut direct la murdarire - teste.

                          Am aici povestea cu mai multe detalii despre constructie: http://www.offroadclubaro.com/viewto...t=524&start=10

                          Deocamdata pot sa spun ca cel putin functioneaza, si nu s-a dezmembrat dupa prima tura Totusi a sarit un furtun de la apa, care oricum era unul vechi si cam intins in pozitie, trebuie sa caut unul mai rezistent. Arcurile sunt cam tari (dar asta intuisem de la inceput, poate mai incolo am sa caut altele).
                          Si rezervorul de Dacie e un dezastru, chiar cu nivelul la jumatate tot a reusit sa traga sorbul aer pe o urcare mai grava, si evident s-a oprit motorul, urmat de pornire greoaie. Trebuie sa fac unul custom, sau sa caut alte solutii... ( de modificat sorbul la rez. de dacie nu e o optiune, conductele trecand direct printrun perete lateral - lipite)

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                            eu apreciez pe orcine care munceste el sa modifice nu sa cumpere asa e usor bravo

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Un nou ARO &lt; hibrid de offroad &gt;

                              Postat în original de tudop Vezi post
                              Multumesc pentru aprecieri

                              Din pacate nu am mai apucat sa fac poze pe la detalii, am trecut direct la murdarire - teste.

                              Am aici povestea cu mai multe detalii despre constructie: http://www.offroadclubaro.com/viewto...t=524&start=10

                              Deocamdata pot sa spun ca cel putin functioneaza, si nu s-a dezmembrat dupa prima tura Totusi a sarit un furtun de la apa, care oricum era unul vechi si cam intins in pozitie, trebuie sa caut unul mai rezistent. Arcurile sunt cam tari (dar asta intuisem de la inceput, poate mai incolo am sa caut altele).
                              Si rezervorul de Dacie e un dezastru, chiar cu nivelul la jumatate tot a reusit sa traga sorbul aer pe o urcare mai grava, si evident s-a oprit motorul, urmat de pornire greoaie. Trebuie sa fac unul custom, sau sa caut alte solutii... ( de modificat sorbul la rez. de dacie nu e o optiune, conductele trecand direct printrun perete lateral - lipite)
                              Pune o pompa submersibila de logan in rezervor,eu asa am facut si am scapat de aer si porniri grele,plus ca se aeriseste lejer.
                              Ultima editare de Astral; 02.dec.2012, 13:08.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection