Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Salutare, cine imi poate spune unde se duce firul de la sonda lambda? Momentan am firul rupt deci sonda lambda este scoasa din schema, as vrea totusi mai la primavara sa schimb sonda cu una noua.
    Dacia Duster 4x4
    Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

    Comentariu


    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

      Postat în original de Caphonne Vezi post
      Salutare, cine imi poate spune unde se duce firul de la sonda lambda? Momentan am firul rupt deci sonda lambda este scoasa din schema, as vrea totusi mai la primavara sa schimb sonda cu una noua.
      @Caphonne, daca cumva nu te-ai lamurit pana acum, cred ca aici gasesti raspunsul:
      http://forum.club4x4.ro/showthread.p...u-Feroza/page6


      Din ce vad eu sonda lambda(senzorul oxigen cum apare in schema la poz. 019) se conecteaza la pin-ul 26 (vezi pagina 3).
      Cosmin

      Comentariu


      • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

        Becuri Osram.

        Cum becurile pe care le avem pe masina sunt H5 si avem foarte putine optiuni am decis sa modific niste H4 si sa le pun in soclu de H5.

        Singura problema e la lipire unde iti trebuie un ciocan puternic, al meu de 30w nu a mers asa ca am apelat la un vecin.

        Cu becurile noi se vede mult mai bine.

        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151003_171536_resized.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,09 MB 
ID:	978439
        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20151003_171048_resized.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	946,9 KB 
ID:	978438

        Comentariu


        • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

          Ciudat, eu am H4.
          Dacia Duster 4x4
          Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

          Comentariu


          • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

            Si eu am H4.
            nvmoldovan - probabil ai o modificare pe masina. Nu cred ca exista stock cu H5 ...

            Comentariu


            • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

              Depinde, masinile astea nu sunt una la fel ca alta :))).El spune ca farurile au soclu H5 deci inseamna ca asa au fost fabricate.
              Ultima editare de Caphonne; 05.oct.2015, 13:32.
              Dacia Duster 4x4
              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

              Comentariu


              • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                Postat în original de Caphonne Vezi post
                Depinde, masinile astea nu sunt una la fel ca alta :))).El spune ca farurile au soclu H5 deci inseamna ca asa au fost fabricate.
                se prea poate sa fie altele, nu par a faruri tunate insa :)
                la o intalnire o sa va rog sa imi aratati cum sunt ale voastre poate o sa le schimb ...

                Comentariu


                • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                  Imi aduc aminte ca la Supernova aveam niste becuri mai aiurea insa se gasea in targ adaptor H4 un inel de plastic care venea in spatele farului si avea locas pentru urechiusele becului.
                  Dacia Duster 4x4
                  Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                  Comentariu


                  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                    Ma bag in discutie, nu de alta dar cunosc masina lui nvmoldovan, ca a fost la mine niste ani. :-)
                    Becurile nu sunt H4 nici H5. Sunt celebrele R2, vechile becuri de Dacie. La un moment dat am gasit in niste benzinarii Petrom din alea mici niste becuri H4 pe soclu de R2 si le-am cumparat tot stocul. Adica 4 bucati. Erau niste strutocamile. Am incercat si eu apoi sa schimb soclurile de la R2-urile arse la niste H4 bune. N-a mers, dar nici eu nu am pretentia ca-s priceput la lipituri din astea.
                    VERTIZONTAL. Fotografie.

                    Comentariu


                    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                      Din cate imi amintesc eu, pe Dacia 1310 se potrivesc becurile H4 (original erau cele cu bulb rotund si 2 filamente). R2 cum arata?

                      Comentariu


                      • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                        Trebuie sa se mai gaseasca in targ adaptorul ala din plastic, este ca un inel pe o parte are forma farului iar pe o parte are forma soclului H4, se pune acolo se ia un pic la cutter pentru ca nu este finisat perfect si se aseaza becul H4 fara probleme.
                        Dacia Duster 4x4
                        Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                        Comentariu


                        • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                          Aha, din postarile voartre mi-am amintit: becurile de la Dacii, chear daca au conectorul la la H4, au diferita montura in far ....

                          Comentariu


                          • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                            Intre H4 si R2 e o mica diferenta la soclu: H4 are trei aripioare metalice iesite in afara cumva. R2 are un soclu rotund, fara alte protuberante.
                            VERTIZONTAL. Fotografie.

                            Comentariu


                            • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                              Cand turam masina grav, apa urca in vasul de expansiune si nu mai revenea in radiator. Vaccumul creat dupa racire nu era destul de puternic ca sa traga apa inapoi in radiator. Capacul radiatorului este etans. Am decis sa mut vasul de expansiune mai sus. Rezultatul :Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	157,1 KB 
ID:	986053Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	156,9 KB 
ID:	986054

                              Comentariu


                              • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                                La voi la cat sta relantiul? De ceva vreme am.observat ca sta la 1000 la relanti. Ce sa verific? Nu ma deranjeaza cu nimic, doar ca ma gandeam ca ar trebui sa stea pe la un 800 zic.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X