Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Postat în original de Aditza08 Vezi post
    Cand turam masina grav, apa urca in vasul de expansiune si nu mai revenea in radiator. Vaccumul creat dupa racire nu era destul de puternic ca sa traga apa inapoi in radiator. Capacul radiatorului este etans. Am decis sa mut vasul de expansiune mai sus. Rezultatul :[ATTACH=CONFIG]258188[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258189[/ATTACH]
    Salut,
    In ambele fotografii se observa ca antigelul este pana in dreptul orificiului de prea-plin.Deci care este rezultatul?In urma vacuumului se intoarce lichidul in motor sau iese in continuare pe prea plin.
    Si eu intampin aceeasi problema, dar eu banuiesc garnitura de chiulasa.

    Cristian

    Comentariu


    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

      Am facut foto imediat dupa ce am montat noul vas. Nu am avut timp sa fac o incercare in sarcina pt mai mult timp. Eu tind sa cred ca in sarcina crestea presiunea apei in radiator si apa pleca in vas. Acum prin cadere se va intoarce sigur in radiator, asa vad daca pierd apa. E o incercare.... Nu e f costisitoare. Vas de logan - 45, capac vas - 10, furtune& coliere - 30. Am avut prin garaj niste coltare metalice pt lemn 40x40x10. Daca esti interesat, iti trimit mai multe foto pe mail/ whatsapp.

      Comentariu


      • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

        Postat în original de Aditza08 Vezi post
        Am facut foto imediat dupa ce am montat noul vas. Nu am avut timp sa fac o incercare in sarcina pt mai mult timp. Eu tind sa cred ca in sarcina crestea presiunea apei in radiator si apa pleca in vas. Acum prin cadere se va intoarce sigur in radiator, asa vad daca pierd apa. E o incercare.... Nu e f costisitoare. Vas de logan - 45, capac vas - 10, furtune& coliere - 30. Am avut prin garaj niste coltare metalice pt lemn 40x40x10. Daca esti interesat, iti trimit mai multe foto pe mail/ whatsapp.

        Inainte sa inlocuiesti vasul de expansiune apa pleca in vas sau pleca si afara din el. La mine curgea si afara.Am rezolvat partial prin montarea unui nou buson la radiator care trebuie sa reziste la o presiune de 0.9 bari , dar in cazul acesta fortunele prin care circula lichidul se umfla si se intaresc .
        Nu fortezi motorul peste 3000 de rotatii nu se intampla nimic, cum sare peste cum creste nivelul. Eu am bagat furtunul de la prea plin intr-un pet , pentru a recupera lichidul si al refolosi.
        Problema s-a mai discutat intr-unul din topicurile de la Feroza, o sa-l caut eu si o sa-ti spun .


        Cristian

        Comentariu


        • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

          Apa pleca in vas si nu revenea in radiator.

          Comentariu


          • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

            Salutare prieteni,

            Am o problema, imi moare motorul atunci cand virez pe loc (cam de la jumatatea cursei spre virare completa) si stanga si dreapta. Aveti vre-o idee ceva? Am citit prin postarile mai vechi de un mecanic priceput (Bogdan) prin Bucuresti. Mai lucreaza? imi poate da cineva numarul lui sau unde pot da de el? Va multumesc anticipat.

            Comentariu


            • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

              Salut, la cat sta relantiul, ai gume mari, pompa servo obosita? Piesa care are legatura cu relantiul in viraj maxim se afla pe pompa de servo arata ca un cilindru si in ea ajung doua furtunase, unul dintre furtunase se duce in carcasa de plastic dinaintea admisiei.Daca nu intelegi imi spui si poate te ajut telefonic.Ca sa rezolvi problema partial tureaza un pic masina cand virezi.
              Furtunasele nu au treaba cu pompa de servo propriu zisa, ci cu o supapa "idle up air control valve" (VSV la Daihatsu, piese cilindrica) ce mareste turatia de relanti la introducerea unor sarcini suplimentare, gen actionarea directiei, AC, etc. Supapa vine montata pe racordul de presiune al pompei si difera de la EFI la cele cu carburator din cate stiu, una-i cu doua cealalta cu trei furtune.
              Posibil ca ea sa nu mai faca treaba.
              Ultima editare de Caphonne; 19.feb.2016, 08:35.
              Dacia Duster 4x4
              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

              Comentariu


              • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                Postat în original de Caphonne Vezi post
                Salut, la cat sta relantiul, ai gume mari, pompa servo obosita? Piesa care are legatura cu relantiul in viraj maxim se afla pe pompa de servo arata ca un cilindru si in ea ajung doua furtunase, unul dintre furtunase se duce in carcasa de plastic dinaintea admisiei.Daca nu intelegi imi spui si poate te ajut telefonic.Ca sa rezolvi problema partial tureaza un pic masina cand virezi.
                Furtunasele nu au treaba cu pompa de servo propriu zisa, ci cu o supapa "idle up air control valve" (VSV la Daihatsu, piese cilindrica) ce mareste turatia de relanti la introducerea unor sarcini suplimentare, gen actionarea directiei, AC, etc. Supapa vine montata pe racordul de presiune al pompei si difera de la EFI la cele cu carburator din cate stiu, una-i cu doua cealalta cu trei furtune.
                Posibil ca ea sa nu mai faca treaba.
                Merci de raspuns. Am schimbat de curand motorul si caseta de directie si mecanicul lasase relantiul foarte mare 1100. Chiar si asa cu rotile de noroi special track 235/75/15 se oprea motorul doar la viraj maxim. Intre timp am pus rotile vechi (marime originala) ca sa nu le mai tocesc aiurea pe cele de noroi si am redus relantiul la 850, numai ca acum se opreste la virare mult mai repede. Inainte de schimbat motorul si caseta nu am avut problema asta, ma gandesc sa nu fi gresit mecanicul la recuplarea unor furtune ceva?

                Comentariu


                • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                  Prima si cea mai usoara verificare, pozitionarea corecta a furtunelor.

                  Pagina 17 http://www.warfs.org/daihatsu-manual...rol_System.pdf

                  un furtun trebuie sa mearga in ''canistra'' piesa neagra cum te uiti la motor in stanga cu rol de recuperare vapori benzina iar celalalt furtun merge in admisie corpul de aluminiu.
                  Ultima editare de Caphonne; 19.feb.2016, 11:34.
                  Dacia Duster 4x4
                  Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                  Comentariu


                  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                    Postat în original de Caphonne Vezi post
                    Prima si cea mai usoara verificare, pozitionarea corecta a furtunelor.

                    Pagina 17 http://www.warfs.org/daihatsu-manual...rol_System.pdf

                    un furtun trebuie sa mearga in ''canistra'' piesa neagra cum te uiti la motor in stanga cu rol de recuperare vapori benzina iar celalalt furtun merge in admisie corpul de aluminiu.
                    Merci Caphonne, o sa ma uit cu toate ca nu inteleg care e legatura intre pompa servo de directie si emisia vaporilor de benzina.

                    Comentariu


                    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                      Pai tu cand virezi fortezi motorul si ii iei din ''aer'' valva aia iti baga niste ''putere'' in admisie adica acei vapori.Eu am vru sa anulez acest circuit dar cineva mai priceput m-a sfatuit sa il las asa.

                      Mai citste o data:

                      ''Furtunasele nu au treaba cu pompa de servo propriu zisa, ci cu o supapa "idle up air control valve" (VSV la Daihatsu, piese cilindrica) ce mareste turatia de relanti la introducerea unor sarcini suplimentare, gen actionarea directiei, AC, etc. Supapa vine montata pe racordul de presiune al pompei si difera de la EFI la cele cu carburator din cate stiu, una-i cu doua cealalta cu trei furtune.
                      Posibil ca ea sa nu mai faca treaba. ''
                      Ultima editare de Caphonne; 19.feb.2016, 15:44.
                      Dacia Duster 4x4
                      Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                      Comentariu


                      • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                        Postat în original de Caphonne Vezi post
                        Pai tu cand virezi fortezi motorul si ii iei din ''aer'' valva aia iti baga niste ''putere'' in admisie adica acei vapori.Eu am vru sa anulez acest circuit dar cineva mai priceput m-a sfatuit sa il las asa.

                        Mai citste o data:

                        ''Furtunasele nu au treaba cu pompa de servo propriu zisa, ci cu o supapa "idle up air control valve" (VSV la Daihatsu, piese cilindrica) ce mareste turatia de relanti la introducerea unor sarcini suplimentare, gen actionarea directiei, AC, etc. Supapa vine montata pe racordul de presiune al pompei si difera de la EFI la cele cu carburator din cate stiu, una-i cu doua cealalta cu trei furtune.
                        Posibil ca ea sa nu mai faca treaba. ''
                        Nu intelegeam, care era treaba, nici nu ma pricep foarte tare, de aceea am intrebat. Verific maine sa vad daca e ok. Merci inca o data ;)

                        Comentariu


                        • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                          A schimbat cineva rulment la vreo roata pe spate? Cum scot planetara? Am ajuns aici si nu mai stiu. ms
                          Trateaza oamenii, asa cum vrei sa te trateze ei pe tine!

                          eti79ety@politisti.ro

                          Comentariu


                          • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                            Ma uit in carte si iti trimit imediat link.

                            http://www.warfs.org/daihatsu-manual...Suspension.pdf

                            pagina 6 schema cu toata puntea desfacuta

                            si la pagina 20 schema cu planetara si toate chitibusele rulment, garnituri etc
                            Nu stiu sa iti spun cum se face dar acolo iti arata tot ce trebuie desfacut, din cate vad in schema ai nevoie de o scula speciala pagina 29
                            Ultima editare de Caphonne; 18.mai.2016, 13:20.
                            Dacia Duster 4x4
                            Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                            Comentariu


                            • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                              multumesc frumos
                              la un atelier auto nu au stiu, alti doi au zis ca nu se baga, asa ca e beleaua pe mine, dar nu am presa...sau sapt viitoare la un alt service
                              Trateaza oamenii, asa cum vrei sa te trateze ei pe tine!

                              eti79ety@politisti.ro

                              Comentariu


                              • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                                Pana la urma ce trebuie schimbat, rulmentul sau planetara?
                                Dacia Duster 4x4
                                Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X