ronin13 Postat Martie 9, 2019 Partajează Postat Martie 9, 2019 Salutare, Ma uit de ceva vreme pe forumuri de posesori si entuziasti de 4x4 ofroad. M-am hotarat la un Daihatsu Feroza 1.6 pentru ca nu-mi permit intretin un LJ70. Ar mai fi si varianta mai economica si mai raspandita la noi, Vitara, dar nu prea im place cum arata (desi am auzit ca gasesti piese mult mai multe si mai ieftine decat la Feroza) Vad ca tot ce se gaseste pe la noi sau prin afara la cautari pentru Feroza, majoritatea sunt Euro2. Cum e cu inmatricularea? Cum treci RAR-ul cu Euro2 asta? Ce valori CO2 accepta RAR-ul pentru a o accepta pentru inmatriculare Euro2? Rog pareri de la cei care le-au adus de afara. Ca de la noi, daca a fost inmatriculata deja, povestea este mult mai simpla. Si apoi, daca vreau inaltare si cauciucuri, cum e iarasi cu RAR-ul? Cu partea tehnica vad eu cum ma voi descurca, dar ma sperie nebuloasa asta cu actele si autoritatile. Multumesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
jineas Postat Martie 9, 2019 Partajează Postat Martie 9, 2019 Salut, la RAR ca orice auto euro 2 , daca nu ai probleme la motor si catalizatorul cat de cat ok treci noxele,in rest sa ai rotile recomandate de producator,directie ok, frane etc. O mica paranteza legat de marimea anvelopelor,insista sa-ti treaca in carte 235 75 15, este un precedent deja. Eu iti recomand sa cumperi una deja inmatriculata, ai de unde alege pe olx! "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems " Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
jineas Postat Martie 9, 2019 Partajează Postat Martie 9, 2019 Ce buget ai? "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems " Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ronin13 Postat Martie 9, 2019 Autor Partajează Postat Martie 9, 2019 (editat) M-am apucat de strans. Ma gandesc la un 3000-3500 eur. Ar trebui sa pot strange in cateva luni. Am vazut destul de multe variante in afara in jurul a 2000 eur. Dar ma ingrijoreaza RAR-ul atat ca prima inmatriculare cat si ca modificari (inaltare, cauciucuri, bullbar, lumini, etc) Editat Martie 9, 2019 de ronin13 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Gbi Postat Martie 10, 2019 Partajează Postat Martie 10, 2019 Terios euro 3 cu distributie pe lant, dotari tot ce vrei... fara probleme la R A R ;) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Ignis Postat Martie 11, 2019 Partajează Postat Martie 11, 2019 (editat) Terios nu face ce face Feroza iar Feroza nu face ce poate Rocky :) Alegerea in functie de buget si de ce se doreste sa faca masina. Ma refer prin teren in general. Referitor la RAR, oricare dintre ele in starea corecta va lua verificarea. Editat Martie 11, 2019 de Ignis :cl Ignis 4x4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Gbi Postat Martie 11, 2019 Partajează Postat Martie 11, 2019 Terios nu face ce face Feroza iar Feroza nu face ce poate Rocky :) Alegerea in functie de buget si de ce se doreste sa faca masina. Ma refer prin teren in general. Referitor la RAR, oricare dintre ele in starea corecta va lua verificarea. Daca colegul vrea sa faca off road extrem, Teriosul nu e cel mai bun ,dar nici Feroza . Pentru putina adrenalina e destul Teriosul : are an bun de fabricatie, euro 3,distributie pe lant,dotari etc,etc si se descurca foarte bine in teren cu niste cauciucuri bune...ma rog...nu vreau sa intru in polemici e alegerea lui pe care nu vreau eu sa o influentez . Cele bune!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ronin13 Postat Martie 11, 2019 Autor Partajează Postat Martie 11, 2019 Multumesc mult pentru sfaturi. interesant terios-ul, urat rau dpdv al caroseriei, dar interesant. Nu ma intereseaza offroad extrem. ma intereseaza sa pot intra pe aratura si sa pot iesi (unde nu m-as incumeta in nici un moment sa bag golf-ul sau civic-ul) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Ignis Postat Martie 13, 2019 Partajează Postat Martie 13, 2019 Eu nu m-am referit la off road extrem. Ideea e cat de usor treci de anumite obstacole, noroaie si cat afecteaza masina. Un Rocky care nu are nici o treaba cu off road-ul extrem fara sa fie pregatit poate sustine cu usurinta noroaie si incrucisari de axe zilnice fara sa sufere prea mult cu un consum decent si cuplu din belsug. Feroza merge si ea mai turata mai fortata mai cu grija. La Terios o ajuta masa masinii, si depinde de ce roti ii pui insa daca o stresezi des printr-o aratura eventual dupa o ploaie nu va rezista asa bine ca o Feroza sau un Rocky mai ales cu roti mari grele... Alt avantaj la Terios e ca gasesti piese mai usor, :cl Ignis 4x4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Baron Cosmin Postat Martie 27, 2019 Partajează Postat Martie 27, 2019 (editat) Bună seara. Am făcut azi RAR-UL si ma respins ca masina figurează ca autotilitara si imi trebuie sa-mi montez la un servis autorizat de Daihatsu centurile spate si bancheta spate. Din care sa-mi dea de la servis si o autorizatie de montare centuri Daihatsu . Mentionez ca masina a fost adusă din Olanda. În schimb nu se ia de bulbar , troliu , cirlig spate si proiectoare! Editat Martie 27, 2019 de Baron Cosmin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Baron Cosmin Postat Martie 27, 2019 Partajează Postat Martie 27, 2019 (editat) La ITP-RAR ai intereseaza cel mai mult direcția, frinele , noxele si luminile sa functioneze toate si sa fie reglate! Editat Martie 27, 2019 de Baron Cosmin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
stelea Postat Martie 27, 2019 Partajează Postat Martie 27, 2019 Bună seara. Am făcut azi RAR-UL si ma respins ca masina figurează ca autotilitara si imi trebuie sa-mi montez la un servis autorizat de Daihatsu centurile spate si bancheta spate. Din care sa-mi dea de la servis si o autorizatie de montare centuri Daihatsu . Mentionez ca masina a fost adusă din Olanda. În schimb nu se ia de bulbar , troliu , cirlig spate si proiectoare! Asa este, la RAR, nu-i intereseaza bulbarul, troliul, carligul spate si proiectoarele. Insa pe drum, tot RAR-ul, dar altii decat cei ce se ocupa de omologare, o sa-ti suspende talonul pentru bulbar, troliu, carlig si proiectoare ... 4x4MANIA is where we are !!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Nmoxx Postat Martie 28, 2019 Partajează Postat Martie 28, 2019 Bună seara. Am făcut azi RAR-UL si ma respins ca masina figurează ca autotilitara si imi trebuie sa-mi montez la un servis autorizat de Daihatsu centurile spate si bancheta spate. Din care sa-mi dea de la servis si o autorizatie de montare centuri Daihatsu . Mentionez ca masina a fost adusă din Olanda. În schimb nu se ia de bulbar , troliu , cirlig spate si proiectoare! Eu am adus o GV din Olanda cu bullbar si praguri, iar la RAR m-au respins ca nu aveam omologarea la bullbar. In Constanta. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Baron Cosmin Postat Martie 28, 2019 Partajează Postat Martie 28, 2019 Avem in tara un servis autorizat pentru Daihatsu ? Imi trebuie autorizație la R.A.R pentru montare centuri banchete spate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Nmoxx Postat Martie 28, 2019 Partajează Postat Martie 28, 2019 Avem in tara un servis autorizat pentru Daihatsu ? Imi trebuie autorizație la R.A.R pentru montare centuri banchete spate! https://www.consiliereauto.ro/dealeri.php?deal=Daihatsu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Baron Cosmin Postat Martie 28, 2019 Partajează Postat Martie 28, 2019 Multumesc pentru informație dar nu mai este valabil servisul pentru Daihatsu! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
silepel Postat Septembrie 17, 2019 Partajează Postat Septembrie 17, 2019 (editat) Salutare, Se pare ca problema nu este asa de mare la RAR pe cat la ITP. Eu am luat o Feroza din 97 care a trecut anul trecut la RAR fara probleme si a fost inmatriculata. Anul acesta am refacut in totalitate tablaria iar in iunie imi expira ITP-ul. Am dus-o la ITP in prealabil dupa o vizita la mecanic care nu a gasit nici un defect. Acolo surpriza cand am mers dupa ea nu a fost nici macar bagata pe stand ca cica scoate fum mare si motorul merge extrem de rau in 3 pistoane. Platfoma am dus-o la mecanic care a rectificat chiuloasa garnituri toate alea plus segmenti semeringuri supape cost 3000 ron. Am dus-o la ITP masina perfecta dar fumul nu iese sub nici o forma cica acum este de catalizatorul defect. De trei luni sa prin service si plimbat intre ele fara rezultat cu un defect aparut sa zic asa peste noapte deoarece inainte nu scotea fum si motorul mergea bine. Momentan nu mai stiu ce sa-i fac ... Editat Ianuarie 22, 2020 de silepel Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Samba Postat Ianuarie 30, 2021 Partajează Postat Ianuarie 30, 2021 Salutare. Am achizitionat un Feroza din Germania, il pregatesc pentru rar in Bucuresti. Acum ii schimb tot ce inseamna consumabile, distributie, pompa apa/ benzina. Masina merge ok, schimba ok, nu stiu vizavi de bulbar, praguri si led bar uri care asa am luat masina. Are cineva experienta cu ele montate si mers la rar? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate