Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Feroza si RAR

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Feroza si RAR

    Salutare,

    Ma uit de ceva vreme pe forumuri de posesori si entuziasti de 4x4 ofroad.
    M-am hotarat la un Daihatsu Feroza 1.6 pentru ca nu-mi permit intretin un LJ70.
    Ar mai fi si varianta mai economica si mai raspandita la noi, Vitara, dar nu prea im place cum arata (desi am auzit ca gasesti piese mult mai multe si mai ieftine decat la Feroza)

    Vad ca tot ce se gaseste pe la noi sau prin afara la cautari pentru Feroza, majoritatea sunt Euro2.

    Cum e cu inmatricularea? Cum treci RAR-ul cu Euro2 asta? Ce valori CO2 accepta RAR-ul pentru a o accepta pentru inmatriculare Euro2?
    Rog pareri de la cei care le-au adus de afara. Ca de la noi, daca a fost inmatriculata deja, povestea este mult mai simpla.
    Si apoi, daca vreau inaltare si cauciucuri, cum e iarasi cu RAR-ul?
    Cu partea tehnica vad eu cum ma voi descurca, dar ma sperie nebuloasa asta cu actele si autoritatile.

    Multumesc.


  • #2
    Salut, la RAR ca orice auto euro 2 , daca nu ai probleme la motor si catalizatorul cat de cat ok treci noxele,in rest sa ai rotile recomandate de producator,directie ok, frane etc. O mica paranteza legat de marimea anvelopelor,insista sa-ti treaca in carte 235 75 15, este un precedent deja.
    Eu iti recomand sa cumperi una deja inmatriculata, ai de unde alege pe olx!
    "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

    Comentariu


    • #3
      Ce buget ai?
      "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

      Comentariu


      • #4
        M-am apucat de strans. Ma gandesc la un 3000-3500 eur. Ar trebui sa pot strange in cateva luni.
        Am vazut destul de multe variante in afara in jurul a 2000 eur. Dar ma ingrijoreaza RAR-ul atat ca prima inmatriculare cat si ca modificari (inaltare, cauciucuri, bullbar, lumini, etc)
        Ultima editare de ronin13; 09.mar.2019, 22:52.

        Comentariu


        • #5
          Terios euro 3 cu distributie pe lant, dotari tot ce vrei... fara probleme la R A R ;)

          Comentariu


          • #6
            Terios nu face ce face Feroza iar Feroza nu face ce poate Rocky :) Alegerea in functie de buget si de ce se doreste sa faca masina. Ma refer prin teren in general. Referitor la RAR, oricare dintre ele in starea corecta va lua verificarea.
            Ultima editare de Ignis; 11.mar.2019, 19:54.
            Ignis 4x4

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de Ignis Vezi post
              Terios nu face ce face Feroza iar Feroza nu face ce poate Rocky :) Alegerea in functie de buget si de ce se doreste sa faca masina. Ma refer prin teren in general. Referitor la RAR, oricare dintre ele in starea corecta va lua verificarea.
              Daca colegul vrea sa faca off road extrem, Teriosul nu e cel mai bun ,dar nici Feroza . Pentru putina adrenalina e destul Teriosul : are an bun de fabricatie, euro 3,distributie pe lant,dotari etc,etc si se descurca foarte bine in teren cu niste cauciucuri bune...ma rog...nu vreau sa intru in polemici e alegerea lui pe care nu vreau eu sa o influentez . Cele bune!!!

              Comentariu


              • #8
                Multumesc mult pentru sfaturi. interesant terios-ul, urat rau dpdv al caroseriei, dar interesant.
                Nu ma intereseaza offroad extrem. ma intereseaza sa pot intra pe aratura si sa pot iesi (unde nu m-as incumeta in nici un moment sa bag golf-ul sau civic-ul)

                Comentariu


                • #9
                  Eu nu m-am referit la off road extrem. Ideea e cat de usor treci de anumite obstacole, noroaie si cat afecteaza masina. Un Rocky care nu are nici o treaba cu off road-ul extrem fara sa fie pregatit poate sustine cu usurinta noroaie si incrucisari de axe zilnice fara sa sufere prea mult cu un consum decent si cuplu din belsug. Feroza merge si ea mai turata mai fortata mai cu grija. La Terios o ajuta masa masinii, si depinde de ce roti ii pui insa daca o stresezi des printr-o aratura eventual dupa o ploaie nu va rezista asa bine ca o Feroza sau un Rocky mai ales cu roti mari grele... Alt avantaj la Terios e ca gasesti piese mai usor,
                  Ignis 4x4

                  Comentariu


                  • #10
                    Bună seara. Am făcut azi RAR-UL si ma respins ca masina figurează ca autotilitara si imi trebuie sa-mi montez la un servis autorizat de Daihatsu centurile spate si bancheta spate. Din care sa-mi dea de la servis si o autorizatie de montare centuri Daihatsu . Mentionez ca masina a fost adusă din Olanda. În schimb nu se ia de bulbar , troliu , cirlig spate si proiectoare!
                    Ultima editare de Baron Cosmin; 27.mar.2019, 21:08.

                    Comentariu


                    • #11
                      La ITP-RAR ai intereseaza cel mai mult direcția, frinele , noxele si luminile sa functioneze toate si sa fie reglate!
                      Ultima editare de Baron Cosmin; 27.mar.2019, 21:08.

                      Comentariu


                      • #12
                        Postat în original de Baron Cosmin Vezi post
                        Bună seara. Am făcut azi RAR-UL si ma respins ca masina figurează ca autotilitara si imi trebuie sa-mi montez la un servis autorizat de Daihatsu centurile spate si bancheta spate. Din care sa-mi dea de la servis si o autorizatie de montare centuri Daihatsu . Mentionez ca masina a fost adusă din Olanda. În schimb nu se ia de bulbar , troliu , cirlig spate si proiectoare!
                        Asa este, la RAR, nu-i intereseaza bulbarul, troliul, carligul spate si proiectoarele. Insa pe drum, tot RAR-ul, dar altii decat cei ce se ocupa de omologare, o sa-ti suspende talonul pentru bulbar, troliu, carlig si proiectoare ...
                        4x4MANIA is where we are !!!

                        Comentariu


                        • #13
                          Postat în original de Baron Cosmin Vezi post
                          Bună seara. Am făcut azi RAR-UL si ma respins ca masina figurează ca autotilitara si imi trebuie sa-mi montez la un servis autorizat de Daihatsu centurile spate si bancheta spate. Din care sa-mi dea de la servis si o autorizatie de montare centuri Daihatsu . Mentionez ca masina a fost adusă din Olanda. În schimb nu se ia de bulbar , troliu , cirlig spate si proiectoare!
                          Eu am adus o GV din Olanda cu bullbar si praguri, iar la RAR m-au respins ca nu aveam omologarea la bullbar. In Constanta.

                          Comentariu


                          • #14
                            Avem in tara un servis autorizat pentru Daihatsu ? Imi trebuie autorizație la R.A.R pentru montare centuri banchete spate!

                            Comentariu


                            • #15
                              Postat în original de Baron Cosmin Vezi post
                              Avem in tara un servis autorizat pentru Daihatsu ? Imi trebuie autorizație la R.A.R pentru montare centuri banchete spate!
                              https://www.consiliereauto.ro/dealeri.php?deal=Daihatsu

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X