Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

    in capatul surubului ,k, trebuie montata o roata dintata notata cu,o,de diametrul 50mm(foto32),dar pina in roata dintata,trebuie fixata pe acea tija o bucsa ca un rulment notat cu ,p,care la interior sa se invarta odata cu surubul fiind fixat foarte bine de surub iar la exterior sa fie sudata prin doua bucati de platband notate cu ,r1,si,r2, de tevile ,b1,(foto32)pentru ca la un moment dat un motor electric de 12v va invarti acea roata dintata ,o,fixata de surubul,k,care acest surub are piulitele ,l1,si,l2, sudate tevile ,a2, si bucsa ,p, sudata de tevile,b1, surubul va face acest lucru; va lungi sau va strange atv-ul cu exact 285mm exmplu in video MVI2497 http://www.youtube.com/watch?v=nG6lPV04qTE
    si video - proiect v1.0 http://www.youtube.com/watch?v=p9e-Eofka8Y
    Fișiere atașate

    Comentariu


    • #32
      Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

      urmatoarea piesa, motorul cu ardere interna de 50cc (foto36) denumit ,q,pozitionat la o distanta de 5mm de teava ,a3b, si la o inaltime maxima de 35mm fata de tevile ,a1,suportul motorului trebuie sa fie peste piulitele surubului,k,asa cum se observa in filmarea MVI2497. la motorul pe benzina ,q, trebuie sa invarta piesa ,h. butucul cu pinioanele de bicicleta
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • #33
        Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

        urmatoarea piesa este formata din o foaie mare de bicicleta de 48 de dinti denumita ,s, sudata la o distanta de aproximativ 30mm de un pinion identic cu cel denumit,5,pe care-l denumesc ,6,si functioneaza asa motorul electric are montat pe el un pinion,5, de 10 dinti, acel pinion invarte printr-un lant foaia de bicicleta ,s,de 48 de dinti ,fiind sudata de un pinion cu 10 dinti denumit,6, acesta invarte foaia de bicicleta de 48 de dinti pozitionata pe axul rotilor spate denumita ,i,
        acum piesa ,s, trebuie pozitionata la o distanta de aproximativ 10-maxim 20mm de motorul temic,q,(foto41) piesa trebuie fixata de teava,a1,si sa se roteasca cat mai usor.
        urmatoarea piesa bateria tot de 12v9ah la fel ca ,m1, aceasta este denumita,m2,si este pozitionata la o distanta de 5mm de bateria,m1, si la o distanta de 15mm de discul de frana (cel verde denumit ,g,)
        etrierul de frana trebuie pozitionat sub teava a1, se sudeaza o platband de teava a1 si de platband se fixeaza etrierul
        Fișiere atașate
        Ultima editare de chinezu_cata2000; 02.ian.2013, 20:49.

        Comentariu


        • #34
          Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

          au mai fost adaugate doua lagare cu rulmenti denumite ,d3,si ,d4, pe tevile ,b1,(foto50) o mica modificare surubul,k,cu tot cu piulite a fost mutat cu 8-10 mm mai spre teava ,a3b, adica intre piulita ,l2, si teava ,a3a, este o distanta de 27mm urmatoarea piesa ,h, adica grupul de pinioane de bicicleta (foto48) a fost desenat corespunzator iar alt grup de pinioane notat cu ,h1, este pozitionat intre lagarele ,d3 si,d4,am vopsit cadrul si am desnat si roata stanga-fata denumita ,t, bucata de fier ,r1, a fost putin modificata. la motorul temic ,q,a fost adaugat pinionul ,7, tot de 10 dinti ca la motorul electric care va invarti grupul de pinioane ,h,(foto51)
          Fișiere atașate

          Comentariu


          • #35
            Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

            Inca nu am reusit sa ajung la un atelier in care sa tai sa sudez si sa fac la strung piesele pentru a construi masina cu roti de atv cu care credeam ca o sa pot iesi din casa iarna asta, am avut o promisiune de la cineva dar nu a avut timp sa se ocupe si cred ca nici pe viitor nu o sa aibe timp sa construiasca masina, persoana respectiva asa ca cine ma poate ajuta cu taiatul si sudatul unor tevi din otel, de facut la strung cateva piese va rog sa-mi dati un mesaj.

            Acum mai am inca o problema la masinuta pe care o am deja construita si care este functionala : am rotile foarte strambe si imi este frica sa mai ies cu ea sa nu se rupa, rotile trebuie indreptate si nu stiu unde se pot indrepta sau cum se pot indrepta rotile sunt de roaba din tabla de 0,5mm cu camera mai am putin indoit sistemul de directie care trebuie si el indreptat.cam asta este cine ma poate ajuta va rog sa o faceti.
            Fișiere atașate
            Ultima editare de Astral; 20.aug.2013, 13:38.

            Comentariu


            • #36
              Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

              proiectul meu nici acum nu este terminat in decembrie 2012 aveam cumparate toate piesele domnul yonutz sa oferit sa ma ajute cu tot ceea ce tine de sudura , strungarie etc. si telefonic mi-a spus sa-i explic cat mai exact ce vreau sa construiesc , ca o sa-si faca timp sa se ocupe de proiect
              incepand cu pagina 3 am ineput sa explic fiecare piesa cum trebuie montata , am asteptat sa-si faca timp liber au trecut o luna doua trei luni , a trecut iarna a venit prima-vara intr-un final am inceput sa caut alt atelier unde sa construiesc atv-ul si am gasit unul in care mi-a zis ca dureaza cateva zile si ca 350 ron sunt suficienti
              de cand am dus piesele in atelier au trecut doua luni si proiectul arata asa
              a fost construit cadrul , pe tija filetata a fost montata o roata dintata de 50mm , au fost facute 4 flanse pt roti ( inca nu sunt terminate ) si la alt atelier am montat o roata dintata mica de 21mm pe un motor de stergator de parbriz care va trebui sa invarta roata dintata de 50mm
              Fișiere atașate

              Comentariu


              • #37
                Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

                Salut, in ce zona stai?

                Daca mai ai nevoie de vreo sudura ori vreo taietura de flex ,pot incerca sa te ajut(depinde unde stai), sau orice alta lucrare care nu necesita cunostinte sau scule profii.

                Alex.

                Comentariu


                • #38
                  Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

                  Postat în original de stuff
                  Am o intrebare sau mai mult cred ca este o curiozitate. De ce ai preferat sa te chinui si sa faci un atv de la 0, cand puteai sa modifici unul de serie si asa evitai si o groaza de hopuri care au aparut pe parcurs.
                  ai raspunsul aici:
                  Postat în original de chinezu_cata2000 Vezi post
                  prima versiune de vehicul trebuia sa aibe o latime maxima de 600mm pentru a incapea in lift si ca lungime sa ajunga de la 880mm la 1400 mm sa aibe doua motoare, unul electric cu care sa pot circula prin spitale, cladiri etc. si altul pe benzina pentru a putea ajunge sa ma plimb pe distante mari trebuia sa aibe o garda la sol mai mare decat orice scuter sau carucior cu rotile pentru persoane cu handicap , ca mine pentru a putea urca si cobori borduri asa ca am cumparat roti de roaba
                  Sau, ma rog, o parte din el
                  It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

                    Postat în original de stuff
                    Am citit aia, dar tot nu reusesc sa gasesc motivul pentru care a facut asta. Am si eu un amic care si-a modificat un "scaun" electric si pot sa zic ca a fost mult mai usor modificarea lui decat construirea unuia de la 0.
                    Motivele pe care le vad eu:
                    • dimensiuni impuse (mai mici decat ale unui ATV normal, din ce stiu eu)
                    • dubla motorizare (electric si cu ardere interna)
                    • buget extrem de limitat

                    Or mi fi si altele, eu pe astea le vad.
                    It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

                      buna ziua, domnul alex_pajero stau in zona magazinului REAL vitan - stadion olimpia o sa apelez cu incredere la dumneavoastra atunci cand o sa am nevoie dar acum urmatoarele piese trebuie facute la strung
                      am construit de la 0 pentru ca nu stiam daca se poate sau nu adapta un atv
                      bugetul a fost initial de 1800 ron din care trebuia sa platesc si manopera sudura...si curierul prin care am cumparat toate piesele
                      am gandit proiectul de la 0 pentru a fi sigur ca functioneaza in final nu puteam sa risc sa iau un atv si sa nu mearga facut ce vreau de la el , mai ales ca fiecare piesa in parte trebuie gandita ca eu sa ma incadrez in buget si daca poate fii montata
                      lucrurile se complica mult atunci cand masinuta trebuie sa ajunga la 88cm lungime locul este foarte mic plus de asta mai trebuie sa stau si pe scaun atunci cand este strans
                      a fost foarte greu de facut
                      orice scaun electric foloseste baterii scumpe care din doi in doi ani trebuie inlocuite, un motor pe benzina scade costul pe termen lung cu foarte multi bani mai ales ca nu o sa merg cu mai mult de 25 km/h
                      daca cumparam un scaun electric poate incapea in lift dar nu puteam sa urc sau sa cobor borduri asa cum fac cu rotile mele de roaba de 33cm diametru

                      am nevoie de un atelier sau macar de cineva care are un strung

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

                        buna ziua, am si eu nevoie de o piesa metalica.
                        la masinuta pe care o am imi tot cade un lant si ca sa nu mai cada am cumparat un intinzator de lant, dar ca sa-l montez am nevoie de o piesa metalica cu grosime intre 4 si 6 mm cu latimea intre 45-50mm materialul otel OL nu olc apoi date trei gauri ca in aceea scita, am nevoie de piesa cat mai curand pentru ca mi s-au stricat bateriile si nu prea mai pot folosi motorul electric iar acest lant face legatura intre motorul pe benzina si axul rotilor care pune in miscare masinuta inaltimea totala trebuie sa aibe exact 16mm
                        Fișiere atașate
                        Ultima editare de chinezu_cata2000; 21.sep.2013, 09:21.

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

                          Adresa , telefon , contact ?
                          ... sa fim corecti pana la capat !
                          Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: Solutii pentru transmisia fata la constructia unui ATV pentru nevoi speciale

                            Fan courier - AWB 3266317110050 , nume incomplet la destinatar ... fara taxe ...
                            Ultima editare de cos; 23.sep.2013, 17:31.
                            ... sa fim corecti pana la capat !
                            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X