Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ghivolu(M461)

Adună
Acest topic este închis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ghivolu(M461)

    Asadar sa imi prezint si eu utilaju, dupa lungi cautari si negocieri cu fostul proprietar astazi am ajuns la o intelegere...Este in aro M461, care trebuie bagat la reanimare, va fi ceva de lucru la el, dar sper cand va fi gata sa fie ceva de capul lui....l-am luat pentru a ma plimba cu el, sa merg si la cate o competitie cu el, nu am de gand sa il inmatriculez, ceea ce vreau sa modific la el(alt motor) nu se va putea omologa...si acuma sa bagam poze....
    Fișiere atașate
    Christian Dan

  • #2
    Re: Ghivolu(M461)

    Partea mai rea este ca se va lucra doar vinerea si sambata la el, pentru ca in timpul saptamanii sunt la facultate la Sibiu, acuma ca am sesiunea si stau acasa o sa mai avansez cu lucrarile...Trebuie sa dau si caroseria jos, dupa care va intra in garaj la modificat, curatat, antifonat....Sper sa iasa ceva de capu lui....
    Ultima editare de Astral; 17.ian.2013, 01:18.
    Christian Dan

    Comentariu


    • #3
      Re: Ghivolu(M461)

      nu-ti (mai) trebuie amortizoare? nu mi-ai trimis adresa...

      Comentariu


      • #4
        Re: Ghivolu(M461)

        Geamul de pe uşa spate îl mai ai?îl vreau eu fă un preţ.
        ARO M461 din '65
        Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

        Comentariu


        • #5
          Re: Ghivolu(M461)

          Sa te bucuri de el!
          Incet dar sigur se va face
          Abea astept sa facem o iesire

          Comentariu


          • #6
            Re: Ghivolu(M461)

            Vezi ca mai am piese de la inst. de frana (toate de pe fata-eu l-am trecut pe discuri,si in 2 zile la fel pe spate , sunt in curs de montare).In rest spor la treaba.

            Comentariu


            • #7
              Re: Ghivolu(M461)

              Postat în original de LAZ Vezi post
              Vezi ca mai am piese de la inst. de frana (toate de pe fata-eu l-am trecut pe discuri,si in 2 zile la fel pe spate , sunt in curs de montare).In rest spor la treaba.
              Multumesc de pont...daca o sa am nevoie sa o apelez...Acuma ca am scapat un pic de facultate adica merg numa la examene, o sa am mai mult timp sa lucru la ghivol...incet incet o sa facem treaba...sunt in dubi daca sa il trec pe elicoidale sau sa il las pe foi...Cer o parere si de la voi, si nu ar strica si niste poze sau link-uri cu niste schite de trecere pe elicoidale....Daca o sa il trec pe elicoidale m-am gandit la suspensia monolink...acuma cer o parere si din partea voastra....
              Christian Dan

              Comentariu


              • #8
                Re: Ghivolu(M461)

                Postat în original de LAZ Vezi post
                Vezi ca mai am piese de la inst. de frana (toate de pe fata-eu l-am trecut pe discuri,si in 2 zile la fel pe spate , sunt in curs de montare).In rest spor la treaba.
                A si am uitat...Domnul' Florin daca se poate scheme cu flanse, ca si eu vreau sa trec M pe discuri...daca se poate niste scheme cu flansele, ceva cote...sa stiu si eu cum sa mi le fac...
                Christian Dan

                Comentariu


                • #9
                  Re: Ghivolu(M461)

                  Am la flansele de pe fata, (de la Sorin Colac "sorin_u",multumiri inca o data) insa prima data ia discurile si etrierii si abia dupa aceea vezi daca e buna schita.Pe spate am pastrat acelasi principiu si dupa ce am luat etrierii si discurile din masuratori am ajuns aici:
                  Fișiere atașate

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Ghivolu(M461)

                    de ce sunt discuriile si etrieri ce iai pus pe spate?
                    ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi
                    ARO 243,an 1986,motorizare D127
                    ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare
                    Audi B4, an 1994 benzinar de 2000.
                    BUGHI - motor de 1600 benzinar
                    Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Ghivolu(M461)

                      Discurile sunt de Samurai iar etrierii ii am de pe o Integra,pe acestia i-am luat intamplator si fara bani insa au mers la fix.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Ghivolu(M461)

                        Vreau sa imi trec si eu "ghilovu'" meu pe discuri, si am vorbit un baiat din iasi, are are pus pe aro dicuri de samurai si etrieri tot de samurai...atuncea merg si eu me mainile lui, vreau sa pun fata-spate...frana de mana as vrea sa o fac pe cardan, sau cumva....am vazut pusa pe cardan, tot cu disc si etrier....
                        Christian Dan

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Ghivolu(M461)

                          multa bafta,ce motor este pe el?

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Ghivolu(M461)

                            A avut motor de brasov dar s-a dat jos.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Ghivolu(M461)

                              Hai cu reparatia, sunt curios ce iese spor la munca!

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X