Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

custom Aro

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • custom Aro

    Modificat si ranforsat sasiul, modificat suspensii, fuzete si bascule, inlocuit frane tambur cu discuri fata si spate si etriere Brembo de la Mercedes, jante 17''. Merge impecabil si franeaza incredibil.
    Fișiere atașate

  • #2
    Re: custom Aro

    Frumos lucrat, felicitari. Presupun ca a costat ceva timp si mai ales bani acesta modificare. Parerea mea este urmatoarea: eu nu am vazut si nu am reusit sa rup brate originale de Aro indiferent de abuzurile la care le-am supus (in cel mai rau caz am indoit prinderea din fata a bratului inferior in urma unei lovituri directe intr-un bolovan). In schimb am reusit sa rup cardane, planetare, pivoti, capete de bara, MRL-uri, grupuri etc. si singura solutie a fost adaptarea unor punti de Patrol cu tot cu sistem de franare si cardane iar de cand am facut asta...ma plictisesc stergand praful in interior si gresand capetele de bara (4) si cardanele (6 puncte). Pentru ce cred eu ca ai facut masina (strada si ocazional drumuri nepavate/foretiere usoare) cred ca este mai mult decat suficient atata timp cat folosesti piese de calitate (nu chinezesti) dar partea proasta cu piesele de calitate este ca sunt din ce in ce mai greu de gasit. Daca iti trece prin cap sa o folosesti la off road, chiar si soft (desi nu prea sunt de acord cu termenul deoarece, cel putin in cazul meu, stiu cand ies de pe asfalt dar nu stiu ce idei imi vin dupa si ce trasee voi urma) gandeste-te la varianta cu punti rigide (nu romanesti). Deocamdata nu pot spune dacat ca masina arata foarte bine si felicitari pentru lucrare. In ultima vreme vezi din ce in ce mai putine Aro pe strazi si asta din cauza impozitelor si taxelor absolut nesimtite/aberante/ de rahat sau cum vrei sa le zici cat si din cauza fiabilitatii anumitor componente.

    L.E. Totusi... ce motorizare are ( Mercedes G?) si ce reductor pentru ca nu am mai vazut pana acum reductor separat de cutie pe Aro?
    Ultima editare de wolfman; 01.mar.2015, 00:11.
    "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
    incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

    Comentariu


    • #3
      Re: custom Aro

      Initial montasem pe sasiul asta motor de Mercedes 3200 Diesel cu cutie Mercedes cuplata prin cardan intermediar construit din 2 cardane (Aro si Mercedes) cu reductor Aro. Intre timp proprietarul masinii ne-a adus un alt Aro la modificat si s-a hotarat sa ramana asta pentru strada si cealalta pt off road. Asa ca am transferat motorizarea Mercedes pe noul sasiu, la care printre altele am montat punti Dana, iar Aro din postarea asta a ramas cu motor diesel de peugeot. La celelalte detalii tehnice o sa va raspunda prietenul meu Maurizio, caci el e specialistul.
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • #4
        Re: custom Aro

        La variante ARO NEGRU a fost facut lucrare prevalent pentru a folosi masina pe strada ( asfalt) si eventual sa nu abia probleme la zapada sau un drum forestier.... obiectiv principal a fost sa facem o masina ARO cu confort sporit si tenuta de sosea si capacitate de franare mult mai buna, insonorizare mai eficient..... intru o cuvant oARO mai confortabila.
        evident ca am ales sa construim sau sa inlocuim cu productie japonezi sau koreene multe piese... din experienta mea puncte mai slabe la ARO sunt : diferentiale fata (se rupe carcasa) pivoti ( iau joc foarte usor) rigidiate extrema (arcuri prea tari, prevezute pt a cara 3-4 tone de cartofi) SASIU prea slab si casant...... am incercat sa facem o masina care poate sa fie folosita zilnic cu placere si cred ca am reusit.
        pentru off road ( nu extrem) am in lucru un ARO cu punti rigidi (DANA pentru ca avem multe variante de rapoarte in stoc) pentru care am inceput de la ranforzare-modificare sasiu, trecand pe schimbare motorizare cu un motor mercede 6 cilindri cu injectie electronica DAR transformat mecanic si cu pompa si turbina modificate, punand si o cutie mercedes de duba ( indistructibila) bare stabilizatoare muuuult mai mari, amortizoare gas sport pompa frana si servofrana mai mari, furtuni frana racing, caseta directie si pedaliere modificate,traverse sasiu reposizionate etc etc.
        in aproximativ 5-7 zile parte mecanica este gata si o sa ramana sa asteptam carozerie si interior....
        tot ne gadila idea sa mai facem un ARO de OFF ROAD tare plecand de un ARO pick up cu crozerie 4 usi plus bena care se preteaza si estetic ( vezi lucrare din cehia).

        Comentariu


        • #5
          Re: custom Aro

          Este deja la vanzare ?
          http://www.autovit.ro/aro-seria-240-C36013171.html
          nu bate ceva prea tare pe masina , e data muzica prea incet

          Comentariu


          • #6
            Re: custom Aro

            Cu ceva timp in urma vedeam masina asta pe langa Baia Mare .Arata interesant .Vad ca a traversat tara .
            Tare-s curios cine plateste impozitul (parca stiu raspunsul) iar daca-i deja la vanzare-i si mai fain .

            Comentariu


            • #7
              Re: custom Aro

              Postat în original de HaiduciiWheels Vezi post
              La variante ARO NEGRU a fost facut lucrare prevalent pentru a folosi masina pe strada ( asfalt) si eventual sa nu abia probleme la zapada sau un drum forestier.... obiectiv principal a fost sa facem o masina ARO cu confort sporit si tenuta de sosea si capacitate de franare mult mai buna, insonorizare mai eficient..... intru o cuvant oARO mai confortabila.
              evident ca am ales sa construim sau sa inlocuim cu productie japonezi sau koreene multe piese... din experienta mea puncte mai slabe la ARO sunt : diferentiale fata (se rupe carcasa) pivoti ( iau joc foarte usor) rigidiate extrema (arcuri prea tari, prevezute pt a cara 3-4 tone de cartofi) SASIU prea slab si casant...... am incercat sa facem o masina care poate sa fie folosita zilnic cu placere si cred ca am reusit.
              pentru off road ( nu extrem) am in lucru un ARO cu punti rigidi (DANA pentru ca avem multe variante de rapoarte in stoc) pentru care am inceput de la ranforzare-modificare sasiu, trecand pe schimbare motorizare cu un motor mercede 6 cilindri cu injectie electronica DAR transformat mecanic si cu pompa si turbina modificate, punand si o cutie mercedes de duba ( indistructibila) bare stabilizatoare muuuult mai mari, amortizoare gas sport pompa frana si servofrana mai mari, furtuni frana racing, caseta directie si pedaliere modificate,traverse sasiu reposizionate etc etc.
              in aproximativ 5-7 zile parte mecanica este gata si o sa ramana sa asteptam carozerie si interior....
              tot ne gadila idea sa mai facem un ARO de OFF ROAD tare plecand de un ARO pick up cu crozerie 4 usi plus bena care se preteaza si estetic ( vezi lucrare din cehia).
              Ce fel de punti Dana folositi ?

              Comentariu

              Procesare...
              X