Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Capacitate cilindrica la motociclete

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Capacitate cilindrica la motociclete

    Eu pun mäna in foc pentru
    -fiabilitate
    - relativ foarte ieftin
    - usor de intretinut
    si cänd scriu asta am motivele mele. Din 2001 trag de un KLE 500 din 91, 4 timpi 2 cilindri.Intre timp am 4 KLE uri, 2 inscrise 2 ne inscrise. Cariera moto incepuse cu CZ 175, nu mai vreau sä mä gändsc la acele timpuri. Apoi de la KTM 620 DR350 etc etc am ajuns de 5 ani la Husqvarna TE 250 cu motorul rezervä de 450 montat, si la KLE uriile amintite.
    KLE legenda, uite datele
    -500 ccm
    -4 timpi
    -2 cilindri
    -50cp
    -184kg
    -consum 6l,
    -räcire apä aer(merg färä apä zile intregi in offroad ,(modelul cross are de 5 ani garnitura de chiuloasä stricatä si scuipä apa imediat)avänd lemele de räcire pe cilindru)
    -rezervor de 16l
    -piese rezervä....piata plinä, sa fabricat din 91 pänä in 2004
    -pret achizitie a unui model din 91 cam 700 € in Germania.
    Unul din ele il tin in Romänia si pästreazä rotile de cross cu crampoane.Experienta isi spune cuväntul , cine stie sä il stpäneascä e rege.
    Bäri de protectie laterale-protecti aluminiu ghidon/comenzi, foaie de lant spate mare.
    Fișiere atașate
    Caut oameni cu interese comune, morale.

    Comentariu


    • #32
      Re: Capacitate cilindrica la motociclete

      Si eu am avut KLR 650 din pacate nu i-am auzit glasul. Ce-l de la care l-am cumparat ne-a dat instalatia electrica in mana si nu am reusit sa o legam sa porneasca...
      Acesta era:
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2009%5C01%5C14%5Cbikepics-1539663-800.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	82,6 KB 
ID:	871582
      Off-Road in Waldland

      Comentariu


      • #33
        Re: Capacitate cilindrica la motociclete

        Nu e cam mult 50Cp pentru o motocicleta?Atv-ul meu are 15Cp si abia pot sa ma tin de el cand accelerez!Si consumul la mine este de 3% .Nu stiu de ce toata lumea vrea putere mare!As vrea si eu ceva de 400cmc in 4t dar nu vreau sa abuzez de puterea lui ,ma multumesc si cu ceva mai mic.

        Comentariu


        • #34
          Re: Capacitate cilindrica la motociclete

          Fosta noastra Cagiva Elefant avea 32 de cai, si tragea ca nebuna, mai mult decat un trabant care are 26
          Sunt buni caii cand e noroi muult, ai bagaje pe motor si mai e si un pic de deal, dar cum zici si tu, sunt in plus cateodata
          Off-Road in Waldland

          Comentariu


          • #35
            Am vazut ca toti care au motociclete puternice de 600cmc sau mai mult,nu au curaj sa traga de acceleratie pana la fund!Toti merg cu ele incet mai mult la relanti decat la turatia la care se afla puterea cea mare. .Bine toti mai au tentatia sa incerce puterea motorului si cam des iese urat!Cel mai mult ma sperie consumul am vazut la o motocicleta de strada de 600cmc consumul minim de 6% la viteza de 120Km/h .Imi plac motocicletele mai mici 250cmc cu un consum de 3l% la 60km/h

            Aaa am mai vazut la unii producatori de motociclete ca la 75% din viteza maxima se gaseste consumul minim!E adevarat?Ar cam fi.
            Ultima editare de f_zoltan; 30.iun.2011, 22:11.

            Comentariu


            • #36
              Re: Capacitate cilindrica la motociclete

              Mai am o intrebare,defapt 2!Am o motocicleta cu un motor de 50cmc in 2timpi si se da greu la peda(nu are demaror)!Pedaua de pornire merge numai in sferturi(in trepte)!Ciudat e faptul ca atunci cand e frig merge foarte usor si porneste imediat motorul,iar cand e cald merge foarte greu!Ce are?

              Si a 2a.De ce teava de esapament de la Mobra nu rugineste?Din ce e facuta? http://www.automobileromanesti.ro/im...a_hoinar-1.jpg

              Comentariu


              • #37
                Re: Capacitate cilindrica la motociclete

                Banuiesc ca iti merge usor atunci cand e rece pentru ca se comprima segmentii pe cilindru, si cand e cald se decomprima si apare frecare mai mare pe cilindru.
                e doar o parere personala, mobra e plina de surprize....
                Teava nu rugineste ca este din INOX.
                Off-Road in Waldland

                Comentariu


                • #38
                  Re: Capacitate cilindrica la motociclete

                  Ar fi o chestie cu segmentii! dar daca a pornit motorul si il opresc si incerc sa il pornesc iar se da usor!Si la inceput pedaua isi da drumul incet incet.Cineva spunea ca ar putea fi de la CONDENS,(in motor,in esapament si cum e mare teava....)ca face apa si blocheaza evacuarea sau admisia!
                  Dar cum ai spus si tu @Cristian Mobra e plina de surprize!Cum ar fi uramatoare:Merg cu ea,apas ambreiajul o scot din viteza o opresc pe loc si se opreste si motorul daca nu il accelerez putin,si asta decat cand o opresc pe loc,din mers nu se opreste!
                  Si daca imi permiti sa te corectez putin :"Segmenti se comprima pe piston(nu pe cilindru)"
                  Ultima editare de emoboy250; 01.iul.2011, 15:02.

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Capacitate cilindrica la motociclete

                    Postat în original de Klez Vezi post
                    Hai sa redeschid nitel discutia ca am vazut ca se vorbea de Tuareguri si power valve-uri.

                    Am in plan, in viitorul apropiat (luna viitoare) sa-mi iau un aprilia tuareg de 125, 2 timpi, cu power valve, care are cica 34 cp. Experienta pe moto soft am, insa mai mult pe asfalt, drumuri scurte (oras). Acum, parca vreau sa mai intineresc nitel si ma gandesc sa ma apuc de enduro, in paralel cu offroadul. Moto vreau sa o folosesc atat prin padure, munte, cat si la o eventuale escapade scurte pe sosele (max 50 km), si ceva oras. Am dat o tura scurta cu aprilia si era sa ma dau peste cap cu a 2-a, nu ma asteptam sa fie chiar asa nervoasa. La capitolul tras, nu am ce zice, chiar imi place si mi se pare ok pt inceput. In schimb, ce puteti sa-mi spuneti de motor si consumabile? Cam cat de des il repar? De avut grija si menajat, o voi face, insa chiar si asa se poate strica. Am avut un aprilia RS si ma omora cutia de viteze, dupa jumate de ora pe ea, aveam vanataie la degetul mare de la piciorul stang. Asta am vazut ca e foarte precisa la viteze si sta bine la capitolul asta. Si inca o intrebare, are saua mult prea inalta, eu am 1.86 si ca sa o tin dreapta debia ating cu varfurile pe pamant. Se poate cobora nitel mai jos? un 5 cm cred ca-i suficient...
                    De coborat se poate cobora fara nici o problema. Ideea este ca e destul de nervos. 2 timpi in general este mai brutal decat 4 timpi. Daca vrei doar de plimbare mai recomandat ar fi un 4 timpi chiar si mai mare. Adica un 300. Disponibilizeaza puterea mult mai constant.
                    Eu personal am un Ktm 400 EXC. 108 Kg, 55 de cai.

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Capacitate cilindrica la motociclete

                      Postat în original de emoboy250 Vezi post
                      Ar fi o chestie cu segmentii! dar daca a pornit motorul si il opresc si incerc sa il pornesc iar se da usor!Si la inceput pedaua isi da drumul incet incet.Cineva spunea ca ar putea fi de la CONDENS,(in motor,in esapament si cum e mare teava....)ca face apa si blocheaza evacuarea sau admisia!
                      Dar cum ai spus si tu @Cristian Mobra e plina de surprize!Cum ar fi uramatoare:Merg cu ea,apas ambreiajul o scot din viteza o opresc pe loc si se opreste si motorul daca nu il accelerez putin,si asta decat cand o opresc pe loc,din mers nu se opreste!
                      Si daca imi permiti sa te corectez putin :"Segmenti se comprima pe piston(nu pe cilindru)"
                      Ma refeeream ca se largesc si se freaca de cilindru.
                      .....................nu am fost atent cu exprimarea
                      Off-Road in Waldland

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Capacitate cilindrica la motociclete

                        referitor la condens ....... intradevar ,in urma cu ceva vreme am primit sfatul asta ,de a pune pur si simplu un dop la toba, mai ales in sezonul mai putin cald.in felul asta se protejeaza motorul de condensul creat pe toba si in capul pistonului........si cum se exprima un coleg ceva mai sus, motoarele in 4 timpi sunt mai linistite ,durata de viata marita si consum de combustibil ceva mai mare ,cele in 2 timpi sunt ptr. cei care nu au rabdare , nervoase ,pline de nervi dar si durata de viata mai scurta ,datorita turatilor pe care le suporta .
                        amintirile cele mai frumoase le am din........vise.

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X