Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Max
    a răspuns
    Postat īn original de tedipop16 Vezi post
    si pentru cel cu fordul :piatra ca piatra dar pe off road daca e o groapa mai mare sa ma chemi sa te trag daca ramai suspendat
    si daca nu ati aflat inca ar trebui sa economisiti pentru masina mai noua
    ca nu prea o sa mai ai voie nici cu euro 3 in orase deci ...
    Stimabile, ai intrat pe forumul acesta ca sa te dai in spectacol cu atitudinea asta penibila?
    Daca ai un Duster te crezi miezul din gogoasa?
    Altii oameni care au masini mai vechi, consacrate pentru offroad, masini facute pe vremea cand exista calitate si responsabilitate nu doar comert. As vrea sa vad dusterul tau cu motorul de 1.5 turbo diesel cum va fi la 500.000 de km. Stiu ce inseamna 1.5 dci la care la 40.000 de km se strica pompa de inalta si injectoarele.
    Compari aici fiabilitatea unui diferential de Nissan Patrol chiar si vechi de 25 de ani, cu un diferential de Duster? Ia pune tu niste roti de 35" pe un Duster si vedem cum se rup toate ca grisinele pe dedesubt. Asta daca vrei sa faci o comparatie obiectiva nu bataia de joc pe care o expui tu aici.
    Inceteaza sa jignesti lumea aici pentru ca e jalnic ceea ce faci.
    Fiecare are masina pe care si-o doreste, pe care si-o permite. Oamenii pasionati isi iubesc masinile asa cum sunt ele, cu plusuri si cu minusuri.
    Ai impresia ca o Toyota Landcruiser HDJ80 veche de 25 de ani dar in mintile ei costa cat un Duster nou sau chiar mai mult asa degeaba?

    Lasă un comentariu:


  • smihai
    a răspuns
    ‍♂️‍♂️‍♂️

    Lasă un comentariu:


  • tedipop16
    a răspuns
    si pentru cel cu fordul :piatra ca piatra dar pe off road daca e o groapa mai mare sa ma chemi sa te trag daca ramai suspendat
    si daca nu ati aflat inca ar trebui sa economisiti pentru masina mai noua
    ca nu prea o sa mai ai voie nici cu euro 3 in orase deci ...

    Lasă un comentariu:


  • tedipop16
    a răspuns
    si pentru toti cei zei ai off roadului cu patroale si nebunii de genul care sunt vechi si se lauda cu diferentiale:
    cu banii cu care va reparati rugina si problemele pe la instalatia electrica si chestii imi iau diferential si fata si spate!

    Lasă un comentariu:


  • tedipop16
    a răspuns
    nu stiu ce problema are toata lumea cu duster ul
    adica ei isi iau masini vechi si se cred mari off roaderi
    si eu am duster si urmeaza sa il pregatesc serios de off road(stiti voi cu ce)
    de exemplu am vazut pe cineva nu mai stiu unde si cand dar mi a ramas pe suflet ce mi a spus
    tu nu ti ai luat masina pentru urcat pante abrupte si chestiii pentru ca nu te ai uitat sa aiba reductor
    acel om avea vitara 1.6 benzina cu 96 nm cuplu sau cat are
    ca "reductorul iti da cuplu mare la turatii mici"
    in primul rand duster ul meu e 1.5 diesel si nu cred ca trebuie sa il turez mai mult de 3000 ca sa ajung la cuplul maxim de 240 nm
    toata lumea arre o problema cu dusteru dar eu am o problema cu masinile vechi,
    ca si eu ma orientasem spre o vitara 2.0 din 95 dar cand am testat o si am vazut ce inseamna masina veche, am lasat ideea

    Lasă un comentariu:


  • florin1
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    In caz de nevoie nu uitati si de RESCUE 4X4 . Oricum multumesc pentru sfaturile foarte valoroase impartasite .

    Lasă un comentariu:


  • Caphonne
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Postat īn original de stelea Vezi post
    Eu am vazut pe unul care se uita la lanturi, dar n-a inteles cum se si monteaza ...
    Poti sa ai lanturi dar sa nu ai manusi :))) la minus - grade afara este groaznic sa montezi lanturile.

    Lasă un comentariu:


  • n.vasiliu
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Postat īn original de adrianfd Vezi post
    eu cred ca toata chestia asta cu coboratul a plecat de la accidentul tragic din Bai.

    Care accident?

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Postat īn original de stelea Vezi post
    Eu am vazut pe unul care se uita la lanturi, dar n-a inteles cum se si monteaza ...
    mai stiu si eu unul :) EU asa ca am preferat sa plec cu 2 reserve cu lanturile puse deja:):):)

    Lasă un comentariu:


  • stelea
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Postat īn original de teddybear Vezi post
    Cu conditia sa le ai...
    Eu am vazut pe unul care se uita la lanturi, dar n-a inteles cum se si monteaza ...

    Lasă un comentariu:


  • teddybear
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Postat īn original de tavi_ro Vezi post
    ... dureaza 5 min sa montezi o pereche de lanturi...
    Cu conditia sa le ai...

    Lasă un comentariu:


  • tavi_ro
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Sunt ok. Cu ele am urcat la cabana Ciucas sau iarna pe zapada pana langa telecabina de la Padina. Si am folosit lanturile doar cand am coborat pe gheata de la Susai ca la urcare au mers destul de bine.

    O pereche de anvelope de off-road este net superioara. Dar e complicat sa le montezi la fata locului. Iar sa le tii permanent pe masina si sa mergi pe asfalt cu ele nu mi se pare o idee prea buna.

    Dar poti sa te descurci decent cu ce ai.
    Iar drumul la Ialomicioara este foarte bun, atat ca nu este asfaltat. Merge si cu Tico. Preferabil drumul pe transbucegi si nu prin Moroieni.

    @florine dureaza 5 min sa montezi o pereche de lanturi...
    Ultima editare de tavi_ro; 11.mai.2016, 07:26.

    Lasă un comentariu:


  • florin1
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Referitor la postarea cu zapada ,Dusterul vine echipat cu cauciucuri all seanson continental .Si nu sunt bune in zapada .In prima iarna am avut si eu o experienta proasta am urcat o panta lunga in 5 minute .A trebuit sa o cobor cu spatele inapoi numai ca mi-a luat o ora si transpiratii .Masina la coborare sapa in loc cu toate ca panta era de coborare .Am reusit cu avinturi .Adica reuseam sa urc in fata iar in spate cu avint cite 2 -3 .

    Lasă un comentariu:


  • florin1
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    Urcarea la pestera Ialomicioareai nu este grea .La coborare daca te prinde noaptea este mai rau .Cunosc pe cineva care a taiat un cauciuc pe lateral zicea ca a calcat pe o piatra si nu avea viteza .

    Lasă un comentariu:


  • adrianfd
    a răspuns
    Re: Cum conducem in offroad sau pe zone muntoase

    corect, acu' e soare acu' vine o furtuna. mai ales in munti batuti de vant.
    (juma' de ora mai tarziu)
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20150719_131011.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	681,5 KB 
ID:	989013 --> Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20150719_143757.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,33 MB 
ID:	989014

    la off road e simplu, aventura incepe unde drumul se termina si daca te opresti ca x sau y niciodata nu o sa stii daca poti si ce urmeaza. niciodata nu o sa inveti. pentru orice masina e o limita, dar cu siguranta nu e in fata tastaturii.
    in teren nu iti garanteaza nimeni nimic. poate iesi cu tabla sifonata, poate. fieru'-i fier, se repara. omul ii om, si greseste. important e ca la final omul sa iasa intreg.

    nu are nici un rost sa compari concursurile cu o aventura in munti. acolo sus cand pleci la drum nu ai masina de recuperare, platforma la 2 pasi si traseu "prospectat", nu iti permiti sa dai in masina ca surdu'-n clopot pentru secunde, tre' sa o lasi sa lucreze si sa stii ca te ajuta.
    Duster-ul, ca si alte SUV-uri din categoria lui, nu mai face parte din vremurile apuse cand venea weekend-ul, te suiai in masina si iti croiai drum. daca au mai ramas cateva masini pe piata care mai pot asta.

    in rest e o aventura si un traseu pentru orice tip de masina. dorinta sa fie.
    cand vrei mai mult, si poti mai mult decat ce poate masina, o schimbi daca iti permiti. daca nu, ai rabdare, nu prea conteaza cu ce te dai, atata vreme cat te dai, te bucuri de ce ai, si lasi gura lumii.
    din pacate eu vad ca e un trend sa fii "adevarat", ca doar asa ai "valoare".
    si evident, cum altfel, tot tiganul īsi laudć ciocanul

    [ps] pentru mine e masina aia care ma duce in teren si ma aduce pe roti acasa de fiecare data, indiferent ca o fost usor sau greu, ca am gresit si am lovit-o sau ca am dus-o pe unde nu trebuie.
    Ultima editare de adrianfd; 29.mar.2016, 22:34.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X