Dumitru Cristian Postat Ianuarie 14, 2013 Partajează Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) M-am decis sa prezint si aici maidanezul meu aro 328.. cu diverse modificari. L-am achizitionat acum un an, din nevoia unei masini de carat.. adica o duba, castigand locul in detrimentul unei dacii papuc diesel :grin:. De aici pana la indragosteala de off-road... a mai fost doar un pas, pastrandu-si inca si functia de duba, pe care o indeplineste cu usurinta. Astfel, acum un an, am gasit un aro 324 cu motorizare toyota 2,4 tdi. Vazuta si luata, pe vremea aia nu aveam permis asa ca i-am facut doar o inspectie vizuala, urmand ca peste o luna de la achizitie sa-mi iau si permisul. Usor usor, i-am reparat din bube, urmand sa descopar si neajunsuri in teren: lipsa aderenta, flexace ioc, putere extrem de mica, comfort mic :grin: , planetare fata mult prea subrede, etc. De aici am si purces la urmatoarele modificari: Montat bull-bar, proiectoare, mt-uri, intors jante, reparat pompa de injectie (din cauza careia masina nu avea putere), schimbat bord, sistem climatizare, isonorizat interior, montat sistem audio, modificat caroserie din caroseria de 324 (cabina + duba), in caroserie de 328 (luata partea din spate de la un 243 militar, taiata cabina mea si adaugata caroseria de 243), mutat bancheta cu mult in spate, montat aeroterma suplimentara sub scaunul soferului, tapitat interiorul, inaltata puntea spate (~13 cm), scos foi de arc de la puntea spate pentru o mai buna flexare, diferential blocabil, montat punte fata de TV pe foi de arc, etc..... Pentru viitor, am in plan: sa antifonez in continuare cat mai bine interiorul, si sa-l aduc la o stare cat mai decenta, troliu fata neaparat, alaturi de o bara HD, ramforsarea suportilor de la puntea fata, adaptarea MRL-urilor la puntea fata, facut sistem de cuplare la blocant, adaptat blocant pe puntea fata, marirea puterii motorului.... etc :grin: poze.. ar fi multe, am selectat cate una alta.. ce mi s-a parut mai interesant. astept sugestiile si parerile voastre.. Editat Ianuarie 14, 2013 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
culeamarius Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 felicitari, a meritat efortul !!! bordul de la ce masina este? ce rapoarte folosesti? si cum se comporta arcurile lamelare pe fata? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Dumitru Cristian Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 Multumesc, intradevar, chiar a meritat! Bordul este tot de Aro... ultimele modele care erau in special pentru export... si dupa ce denumirea Aro s-a transformat in Cross Lander... are si aeroterma, care contine si A/C :grin: Momentan folosesc 33/7 fata-spate, si sunt putin cam scurte.... ar merge ceva mai lung zic eu :grin: Iar arcurile lamelare sunt foarte ok, flexeaza foarte foarte bine, insa masina e putin de tot mai rigida... insa astept sa vad dupa ce o sa montez troliul si bara fata HD, care sunt "pe drum" ... adica troliul trebuie sa ajunga joi iar bara HD sa o confectionez, cu asta se va si ingreuna masina si o sa fie si suspensia mai "moale". Intre timp, i-am mai luat si ceva lichide, ca au cam trecut kilometrii... adica ulei motor motul 10w-40, filtru ulei, ulei punti WOLF 80W-90 HD. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Insane Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 Salutare si felicitari pentru munca depusa si mai ales incapatinare! Spunea careva pe aici ca aroistii sunt o specie aparte de masochisti ... Mare dreptate avea. In alta ordine de idei, cand te hotarasti sa maresti puterea motorului , am la sectiunea vanzari un kit special de upgrade putere pentru motorul 2LT.: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?75563-Vand-Kit-ridicare-putere-si-cuplu-pentru-2LT&p=855769#post855769 Bafta si spor la lucru! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Dumitru Cristian Postat Ianuarie 16, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 16, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 Merci merci! Am intentionat sa o si vand cand se tot rupeau planetare si grupuri.... dar dupa ce am sumarizat investitiile am renuntat :grin: Hmm, pentru puterea motorului, o sa ma rezum momentan la marirea presiunii din turbina, pana la 1 bar.. am comandat un boost controller, trebuie sa vina. Ce presiune facea turbina asta? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Razvan95 Postat Ianuarie 17, 2013 Partajează Postat Ianuarie 17, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 Te admir Cristi pentru ce ai realizat :h5 Telescoapele de pe fata sunt de ARO? Ai avut ceva batai de cap la R.A.R cu omologarea puntii?:hm Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Dumitru Cristian Postat Ianuarie 17, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 17, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 Merci :grin:, dap, telescoapele fata sunt de aro, identice cu cele de spate, care se comporta excelent, au cursa extrem de lunga... si sunt si ca duritate foarte ok. Omologare? :ha1 :ha1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Dumitru Cristian Postat Ianuarie 27, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 27, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 Lucrul continua... aranjat pe la interior una alta: tras fire la proiectoarele de sus, la plafonierele din portbagaj pe buton, la ceas, la ceasul de turbo, prins bordul in toate punctele cu toate plasticele aferente (pana acum era pus mai mult provizoriu :ang3 ), vopsit consola de la schimbatoare + prins burduful, continuata isonorizarea in portbagaj (curatat, dat cu grund, pus aluband, urmeaza pasla, peste care vine mocheta), trimis etriere si discuri pentru confectionat flanse etrierelor fata :al, levierul de directie rupt la reparat... urmeaza cat de curand sper eu simexuri pe 33', bara fata hd pentru troliu si vreau sa incep sa-i fac si un mic cadru... sau macar "scarite" si protectii aripi... e cam mare autobuzu si in teren risca sa se rastoarne usor :grin: La troliu pe care l-am luat, am si telecomanda wi-fi si cu cablu, cea cu cablu, daca intentionez sa o pun permanent in cabina, eventual sa scot butonu din telecomadna si sa-l pun pe bord... e recomandabil asa? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tomitza Postat Ianuarie 28, 2013 Partajează Postat Ianuarie 28, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 La troliu pe care l-am luat, am si telecomanda wi-fi si cu cablu, cea cu cablu, daca intentionez sa o pun permanent in cabina, eventual sa scot butonu din telecomadna si sa-l pun pe bord... e recomandabil asa? Poti sa pui in bord un buton cu revenire pentru troliu care costa aproximativ 10-15 lei. Ideea e sa gasesti un electrician bun care sa-ti faca legaturile. Pastreaza in continuare telecomanda cu cablu de rezerva. Exemplu: Cu stima. 0723358877 Un om bogat NU este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puţin. (Octavian Paler) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Dumitru Cristian Postat Februarie 3, 2013 Autor Partajează Postat Februarie 3, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 S-a incadrat frumos fraierul in consola. acum ramane de vazut daca ii fac si buton de on-off sau pur si simplu ii voi scoate mufa din cutia de comanda cand nu va fi necesar troliul.... intre timp s-a mai lucrat la masinarie, fixat baterie, izolat in continuare fonic/termic caroseria pe interior, montat centuri in spate, in urma modificarii caroseriei nu mai existau, lucrat la niste piese pentru rotirea puntii.... vor tot urma modificari..incetu' cu incetu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Dumitru Cristian Postat Martie 25, 2013 Autor Partajează Postat Martie 25, 2013 Re: Maidanezul aroyota 328 Intre timp am mai lucrat pe la maidanez, la punti(foi arc fata, autoblocant fata, raport grupuri), motor(marita presiunea in turbo + debit motorina), electrica(proiectoare fata leduri, superioare laterale, ceata spate, proiector spate), etc.... ramanand sa imi procur de undeva un set de cauciucuri de teren, cele actuale, de sosea, fiind jalnice in teren, dupa cum era si de asteptat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate