Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Clasa "senior"

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Clasa "senior"

    Buna seara,

    asadar am vandut bondarelul si vreau sa trec la clasa mare, adica ma gandesc sa-mi iau kigquad, numai ca vreau de la cei cativa baieti de aici care au 700 sau 750 o pare pertinenta, inteleg ca cel cu servo e atv-ul suprem si ma incanta si pe mine insa e vorba si de cost, asadar cateva opinii va rog si nu in ultimul rand daca stiti vre unul de vanzare trimiteti oferta aici.

    Multumesc
    Toyota Hilux Vigo 2.5
    Can Am 800 LTD
    Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

  • #2
    Re: Clasa "senior"

    Opiniile sunt binevenite. Ofertele insa pe PM sau la vanzari, va rog!
    Samurai incepator

    Comentariu


    • #3
      Re: Clasa "senior"

      cu servo nu smuceste ghidonul daca dai cu roata in ceva obstacol.cele cu servo n-au pornire la franghie.750 are suspensia mai barosana un pic si garda la sol ceva mai mare. si ceva putere in plus fata de 700

      Comentariu


      • #4
        Re: Clasa "senior"

        Nu prea sunt de acord cu servo la un atv,trebuie sa simti muntele,ficare piatra,fiecare trunchi de copac,fiecare denivelare,trebuie sa muncesti cu adevarat....cu servo pentru cei mai in varsta care se resimt dupa o zi pe munte..

        Comentariu


        • #5
          Re: Clasa "senior"

          Postat în original de Mojocojo Vezi post
          ...cu servo pentru cei mai in varsta care se resimt dupa o zi pe munte..
          ....sunt pe drumul cel bun daca te uiti la varsta mea si dupa 20 de ani de motociclism....crede-ma ca se simte.
          Toyota Hilux Vigo 2.5
          Can Am 800 LTD
          Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

          Comentariu


          • #6
            Re: Clasa "senior"

            mda,si io ma dadeam macho,sa simt denivelarile si bolovanii pina intr-o zi ,coboram un drum in spirala, cu vreo 50 60 de metri cadere libera in stinga,drumu bolovanos si mergeam incet.ma si tineam sanatos de ghidon,dar aveam si pasager,s mi-o tras ghidonul spre prapastie ca de-acceleram putin mai tare kamikaze ma faceam.atunci m-am hotarit sa-l vand si sa-mi iau cu servo.un macho mai putin.oricum acu dupa ce-am mers cu servo,ala fara servo imi pare cam aiurea,muschi fac in alte activitati.primul lucru ce l-am facut cu atv cu servo,am trecut printr-un rau sa vad cum e cu urcatu cu cite o roat pe bolovani.e mult mai bine,deci a meritat .
            Ultima editare de cormosilviu; 06.dec.2011, 00:16.

            Comentariu


            • #7
              Re: Clasa "senior"

              Clar servo la atv trebuie privita ca un plus si nu ca un dezavantaj. Dupa cateva ore de mers prin paduri si pe aratura si alte locuri cu bolovanis, specifice unui atv sa zicem, imi oboseau bratele enorm si nu mai eram atat de agil in a evita sau lua trase mai bune.
              Asa ca mai bine relaxat 300 de km decat stors dupa 50.
              Problema este ca acesta clasa senior are pretul ei si nu este deloc unul accesibil.
              Depinde foarte mult cat te dai cu el cat il vei folosii, ca sa merite acele multe mii de eur.

              S-auzim de bine
              4x4 fun for all
              RR Classic 1986 - 200Tdi
              www.lroc.ro

              Comentariu


              • #8
                Re: Clasa "senior"

                Postat în original de cristeaandm Vezi post
                Problema este ca acesta clasa senior are pretul ei si nu este deloc unul accesibil.
                Asa este, de eceea am specificat asta in primul post si am cerut opiniile pro si contra.
                Toyota Hilux Vigo 2.5
                Can Am 800 LTD
                Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

                Comentariu


                • #9
                  Re: Clasa "senior"

                  Corect...servo face minuni..am mers cu un grizzly cu servo si nu mi-a placut asa...inafara de manevrabilitate(incat era sa ma rastorn ca am virat prea brusc)...na vreau sa simt denivelarea....nu stiu dar si la masinile care le-am avut le-am anulat servo...

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Clasa "senior"

                    Atv-ul nu are nici o legatura cu moto (aaaaaaaa doar ca are ghidon),servo la atv este cel mai periculos lucru care l-am vazut si l-am simtit la cel mai mic soc dat la vreuna din rotile fata sare ghidonul de nu te vezi si atunci tu esti jos si in cele mai multe cazuri el este pe tine.
                    Si acum ca si modele dupa cum urmeaza:
                    Suzuki K.Q 700 sau 750 un atv ok fiabil dar stabilitate precara pe asfalt si in teren prea multe butoane de cuplat 4x4 blocat.Blocat cam vireaza greu. La intrertinere asa si asa piese gasesti. Consum OK
                    Can-am sau Bombardier e acelasi drac dar sub nume diferite. Un motor si o cutie fantastica stabilitate un pic mai buna fata de Suzi, tractiunea 4x4 lasa de dorit o roata care doarme si odata trezita(diff fata pe vascocuplaj) daca nu esti pe faza sare ghidonul din maini de ti se rupe cusatura de la chiloti.La intretinere scump piese gasesti.Consum OK.
                    Polaris stabilitate beton tractiune 4x4 reala adica poti merge blocat fata spate fara probleme tot timpul si virezi fara probleme .Off si acum dupa cum urmeaza: fiabilitate slaba asta daca esti cioban se rup curele (pana pui una after market de calitate) bucsi(daca nu le gresezi) colivia de la diff fata (daca cuplezi 4x4 in gaz) Pe inclinarile laterale ungerea e o problema (asta la toate atv-urile) poti chiar sa strici motorul.La intretinere cam la fel cu brp dar gasesti si piese after. La consum eeeehhhhhhhhhhheeeeeeee sa te tii zici ca ai intre picioare un v8 de musclecar.

                    Si acum HONDA este fructul interzis nu se importa oficial in europa. Ce sa zic stabilitate, tractiune,cutie tiptronic ....dar nu e sa fie.

                    Daca ai nelamuriri te pot ajuta fara probleme cu asta ma ocup de vreo 7 ani.
                    :D

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Clasa "senior"

                      Postat în original de RZR Vezi post
                      Atv-ul nu are nici o legatura cu moto (aaaaaaaa doar ca are ghidon)
                      Binenteles ca nu are legatura, era vorba de articulatii sale etc....si ca te oboseste mai putin.
                      Din tot ce ai mentionat mai sus inteleg ca tot Suzuki KG e cel mai indicat, mai ales la fiabilitate, cam asta reiese din documentatia mea pe forumurile de specialitate.
                      Toyota Hilux Vigo 2.5
                      Can Am 800 LTD
                      Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Clasa "senior"

                        Mai departe este alegerea ta.
                        :D

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Clasa "senior"

                          Data fiind situatia actuala, adica nu e pe piata nici un kq cu esp sh, iar unul nou iese din discutie din cauza bugetului, m-am gandit mai bine si am facut alta alegere, sper eu buna, voi deschide alt topic pentru a prezenta alegerea facuta.
                          Toyota Hilux Vigo 2.5
                          Can Am 800 LTD
                          Nu incerca sa alergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X