Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ims m461

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • zep
    a răspuns
    Re: Ims m461

    brasovul e un motor grozav dar sunt alternative mult mai bune,parerea mea e sa nu ingropi bani in motorul de brasov
    cauta un andoria sau alt motor fiabil potrivit pt ims .

    Lasă un comentariu:


  • Ripman
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Merci de sfat, mașina nu va fi înmatriculată și e radiata, oriunde merge va fi pe platforma și nu va atinge drumuri publice, eu o sa o folosesc de câteva ori pe an și o sa am oameni de carat cu ea, am nevoie de motorul ala mare. Am reusit sa dam caroseria jos de pe ea (o sa revin cu poze) și am constatat ca merge împins chiar de e în viteza, ma gândesc ca disc ambreaj e praf, o sa vad când încep sa o desfac toată pe bucati. Mașina am luat-o destul de ieftin, asa ca ma aștept la investiții :))
    Ultima editare de Ripman; 20.iun.2015, 13:02.

    Lasă un comentariu:


  • Gargoyle
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Eu iti recomand cauciucuri intre 195/80/16 si 215/75-80/16 , nu are rost sa mergi pe 7.5/16 pentru ca sunt cam inguste (desi cu acestea a fost echipat din fabrica).

    Iti mai recomand sa scapi de motorul de aro (maiales ca trebuie segmentat) si sa te orientezi spre unul mai mic pt. ca la 3.2 o sa ai un inpozit cat toata reparatia pe care o faci (asta in fiecare an). Eu am un 2.4 d (mercedes 65 CP) la aceeasi capacitate sunt motoare mai noi cu 72 si 95 CP cu care din cate stiu se pot omologa la RAR (eu nu il inscriu doar iti dadeam un sfat).
    Din fabrica pt. export s-au facut si cu motoare perkins si mercedes benz , cerceteaza si o sa gasesti.

    Spor la treaba! ... o sa ai nevoie (vb. din proprie experienta) .

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Ims m461

    eu pe M am insa turbo dakar fara camera pe janta originala pe 16 cu valve noi de aro de jr:)
    sunt puse de 5 ani gumele si le-am umflat o data sa le aduc la presiune anu trecut cu 0,4 bari:)
    deci daca jantele nu sunt indoite sau praf merge fara probleme

    Lasă un comentariu:


  • Ripman
    a răspuns
    Re: Ims m461

    legat de volanta, mi-e frica sa nu intre apa, noroi sau pitris acolo in ea.

    Anvelope:

    http://www.ebay.de/itm/391075258266 -> dar nu au camera, pot sa pun pe jantele de ims fara camera? sau pot sa folosesc camera la astea?

    http://www.ebay.de/itm/171754205983 -> au camera

    http://www.ebay.de/itm/221786452376 -> au camera

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Postat în original de Ripman Vezi post
    Nu am pretentia sa scot masina istorica, vreau sa o facem sa arate bine. Ea a fost folosita la padure.

    Ma aputeti ajuta cu sfaturi de unde pot cumpara pentru cutie ambreaj, bucse (ca sunt varza, rupte), ce cauciucuri pentru jantele originale imi recomandati (nu am nevoie de cele originale danubiana, ceva pentru M+S), segmenti pentru pistoane (pentru motorul de 3.2 diesel de aro), capac pentru cutie pentru ca am vazu ca sub ii lipseste si se vede volanta, ce vaselina sa folosesc ca sa face ungerea la tot ce e pe ea. Este prima data cand sunt in contact cu ARO si nu am nici ce-a mai mica ideea in afara de search pe google.
    cauciucuri iti recomand resapate pe 16 de la insa
    se numesc Insa turbo variant sahara sau Dakar sau orice alt cauciuc iti convine tie ca pret si profil.
    despre segmenti cred ca se mai gasesc pe la magazinele agricole cu piese de tractor,ca in esenta e motorul de tractor sau asa zisul Brasov.
    faptul ca I se vede volanta nu e mare scofala dar e periculos in cazul in care merge motorul si te bagi pe sub ea, e un Capac de table banal
    vaselina folosesti orice vrei care respecta conditiile de folosinta,adica pentru rulmenti pui o vaselina pentru pivoti si cruci cardanice alta nu iti pot recomanda o marca anume dar eu m-am orientat mai mereu pe compozitie si pe cifra de temperature,adica pe tintervalul de temperature in care lucreaza.
    prefer vaselina grafitata si cea cu cupru dar rezultate buna da si aia cu calciu si litiu.

    Lasă un comentariu:


  • Ripman
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Nu am pretentia sa scot masina istorica, vreau sa o facem sa arate bine. Ea a fost folosita la padure.

    Ma aputeti ajuta cu sfaturi de unde pot cumpara pentru cutie ambreaj, bucse (ca sunt varza, rupte), ce cauciucuri pentru jantele originale imi recomandati (nu am nevoie de cele originale danubiana, ceva pentru M+S), segmenti pentru pistoane (pentru motorul de 3.2 diesel de aro), capac pentru cutie pentru ca am vazu ca sub ii lipseste si se vede volanta, ce vaselina sa folosesc ca sa face ungerea la tot ce e pe ea. Este prima data cand sunt in contact cu ARO si nu am nici ce-a mai mica ideea in afara de search pe google.

    Lasă un comentariu:


  • Irod
    a răspuns
    Re: Ims m461

    va fi foarte multa munca, masina arata ca una ce a fost folosita in scop agricol.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Bravo! te asteapta multa munca:) oricum din ce vad doar sasiul si forma generala partial mai arata a ims:) restul e un amalgam de piese puse gramada:)

    Lasă un comentariu:


  • plastec
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Mult succes și răbdare!

    Lasă un comentariu:


  • opinion
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Misto proiect, sa ne tii la curent cu evolutia.

    Lasă un comentariu:


  • Ripman
    a răspuns
    Re: Ims m461

    Atasez si cateva poze cu prima etapa a restaurarii.
    Masina va fi desfacuta bucatele, caroseria ramane la tinichigiu sa ii scoata rugina, reface parti din tablarie inclusiv inlocuire pardea din spate toata a tablariei ca e valurita, o vopseste verde militar.
    Dupa ridicarea caroseriei, masina intra in reparatii pe partea de mecanica, care va avea grija echipa noastra de ea, facem doar asta pentru ca suntem praf la partea de tinichigerie :)
    Fișiere atașate
    Ultima editare de Ripman; 19.iun.2015, 01:02.

    Lasă un comentariu:


  • Ripman
    a creat un topic Ims m461

    Ims m461

    Salut, dupa lungi cautari am intrat in posesia unui IMS M461. Am cumparat-o pentru ca este o masina care a fost folosit de armata Romana. Masina va fi folosita in jocuri Airsoft, in Romania si alte tari in care se practica acest sport ca si vehicul militar, de transport / support.

    Masina are motor de ARO 3.2 Diesel, am luat-o cu o cutie de ARO pe partea dreapta. Proprietarul mi-a dat si o cutie de aro pe partea stanga, ca sa pot pune amandoua cardane. Masina a pornit impinsa (nu avea baterie in 4-5m) si a urcat pe rampa. Motorul din ce mi-a zis proprietarul ar trebui segmentat. Am toate cele 4 jante originale, pe ea acuma sunt doar cele din fata originale si pe spate are de 15 aro. Am si fasiile alea de aerisire de sub capota-motor.

    Este mult de lucru la masina, sper ca colectivul care lucreaza la ea o sa poata sa aduca masina la un nivel la care sa nu ne faca de ras daca iesim cu ea din tara :)
    Fișiere atașate
    Ultima editare de Ripman; 19.iun.2015, 00:56.
Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection