Salutare,
Ma uit de ceva vreme pe forumuri de posesori si entuziasti de 4x4 ofroad.
M-am hotarat la un Daihatsu Feroza 1.6 pentru ca nu-mi permit intretin un LJ70.
Ar mai fi si varianta mai economica si mai raspandita la noi, Vitara, dar nu prea im place cum arata (desi am auzit ca gasesti piese mult mai multe si mai ieftine decat la Feroza)
Vad ca tot ce se gaseste pe la noi sau prin afara la cautari pentru Feroza, majoritatea sunt Euro2.
Cum e cu inmatricularea? Cum treci RAR-ul cu Euro2 asta? Ce valori CO2 accepta RAR-ul pentru a o accepta pentru inmatriculare Euro2?
Rog pareri de la cei care le-au adus de afara. Ca de la noi, daca a fost inmatriculata deja, povestea este mult mai simpla.
Si apoi, daca vreau inaltare si cauciucuri, cum e iarasi cu RAR-ul?
Cu partea tehnica vad eu cum ma voi descurca, dar ma sperie nebuloasa asta cu actele si autoritatile.
Multumesc.
Ma uit de ceva vreme pe forumuri de posesori si entuziasti de 4x4 ofroad.
M-am hotarat la un Daihatsu Feroza 1.6 pentru ca nu-mi permit intretin un LJ70.
Ar mai fi si varianta mai economica si mai raspandita la noi, Vitara, dar nu prea im place cum arata (desi am auzit ca gasesti piese mult mai multe si mai ieftine decat la Feroza)
Vad ca tot ce se gaseste pe la noi sau prin afara la cautari pentru Feroza, majoritatea sunt Euro2.
Cum e cu inmatricularea? Cum treci RAR-ul cu Euro2 asta? Ce valori CO2 accepta RAR-ul pentru a o accepta pentru inmatriculare Euro2?
Rog pareri de la cei care le-au adus de afara. Ca de la noi, daca a fost inmatriculata deja, povestea este mult mai simpla.
Si apoi, daca vreau inaltare si cauciucuri, cum e iarasi cu RAR-ul?
Cu partea tehnica vad eu cum ma voi descurca, dar ma sperie nebuloasa asta cu actele si autoritatile.
Multumesc.
Comentariu