Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Kawasaki Brute Force 750


sierrafery

Postări Recomandate

Salut, am petrecut cam o ora la sectiunea asta sa ma lamuresc si bine am facut ca era cat pe aici sa-mi iau un Linhai 4x4 din cauza formatului ca vreau sa iau un ATV SH de tipul asta cu portbagaje fata-spate, am mai gasit Kawasaki Brute Force 750 dar nu ma pricep, mai sunt modele de tipul asta fiabile si la pret decent(nu vreau sa depasesc 4000 Euro) si daca da va rog sa ma sfatuiti eventual la modele care nu sunt foarte scump de intretinut, nu vreau chestii extreme doar sa ma deplasez cu nevasta si mici bagaje prin niste noroaie pe camp unde exista pericolul de impotmolire cu D2-ul din caua sleaurilor adanci facute de tractoare(asta am mai patit ca am ramas suspendat ''pe burta") . Merci

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Salut, am petrecut cam o ora la sectiunea asta sa ma lamuresc si bine am facut ca era cat pe aici sa-mi iau un Linhai 4x4 din cauza formatului ca vreau sa iau un ATV SH de tipul asta cu portbagaje fata-spate, am mai gasit Kawasaki Brute Force 750 dar nu ma pricep, mai sunt modele de tipul asta fiabile si la pret decent(nu vreau sa depasesc 4000 Euro) si daca da va rog sa ma sfatuiti eventual la modele care nu sunt foarte scump de intretinut, nu vreau chestii extreme doar sa ma deplasez cu nevasta si mici bagaje prin niste noroaie pe camp unde exista pericolul de impotmolire cu D2-ul din caua sleaurilor adanci facute de tractoare(asta am mai patit ca am ramas suspendat ''pe burta") . Merci

 

O intrebare offtopic dar totusi la subiect cred : pe D2 ma gandesc ca ai gume de minim 29 inch, nu ? Pai si daca cu ala ai ramas , cum crezi ca se va descurca ATV-ul cu rotile lui de carucior ? Nu mai pun la socoteala ca daca e asa moale tot echipamentul de pe voi trebuie spalat cu damful . Macar in masina nu sar toate noroaiele pe tine si pe bagaje ...

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

O intrebare offtopic dar totusi la subiect cred : pe D2 ma gandesc ca ai gume de minim 29 inch, nu ? Pai si daca cu ala ai ramas , cum crezi ca se va descurca ATV-ul cu rotile lui de carucior ? Nu mai pun la socoteala ca daca e asa moale tot echipamentul de pe voi trebuie spalat cu damful . Macar in masina nu sar toate noroaiele pe tine si pe bagaje ...

Bag bagajele in saci de plastic si eu ma spal cu furtunul in echipamentul in care sunt :grin:... pe cand m-am impotmolit treceau voiosi pe langa mine ATV-isti care precis radeau in sinea lor, unul chiar a incercat sa ma tracteze... de aia cred ca e mai eficient pe terenul ala intre orezarii... am experienta vasta cu D2 in noroi si nu l-as compara cu un ATV

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

CFMOTO

+ relativ ieftin

+ orice piesa soseste in mai putin de o saptamana sau luna

+ usor de intretinut/reparat

+ fiabil

+ comfortabil

+ piese noi ieftine

 

- made in china - multe plastice/bucse/furtune ieftine ce trebuiesc inlocuite dupa un numar de ani

- placutele de frana originale sunt foarte proaste

- daca este luat de nou, necesita ceva reglaje la maneta schimbator si frana de mana (nu sunt ajustate optim)

 

CFmoto 500A de care trag de 10 ani fara nici o greata. Ca si comparatie, vecinul are Grizzly de 750 ce merge intr-un mare fel dar la fiecare 2 iesiri trebuie inlocuit cate ceva (burdufe, furtune, fire, mufe, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Citesc zilnic forumul la cafea si nu cred ca am vazut 2-3 postari in care cereti sfaturi, in schimb sunt sute in care oferiti ajutorul. Ma bucur ca va pot oferi si eu un sfat din propria experienta. Intre Linhai si Kawasaki clar cel din urma. Nu exista comparatie. Intre ATV SI auto 4x4 voi alege totdeauna auto 4x4. Am folosit 3 ani ATV pentru ,,uz casnic'' (Linhai 300 4x4) , pentru acces pe un drum plat de 1,3 km spre propria ferma. NU. L-am inlocuit cu o Frontera 2.0 care a fost mult peste ca utilitate. ATV atunci cand: ai moto in sange, mergi la joaca cu mai multe ATV-uri, aduni animele de pe suprafete mari, alergi tigani la furat prin locuri greu accesibile. ATAT. Ai nevoie de el pe vreme urata deci: senzatie permanenta de ud, murdar, incomod de purtat echipamentul (cam +1000 E pentru 2 persoane altfel = reumatism sever ca al meu). S-a stricat masina, stai in ea pana vine ajutorul sau inchizi si pleci dar ATV-UL? Capacitate de bagaje extrem de redusa si se inpotmoleste si Atv- ul extrem de usor mai ales cu greutate pe el. Cred ca metoda testului este cea mai buna. Cerinte : ATV la dispozitie, NEAPARAT ploaie sau noroi si la fel de important, prezenta sotiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Primul ATV pe care l-am cumparat, acum peste 10 ani. a fost Suzuki King Quad 700. Dupa acesta am avut Can Am Renegade 800, Polaris RZR 800, ... King Quad-ul il am si in ziua de azi, in afara de consumabile, uleiuri, filtre, placute, curea variator, nu am schimbat nici o piesa, ... mai putin up-grade-ul de suspensii (fara de care se putea trai linistit) si de cauciucuri. Este o jucarie foarte fiabila si mai mult decat suficienta pentru ceea ce ti-ai propus, ..., este the King. Pretul unui King Quad sh in stare buna, netavalit, este de 4500-5000 €, ... dar foarte mare atentie la procesul de achizitie ATV sh, daca nu te pricepi (ai ceva experienta in spate cu ATV-uri) este clar de preferat sa apelezi la serviciile unui mecanic de ATV-uri sau a unui cunoscut cu experienta in aceste jucarii, ..., pentru ca pe piata sh se mai obisnueste sa se vanda de catre unii, asemenea atelaje, tavalite, rostogolite, ... aranjate si spoite, dar la care 4 roti stau pe sol in 4 feluri, ... sasiuri strambe, ...etc.

Varianta propusa, mai sus, de un coleg, cu un CF Moto nou, merita luata in calcul, le-am vazut ce pot, merg peste tot pe unde merge si King-ul, am cunoscuti care au si sunt foarte multumiti de ele. Este putin peste bugetul propus, 5300-6300€ functie de model (CForce 520L EPS - 6000€) , dar ai garantia unui ATV nou, fara defecte ascunse.

 

P.S. Asa, pe langa subiect, scuze,... iti atag atentia ca, ATV-ul intradevar, in unele situatii, trece pe unde o masina de teren nu poate, ... noroaie adanci, sleauri, fagase de TAF, locuri stamte, datorita greutatii, ampartamentului si ecartamentului reduse..., dar atentie este valabila si reciproca, sunt destule situatii unde ATV nu trece pe unde trece o masina de teren, si ce este cel mai grav, este ca se rastoarna foarte usor, ..., cum nici nu iti vine sa crezi, ... o spun din experienta catorva asemenea incidente.

Editat de AXP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Va multumesc pt sfaturi, foarte utile, de aceea am si intrebat ca sunt total ignorant in domeniu, eram doar frustrat din cauza ultimei impotmoliri la care era luciu de apa pe drumul agricol pe unde trebuie sa ajung la casuta mea de vacante de pe malul unui brat mort al Crisului in Ungaria, nevazand profilul solului am nimerit in niste sleauri de tractor si din inertia miscarii masina a glisat pe burta pana rotile au ramas suspendate, nu cred ca mai e nevoie de alte explicatii. te si sperii cand vezi cu ce utilaje se plimba aia pe acolo :sc... cred ca am sa "reconfigurez" planul, am sa-mi montez troliu, poate chiar unul si in spate, imi cumpar o ancora pt noroi si cu asta basta... nu pot sa-mi pun gume adevarate pt noroi ca am de mers 120Km pe asfalt pana acolo.... voiam sa-mi iau un tractor dar nu am gasit nimic interesant la banii aia

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Tractorul este o solutie FOARTE viabila chiar si cu o lama in fata pentru deszapezire.. Eu am ales un buldo de 6000 E deoarece sunt unicul utilizator al drumului agricol si vreau sa-l amenajez. Pentru a nu fi off topic precizez ca este 4x4.

18425294_1250324391753098_7072374118346421890_n.jpg.0130634e3a522c71c21cecffb62dc196.jpg

18403603_1250324388419765_6891471232659699343_n.jpg.c09cfa4d757836780b353d49f9e88ba5.jpg

29792103_1557207904398077_8388609599615136801_n.jpg.eb455da41828df2e82d551fb97ed603c.jpg

1990965005_29792103_1557207904398077_8388609599615136801_n(1).jpg.9aa9efab3f3795d5d60272288020b9f8.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Va multumesc pt sfaturi, foarte utile, de aceea am si intrebat ca sunt total ignorant in domeniu, eram doar frustrat din cauza ultimei impotmoliri la care era luciu de apa pe drumul agricol pe unde trebuie sa ajung la casuta mea de vacante de pe malul unui brat mort al Crisului in Ungaria, nevazand profilul solului am nimerit in niste sleauri de tractor si din inertia miscarii masina a glisat pe burta pana rotile au ramas suspendate, nu cred ca mai e nevoie de alte explicatii. te si sperii cand vezi cu ce utilaje se plimba aia pe acolo :sc... cred ca am sa "reconfigurez" planul, am sa-mi montez troliu, poate chiar unul si in spate, imi cumpar o ancora pt noroi si cu asta basta... nu pot sa-mi pun gume adevarate pt noroi ca am de mers 120Km pe asfalt pana acolo.... voiam sa-mi iau un tractor dar nu am gasit nimic interesant la banii aia

 

Ai luat o decizie inteleapta as spune. Troliu + ancora si in caz de impotmolire ai scapat.

La Faza cu 120 km pana acolo , iti mai dau o idee , se numeste Insa Turbo Special Track ( simexul de la Insa ) , simex resapat foarte rezistent si cu comportament imp3cabil pe asfalt. Cu patrolu LWB merg si cu 110 km/h cu simexul asta. Asa ca distanta aia nu e cines stie ce.

In locul tau eu as pune masina pe simexuri + troliu + ancora si restul e distractie.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Decât ancoră de pământ mai bine pui în mașină 2 fiare de pc52 cu o ureche sudata la capăt și un ciocan mai mare... Ieftin și eficient... Bați unul la câțiva metri, agăți scripetele de el și te tragi rapid... Singur.

Fără insa turbo ca nu ai ce face cu ele în cazul tău... De atv nici nu mai vorbesc.

  • Like 1

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Kawasaki Brute Force 750

 

Merci...am sa iau in considerare si variantele astea cu toate ca la comoditatea mea nu cred ca as dori sa schimb rotile de 2 ori pe an cand fac si drumuri de 2-3000Km prin concedii si parca nu m-as aventura cu simexuri la drumuri din astea... cu fiare si baros sun as:grin:

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare