Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Posesori Daihatsu Terios Cluj


zeppelin

Postări Recomandate

Pai... am citit forumul insa nu pot zice ca am gasit multe informatii legate de Terios. Cel putin nu de actualitate.

 

Ideea e ca am achizionat un Terios din '98 si se pare ca are multe tevi ruginite si cabluri coapte pe dedesupt - inclusiv de frane. Ma gandesc ca nu are sens sa mai investesc in ea. Fie o dau la Rabla, fie o casez.

 

Asta a fost si planu, dar ma gandeam ca poate mai trag de ea un an/doi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt fan si posesor de Daihatsu (Terios, Feroza). Daca ai ceva intrebari punctuale, poate te pot ajuta.

Problema ruginii la Terios o rezolvi cu aprox. 2000 de lei: aripi spate, praguri si ceva parti din caroserie mai sensibile, in zona portbagajului. Daca ai un motor bun pe masina, merita sa cheltui acesti bani fiindca masina este una foarte reusita. Personal, nu am reusit sa ii gasesc Terios-ului foarte mute minusuri in afara celor evidente: lipsa spatiului s.a.

  • Like 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai sa o conduci sa iesi cu ea in natura si sa o pui putin la treaba ai sa te indragostesti de ea,nu ai sa o mai dai la rabla e o masina foarte fâșneață si reușită .Așa doar ai sa te apuci sa o pui la punct.Eu zic ca merita daca motorul merge bine si nu ai probleme cu diferentilele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

As zice ca masina are un motor si transmisie foarte bune. Cumparata in Dec 2018, am folosit-o intensiv la ski iarna asta (vreo 2000 km parcursi). Cat despre rugina, aceasta a fost rezolvata la nivel de caroserie si praguri.

 

Foarte ruginite sunt angrenajele rotii si tot ce inseamna partea de tevi/cabluri/conducte.

 

Dar uite si patania mea, cu problema punctuala:

 

Sapt trecuta am dus-o prima data la mecanic pentru o revizie. Un nenea la garaj.

Si s-a apucat el sa 'revizuiasca' franele de m-a lasat fara ele. Mentionez ca franele erau beton inainte, mergeau excelent.

In acest moment franeaza foarte slab, pedala se apasa pana in capat fara prea mult efect.

 

Mecanicu zice ca is coapte ceva conducte de frana, ca nu a putut aerisi dupa ce a schimbat placute/saboti/garnituri. Si ca el nu se mai baga sub ea ca e plina de rugina si daca trage de ea rupe si mai tare... Si ca nu se gasesc piese, trebuie facute la comanda acele conducte.

 

Evident ca m-am cam enervat si sunt in moment de cumpana. S-o casez sau nu. Sau s-o dau la un pret de dumping pentru cineva care are timp si cunostinte s-o puna la punct.

 

Stiu ca in CJ e greu de gasit mecanici buni care sa-si faca timp pentru o rabla.

 

Any ideas?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga G@bi, schimbatul mecanicului e de la sine inteles.

 

Eu as vrea totusi niste sfaturi mai avizate, gen o recomandare de mecanic bun in CJ care are timp si chef sa rezolve partea de frane la o astfel de rabla.

Si daca cineva s-a mai lovit de astfel de probleme (cu franele la Terios).

 

Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea totusi niste sfaturi mai avizate, gen o recomandare de mecanic bun in CJ care are timp si chef sa rezolve partea de frane la o astfel de rabla.

as vrea sa ajut dar nu am cum, eu sunt la 160km de tine...nu am avut probleme cu franele dar daca te ajuta intr-un fel iti trimit un link: http://www.teriosclubitalia.it/Tecni...erios_J100.pdf

 

ps: eu zic ca ai sa te descurci singur cu putina indemanare . Succes!!!

Editat de G@bi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Schimba mecanicul.

2. Cam orice service din Cluj (care se respecta cat de cat) stie cum sa schimbe niste conducte de frana, cu unele fabricate local cu certificat RAR.

3. Cauta pe net "conducte frana Cluj" si primul rezultat obtinut este cel castigator. Toata lumea (service cat de cat) stie aceasta firma care fabrica/confectioneaza conducte de frana.

4. Masina asta nu-i rabla (chiar daca-i micuta si batranica). Ar fi in cel mai rau caz o masina de start in ceea ce inseamna offroad/overlanding.

 

 

 

  • Like 1
0724066100
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Schimba mecanicul.

2. Cam orice service din Cluj (care se respecta cat de cat) stie cum sa schimbe niste conducte de frana, cu unele fabricate local cu certificat RAR.

3. Cauta pe net "conducte frana Cluj" si primul rezultat obtinut este cel castigator. Toata lumea (service cat de cat) stie aceasta firma care fabrica/confectioneaza conducte de frana.

4. Masina asta nu-i rabla (chiar daca-i micuta si batranica). Ar fi in cel mai rau caz o masina de start in ceea ce inseamna offroad/overlanding.

 

 

 

bine punctat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...
Greu de gasit un service OK Cluj. Te programeaza ca la spital, peste 2 luni. S-a umplut tara de rable aduse din UE, asa ca mecanicii jubileaza. Eu am vandut masina pana la urma deoarece nu dispun de timpul necesar. Urmatoarea achizitie va fi cu siguranta o masina noua.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare